Şimdi Ara

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (757. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: verso , boras06
2 Kayıtlı Üye ve 9 Misafir (3 Mobil) - 8 Masaüstü3 Mobil
5 sn
15.402
Cevap
357
Favori
672.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
71 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU


(En Son Oy Tarihi: 21.3.2025)
Giriş
Mesaj
  • Source kullanıcısına yanıt

    toggteamde paylaşmışlardı ,birisi eşini ileriye gönderiyor sonra gaza basıyor eşide aracın önünen atlıyor otomatik duruyor ,baya esprisi yapılmıştı :))



    Togg Team Türkiyeyoutube
    Togg Yaya Fren Testi.#togg #t10x #yerlivemilli #automobile
    https://www.youtube.com/shorts/iGCFSMM3qGY?si=OKVKUQR81RFz7wOB
  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Yola atlamadan yapması ilginç gerçekten :) önüne geldiğinde yapan araç çok ama geleceğini tespit edip önceden yapması güzel 🙏

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Source kullanıcısına yanıt

    aynen , Maşallah yazılımcılarımıza Toggun sistemleri güzel çalışıyor  

  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Helal bizim çocuklara 🙏 bu ülkede imkan ver sonra otur izle cidden. 🥰

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    abi ben de aldığımdan beri rejeni 3'te kullanıyorum. tek pedala çok alıştım, çok rahat geliyor böyle kullanmak. ve maşallah diyeyim, hiç ESA almıyorum. Mayıs 2024 çıkışlı benim araç. bu ESA işi tek bir şeyle ilgili değil benim anladığım, araçta sorunlu çalışan bir sistem varsa o verdiriyor bu ESA'yı.


    şehirlerarası yolda rejeni 1'e indirip aracın süzülmesinden faydalanmamı önermiştin daha önce, ilk uzun yolda onu da deneyeceğim inşallah abi. ama şu anda 3'e çok çalıştım, ışıklara göre, duracağım-döneceğim yere göre gaz ayarını çok hassas yapabiliyorum. hiç frene bile basmıyorum, kendisi duruyor, duracağım yeri ayarlayabilecek kadar hassaslaştı ayağım  


    bataryayı ben de aynı şekilde şehir içinde 20-95 kullanıyorum, bazen 20'nin de altına düşürüyorum bilerek. uzun yolda hele 5-100 kullanıyorum, böyle yapmayacaksak niye uzun menzil aldık yahu  





  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    Grafiğe bakarsak en iyisi 75-65 mi :) ayrıca her türlü en kötü ihtimalde dahi çok sık şarj edilmiyorsa şarj etme sıklığı da baya yüksekmiş senelerce sürüyor. O zamana kadar zaten batarya ucuzlar uzun menzilleri gelir değişimi vs kolaylaşır.

    Şehir dışında ne kadar gidebilirsek gidelim diye herhalde şarj imkanı az diye mi gerçi az değil de.

    Peki hızlı şarj mı yavaş şarj mı ?

    Bu konuda bilimsel bir makale yok sadece çinli pil üreticilerinin yavaş şarj önerdiği bir pdf sayfası var

    Zaten evde şarj imkanı olanlar yavaş şarj ediyor bizim gibi olmayanlar ne denk gelirse

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tsfirtina kullanıcısına yanıt
    Gaz pedalından çekmeyeceksiniz zaten bu doğru bir rejen kullanımı değil, pedaldan yavaşça kaldıracaksınız, rejeni pedala basınç oranınızla ihtiyacınıza göre ayarlayacaksınız. Bahsettiğiniz durumda pedala basışı azaltırım salınım yapar veya çok cüzzi düzeyde rejen yaptırarak tam ışıkta durdururum, olabildiğine frene basmam böylelikle frenden kaynaklanabilecek enerji kaybını miniminize ederim. Rejeni bu şekilde dinamik kullanmaya alışmanın uzun müddette çok faydası var dediğiniz nokta da çok gerekmeyebilir ama trafik çok bilinmeyenle dolu istanbulda yaşıyorum mesela her an trafikte aksiyon olabilir biri atlar önüne trafik durur aniden vs vs rejen kapalı olsa birçok noktada frene asılmak gerekir muhtemelen, ama bunun yerine tek pedala tamamen alıştığım için ani durmam gerekiyorsa tamamen pedaldan çekiyorum ayağı yetmezse frene basıyorum üstüne, dinamik olarak yönetiyorum seviyesini.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byorkouk

    Rejenin aracın performansına etkisi var yani? Bende diyorum bu ne alaka 1 2 3 alınca nereden anlıyor yokuş aşşağı saldım 100le giderken 2 3 nasıl seçeceğiz diyordum. Demekki performansı etkiliyor

    Evet motor freni gibi düşün 1-2-3 bunu sertlik derecesini ayarlıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: err_ryn

    Sizi yanlış yönlendirmek istemem. Yolda seyir halindeyken hızla aracın durması sonucu kıl payı kaza atlatan olaylarda anladığım kadarıyla rejen açıkmış. Dolayısıyla araç hızla ivme kaybetmiş. 3 kuruş şarj geri kazanacağım diye bu riske ben girmek istemediğim için rejen kapalı kullanıyorum. Tek pedal konusunda haklısınız ona birşey diyemiyorum. Ama ben rejensiz daha çok sevdim ne yalan söyleyim :)

    Elbette daha akıcı da ondan seviyorsunuz
    İçten yanmalı aracı da boşta kullan o da yağ gibi akar ama tehlikeli 2200 kilo araç boşta sürülmez hele şehirlerarasında asla

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Bu esa işinin herkeste farklı bir şeye bağlı olduğunu düşünüyorum, aldığımızdan beri 3 kademe rejen tamamen tek pedalla yönetiyoruz seviyesini, bekleme aksesuar, beklemede başlat aksesuara geçir şarjda da her şeyi yaptık, start verirken tekte start verdiğimizde oluyor çift start yaptığımızda, araç esa yakmıyor sorunsuz kullanıyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Teoride böyle olsa da gündelik hayatta o 2000-3000 pil döngüsünü sağlamak imkansız. Ona ömür yetmez. Dolayısıyla aradaki farkı anlamanız imkansız. Kasmaya gerek yok.

