Şimdi Ara

Yerli Üretim Olmayan Buzdolabı Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
6.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumdan okuduğum üzere uzatılmış garantisinin bitimine doğru yani 7. senesinden itibaren verimi düşen Vestel buzdolabımız 9. senesinde üst kısmından su damlatıp alt tarafını soğutmaz oldu. 7. sene sonu içindekileri iyi muhafaza edememesinden ve karşısındaki 2 programlı Profilo bulaşık makinesi passız iken paslanıp sapır sapır dış boyasının dökülmesinden ötürü yine forumdan okuduğum üzere üzerine bir bedel verip yeni bir ürün satın alma isteğiyle gittiğim bayide yaptığım görüşme olumsuz sonuçlanmıştı, teşekkürlerim buzdolapları gibi şelale kendilerine...

    Bizim evdeki eski Arçelik bulaşık makinesi de böyleydi, yerli üretimlerin hepsi şelale, durduramıyoruz efendim

    Sizlerden (hiç para saçmak istemesek de bugünlerde) ithal buzdolabı tavsiyesi alma arzusundayım; yerimiz dar ama özellikle Bosch, Siemens, Profilo marka buzdolabı istediğimizden bu markaların XL - XXL serileriyle ilgileniyordum, eskiden LG - Samsung üretiyormuş ama kombi modellerden başlayıp yerli üretime dönmüşler, yerli üretim BSH grubu ürünlerde iç piyasanın hakkı olan adi plastik kokusu yüksek standartlarına karşın yine de var. Ellerinde kalmış teşhirlere de pek sıcak bakmıyorum. Özellikle bu markalardaki ithaller 1. tercihimiz olacaktır...

    Gerçekten çok kararsızız, ölçülerimiz Sınırsız Boy, 70 - 72 cm arası genişlik ve derinlik...

    Teşekkürler...







  • Merhabalar,

    Siemens modellerden ölçüye göre şunlara bakılabilir.

    KG56NVI30N
    KG56NAI32N
    KG56NVX30N
    KG56NUW30N

    KG56NPI32N
    KG56NHB40N

    KG57NP73NE
    KG57NPW23N
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shopsiemens

    Merhabalar,

    Siemens modellerden ölçüye göre şunlara bakılabilir.

    KG56NVI30N
    KG56NAI32N
    KG56NVX30N
    KG56NUW30N

    KG56NPI32N
    KG56NHB40N

    KG57NP73NE
    KG57NPW23N
    Çok teşekkürler, üretim yerleri hakkında bilgi alabilirsem çok sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubytube

    Çok teşekkürler, üretim yerleri hakkında bilgi alabilirsem çok sevinirim...

    Alıntıları Göster
    Rica ederim.
    BSH yani Siemens ve Bosch'un tüm buzdolabı modelleri Türkiye'de üretilmekte. Buradan bütün dünyaya dağıtılmaktadır.
    Burada sizin aldığınızla Almanya'da bir kişinin aldığı dolap aynı kalite buradan sevk edildiğinden.
    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shopsiemens

    Rica ederim.
    BSH yani Siemens ve Bosch'un tüm buzdolabı modelleri Türkiye'de üretilmekte. Buradan bütün dünyaya dağıtılmaktadır.
    Burada sizin aldığınızla Almanya'da bir kişinin aldığı dolap aynı kalite buradan sevk edildiğinden.
    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Bize Almanya'da üretildiği söyleniyor, buna hayatta inanmam. Belki teknik donanımın bir kısmı Almanya'dan geliyor ve burada montajlanıyor ama iç parçalar dediğiniz gibi yerli...

    Buradan yurt dışına gittiğine emin misiniz? O plastik kokusunu gönderirler mi bilemiyorum




  • merhabalar,
    ben de sizin gibi düşünüp yerli üretim değil de sisemens aldım bütün beyaz eşyaları ve diğer markalara nazaran fazla para verdim,eve gelip montaj yaptıkları gibi garanti uzatma da yaptırdım üste para verip,gel gör ki 1.5 ay içinde ankastre fırının camı çatladı hiç bir darbe olmaksızın ve servis çağırdığımda garanti kapsamında değil dediler,orayı ara burayı ara derken at pazarlığı ile 740 tl cam kapağı 350 tl ye değiştirebildim! demem o ki yok avrupaymış yok bilmem ne markaymış boş işler bunlar al ucuz markadan 5 sene de bir değiştir inan ki siemense verdiğin parayı hayli hayli çıkartırsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu

    merhabalar,
    ben de sizin gibi düşünüp yerli üretim değil de sisemens aldım bütün beyaz eşyaları ve diğer markalara nazaran fazla para verdim,eve gelip montaj yaptıkları gibi garanti uzatma da yaptırdım üste para verip,gel gör ki 1.5 ay içinde ankastre fırının camı çatladı hiç bir darbe olmaksızın ve servis çağırdığımda garanti kapsamında değil dediler,orayı ara burayı ara derken at pazarlığı ile 740 tl cam kapağı 350 tl ye değiştirebildim! demem o ki yok avrupaymış yok bilmem ne markaymış boş işler bunlar al ucuz markadan 5 sene de bir değiştir inan ki siemense verdiğin parayı hayli hayli çıkartırsın
    Merhabalar, zaman insanı "terbiye" ediyor, kolay para kazananlar gidip yerli marka ürün alır saadet zincirleri sürsün ve yalakalık yapsınlar diye...

    Keşke üretim yerlerine dikkat etseydiniz, ciddi kalite ve satış sonrası memnuniyet farkı var. Bayinizin veya tedarikçisinin de bir hatası olabilir, hatta fırını monte edenlerin de. Bazı markaları alanları cezalandırıyorlar bugünlerde malumunuz...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Buzdolabı marka ve öneri
    9 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • üretim yeri avrupa görünüyor aldığım ankastre fırının! sorun şu ki marka olmuş siemens gibi bir firmanın müşterinin gelin şu ürünü bir inceleyin darbe çarpma var mı ondan sonra garanti kapsamına girip girmeyeceğine karar verin talebimi ciddiye bile almaması olmuştur!
    ''kolay para kazananlar gidip yerli marka ürün alır saadet zincirleri sürsün ve yalakalık yapsınlar diye... ''
    bu yazdığınız cümlede ne demek istediğinizi ise anlayamadım açıklar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubytube

    Bize Almanya'da üretildiği söyleniyor, buna hayatta inanmam. Belki teknik donanımın bir kısmı Almanya'dan geliyor ve burada montajlanıyor ama iç parçalar dediğiniz gibi yerli...

    Buradan yurt dışına gittiğine emin misiniz? O plastik kokusunu gönderirler mi bilemiyorum

    Alıntıları Göster
    Merhaba tekrar, hangi modelinde öyle bir sorun gördüğünüzü bilmiyorum açıkcası ama ben 4 yıldır forumda ürün satıyorum.
    Siemens ürünler ve çözümler diye başlığımdan inceleyebilirsin alan arkadaşların memnuniyetini, şahsen öyle bir problem yaşadığım hiç olmadı.

    Dünya üzerinde BSH ın başka buzdolabı üretim fabrikası olmadığı için eminim =)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu

    merhabalar,
    ben de sizin gibi düşünüp yerli üretim değil de sisemens aldım bütün beyaz eşyaları ve diğer markalara nazaran fazla para verdim,eve gelip montaj yaptıkları gibi garanti uzatma da yaptırdım üste para verip,gel gör ki 1.5 ay içinde ankastre fırının camı çatladı hiç bir darbe olmaksızın ve servis çağırdığımda garanti kapsamında değil dediler,orayı ara burayı ara derken at pazarlığı ile 740 tl cam kapağı 350 tl ye değiştirebildim! demem o ki yok avrupaymış yok bilmem ne markaymış boş işler bunlar al ucuz markadan 5 sene de bir değiştir inan ki siemense verdiğin parayı hayli hayli çıkartırsın
    Barış bey tekrar merhaba.

    Canınız yanmış anlıyorum sizi farklı yerde de bunu konuştuk sürekli yazmaya devam edeceksiniz sanırım.

    Fakat MİELE'de ELECTROLUX'te ARÇELİK'te ne marka alırsanız alın GARANTİ KAPSAMINA KIRILMA GİRMEZ.

    Siemens değil Miele alıp camının kırılma olayını yaşasaydınız Miele için aynı şeyi yazacaktınız. Uygulanan bir kanun, uygulanmasın olmaz ben kabul etmiyorum diyorsanız şikayet yolu açık biliyorsunuz. Size kırılma garantiye girmez dedikçe siz Siemens'e güvendim diyorsunuz ama uygulama her marka için geçerli.

