iyice komik olmaya başladınız ama şıracının şahidi bozacı misali,bana garanti kapsamı dışındadır parası ile değiştiririz diyen firmanın garanti şartlarını yayınlıyor olmanız ne kadar kötü bir duruma düştüğünüzün delaletidir. ■ Malın kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.( kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı arızalar kapsamını belirleyen sizsiniz zaten mesele de bu değil mi? benim iddiam fırının cam kapağında herhangi bir darbe çarpma düşürme kaynaklı müdahale olmadığı yönünde Siemens ise hiç inceleme ihtiyacı duymadan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklı arıza olarak ele aldı,ki siz de bu tür camlar kesinlikle darbe olmadan kırılmaz kırılamaz buyurmuşsunuz da sayın firmanın avukatı arkadaş nereden biliyorsunuz üretim hatası olmadığını!) neden inceleme gereği bile duymadı çok kıymetli siemens firmanız?
quote:
Orijinalden alıntı: tubytube
Vakit ayırdığınız için sağolun ama servis konusunda sizin kadar şanslı değiliz, üstelik her ne kadar forum kullanıcıları bu tabire kızsa da "bu devirde" Arçelik Beko alıp da kendimi rezil edemem, siz de kurtulun bence
Alıntıları Göster
memnun oldugumuz bır urunden neden kurtulalım kı :) sıkıntılı olursa baska markaya yonelebılırız ama hem servıs olarak hemde dolaptan memnunuz acıkcası
quote:
Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu
iyice komik olmaya başladınız ama şıracının şahidi bozacı misali,bana garanti kapsamı dışındadır parası ile değiştiririz diyen firmanın garanti şartlarını yayınlıyor olmanız ne kadar kötü bir duruma düştüğünüzün delaletidir. ■ Malın kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.( kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı arızalar kapsamını belirleyen sizsiniz zaten mesele de bu değil mi? benim iddiam fırının cam kapağında herhangi bir darbe çarpma düşürme kaynaklı müdahale olmadığı yönünde Siemens ise hiç inceleme ihtiyacı duymadan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklı arıza olarak ele aldı,ki siz de bu tür camlar kesinlikle darbe olmadan kırılmaz kırılamaz buyurmuşsunuz da sayın firmanın avukatı arkadaş nereden biliyorsunuz üretim hatası olmadığını!) neden inceleme gereği bile duymadı çok kıymetli siemens firmanız?
Bunu bana mı yazdınız, shopsiemens'e mi? Garanti koşullarını kendileri yazdı, ben değil...
tubytube
kullanıcısına yanıt
size yazmadım tabi ki yanlış olmuş kusura bakmayın, adam siemensin sahibi gibi her yerde cevap yetiştiriyor bana:)
shopsiemensS
kullanıcısına yanıt
yice komik olmaya başladınız ama şıracının şahidi bozacı misali,bana garanti kapsamı dışındadır parası ile değiştiririz diyen firmanın garanti şartlarını yayınlıyor olmanız ne kadar kötü bir duruma düştüğünüzün delaletidir. ■ Malın kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.( kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı arızalar kapsamını belirleyen sizsiniz zaten mesele de bu değil mi? benim iddiam fırının cam kapağında herhangi bir darbe çarpma düşürme kaynaklı müdahale olmadığı yönünde Siemens ise hiç inceleme ihtiyacı duymadan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklı arıza olarak ele aldı,ki siz de bu tür camlar kesinlikle darbe olmadan kırılmaz kırılamaz buyurmuşsunuz da sayın firmanın avukatı arkadaş nereden biliyorsunuz üretim hatası olmadığını!) neden inceleme gereği bile duymadı çok kıymetli siemens firmanız?
Hocam arçeliğin alt markası olan Altus var. Spot piyasada çok ciddi ucuza bulabilmen mümkün. Bekoyu bırak Arçelik'in yarı fiyatına alabilirsin spotçulardan. Tavsiyem beyaz eşyada fazla para bayılmaman. Bozuldu mu? Git yenisini al. En ucuzunu al yine. Bozulunca atar yenisini alırsın.
O kadar para verdiğin ithal dolapta en ufak bir arıza verdiğinde sana zaten yerli spot buzdolabı masrafı çıkaracak ;)
quote:
Orijinalden alıntı: ..Raptor..
