Şimdi Ara

Yeti-Tiguan-Qashqai hangisi otamatik, f/p, ikinci el, DSG (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam tiguan gerçekten iyi araç ancak fiyat/performans aracı kesinlikle değil
  • Tiguan alınabiliyorsa 2sini de paketler.
    Karşılaştırmak bile alemsiz.
  • selam kolay gelsin zor iş
    tiguan al pişman olma , paraya kıy donanımı artır o zaman beğenirsin
    tabi paraya kıy demesi kolay
  • sınıfının en kötü tasarımlı,en boş donanımlı 3 aracı ayrıca güvenlik puanlarıda düşük... alıcı profilinide cimri ve tutarsız gördüm.hadi hayırlı işler.
  • Bence sadece 1.6 tdı yetı ıle 1.4 tsı tıguan arasında kalmalısın.


    1.6 tdı amb.yetı 56.000 tl ve 100km / 5 litre dızel tuketır yanı km de 20 kurus yakar

    1.4 tsı trend fun tıguan oda yaklasık 56.000 tl ama 100 km de / 8-9 litre benzın tuketır yanı km de 35 kurus yapar.

    tamamen duygusal bı fark var

    not: 1.6 tdı tıguan olsa zaten 70 bın kusur olur
  • 1.4 tsı tiguan ile 1.2 tsı dsg yeti arasında kalmam; 1.2 tsı yeti ile bir alt vergi dilimine iner+ fazladan otomatik şanzıman ve donanım sahibi olmuş olurum. Yada dizelini alır yakıt ekonomisi yaparım. Bu segment bir araçta otomatik şanzıman önemlidir. Motor performansı olarak 1.2 , 105 hp 175 tork motor piyasada satılan 1.6 motor benzinli muadillerinden bariz daha performanslı. Tiguanı test ettiğinizde yetiden farklı bir kullanım deneyimi sunmuyor. Tasarım deseniz göreceli, yeti daha başarılı bana göre. Tiguanı poloya benzetiyorum. Zaten aynı şase, aynı motor araçlar. Özetle fiyat performans olayında yeti daha öne çıkıyor. Bu segmentte görsellik değil de işlev ve fiyat performans bağlamında düşünülüyorsa iki araç öne çıkar

    1- Skoda yeti (benzinlisinde düşük vergi+otomatik vites avantaj, dizelinde yakıt ekonomisi)
    2- Mitsubishi Asx ; bu segmentin başarılı markasıdır, araç ful donanımlı geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 30 Mayıs 2012; 19:49:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    sınıfının en kötü tasarımlı,en boş donanımlı 3 aracı ayrıca güvenlik puanlarıda düşük... alıcı profilinide cimri ve tutarsız gördüm.hadi hayırlı işler.

    iki dakikada cimri ve tutarsız olduk
    araclar kötü boş donanımlı oldu. tiguanı bile beğenmiyosanız, boş diyosanız, 90 binlik bi araç, siz farklı sınıfta biri olsanız gerek. lütfedip buraya uğramanız ne hoş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    1.4 tsı tiguan ile 1.2 tsı dsg yeti arasında kalmam; 1.2 tsı yeti ile bir alt vergi dilimine iner+ fazladan otomatik şanzıman ve donanım sahibi olmuş olurum. Yada dizelini alır yakıt ekonomisi yaparım. Bu segment bir araçta otomatik şanzıman önemlidir. Motor performansı olarak 1.2 , 105 hp 175 tork motor piyasada satılan 1.6 motor benzinli muadillerinden bariz daha performanslı. Tiguanı test ettiğinizde yetiden farklı bir kullanım deneyimi sunmuyor. Tasarım deseniz göreceli, yeti daha başarılı bana göre. Tiguanı poloya benzetiyorum. Zaten aynı şase, aynı motor araçlar. Özetle fiyat performans olayında yeti daha öne çıkıyor. Bu segmentte görsellik değil de işlev ve fiyat performans bağlamında düşünülüyorsa iki araç öne çıkar

    1- Skoda yeti (benzinlisinde düşük vergi+otomatik vites avantaj, dizelinde yakıt ekonomisi)
    2- Mitsubishi Asx ; bu segmentin başarılı markasıdır, araç ful donanımlı geliyor.