    Benim tek kasma nedenim aracı satarken sıkıntı yaşamak doğrusunu isterseniz togg son elektrikli aracım olmayacak daha oturmuş bir araca geçeceğim dolayısıyla alan adam pil sağlığı testine sokup da baba bu %90 altına inmiş bir 100.000 daha in desin istemem

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    benim mantığım şöyle çalışır: keyfini sür yüz bin daha in.


    sıfır civic almıştım, o koruma bu koruma, koltuk kılıfı araştırıyorum. biri yazmıştı; koltuğu terletmeyecek şekilde en rahat kumaştan üretmişler, ben kılıf takıp o rahatlığı yaşamacağım, niye? benden sonra alan adam temiz koltuk kullansın rahatlığını yaşasın diye mi? ben kullanırım rahatlığını yaşarım, kılıf falan da takmam koltuğa.


    dedim çok mantıklı. 2,5 sene kullandım aracı, hiç koltuk kılıfı takmadım.

    tabi o zaman araç orta paket ve kumaş koltuk, çocuk da tek ve çok küçük.


    şimdi 3 çocuk var, cenewar gibi biniyorlar, arabada arka koltukta ayağa kalkıp arkadaki araçları izliyorlar hanımefendiler beyefendiler. hem togg ful paket deri koltuk da olunca mecburen kılıf taktım.

  • Arkadaslar trumorede togg alirken sozlesme onayladiktan sonra mi kredi basvurusu nasil gelisiyor alim satim islemi tsk

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Birkaç mesaj öncede benzer bir yorum gördüm. Arkadaşlar, bu 2.2 tonluk aracı frensiz kullanmıyoruz. Sanki rejen kapalı iken frenler bu aracı tutmuyor gibi yazmışsınız. Fren disk balata bu arabayı rejensiz tutabilsin diye var ve bundan daha ağır arabalar içinde geçerli bu durum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Henüz hiç servise bırakmadım aracı ancak bırakmak mecburiyeti doğarsa diye en ucuzundan koltuk kılıfı almayı düşünüyorum bu aralar. Maalesef kimse kimsenin malına kibar ve düzgün davranmıyor. Servisteki insanlarda yurdum insanı sonuçta. Bej koltukta çıkaramayacağım bi leke ya da aşınma olursa çok kızarım. Kendim ya da tanıdığım yapsa dert etmem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Source kullanıcısına yanıt

    Benimki v1 uzun menzil. Hepsi yüklü asistanların. Bugün bende de oldu bu olay şehir içi sokağa girerken bir yaya geçti yavaş gitmeme rağmen fren yaptı. Bir de normal yolda giderken soldaki sağına bakmadan önüme kırmak üzereyken arabam uyarı falan verdi yine fren yaptı diye hatırlıyorum. Bir de geri gelirken çaprazdan gelen araç veya yaya olduğunda da çapraz uyarı veriyor ekranda sesli falan. Hoşuma gitti. Tabi kontrolü elden bırakmamak lazım. 

  • N2366 N kullanıcısına yanıt

    Ani fren açısından daha hızlı tepki verebilmek olumlu tabi ama burada amaç geri kazanım. Zaten aracın güvenlik çarpışma önleyici vs vs var.


    Dediğim gibi kişiden kişiye değişiyor kullanım alışkanlıkları farklı. Sürekli gazı ayarlama işi belki daha sıkıntılı olabiliyor çoğu kişi için. Sonuçta gazı tamamen bırakıp ayağın dinlenmesindense ayağın sürekli gaz kontrolünde olması yorucu olabilir.

  • dervol D kullanıcısına yanıt

    Peşinat yatırdıktan sonra sistem size gerekli evraklar kısmına yönlendiriyor. O aşamada banka kredisi için başvuru yapabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Trumore uygulamasına aracımı kaydetmek istiyorum.


    Gerekli belgeleri sürücü belgesi satış söz. falan yükledim. Ne zaman aracımı takip edebilirim uygulamadan ?


    Bir de malum elektrik faturaları belli bir kademeden sonra 2 ye katlıyor olayı çıktı ya. Diyelim ben tam sınır kilovatı geçtim o ayki geçmiş tutarların hepsi mi 2 ye katlanıyor ? Yoksa o limiti aştıktan sonraki kullanımlar mı 2 ye katlanıyor ?


    Benim elektrik faturam ortalama 400 tl şu an aylık. Ayda kaç defa evden şarj edebilirim limiti geçip 2 ye katlanmaması için. Bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim teşekkürler.

  • Nisanda togg zam gelecek diyorlar. Ama uygulama üzerinden hala aynı fiyattan sipariş almaya devam ediyorlar. Sipariş adedine göre araçlar üretilmeye başlandı diyelim. Eğer zam gelirse siparişi iptal edecek binlerce insan var. Sonra araçlar stokta kalmayacak mı. Ben anlayamadım bu sistemi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.