Şimdi Ara

yerli turbo ??? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
1
Favori
15.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugursimsek_03

    Git orijinal turbo taktır yerli sana yaramaz.
    orijinal 2000-2500 tl yan sanayi 750-1000 lira.


    yan sanayi turbo tecrübe ettiniz mi ? yan sanayi turbo parçası hakkında olumlu olumsuz yorumunuz var mı ?
  • Yan sanayi turbonun 750-1000 lira olduğuna emin misin? Ben sen bu konuyu açtığında meraktan bakmıştım o da hemen hemen 2000 liraydı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugursimsek_03

    Yan sanayi turbonun 750-1000 lira olduğuna emin misin? Ben sen bu konuyu açtığında meraktan bakmıştım o da hemen hemen 2000 liraydı.
    aracının marka modeline göre fiyatlar değişir dostum.

    benim aracım megane 2 sedan 1.5 dci. fiyatlara istediğin yerden bakabilirsin.

    orijinali bence gereksiz pahalı.ancak yan sanayi turbo için yeteri kadar olumlu olumsuz yorum yok.olumlu olumsuz yorum arıyorum.
  • Peki garanti var mı bu turbolarda?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • turbo gibi spesifik bir parca degisimini yetkili servis haricinde yaptirirsaniz garanti konusunda yardimci olacaklarini sanmam sahsen.

    bazen yetkili servisler bile 'kullanici hatasi' falan diye sacma sapan seyler diyebiliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xn turbo taktırdım fiorinoya. İlk değişimde turbo şamandırasında sorun vardı. Araç motor arızası veriyordu. Değişim için aldığım firmayı aradığımda "Gönderin, bakılsın v.s." dediler. (Oto **lü) Ben de üretici firmaya ulaştım. Sağolsunlar aramamın ertesi günü sıfırını yolladılar. Biz de söküp yenisini taktık. Bu kez de türbin sesi vardı. O yüzden randıman alamadık ve orjinal borgwarner temin edip ikinciyi de iade ettik. O yüzden pek tavsiye edemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayetvar.com a bakarsanız aradığınız cevabı bulursunuz. Turboda orjinal fabrikasyon üzerinde ne gelmişse o markadan şaşmayın. Bu memlekette mal bozulana kadar garantilidir. Bozulduğunda kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkarlar.

  • Konuyu hortlatalım arkadaşlar. Yaklaşık 8 bin km önce turbom revize edildi. Önceki şikayetim ıslık sesi idi, mil yamulmuş, öyle olunca mil değişti ve komple elden geçti turbo. Ama velakin daha 8 bin km olmasına rağmen yine aynı ambulans sesi gelmeye başladı ve baya baya ses duyuluyor. Eskişehirde oturuyorum, burada turboyu revize ettirdiğim yer yan yattı çamura battı başka birşey olmuştur falan filan diyor, söktür bakalım diyor. Zaten meretin sökülmesi para yani söküldükten sonra kalkıp bana; abi adi mal takmışız ondan tekrar yamulmuş diyecek değilsiniz... Velhasıl revize ile uğraşmadan direk yerli turbo alıp geçeyim diyorum ama nasıl olur bilemedim.


    Aracım 2007 seat leon 2.0 TDI 140 bg, araç 150 bin km de. Konu açılalı epey olmuş, belki zaman içinde yerli turbo kullanan sayısı artmış ve yerli turbo teknolojisi gelişmiş ve memnun olan vardır. Varsa yorum yapar mısınız lütfen?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myd -- 31 Ağustos 2023; 17:38:54 >
  • myd kullanıcısına yanıt

    ben turboyu değiştirmedim. yağ değişiminden sonra ıslık sesi azaldı. motul ya da mobil yağ tercih ediyorum.


    geçmiş olsun. revizyon yine aynı firma yapacaksa yerli turbo takıp deneseniz daha mantıklı gibi duruyor.



    esasında zamanında araştırmıştım. turbo 3 parçadan oluşuyor genel olarak. iki adet salyangoz denilen parça ve 1 adet orta mil ve türbin devresi. bu orta mil ve türbin devresi set olarak yurtdışında satılıyor ve değişimi mümkün. kaliteli markalar var, kalitesiz markalar var. örneğin ingiltere merkezli bir firma vardı turbo üreticisi. bu parçaları da haricen satıyordu. tabi yurtdışından bu parçaları bulup satın almak şuan pahalıya mal olabilir. ayrıca bu parçaları sıradan mekanikçi söküp takmak istemeyebilir. aslında basit ama çoğu kişi sorumluluk almak istemeyebilir.


    esasında revizyoncuların da yaptığı bu işlem. bir temizlik falan yapıyorlardır. bazılarını boya falan sürüyor galiba yeni gibi parlıyor eski turbolar.


    salyangoz denilen parçalarda genellikle sorun olmuyor. zaten bu parçalardan sadece hava geçiyor. havayı iletim görevleri var.


    tekrar geçmiş olsun.





  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.