    mitsubishi asx otamatik yok değil mi hocam. bu otamatik merakı beni mahvediyo secenek açısından
    otamatik vites deyince bi sürü markada 4x4 almak zorunda kalınıyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    1.4 tsı tiguan ile 1.2 tsı dsg yeti arasında kalmam; 1.2 tsı yeti ile bir alt vergi dilimine iner+ fazladan otomatik şanzıman ve donanım sahibi olmuş olurum. Yada dizelini alır yakıt ekonomisi yaparım. Bu segment bir araçta otomatik şanzıman önemlidir. Motor performansı olarak 1.2 , 105 hp 175 tork motor piyasada satılan 1.6 motor benzinli muadillerinden bariz daha performanslı. Tiguanı test ettiğinizde yetiden farklı bir kullanım deneyimi sunmuyor. Tasarım deseniz göreceli, yeti daha başarılı bana göre. Tiguanı poloya benzetiyorum. Zaten aynı şase, aynı motor araçlar. Özetle fiyat performans olayında yeti daha öne çıkıyor. Bu segmentte görsellik değil de işlev ve fiyat performans bağlamında düşünülüyorsa iki araç öne çıkar

    1- Skoda yeti (benzinlisinde düşük vergi+otomatik vites avantaj, dizelinde yakıt ekonomisi)
    2- Mitsubishi Asx ; bu segmentin başarılı markasıdır, araç ful donanımlı geliyor.





    mitsubishi asx otamatik yok değil mi hocam. bu otamatik merakı beni mahvediyo secenek açısından
    otamatik vites deyince bi sürü markada 4x4 almak zorunda kalınıyo.

    Asx te otomatik yok hocam, zaten olsa kuvvetli bir çeldirici olurdu. Qq ye nazaran ben şahsen asx derim. Fakat totalde düşününce fiyat+performans+otomatik en makul seçenek yeti görünüyor. İsteneni fazlasıyla verdiği gibi cepte kalan 20-30 bin oluyor. Ben araçtan fazlasıyla memnunum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam ben 2 senedir Tiguan kullanicisiyim beklentilerimden cok daha iyi cikti.Ailede 2010 model qq de var benzinli.

    2aracta guzel fakat bu tarz yerden ve aerosu binek otomobil gibi iyi olmayan araclar icin 4x4 elzemdir.

    Hem agirlik merkezini yere yakinlastirir hemde viraj iclerinde ve ani tutunma kayiplarinda araci toparlamak 2 cekerlere gore cok cok daha kolay ve avantajlidir.

    Tiguanin yol tutusu frenleri,performansi,yalitimi ve konforu sinifinda en iyilerdendir.Yol tutus konusunda garanti veririm:)Fakat donanim konusunda eksikleri vardir.

    Hepsi bir arada istiyorsaniz 100 bin tl ve uzeri guzel araclar mevcut fakat bu fiyatlara durum bu.

    eger dizel alacaksaniz qq de alabilirsiniz en azindan yakittan kurtarirsiniz yoksa benzinli ve 4x2 olan bir araca yerden yuksek diye bu kadar verilmez.D sinifi arac alin daha iyi

    Yeti bana ticari havasini hissettiriyor isinamadim.Fakat kullananlar genelde memnun.

    Tiguan ve qq ile ilgili herseyi sorabilirsiniz yardimci olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • çok teşekkür ederim. değerlendireyim sorularım olabilir size.
    yukarda biri cimri demişti biraz haklılık var galiba. tiguan güzelde yeti ile benzer donanımda verilecek paraya gönül razı gelmiyor.
    çok şükür halimize ancak şimdiye kadar maddi yönden çok rahat bi hayatım olmadı.
    üniversiteyi yarı aç okudum desem yalan olmaz.
    2 yıl oncesine kadar bu paralar ile araç almak hayalimden geçmezdi.
    Allah bi imkan verdi borsadan biraz kazanınca bunlar düşünülebilir hale geldi.

    alsında gönül tiguan diyorda bu meblağa razı değilim. yeti gercekten iyi bi f/p ye sahip.
    tiguan benzin yakma için ne diyorsunuz. şehir içi 9 lt civarı mı. ben hızlı kullanan biri değilim. çok ivmeli, frenli kullanmam.
  • Extrem yol koşullarına girmek için daha ağırsiklet suv araçlar var, bunlar elbette kesmez. Fakat yetiyi datça yarımadası , kapadokya, iç anadolunun bir çok pastoral bölgesinde ciddi şekilde kullandım. (sırf bu sahada yaklaşık 10.000 km yaptım) Araçta edl olması (çekişi tutunan tekerleğe kaydırıyor) 175 nm torku düşük devirlerde vermesi, yerden yüksek olması ve kısa vites aralıkları ile 4x2 olmasına rağmen ben maksimum faydayı alıyorum. Eğerki biraz daha kuvvetli bir lastik alınırsa daha iyi işlerde çıkar ki zaten alacağım. 1.6 benzinli bir araç ile çıkamayacağım dik bir rampaya vitesi manuel e alarak çıktım. Daha aşırısına zaten ihtiyaç duymuyorum. İçinde beş kişi olduğu halde Muğla Tavas-Datça arasındaki rampalarda klima açık en ufak sıkıntı yaşatmadı. Defalarca aynı güzergahı gidip geldim. Bu arada kalorifer ve soğutma (fan sistemi) cidden epey güçlü.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    sınıfının en kötü tasarımlı,en boş donanımlı 3 aracı ayrıca güvenlik puanlarıda düşük... alıcı profilinide cimri ve tutarsız gördüm.hadi hayırlı işler.