Hocam arçeliğin alt markası olan Altus var. Spot piyasada çok ciddi ucuza bulabilmen mümkün. Bekoyu bırak Arçelik'in yarı fiyatına alabilirsin spotçulardan. Tavsiyem beyaz eşyada fazla para bayılmaman. Bozuldu mu? Git yenisini al. En ucuzunu al yine. Bozulunca atar yenisini alırsın.
O kadar para verdiğin ithal dolapta en ufak bir arıza verdiğinde sana zaten yerli spot buzdolabı masrafı çıkaracak ;)
"Bozuldu mu? Git yenisini al. En ucuzunu al yine. Bozulunca atar yenisini alırsın" yaklaşımı bu ekonomi için geçerli ama bana çok göçebe geliyor ve "gömlek değiştirir gibi sevgili değiştirmek" cümlesini hatırlatıyor. Aldığınız ürünü kullanırken ona alışırsınız ve hangi şartlar altında size nasıl hizmet verdiğini öğrenirsiniz, o da sizi ve sensörleriyle çevreyi denetler. Kullan at tıraş bıçağı veya prezervatif mi ki buzdolabı?
quote:
Orijinalden alıntı: tubytube
"Bozuldu mu? Git yenisini al. En ucuzunu al yine. Bozulunca atar yenisini alırsın" yaklaşımı bu ekonomi için geçerli ama bana çok göçebe geliyor ve "gömlek değiştirir gibi sevgili değiştirmek" cümlesini hatırlatıyor. Aldığınız ürünü kullanırken ona alışırsınız ve hangi şartlar altında size nasıl hizmet verdiğini öğrenirsiniz, o da sizi ve sensörleriyle çevreyi denetler. Kullan at tıraş bıçağı veya prezervatif mi ki buzdolabı?
Alıntıları Göster
Hocam artık tamir devri bitti bu eşyaların. Bosch'tan bir buzdolabı aldığında olacakları söyleyeyim, 7-8 sene sorunsuz kullanacaksın sonra dolabın lastikleri kopacak. Lastiği kopan dolap çalıştırmaya devam edersen motor yakacak duruma gelecek. Bosch'u arayıp yeni lastik istediğinde de servis ücretiyle birlikte verdikleri fiyat altusun spot buzdolabı fiyatından daha fazla olacak.
Mutfağımda Bosch ve Altus marka 2 buzdolabı yan yana çalışıyor. Servis masrafına yeni dolap aldım. Öyle 20 yıl sorunsuz aldığın dolabı kullanma şansın yok yani. Birçok diğer markada da 2-3 yıl sonra yedek parça bulman da mümkün değil. 22 yıllık arçelik mikserin parçasını almıştım servislerinden.
AEG-Bosch-İndesit-Hotpoint Ariston-Altus-LG marka dolaplar kullandım. Net söylüyorum en ucuz ne bulursan al zira değişen birşey yok. En fazla birkaç yıl daha fazla çalışıp çokomelli bir servis masrafı çıkartır ithaller.
AEG'nin buzdolabından ötürü mutfağı sürekli su basıyordu mesela. Cidden en kalitelisini de alsan uzun süre kullanma şansın yok artık.
Bu arada dedemde 32 yıllık Arçelik buzdolabı hala çalışıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: ..Raptor..
Hocam artık tamir devri bitti bu eşyaların. Bosch'tan bir buzdolabı aldığında olacakları söyleyeyim, 7-8 sene sorunsuz kullanacaksın sonra dolabın lastikleri kopacak. Lastiği kopan dolap çalıştırmaya devam edersen motor yakacak duruma gelecek. Bosch'u arayıp yeni lastik istediğinde de servis ücretiyle birlikte verdikleri fiyat altusun spot buzdolabı fiyatından daha fazla olacak.
Mutfağımda Bosch ve Altus marka 2 buzdolabı yan yana çalışıyor. Servis masrafına yeni dolap aldım. Öyle 20 yıl sorunsuz aldığın dolabı kullanma şansın yok yani. Birçok diğer markada da 2-3 yıl sonra yedek parça bulman da mümkün değil. 22 yıllık arçelik mikserin parçasını almıştım servislerinden.
AEG-Bosch-İndesit-Hotpoint Ariston-Altus-LG marka dolaplar kullandım. Net söylüyorum en ucuz ne bulursan al zira değişen birşey yok. En fazla birkaç yıl daha fazla çalışıp çokomelli bir servis masrafı çıkartır ithaller.
