Şimdi Ara

Yeter Artık Genpa!Haklarımızı sonuna kadar arıyoruz!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Aralık gibi verdiğim Nokia x3-00 cep telefonunu Genpa'nın umursamızlığı dolayısıyla 1 ay sonra aldım.Gene 1 ay önce şarj olmadığı için Genpa'ya tekrar verdim ve yaklaşık 3 hafta sonra tamir edilmiştir diye verdiler.Utanmadan bir de USB girişini parayla değiştiririz demişler Şu anda telefon elimde ancak gene şarj olmama sorunu devam ediyor.Genpa'ya ya dava açacağım yada yeni telefon vermelerini istiyeceğim.ALLAH'ını seven yardım etsin bıktım bu Genpa'dan.7 aylık telefonun 2 ayı servisde geçti.Lütfen yardım edelim!

    Saygılarımla.Corolla 4ever.



  • Hay Allah bende tam haftaya yollayacaktım Genpa'ya yollamasam mı acaba :D Telefon: 5800 XM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QUARESMA | 1903

    Hay Allah bende tam haftaya yollayacaktım Genpa'ya yollamasam mı acaba :D Telefon: 5800 XM


    Yolla bende x6 var symbian göçtü kendimde beceremedim yüklemeyi 2 haftada verdiler.
  • Geçmiş olsun,
    garantiden doğan haklarını kullanabilmen için aynı sorundan 2 den fazla, farklı sorundan olur ise 4 den fazla servise gitmiş olması gerekir.
    Bunun için de servise verirken arıza formuna yazılanlara iyi bakın, alırken de imza atmadan önce yine yazılanlara iyi bakın derim...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Corolla 4ever

    Arkadaşlar Aralık gibi verdiğim Nokia x3-00 cep telefonunu Genpa'nın umursamızlığı dolayısıyla 1 ay sonra aldım.Gene 1 ay önce şarj olmadığı için Genpa'ya tekrar verdim ve yaklaşık 3 hafta sonra tamir edilmiştir diye verdiler.Utanmadan bir de USB girişini parayla değiştiririz demişler Şu anda telefon elimde ancak gene şarj olmama sorunu devam ediyor.Genpa'ya ya dava açacağım yada yeni telefon vermelerini istiyeceğim.ALLAH'ını seven yardım etsin bıktım bu Genpa'dan.7 aylık telefonun 2 ayı servisde geçti.Lütfen yardım edelim!

    Saygılarımla.Corolla 4ever.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Geçmiş olsun,
    garantiden doğan haklarını kullanabilmen için aynı sorundan 2 den fazla, farklı sorundan olur ise 4 den fazla servise gitmiş olması gerekir.
    Bunun için de servise verirken arıza formuna yazılanlara iyi bakın, alırken de imza atmadan önce yine yazılanlara iyi bakın derim...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Corolla 4ever

    Arkadaşlar Aralık gibi verdiğim Nokia x3-00 cep telefonunu Genpa'nın umursamızlığı dolayısıyla 1 ay sonra aldım.Gene 1 ay önce şarj olmadığı için Genpa'ya tekrar verdim ve yaklaşık 3 hafta sonra tamir edilmiştir diye verdiler.Utanmadan bir de USB girişini parayla değiştiririz demişler Şu anda telefon elimde ancak gene şarj olmama sorunu devam ediyor.Genpa'ya ya dava açacağım yada yeni telefon vermelerini istiyeceğim.ALLAH'ını seven yardım etsin bıktım bu Genpa'dan.7 aylık telefonun 2 ayı servisde geçti.Lütfen yardım edelim!

    Saygılarımla.Corolla 4ever.




    Genpa'ya verirsek aynı senaryo ortaya çıkacak:Tüketici Hatası.Acaba Tüketici Hakları Mahkemesi'ne başvursak bi sonuç olur mu?