    iki dakikada cimri ve tutarsız olduk
    araclar kötü boş donanımlı oldu. tiguanı bile beğenmiyosanız, boş diyosanız, 90 binlik bi araç, siz farklı sınıfta biri olsanız gerek. lütfedip buraya uğramanız ne hoş

    siz forumda yenisiniz galiba beni bilenler bilir.özellikle crossover konusunda uzmanımdır.ben kendimde son model bir crossover kullanıyorum merak etmeyin para sadece sizde değil yani sınıf ayrımcılığı yapmaya gerek yok.komik duruma düşmeyin.

    benim size söyleyebileceğim adam gibi eli yüzü düzgün, donanımı tatminkar gözünüzü dışarda bırakmayan, otomatik vites bir suv almak istiyorsanız. 100-150 bin tl arasında bütçeye ihtiyacınız var. eğer 90 bine kadar bütçeniz varsa tasarım-donanım-otomatik vites-dizel 4 lüsünden en az 1-2 tanesinden feragat etmeniz gerekir. edemem derseniz d sınıfı bir sürü alınabilir araç var.bence siz onlara bakın.

    en son incelediğim,kullandığım suvlara bakmak istiyorsanız aşşağıdaki başlığa göz atabilirsiniz.

    http://resim.donanimhaber.com/m_61124171/mpage_2/f_/key_//tm.htm#61222967

    hayırlı alışverişler...artık bu başlığa lütfetmeyeceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    sınıfının en kötü tasarımlı,en boş donanımlı 3 aracı ayrıca güvenlik puanlarıda düşük... alıcı profilinide cimri ve tutarsız gördüm.hadi hayırlı işler.

    iki dakikada cimri ve tutarsız olduk
    araclar kötü boş donanımlı oldu. tiguanı bile beğenmiyosanız, boş diyosanız, 90 binlik bi araç, siz farklı sınıfta biri olsanız gerek. lütfedip buraya uğramanız ne hoş

    siz forumda yenisiniz galiba beni bilenler bilir.özellikle crossover konusunda uzmanımdır.ben kendimde son model bir crossover kullanıyorum merak etmeyin para sadece sizde değil yani sınıf ayrımcılığı yapmaya gerek yok.komik duruma düşmeyin.

    benim size söyleyebileceğim adam gibi eli yüzü düzgün, donanımı tatminkar gözünüzü dışarda bırakmayan, otomatik vites bir suv almak istiyorsanız. 100-150 bin tl arasında bütçeye ihtiyacınız var. eğer 90 bine kadar bütçeniz varsa tasarım-donanım-otomatik vites-dizel 4 lüsünden en az 1-2 tanesinden feragat etmeniz gerekir. edemem derseniz d sınıfı bir sürü alınabilir araç var.bence siz onlara bakın.

    en son incelediğim,kullandığım suvlara bakmak istiyorsanız aşşağıdaki başlığa göz atabilirsiniz.

    http://resim.donanimhaber.com/m_61124171/mpage_2/f_/key_//tm.htm#61222967

    hayırlı alışverişler...artık bu başlığa lütfetmeyeceğim

    olayı yanlış anladınız herhalde. ben bende para yok demek istiyorum, para bende değil.
    para çok olsa ne diye düşüneyim bu kadar.
    kendi yağımızda kavrulmaya çalışıyoruz sadece. buraya gelip düşündüğüm tüm araçlara kötü deyip bana da cimri ve tutarsız diyorsunuz sonra ben komik oluyorum.
    takdir okuyanların olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    çok teşekkür ederim. değerlendireyim sorularım olabilir size.
    yukarda biri cimri demişti biraz haklılık var galiba. tiguan güzelde yeti ile benzer donanımda verilecek paraya gönül razı gelmiyor.
    çok şükür halimize ancak şimdiye kadar maddi yönden çok rahat bi hayatım olmadı.
    üniversiteyi yarı aç okudum desem yalan olmaz.
    2 yıl oncesine kadar bu paralar ile araç almak hayalimden geçmezdi.
    Allah bi imkan verdi borsadan biraz kazanınca bunlar düşünülebilir hale geldi.

    alsında gönül tiguan diyorda bu meblağa razı değilim. yeti gercekten iyi bi f/p ye sahip.
    tiguan benzin yakma için ne diyorsunuz. şehir içi 9 lt civarı mı. ben hızlı kullanan biri değilim. çok ivmeli, frenli kullanmam.