AEG'nin buzdolabından ötürü mutfağı sürekli su basıyordu mesela. Cidden en kalitelisini de alsan uzun süre kullanma şansın yok artık.
Bu arada dedemde 32 yıllık Arçelik buzdolabı hala çalışıyor.
Alıntıları Göster
Evet, bu konuda hemfikiriz, tamir devri bitti. Eve servis geleceği zaman ne macera yaşayacağız diye düşünüyoruz En son eski Arçelik çamaşır makinemiz için gelen servis çalışanını konuşma tarzını düzeltmesi için uyarmıştım
Aynı şeyleri yazacağım, övdüğünüz o eski yerli markalı & malı ürünlerin hepsi başka lisans ve parçalarla üretiliyordu. Bosch'un servis masrafı "efsanesi"ne katılmıyorum, gerekirse garanti uzatılırsa o da problem değil! Arada öyle çalışanlar denk geliyor ki kanımız kaynıyor
quote:
Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu
yice komik olmaya başladınız ama şıracının şahidi bozacı misali,bana garanti kapsamı dışındadır parası ile değiştiririz diyen firmanın garanti şartlarını yayınlıyor olmanız ne kadar kötü bir duruma düştüğünüzün delaletidir. ■ Malın kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.( kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı arızalar kapsamını belirleyen sizsiniz zaten mesele de bu değil mi? benim iddiam fırının cam kapağında herhangi bir darbe çarpma düşürme kaynaklı müdahale olmadığı yönünde Siemens ise hiç inceleme ihtiyacı duymadan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklı arıza olarak ele aldı,ki siz de bu tür camlar kesinlikle darbe olmadan kırılmaz kırılamaz buyurmuşsunuz da sayın firmanın avukatı arkadaş nereden biliyorsunuz üretim hatası olmadığını!) neden inceleme gereği bile duymadı çok kıymetli siemens firmanız?
Siz evdeki farklı bir marka ürünü kırarak servis çağırıp orada da yaşadıklarınızı bir paylaşsanız ya bizlerle. Anlamamakta ısrar ediyorsunuz, Siemens'le alakalı yani marka ile alakalı değil, ortada bir kanuni hak var ve bunu herkes sonuna kadar kullanır. Sizin de bu konuda hakkınız var ise kendinize göre bunu gerekli yerlere bildirerek ürünün yenisini veya bedelsiz tamiratını niçin istemediniz de eve gelen ekiple pazarlık usulü indirime razı olup tamirat yaptırdınız?
Aynı olay her marka için geçerli ve yukarıda benim verdiğim örnekten tutunda teknik serviste çalışan arkadaşın zamanında böyle bizim elimizdeydi karar verme yetkisi dedikleri doğru fakat artık öyle bir şey yok. Fotoğraflayıp atıyorlar fabrikaya onlar karar veriyor, neden derseniz maalesef bu inisiyatiflerini her şekilde her duruma kullanmaya başladıklarından firmalar zarar ettiler ve önünü de böyle kestiler.
50 defa da söylesem işinize geldiği taraftan bakmaya devam edecekseniz firmaların da olaya işine geldiği taraftan bakmasını sindireceksiniz o halde.
Siz halen Siemens yapabilirdi koskoca firma diyorsunuz. Madem böyle düşünüyorsunuz ve haklıydınız müşteri hizmetleri ile kalmaz gerekli mercilere gerekli şikayetleri yaparak hakkınızı arardınız. Parayı vermiş yaptırmışsınız ondan sonra burada gelip ya ücretsiz yapmadılar diyorsunuz.
Araba bile alınca belirli koşullarda size garanti veriyorlar diyorlarmı başınıza ne gelirse gelsin gelin yenisini verelim diye,
komik olan sizsiniz çocuk gibi tutturmuşsunuz bir şey olamayacağının sebeplerini söylüyoruz ama dinlemeden banane beni ilgilendirmez diyorsunuz :)
Saygılar.
quote:
Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu
size yazmadım tabi ki yanlış olmuş kusura bakmayın, adam siemensin sahibi gibi her yerde cevap yetiştiriyor bana:)
Çünkü yazdığınız şey anlamsız. dayanağı yok.
Ben kırmadım ben yapmadım benim suçum değil. O halde hakkınızı gerekli mercilere bunu bildirerek arasaydınız Markanın tutumunda işinizi göremediyseniz.