    Rica ediyorum bunu iyice öğrenip o şekliyle şikayetlerinizi bildirin. buraya yazarak sorununuzu çözemezsiniz nitekim adamlar size indirim de yapmışlar.

    2 şey garantiye girmez.

    1 - Kırılma.
    2 - Voltaj değişmesinden kaynaklı sorunlar.

    Siemens için değil Tüm markalarda bu böyledir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu

    üretim yeri avrupa görünüyor aldığım ankastre fırının! sorun şu ki marka olmuş siemens gibi bir firmanın müşterinin gelin şu ürünü bir inceleyin darbe çarpma var mı ondan sonra garanti kapsamına girip girmeyeceğine karar verin talebimi ciddiye bile almaması olmuştur!
    ''kolay para kazananlar gidip yerli marka ürün alır saadet zincirleri sürsün ve yalakalık yapsınlar diye... ''
    bu yazdığınız cümlede ne demek istediğinizi ise anlayamadım açıklar mısınız?
    Servislerden tutun, satış ağının Türkiye'deki en üst tepesine kadar aklımızın alamayacağı kadar kirli ilişki yumağı var yerli markalarda. Yazmaktan bunaldım, uzak durunuz

    Siemens marka fırınınız için üzüldüm, kullanırken hata yapmadıysanız kötü ve gergin montaj, belki de bir su damlası yaşadığınız sıkıntıya sebep olmuş olabilir. Maalesef elektrikli fritözü gazlı ocağa koyup kullanmaya çalışan kadınları barındıran bir halk için garanti şartları ağırlaştırılabilir...




  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    sayın firma yetkilisi,
    kimi kime şikayet edeyim bir söyler misiniz bana?
    ben yazmaktan ve buradan marka ile ilgili bilgi almak isteyen herkese üşenmeden yazacağım ki benim canım yandı başkalarının yanmasın!
    garanti kapsamına ne girer ne girmez beni ilgilendirmiyor,firmanın çözüm bulmaması problem zaten,bir daha yazayım isterseniz; hiç bir darbe çarpma vb söz konusu değil iken nasıl olur da cam durduk yere çatlar?
    peki cam kırıldı voltaj düştü vs diyerek ödediğim parayı sineye mi çekeyim?


    firma hiç bir şekilde camı incelemeden nasıl olsa garanti kapsamında değil diyerek işin içinden mi çıkacak? bu mudur yani?
    ayrıca ben size yazmadım Siemens ile ilgili yorum almak isteyen vatandaşa yazdım bilgilensin belki bir farkındalık olur diye.
    siz bana cevap yazacağınıza satışını yaptığınız firmaya durumu iletseniz ve bakın şunu şunu garanti kapsamına almıyorsunuz ama yanlış yapıyoruz deseniz daha doğru olmaz mı?mantıklı ve gerçekçi olan yapılan hatadan dönmek midir yoksa bakın diğer firmalarda aynı şekilde yapıyor sesinizi çıkarmayın da bu devran böyle devam etsin demek mi?




  • tubytube kullanıcısına yanıt
    evet bu yaşadığım cam kapak rezaletinden sonra servisler garanti kapsamı vs ile ilgili düşüncelerim netleşti biraz da olsa!
    ben ürünü kullanırken hata yapmadığımı iddia ediyorum,ne bir çarpma ne bir darbe söz konusu değil! firma ise incelemeden ürünü yok yok kesin sizden kaynaklı bir şey ki cam kırılmasını voltaj bilmem nesinden müşteri sorumludur garanti kapsamına girmez diye cevap veriyor!
    benim çözümüm ise net ; marka pahalı ürün alıp bu şekilde üzüleceğime ucuz alırım 5 senede bir değiştiririm bu kadar net!
    bu firmaların avrupaya başka türkiyeye ve asya ülkelerine başka ürünler kakaladıkları ise bir gerçek zira ülkemiz iyidir hoştur ama hukuktan yasadan standartlardan çok çok çok uzak bir ülkedir,yapanın yanına kar kaldığı ceza sisteminin işlemediği ve sık sık da af vb uygulamalarla sahtekarlıkları teşvik eden bir ülkeyiz maalesef!
    fırının camı ile ilgili aynı sorunu Almanyada yaşasaydım neler oldu firmaya tahmin edebiliyoruz az çok değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu

    evet bu yaşadığım cam kapak rezaletinden sonra servisler garanti kapsamı vs ile ilgili düşüncelerim netleşti biraz da olsa!
    ben ürünü kullanırken hata yapmadığımı iddia ediyorum,ne bir çarpma ne bir darbe söz konusu değil! firma ise incelemeden ürünü yok yok kesin sizden kaynaklı bir şey ki cam kırılmasını voltaj bilmem nesinden müşteri sorumludur garanti kapsamına girmez diye cevap veriyor!
    benim çözümüm ise net ; marka pahalı ürün alıp bu şekilde üzüleceğime ucuz alırım 5 senede bir değiştiririm bu kadar net!
    bu firmaların avrupaya başka türkiyeye ve asya ülkelerine başka ürünler kakaladıkları ise bir gerçek zira ülkemiz iyidir hoştur ama hukuktan yasadan standartlardan çok çok çok uzak bir ülkedir,yapanın yanına kar kaldığı ceza sisteminin işlemediği ve sık sık da af vb uygulamalarla sahtekarlıkları teşvik eden bir ülkeyiz maalesef!
    fırının camı ile ilgili aynı sorunu Almanyada yaşasaydım neler oldu firmaya tahmin edebiliyoruz az çok değil mi?
    Siyasi konularda yazdığım bir konuya değinmişsiniz; Avrupa'ya başka Türkiye'ye ve Asya ülkelerine başka ürünler kakaladıkları ise bir gerçek, evet bunu en başta Beko yapmaktadır. Anadolu'ya bazı kişiler kakalanmış ve bizde bu muameleyi hak eder olmuşuz...

    Şu hataya düşmeyin; ucuz alırım 5 senede bir değiştiririm mantığı çok hatalı, beklediğiniz performansı bulamazsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu

    sayın firma yetkilisi,
    kimi kime şikayet edeyim bir söyler misiniz bana?
    ben yazmaktan ve buradan marka ile ilgili bilgi almak isteyen herkese üşenmeden yazacağım ki benim canım yandı başkalarının yanmasın!
    garanti kapsamına ne girer ne girmez beni ilgilendirmiyor,firmanın çözüm bulmaması problem zaten,bir daha yazayım isterseniz; hiç bir darbe çarpma vb söz konusu değil iken nasıl olur da cam durduk yere çatlar?
    peki cam kırıldı voltaj düştü vs diyerek ödediğim parayı sineye mi çekeyim?


    firma hiç bir şekilde camı incelemeden nasıl olsa garanti kapsamında değil diyerek işin içinden mi çıkacak? bu mudur yani?
    ayrıca ben size yazmadım Siemens ile ilgili yorum almak isteyen vatandaşa yazdım bilgilensin belki bir farkındalık olur diye.
    siz bana cevap yazacağınıza satışını yaptığınız firmaya durumu iletseniz ve bakın şunu şunu garanti kapsamına almıyorsunuz ama yanlış yapıyoruz deseniz daha doğru olmaz mı?mantıklı ve gerçekçi olan yapılan hatadan dönmek midir yoksa bakın diğer firmalarda aynı şekilde yapıyor sesinizi çıkarmayın da bu devran böyle devam etsin demek mi?
    Cam'ı para almadan değiştirseler en iyi firma Siemens olacaktı, fakat siz bunu dönüp buralara ya benim fırınımın camı kırıldı ama adamlar sağolsunlar ücretsiz değiştirdiler diye yazmayacaktınız. Niçin çünkü işiniz görüldü memnuniyeti yazmaya ne gerek var ki zaten =)

    Hocam anlıyorsunuz ne demek istediğimi ama halen firma halletmedi diyorsunuz, Kanun böyle adam da bunu uyguluyor.
    Hangi firma durduk yere ödemesi gerekmeksizin bir şeyi öder? Ücretsiz yapar biraz gerçekçi olalım lütfen.

    Bakın bundan 3 yıl kadar önce Siyah cam dolap sattığım bir amca beni arayarak gece yarısı bir ses duyduklarını ve uyanıp mutfağa gittiğinde buzdolabı camının kendiliğinden kırılmış olduğunu iletti bana. Bu camlar öyle darbe almadan kolay kırılacak malzemeler değil aynı sizin ankastre fırındaki gibi.