    Hocam nerede ikamet ediyorsunuz?Trafik durumu nedir?

    Ona göre yakıt tahmini yapacağım.

    MEsela ben araç 150 hp diye performanslı kullanmayı seviyorum ve istanbul içinde 10 litre yakıyor.Araç 1621 kilo ve 4x4. Kullanmama göre az yakıyor.

    Örneğin QQ 1260 kg olmasına rağmen 9-9.5 yakıyor.Aradaki farka ve kullanıma göre yine tiguan az yakıyor diyebiliriz.MAzda 3 9.5-10 litre yakıyor.

    Bu benim trafik şartlarım ve kullanımıma göre verilerdir.MEsela "evolvo" nickli arkadaşta Tİguan kullanıyor o 9 litre yakıyor.8.5 yakanda var,11-11.5 yakanda.Bu bulunduğunuz ile ve şartlara göre değişir.Olay sizde ve çevrede bitiyor.

    Fakat 4x4 160 hp lik bir araç alıyorsanız benzine bu kadar takılmamanız gerekiyor.Buda bir gerçek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    çok teşekkür ederim. değerlendireyim sorularım olabilir size.
    yukarda biri cimri demişti biraz haklılık var galiba. tiguan güzelde yeti ile benzer donanımda verilecek paraya gönül razı gelmiyor.
    çok şükür halimize ancak şimdiye kadar maddi yönden çok rahat bi hayatım olmadı.
    üniversiteyi yarı aç okudum desem yalan olmaz.
    2 yıl oncesine kadar bu paralar ile araç almak hayalimden geçmezdi.
    Allah bi imkan verdi borsadan biraz kazanınca bunlar düşünülebilir hale geldi.

    alsında gönül tiguan diyorda bu meblağa razı değilim. yeti gercekten iyi bi f/p ye sahip.
    tiguan benzin yakma için ne diyorsunuz. şehir içi 9 lt civarı mı. ben hızlı kullanan biri değilim. çok ivmeli, frenli kullanmam.

    Hocam nerede ikamet ediyorsunuz?Trafik durumu nedir?

    Ona göre yakıt tahmini yapacağım.

    MEsela ben araç 150 hp diye performanslı kullanmayı seviyorum ve istanbul içinde 10 litre yakıyor.Araç 1621 kilo ve 4x4. Kullanmama göre az yakıyor.

    Örneğin QQ 1260 kg olmasına rağmen 9-9.5 yakıyor.Aradaki farka ve kullanıma göre yine tiguan az yakıyor diyebiliriz.MAzda 3 9.5-10 litre yakıyor.

    Bu benim trafik şartlarım ve kullanımıma göre verilerdir.MEsela "evolvo" nickli arkadaşta Tİguan kullanıyor o 9 litre yakıyor.8.5 yakanda var,11-11.5 yakanda.Bu bulunduğunuz ile ve şartlara göre değişir.Olay sizde ve çevrede bitiyor.

    Fakat 4x4 160 hp lik bir araç alıyorsanız benzine bu kadar takılmamanız gerekiyor.Buda bir gerçek.

    haklısınız tabi.
    hızlı kullanan biri değilim. işten eve eveden işe hafta içi. yıllık 10 bin filan yapıyorum ama gittikçe artıyor gibi. genede olsa olsa 12 olur.
    aslında yakıt olayına çok takmamam gerekir tabi. ama tiguan forumunda biri 150 km de çok yakıyo diye satıcam deyince meraklandım.
    denizlideyim ama trafiğin yoğun olmadığı bir yerde işim. dolayısıyla düşük hızda fazla dur kalk olmayan bi yol diyebiliriz.

    4x4 değil 4x2 daha iyi olacak bana. çıkacaksa 4x2 otamatik 1.4 dsg düşünüyorum.
    çok teşekkür ederim selamlar




  • Bende 2011 model 4x4 TSI Sport&Style paket Tiguan vardı (23000 km civarında sattım) Sakin kullanırsam Ankara içinde 9 litre, uzun yolda 7 litre civarı yakıyordu. Yol tutuşu ve konfor konusunda memnundum. Satma sebebim iş nedeniyle yılda 30-35 bin km yapıyor olmam. Dizel bir araç aldım şu an.
  • QQ da elektronik difransiyel kilidi olmaması dolayısıyla bundan baya baya soğudum.
    tiguan da çok para. yetiye kayıyorum bay. ikinci elde değer kaybı için ben de 1 yıllık bi ikinci el mi alsam diyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.