Ama siz pazarlık yaparak camı yarı fiyatına taktırmışsınız, bunun mantığı nedir? Fırını kullanmam lazım dı uğraşamadım mı ?
Elbette savunacağım çünkü doğruyu söyleme olasılığınız maalesef çok düşük bu işi 9 yıldır yapıyorum ciddi adetlerde ürün satarım hangi sorunların olabileceği hangilerinin olamayacağını tahmin etmek zor değil.
- Sizin tek yaptığınız şu. Bir adet ürün almışsınız bir markadan sorun yaşamışsınız belki haklısınız da.. Ama vay bu markadan uzak durun aman bunlar şöyle böyle diyerek marka gömmeye çalışıyorsunuz kendinizce neden bir para vermişsiniz canınız yanmış nasıl zarar veririm derdine düşmüşsünüz.
Sizin düşünmediğiniz memnun olmayanlara karşı memnun olanların oranı. Sizin burada yaptığınız sadece basit bir karalama kampanyası gibi her gördüğünüz konuya arada bir bu durumu yazarak insanları yönlendirmeye çalışmak..
Gerçekten bir konuda haklıysam sonuna kadar hakkımı savunur gerekirse o malı evimden atar geçerim. tamiratı için anlaşıp parasını verip yaptırdıktan sonra yani tabiri caizse iş işten geçtikten sonra buralarda ya dur şunlar da bana şöyle yapmıştı buradan bir giydireyim demem artık =)
Ama siz devam edeceksiniz o kesin size hayatınızda kolaylıklar dilerim.
bosch LOW FROST olan modelini aldım çok memnunum çok çok az ses ve cidden daha uzun süreli taze meyve sebzeler. ve daha ucuz 1 yıl olacak bi kere buzlama gibi bir şey yapmadı . istanbul için çok uygun ayarları
shopsiemensS
kullanıcısına yanıt
durup dururken niye bir malıma zarar vereyim ki deli miyim ben? ama siz camın durup dururken değil de müşteri tarafından yapılan bir hatadan kırıldığını iddia ettiğinize göre benim deli olduğumu vb düşünüyorsunuz, siz ısrarla aynı olay her marka için geçerli diyorsunuz ya komik duruma işte bu yüzden düşüyorsunuz;benim başıma gelen bu olay Siemens te niye başka markaların servisi garanti durumunu buraya yazayım ki? benim işimi garanti kapsamına alıp ücretsiz çözmeyen siemens başka marka olsaydı onu yazardım insanlara dikkat edin o markayı alırken garanti koşullarına ne dahil ne değil nasıl palavralar atıyorlar iyice araştırın derdim. değil 50 defa 500 defa da yazsanız bir şey değişmiyor çünkü gömleğin düğmesini yanlış yerden iliklemeye başladınız ve her seferinde de neden tutmadı bu son delik diye çözüp çözüp iliklemeye çalışıyorsunuz :) şimdi bu firma bu tarz sorunları garanti kapsamına dahil etse sizin ne gibi bir kaybınız olacaktı? kar marjınız mı düşecek de bu kadar yazıp duruyorsunuz? benim zararım belli de o yüzden insanları uyarıyorum sizin kaybınız nedir onu çözemedim? yoksa firma size bütçe mi ayırdı gir foruma millete cevap yetiştir diye? gelelim diğer hususa; evet tüketici hakem heyeti vb itiraz koşulları açıktı ama benim elde fırın kırık camıyla oradan oraya devletin bürokrasi mercileri arasında gezmem imkansızdı şu süreçte; zaten sizin gibi firmalar da bunu çok iyi bildikleri için çözüm sunmak yerine işte parayı çatır çatır alıyorlar! yurdum insanının şartları ve durumu belli 1000 kişiden 10 u gidebiliyor tüketici hakem heyetine bu tarz sıkıntılar için,gittiğinde de en az 6 ay sürüyor bir şikayetin sonuca bağlanması bu süreçte kim karlı çıkıyor firmalar ve firmaya daha fazla kar kazandıran sizler! sizin gibi alacağım kar kazanacağım para için her türlü firmayı savunup takla atacağıma çocuk gibi tutturup hakkımı aramak evladır! şahsınıza saygılar ama kurumsal kimliğinize değil
shopsiemensS
kullanıcısına yanıt