    Amcacım dedim bakın böyle kendiliğinden kırıldı dersek gelen servisi ikna etme şansımız yok bana doğrusunu söylermisin nasıl oldu dediğimde kem küm ederek torun var arada açtıkça arkadaki duvara çarpıyordu sanırım çarpa çarpa bu kadar dayandı dedi.
    Servis geldiğinde elemanın yanındayken beni aramasını istedim, Servisteki teknisyen arkadaşa durumu izah ettim, rica ettim. Sağolsun insaflı adammış nasıl bir tutanak hazırladı ise dolaba yeni kapak gönderdiler ücretsiz olarak.

    Siz mesela aldığınız yerle bunu görüştünüz mü size böyle yardımcı olmaya çalıştılarmı bunu bir deneyin.




  • memnun kaldığım hizmetlerle ilgili yazıp yazmadığımı nereden biliyorsunuz?
    siz benim ne demek istediğimi hiç anlamamışsınız ki;kanun dese ki bundan sonra sosyal haberleşme sitelerinde hiç bir markanın satışı tanıtımı yapılmayacaktır ne yapacaksın?çekilip köşene mi oturacaksın?bak bir servisçi arkadaş yazmış kırılan camları kapı kulplarını vb nasıl çözdüklerini demek ki oluyormuş.bu arada ben ücretsiz iş yapsınlar demiyorum ki ürünü alırken garantisi yok mu demek ki 100 tl ye mal ettikleri ürünü 3000 tl ye satınca bu sadece kar mı demektir yoksa diğer herşey hesaplanarak bu fiyat çıkmıyor mu ortaya? neyin kafasını yaşıyorsunuz allahınız aşkına?ha ürünle ilgili kanun manun hikayesi anlatmayın bana neyin garantiye gireceği neyin girmeyeceğini kanun değil firma belirler,oh ne güzel dünya be,hatalı ürün sat sonra sonra bu garanti kapsamına girmez de ve çık işin içinden!ısrarla yazıyorum bakın; hiçkimse kimseden ücretsiz bir şey istemiyor marka malına güveniyorsa garanti vb şeyleri de içine katarak ürün satar ve bir sıkıntı olursa garanti kapsamında durumu çözer!
    bu amcayla yaşadığınız duruma gelince ;işte sorun tam da bu,neden rica minnet iş yapmaya yönlendiriyorsunuz vatandaşı ya da beni,ürün satarken rica minnet mi yapıyorsunuz parası neyse veriyoruz arkadaş hizmeti sunmak da bu paranın karşılığı değil mi? ben ısrarla diyorum ki firma inceleme gereği bile duymamışken görevini ( sizin söylediğinize göre kanuna göre ki bana göre öyle bir kanun da yok yasa da yok) yerine getirmemişken niye servise ya da satıcıya firmaya yalvarayım,insanı Avrupada ( zira standardı ve hakları şimdilik en ileri seviyede yakaladıkları için Avrupa diyorum ) da böyle mi oluyor yoksa hatalı ürün sattığı için firmaya milyonlarca Euro ceza mı veriyor?
    yok servise rica edeceğim de yok satıcının insafına kalacağım da bırakın bu ortadoğulu kafasını?
    bana yazacağınız yere firmaya yazar mısınız biz bu garanti işini bir standarda koyalım öyle servisin satıcının insafına bırakmayalım gibi?
    ben ısrarla cam darbe yemden çarpma olmadan bir şey düşmeden çatladı diyorum! hayır evde çocuk da yok ki amcanın yaşadığı gibi bir durum olsun




  • bizde bunun 2012 modelı (2011 de olabılır :D ) var. 8 senedır sıkıntısız ve memnun olarak kullanmaktayız. ust kapagın boyası kararma yaptı kucuk kulpun altından. servıs cagırdık komple yenı kapak degısımı yaptılar.
    arcelık urunde aynı fabrıkadan cıkıyor aynı servıs bakıyor ama arcelıge bu özen verılmıyor.


    ithal urun ıstemıssınız ama memnun olup kullandıgımız dolabı tavsıye edebılırım :) sonuc olarak kullanmadıgın urun tavsıye edılmez





  • quote:

    Orijinalden alıntı: barış ertaşoğlu

    memnun kaldığım hizmetlerle ilgili yazıp yazmadığımı nereden biliyorsunuz?
    siz benim ne demek istediğimi hiç anlamamışsınız ki;kanun dese ki bundan sonra sosyal haberleşme sitelerinde hiç bir markanın satışı tanıtımı yapılmayacaktır ne yapacaksın?çekilip köşene mi oturacaksın?bak bir servisçi arkadaş yazmış kırılan camları kapı kulplarını vb nasıl çözdüklerini demek ki oluyormuş.bu arada ben ücretsiz iş yapsınlar demiyorum ki ürünü alırken garantisi yok mu demek ki 100 tl ye mal ettikleri ürünü 3000 tl ye satınca bu sadece kar mı demektir yoksa diğer herşey hesaplanarak bu fiyat çıkmıyor mu ortaya? neyin kafasını yaşıyorsunuz allahınız aşkına?ha ürünle ilgili kanun manun hikayesi anlatmayın bana neyin garantiye gireceği neyin girmeyeceğini kanun değil firma belirler,oh ne güzel dünya be,hatalı ürün sat sonra sonra bu garanti kapsamına girmez de ve çık işin içinden!ısrarla yazıyorum bakın; hiçkimse kimseden ücretsiz bir şey istemiyor marka malına güveniyorsa garanti vb şeyleri de içine katarak ürün satar ve bir sıkıntı olursa garanti kapsamında durumu çözer!
    bu amcayla yaşadığınız duruma gelince ;işte sorun tam da bu,neden rica minnet iş yapmaya yönlendiriyorsunuz vatandaşı ya da beni,ürün satarken rica minnet mi yapıyorsunuz parası neyse veriyoruz arkadaş hizmeti sunmak da bu paranın karşılığı değil mi? ben ısrarla diyorum ki firma inceleme gereği bile duymamışken görevini ( sizin söylediğinize göre kanuna göre ki bana göre öyle bir kanun da yok yasa da yok) yerine getirmemişken niye servise ya da satıcıya firmaya yalvarayım,insanı Avrupada ( zira standardı ve hakları şimdilik en ileri seviyede yakaladıkları için Avrupa diyorum ) da böyle mi oluyor yoksa hatalı ürün sattığı için firmaya milyonlarca Euro ceza mı veriyor?
    yok servise rica edeceğim de yok satıcının insafına kalacağım da bırakın bu ortadoğulu kafasını?
    bana yazacağınız yere firmaya yazar mısınız biz bu garanti işini bir standarda koyalım öyle servisin satıcının insafına bırakmayalım gibi?
    ben ısrarla cam darbe yemden çarpma olmadan bir şey düşmeden çatladı diyorum! hayır evde çocuk da yok ki amcanın yaşadığı gibi bir durum olsun
    www.siemens-home.bsh-group.com
    Garanti Şartları | Siemens Ev Aletleri
    https://www.siemens-home.bsh-group.com/tr/musteri-hizmetleri/garanti-uygulamalari/garanti-sartlari


    Garanti Şartları
    İlham Alın Ürünler Müşteri Hizmetleri My Siemens Siemens Dünyası
    ■ Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;

    – Sözleşmeden dönme

    – Satış bedelinden indirim isteme,

    – Ücretsiz onarılmasını isteme,

    – Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

    haklarından birini kullanabilir.

    ■ Tüketicinin bu haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür. Tüketici ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.

    ■ Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    – Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    – Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    – Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumlarında;

    tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcından talep edilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    ■ Malın kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

    ■ Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    bizde bunun 2012 modelı (2011 de olabılır :D ) var. 8 senedır sıkıntısız ve memnun olarak kullanmaktayız. ust kapagın boyası kararma yaptı kucuk kulpun altından. servıs cagırdık komple yenı kapak degısımı yaptılar.
    arcelık urunde aynı fabrıkadan cıkıyor aynı servıs bakıyor ama arcelıge bu özen verılmıyor.


    ithal urun ıstemıssınız ama memnun olup kullandıgımız dolabı tavsıye edebılırım :) sonuc olarak kullanmadıgın urun tavsıye edılmez

    Vakit ayırdığınız için sağolun ama servis konusunda sizin kadar şanslı değiliz, üstelik her ne kadar forum kullanıcıları bu tabire kızsa da "bu devirde" Arçelik Beko alıp da kendimi rezil edemem, siz de kurtulun bence




  • hazır konu varken birşey sormak istiyorum evimizde 90lardan alınma arçelik no frost buzdolabı var. Genel olarak çok memnunuz bir sorunuz yok fakat Elektrik tüketimi olarak güncel buzdolaplarıyla arasında ciddi fark varmıdır? 90lardaki buzdolabı teknolojisiyle bugunun arasında ciddi elektrik tasarufu yaptıran bir gelişme oldumu?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.