  • Belli bir tutarın altındaki ürünlerle ilgili konulara TSHH, onun üstündeki tutardaki ürünlere ise T.H.Mahkemesi bakıyor, bu rakamda yanılmıyorsam 950 TL civarı.
    Şayet 3. kez aynı sorundan vereceksen, fark etmez Genpa'ya verirsin, elindeki 3 adet servis formuyla da TSHH'ne gidip müracatını yaparsın hemen.
    Ama öncelikle bağlı bulunduğun kaymakamlık nezdindeki TSHH'ne gidip bilgi al kardeşim.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Corolla 4ever


    Genpa'ya verirsek aynı senaryo ortaya çıkacak:Tüketici Hatası.Acaba Tüketici Hakları Mahkemesi'ne başvursak bi sonuç olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: android137


    quote:

    Orijinalden alıntı: QUARESMA | 1903

    Hay Allah bende tam haftaya yollayacaktım Genpa'ya yollamasam mı acaba :D Telefon: 5800 XM


    Yolla bende x6 var symbian göçtü kendimde beceremedim yüklemeyi 2 haftada verdiler.

    genpa hakkında bi fikrim yok fakat yazılıma format atmak saat tarih ayarları ile beraber 2 dk. lafın geliş ideyil bildiğin 2 dk..
  • Benim 5220 XpressMusic telefonum vardı kvklıydı. 1 yıl sonra çökmeye başladı garantiye gönderdim 1 ay sonra geldi firmware atılmıştı. 1 hafta kullandım tekrar çöktü 3. çöküşünden sonra değişim istedim 6 ay oyaladılar daha sonra garanti iptal edildi tüketici haklarına gittim belgeler tam olmadığı için yardımcı olamıyacaklarını söylediler. Genpa Kvk diye birşey yok Türkiyede garanti kapsamı diye birşey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wRei

    Benim 5220 XpressMusic telefonum vardı kvklıydı. 1 yıl sonra çökmeye başladı garantiye gönderdim 1 ay sonra geldi firmware atılmıştı. 1 hafta kullandım tekrar çöktü 3. çöküşünden sonra değişim istedim 6 ay oyaladılar daha sonra garanti iptal edildi tüketici haklarına gittim belgeler tam olmadığı için yardımcı olamıyacaklarını söylediler. Genpa Kvk diye birşey yok Türkiyede garanti kapsamı diye birşey yok.

    offf hocam Allah sabır versin ben okurken baya sinirlendim valla. nokia 5800 ı ilk aldığımda bende kvk da 3 ay sıkıntı çektim. işletim sistemi yavaşmış ben telefonda arıza var sanıyorum koskoca nokianın kvk sıda 1 ayda format atıp veriyorlardı sorun aynı. bana deselerki sistem böyle yavaş okey. benimde boşluğuma gelmiş ozamanlar 800tl idi o parayı verince direk battı bana:D 3 ay sonra nette bi araştırdım. yazılım güncellemesi çıkmış.. onu kurdum düzelti :D 3 defa yollamıştım. hocam Türkiyede nokia sıkıntı. üretim Türkiyede yapılmadığı için. samsung larda falan böylebi durum yok değiştiriyorlar..




  • Geçmiş olsun,
    Burda hata Genpa, KVK veya garantide değil, hata malesef sende
    kardeşim. Gerçi büyük bir çoğunluğumuz aynı hataya düşüyoruz nedeni
    ise tüketici olarak garanti haklarımızı bilmiyoruz, oysa kullanım
    klavuzlarının arkasında var hep garanti maddeleri. En azından bu
    maddeler sorun yaşandığında okumuş olsaydın, 3. kez aynı sorundan
    sonra hiç beklemeden hemen TSHH'ne gidip durumu anlatabilirdin, sıcağı
    sıcağına bunu yapmış olsaydın, istenen belgeleri öğrenip zamanında
    tamamlayıp, müracatını yapabilirdin. Belki şuan paranı geri almış
    olurdun ve TSHH'ne teşekkür eden bir mesaj yazabilirdin.....




    quote:

    Orijinalden alıntı: wRei

    Benim 5220 XpressMusic telefonum vardı kvklıydı. 1 yıl sonra çökmeye
    başladı garantiye gönderdim 1 ay sonra geldi firmware atılmıştı. 1
    hafta kullandım tekrar çöktü 3. çöküşünden sonra değişim istedim 6 ay
    oyaladılar daha sonra garanti iptal edildi tüketici haklarına gittim
    belgeler tam olmadığı için yardımcı olamıyacaklarını söylediler. Genpa
    Kvk diye birşey yok Türkiyede garanti kapsamı diye birşey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Geçmiş olsun,
    Burda hata Genpa, KVK veya garantide değil, hata malesef sende
    kardeşim. Gerçi büyük bir çoğunluğumuz aynı hataya düşüyoruz nedeni
    ise tüketici olarak garanti haklarımızı bilmiyoruz, oysa kullanım
    klavuzlarının arkasında var hep garanti maddeleri. En azından bu
    maddeler sorun yaşandığında okumuş olsaydın, 3. kez aynı sorundan
    sonra hiç beklemeden hemen TSHH'ne gidip durumu anlatabilirdin, sıcağı
    sıcağına bunu yapmış olsaydın, istenen belgeleri öğrenip zamanında
    tamamlayıp, müracatını yapabilirdin. Belki şuan paranı geri almış
    olurdun ve TSHH'ne teşekkür eden bir mesaj yazabilirdin.....




    quote:

    Orijinalden alıntı: wRei

    Benim 5220 XpressMusic telefonum vardı kvklıydı. 1 yıl sonra çökmeye
    başladı garantiye gönderdim 1 ay sonra geldi firmware atılmıştı. 1
    hafta kullandım tekrar çöktü 3. çöküşünden sonra değişim istedim 6 ay
    oyaladılar daha sonra garanti iptal edildi tüketici haklarına gittim
    belgeler tam olmadığı için yardımcı olamıyacaklarını söylediler. Genpa
    Kvk diye birşey yok Türkiyede garanti kapsamı diye birşey yok.



    BAşvuranlarıda gördük arkadaşım aylarca mahkeme daha sonra mahkeme masraflları sana bindiriliyor. Telefonun parasıda o masraflara gidiyor uğraşılmaz arkadaşım boşversene.




  • Hayatımızda bize en çok kaybettiren cümle bu malesef.....: "uğraşılmaz arkadaşım boşversene"


    Aslında haklı olduktan sonra, ki bunları kitapçıktaki garanti belgesinden net bir şekilde öğrenme imkanı var, kaybetmek diye birşey yok.
    Mahkemeyle de işin yok.
    Benim bahsettiğim TSHH, mahkeme apayrı birşey. 950TL nin altına TSHH bakıyor.
    Belgelerini veriyorsun Heyete (zaten haksız bir talepse genelde onlar kabul etmiyor), 1-3 ay gibi bir süre bekliyorsun (hiç bir şey yapmadan, her türlü angaryayı yazışmayı TSHH yapıyor), lehine çıkan kararı aldıktan sonra da ilgili firmadan paranı geri alıyorsun.
    Bu kadar basit...
    Ben iki kez bedel iadesi aldım aynı yolu izleyerek ve diyorum ki peşini bırakmayın arkadaşlar, haklı olduğunuza eminseniz ve biraz beklemeyi göze alıryorsanız, paranızı geri alırsınız....


    quote:

    Orijinalden alıntı: wRei

    BAşvuranlarıda gördük arkadaşım aylarca mahkeme daha sonra mahkeme masraflları sana bindiriliyor. Telefonun parasıda o masraflara gidiyor uğraşılmaz arkadaşım boşversene.




  • Hocam telefonu yenisiyle nasıl değiştiririz?Yani değiştirme hakkı nasıl doğuyor?
  • Telefonun nerde, sorn yaşıyorsan hangi aşamada? Bu konularda bilgi verebilirsen, yardımcı olmaya çalışayım.
    Genel hatlarıyla garanti olayı aşağıdaki gibidir:

    "Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,

    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir. "

    Tamir süresi azami 30 iş günüdür. (Bunun hesaplanmasına cumartesi günleri dahil, pazarlar hariçtir)




  • Telefonum x3-00.Telefonun şarjında bir sorun var.Mart ayının başında patlak verdi bu sorun.Telefon ne kadar şarj edilirse edilsin şarj aleti çıkarıldığında 'Batarya Zayıf' yazıyor.Telefonu bilgisayara usb ile bağlaıp şarj edildiğinde sorun olmuyor.Telefonu dün verdim.Tamir olmazsa veririm TSHH'ye onlar uğraşsın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.