doğruyu söyleme olasılığımın düşük olduğu bilgisine hangi dayanağa göre vakıfsınız? kahinliğinizi ne bileyim medyumluğunuzu ilan ettiniz de bizim mi haberimiz yok! iyi o zaman ben de 18 senede binlerce öğrenci mezun ettim sizin zekanızla ilgili fikir mi beyan edeyim sizi tanımadan bilmeden bu mudur yani? ciddi adetlerde ürün sattım,bütün sorunların çözümü bende ben bilirim mantığını ise hiç çözemedim! örneğin Volswagen ciddi miktarda araba satmıyor mu ki hatalı üretimden kaynaklı ABD ve Avrupa da milyarlarca euro ceza alıp üstüne araçları da geri çağırdı,kesin sizin gibi çalışanın biri patron ben bilirim çok sattık bu araçlardan hata mata yok olur mu öyle şey müşterinin doğruyu söyleme olasılığı yok dedi ve malumatfuruşluk yaptı ki bu duruma düştüler. ben evdeki diğer siemens ürünleri de kötülediğimi hatırlamıyorum ayrıca benim eleştirdiğim-uyarıda bulunduğum ( kötülediğim değil) husus garanti şartlarında böyle böyle bir durum var ama dikkat edin ona göre alın! insanların bu garanti şartlarını bilmesinde ne gibi bir sakınca var? gerçekten haklıyım ve para verip satın aldığım malımı niye atayım enayi miyim ben,siz nasıl bir kafa yaşıyorsunuz? nasıl bir travmadan geçtiniz beyfendi,çocuk yanlış bir davranışta bulununca evden mi atıyorsunuz nası olsa bir tane daha yaparım diye? tamiratını yaptırdım zira onca para verip aldığım fırını kullanmam gerek bunun nesini sorguluyorsunuz nesi tuhaf bunun? ve fakat şu hususta haklısınız iş işten benim için geçti ama bu forumda yazmamım nedeni de bu iş işten geçmeden insanların fikir sahibi olmaları bu hususta! bana ekstra bir para ya da bir şey veren bir firma da yok ayrıca ama belli ki siz bu iş için ekstradan maddi çıkar sağlıyorsunuz! ben de firmayı ölümüne savunma hayatınızda kolaylıklar dilerim,sonu yok zira eğilip bükülmenin
quote:
Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu
doğruyu söyleme olasılığımın düşük olduğu bilgisine hangi dayanağa göre vakıfsınız? kahinliğinizi ne bileyim medyumluğunuzu ilan ettiniz de bizim mi haberimiz yok! iyi o zaman ben de 18 senede binlerce öğrenci mezun ettim sizin zekanızla ilgili fikir mi beyan edeyim sizi tanımadan bilmeden bu mudur yani? ciddi adetlerde ürün sattım,bütün sorunların çözümü bende ben bilirim mantığını ise hiç çözemedim! örneğin Volswagen ciddi miktarda araba satmıyor mu ki hatalı üretimden kaynaklı ABD ve Avrupa da milyarlarca euro ceza alıp üstüne araçları da geri çağırdı,kesin sizin gibi çalışanın biri patron ben bilirim çok sattık bu araçlardan hata mata yok olur mu öyle şey müşterinin doğruyu söyleme olasılığı yok dedi ve malumatfuruşluk yaptı ki bu duruma düştüler. ben evdeki diğer siemens ürünleri de kötülediğimi hatırlamıyorum ayrıca benim eleştirdiğim-uyarıda bulunduğum ( kötülediğim değil) husus garanti şartlarında böyle böyle bir durum var ama dikkat edin ona göre alın! insanların bu garanti şartlarını bilmesinde ne gibi bir sakınca var? gerçekten haklıyım ve para verip satın aldığım malımı niye atayım enayi miyim ben,siz nasıl bir kafa yaşıyorsunuz? nasıl bir travmadan geçtiniz beyfendi,çocuk yanlış bir davranışta bulununca evden mi atıyorsunuz nası olsa bir tane daha yaparım diye? tamiratını yaptırdım zira onca para verip aldığım fırını kullanmam gerek bunun nesini sorguluyorsunuz nesi tuhaf bunun? ve fakat şu hususta haklısınız iş işten benim için geçti ama bu forumda yazmamım nedeni de bu iş işten geçmeden insanların fikir sahibi olmaları bu hususta! bana ekstra bir para ya da bir şey veren bir firma da yok ayrıca ama belli ki siz bu iş için ekstradan maddi çıkar sağlıyorsunuz! ben de firmayı ölümüne savunma hayatınızda kolaylıklar dilerim,sonu yok zira eğilip bükülmenin
Evet Evet Barış bey, size karşı savunduğum marka bana yağdırıyor =))) o halde anlatımınızı gözden geçirin.
Şöyle diyebilirsiniz mesela bana inanmıyorsunuz ama araştırarak "markalar şu hususları garanti kapsamına sokmuyor."
Siemens Almayın Lg almayın Aman he samsung'dan uzak durun demezsiniz.
Bu anlatım şekliyle söylerseniz tepki görmez destek alırdınız belki nitekim bu forumda benden ürün almadığı halde kendisine yardımcı olarak ürünü ile ilgili yaşadığı sorunu çözdüğümüz insanlar da var.
Ücret ödeyerek değişim yapmak yerine ( Fırın bu ocak olsaydı evet derdim aciliyeti olan ürün ve hemen yapılması gerektiğinden yaptırılıp geçilmiştir ) hakkınızı aramayı hiç denemeden sadece servisin söylediğine boyun eğen sizsiniz.
Demek eğilmek bükülmek kısmı ile siz de tanışmışsınız istemesenizde. Bu arada ben halen sözümün arkasındayım ama siz ben anlamam bananecisiniz.. Bu uygulama marka bazlı değil tüm beyaz eşya markalarında bu şekilde, x markadan aldınız diye o marka bunu uygulamasaydı presedürleri beni bağlamaz alıp test etselerdi camı falan, bunlar ülkemiz şartlarında mümkünmüdür ya siz gidin tüketici hakem heyetine mesela bilirkişi atansın varmı bunu test edebilecek bir düzenleri.
Veya siz ya da x kişi durduk yerde kırılmasını kanıtlama şansınız varmı? veya bizim ülkemizde kaç kişi sizin yaşadığınız bir durumu yaşamış olsa doğruyu söyler.. o zaman siz kurunun yanında yanan yaş'sınız hocam kusura bakmayın.
Konu marka değil konu garanti standartları ve bunu da değiştirme yetisi bizlerde yok.
İş uygulamaya gelince de firma önce kendini düşünür bu Arçelik'te alsanız Siemens'te alsanız günümüzde böyle.
quote:
Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu
durup dururken niye bir malıma zarar vereyim ki deli miyim ben? ama siz camın durup dururken değil de müşteri tarafından yapılan bir hatadan kırıldığını iddia ettiğinize göre benim deli olduğumu vb düşünüyorsunuz, siz ısrarla aynı olay her marka için geçerli diyorsunuz ya komik duruma işte bu yüzden düşüyorsunuz;benim başıma gelen bu olay Siemens te niye başka markaların servisi garanti durumunu buraya yazayım ki? benim işimi garanti kapsamına alıp ücretsiz çözmeyen siemens başka marka olsaydı onu yazardım insanlara dikkat edin o markayı alırken garanti koşullarına ne dahil ne değil nasıl palavralar atıyorlar iyice araştırın derdim. değil 50 defa 500 defa da yazsanız bir şey değişmiyor çünkü gömleğin düğmesini yanlış yerden iliklemeye başladınız ve her seferinde de neden tutmadı bu son delik diye çözüp çözüp iliklemeye çalışıyorsunuz :) şimdi bu firma bu tarz sorunları garanti kapsamına dahil etse sizin ne gibi bir kaybınız olacaktı? kar marjınız mı düşecek de bu kadar yazıp duruyorsunuz? benim zararım belli de o yüzden insanları uyarıyorum sizin kaybınız nedir onu çözemedim? yoksa firma size bütçe mi ayırdı gir foruma millete cevap yetiştir diye? gelelim diğer hususa; evet tüketici hakem heyeti vb itiraz koşulları açıktı ama benim elde fırın kırık camıyla oradan oraya devletin bürokrasi mercileri arasında gezmem imkansızdı şu süreçte; zaten sizin gibi firmalar da bunu çok iyi bildikleri için çözüm sunmak yerine işte parayı çatır çatır alıyorlar! yurdum insanının şartları ve durumu belli 1000 kişiden 10 u gidebiliyor tüketici hakem heyetine bu tarz sıkıntılar için,gittiğinde de en az 6 ay sürüyor bir şikayetin sonuca bağlanması bu süreçte kim karlı çıkıyor firmalar ve firmaya daha fazla kar kazandıran sizler! sizin gibi alacağım kar kazanacağım para için her türlü firmayı savunup takla atacağıma çocuk gibi tutturup hakkımı aramak evladır! şahsınıza saygılar ama kurumsal kimliğinize değil
En azından aklınızda olsun, tüketici hakem heyeti'ne edevlet üzerinden başvuruda bulunulabiliyor. Olur da bir daha bir işiniz düşerse diye yazıyorum.
Konu marka vs değil hocam bakın karşılıklı geriliyoruz boş yere.
Demek istediğim garanti prosedürü bu şekilde siz şansınıza siemens almışsınız başınıza gelmiş siemens diyorsunuz, miele'de alsanız aynı şey olacaktı bu seferde miele şartları bu dikkat edin diyecektiniz.
Ama marka bazlı işte bir başka kişi bunu görüp sizin uyardığınız marka dışında bir marka alacak yine aynı durum olsa yine sizin durumunuza düşecek.
O zaman tüm markalarda bunun böyle olduğunu bilse.. değil mi
barış ertaşoğluB
kullanıcısına yanıt
Neyse size geçmiş olsun. daha fazla uzatmayacağım konu kirliliği oldu maalesef bolca yazınca.
shopsiemensS
kullanıcısına yanıt
öncelikle fırın mı öncelikli ocak mı öncelikli benim bileceğim bir iş,e devletten şikayet olduğunu ben de biliyorum ve fakat ürünü görmek istediklerinde eve gelen giden olmuyor bilginize! kendiniz taşıyorsunuz ve ne zaman talep edecekleri de belli değil,kırık bir fırın kapağıyla aylarca bekleyemeyeceğimi biliyorsunuz sanırım!
tekrar söylüyorum garanti kapsamını genişletmek ve çözüm bulmak firmaların elinde,diğer firmalarda böyle yapıyor canım ne var bunda demek işin kaçamağı ve de kolaycılığıdır,diğer firmalar yapmasın sen yap arkadaş ne olur yani?
ha özellikle siemens dememin sebebi diğerlerine nazaran( beko-arçelik-samsung-lg-vestel-kumtel vb) fiyatının daha pahalı olmasından,şöyle bir anlayış vardı bende; aman canım 3 kuruş fazla olsun da marka olsun başım ağrımasın Siemens ile ilgili ve bu ön koşullanmanın karşılığının olmadığını bizzat yaşadım başkaları da bu tuzağa ya da yaklaşıma düşmesin!
sizin dışınızda da tepki göstere olmadı açıkçası,destek hususunda ise bir beklentim yok olmadı da millet uyansın yeter.
eğilmek bükülmek kısmına gelince,servisi aradım geldiler ve 740 tl karşılığı var dediler,ben de müşteri hizmetlerini aradım nedir bu durum neden garantiye girmiyor diye sordum,4-5 gün sonra bana geri dönüş yaptı bir görevli ve sizin dediklerinizi kelimesi kelimesine tekrarladı( çok iyi pazarlamacı ağızları bunlar zira hep aynı şeyleri söylüyor olmanız şüphe bile uyandırmadı),tepki gösterince siemense bu yakıştı mı şimdi ürünü alıp bir inceleyin vs dediğimde yine aynı şeyleri söyledi ve o zaman çözüm olarak ben şahsi indirimimi yapayım yarısını ödeyin dedi( dikkatinizi çekti mi acaba eğilmek bükülmek kimden geldi-isterseniz tlfn kayıtlarını patronlarınızdan isteyin- ha kabul ettim zira fırını kullanma aciliyeti vardı ve bu durumu gittiğim her yerde her ortamda platformda anlatacağım firmanıza yakışmadı dedim,o da indirim yapmışken üstelik siz bilirsiniz dedi.
konu firmaların garanti standartı diyerek vatandaşları kazıklamasıdır arkadaş başka da bir şey değildir,ne yani değiştirilemez teklif bile edilemez Anayasa kanunu mu da değişmiyor muş? tekrar tekrar yazıyorum hayli hayli parasını almışken sattığınız ürünlerin kazanılan kar marjlarının yanında bu cam kapağının bile hükmü olmaması gerekirdi,garanti şartları işin bahanesi siz de bu işin piyonu olmuşsunuz açıkçası.
firma sadece ve sadece tek şeyi düşünür kar marjının 1 euro bile azalmaması!!
ülkemizdeki insanlarının kaçının doğruyu söyleyip söylemediği de sizi hiç alakadar etmez hakim misiniz savcı mı? insanlar bu ürünleri bedava mı aldılar? parasını verdiği her ürünün hizmetini adil ve eşit bir şekilde almak bu insanların da hakkı,
siemens gibi firmalar Avrupada uyguladıkları garanti standartlarını neden bizim ülkemizde de uygulamazlar siz onu sorgulayın,durmuşunuz firmanın kapısının önünde gelene geçen sus konuşma doğru söylemiyorsun yalan söyleme görevini ifa ediyorsunuz.
garanti şartları değişmiyorsa gidin daha hesaplı ürün alın bu markaları almayın diye her yerde söylemek ve yazmak gibi bir hakkım var ve bu hakkımı sabote etmenize izin vermeyeceğim
shopsiemensS
kullanıcısına yanıt
bir daha siemens almamak aklımda zaten! almaya teşebbüs edenleri de bu hususta uyarmak ise hiç unutamayacağım kadar aklımda!
ben gergin değilim ki olsam bile boş yere değil 350 tl kadar bir sebebim var zira.
ben siemensi şansa almadım bile isteye iyi firmadır sıkıntı çıkarmaz 3 kuruş fazla olsun da marka olsun mantığıyla aldım ne yazık- hala bana miele de böyle yok şu firma da böyle açıklama boşuna yazpıyorsunuz zira kim bu garanti şartlarını kendine göre yontuyorsa hepsi de haksız diyorum
belki markalar bu garanti şartlarını müşteri lehine değiştirecek de sizin gibi satıcılar servisler yüzünden olmuyor diye düşünmeye başladım!
quote:
Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu
bir daha siemens almamak aklımda zaten! almaya teşebbüs edenleri de bu hususta uyarmak ise hiç unutamayacağım kadar aklımda!
ben gergin değilim ki olsam bile boş yere değil 350 tl kadar bir sebebim var zira.
ben siemensi şansa almadım bile isteye iyi firmadır sıkıntı çıkarmaz 3 kuruş fazla olsun da marka olsun mantığıyla aldım ne yazık- hala bana miele de böyle yok şu firma da böyle açıklama boşuna yazpıyorsunuz zira kim bu garanti şartlarını kendine göre yontuyorsa hepsi de haksız diyorum
belki markalar bu garanti şartlarını müşteri lehine değiştirecek de sizin gibi satıcılar servisler yüzünden olmuyor diye düşünmeye başladım!
"kim bu garanti şartlarını kendine göre yontuyorsa hepsi de haksız diyorum" İşte bu, baştan bunu demiyordunuz.
"belki markalar bu garanti şartlarını müşteri lehine değiştirecek de sizin gibi satıcılar servisler yüzünden olmuyor diye düşünmeye başladım!" O benim tutumumu bilmediğinizden. Değilse böyle düşünmezdiniz.
Sizin verdiğiniz para satıcı olarak benim cebime giren bir meblağ değil Servis olsam evet isterim çünkü onların belli bir kazancı var haliyle adam iş olarak yapıyor bunu.
*** Bizim Ülkemizde her iyi niyete karşılık durumu kullanan arkadaşlar olduğundan işleyişi değiştirdiler. Önceden evet Arçelik çalışanı arkadaşın dediği gibi, halletmek istediğinde teknisyen iki tutanakla ücretsiz çözüyordu. Ama bu öyle hal aldıki gerçekten müşterinin hatası olan durumlarda firmalara kaçmaya başladı.
Yani yine bizim güzel Ülkemizin güzel insanları bir güzel şeyi daha kendi elleri ile kayıra kayıra bozdular, sonra da evet sizin gibi haklı olduğu halde ortada kalanlar bunun sonuçlarını çekiyor.
Size hak vermiyor değilim. sadece anlatım marka özellikle bu marka yaptı demenize tepkim.
Birleşik arap emirliklerinde inşaat işi üslenen müteahhitlere direkt ortada temel dahi yokken hakedişinin belli bir kısmını ödüyorlardı adamlar, bizim Türk uyanık müteahhitlerimiz parayı alıp yurda kesin dönüş yapa yapa adamların çalışma prensiplerini değiştirmelerine yol açtık..
Sizin durumun da bundan cidden bir farkı yok. Servisler olmayacak durumlarda bedelsiz değişimler yenilerini vermeler ücret iadeleri havalarda uçuyordu. Musluğu kapattılar şimdi maalesef.