Şimdi Ara

Yeti-Tiguan-Qashqai hangisi otamatik, f/p, ikinci el, DSG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Buralarda baya dolanıp istediğim soruya tam yanıt bulamayınca direkt sormaya karar verdim.

    Yeni bi araba almak istiyorum ama D segmenti ile SUV lar arasında kararsız kaldım. Bi fuarda baya bi araca bindikten sonra SUV lar daha hoş geldi.
    aracı çoğunlukla şehir içi kullanıcam ve arazi olayı nerdeyse sıfır. ama memleket yolları malum ve kar kış olayı yanında birazda yerden biraz yüksek olsun diyorum. o sebeple şehir içi SUV hoş geliyor.

    yalnız otamatik vites benim için olmazsa olmaz olduğu için seçenekler çok sınırlı kalıyor elimde. O kadar para verip yeni bi araç alınca içimde kalsın istemiyorum.
    verebileceğim para 80-90 a kadar gidebilir ama içime iyice sinerse tabi. yoksa 60 a bi araç alsam daha iyi.

    bu arada parayı borsadan kazandım yoksa akademisyenlikte para yok. böyle düşünen olursa diye belirteyim.:)
    mühendislikte lisans, yüksek lisans, doktora yapmış bir yrd. doç. devletin diğer kurumundaki düz mühendis kadar anca alıyor. o da ayrı bir tartışma.
    para borsadan olunca skala da geniş. 60 dan 80-90a:) ama 80-90 b,ne çok zor kıyarım onu da soyliyim.

    Bu durumda nispeten küçük motorlarda (yada dizelde) ve şehir içi kullanım için Yeti, Tiguan ve QQ kalıyor elde. diğer önerilere de açığım ama 2.0 benzinli motorlarda anca otamatik var diğer markalarda ve hemen 4x4 sistemler, ne benzin yeter ne de kopup giden fiyatlara araç alınır.

    Yeti de elegance düşünüyorum.

    Yeti artılar:
    fiyatlar makul. tiguan nın amca oğlu. parçalar audi ve wv. 1.2 TSI da dsg şanzıman. bende bunu düşünüyorum.
    Yeti eksiler:
    tipi bana kötü gelmese de genelde beğenilmiyor ve çok iyi de değil.
    bagaj çok küçük. tamam kaltuklar katlanıyo ama uzun yolda 2 den fazla kişiysen ve bagaj çoksa koltuk katlamakla olmaz.
    içi hacim tiguan kadar rahat gelmedi.
    ve ikinci elde ne yapıcam bunu. değiştirecek olursam ikinci el durumu kötü gibi. bir de wv bayisi yıl sonunda Tiguan 1.4 TSI da DSG seçeneği gelecek dedi. bunu yeti bayisine söyleyince hiç hoşuna gitmedi. oyle bi durumda yeti ikini el olayı baya düşebilir. çünkü Yetinin tiguana göre en önemli artılaraında biri küçük motarda dsg bana göre.

    Tiguanda S&S donanım düşünüyorum.
    Tiguan artılar:
    wv ikinci el durumu iyi bi kere.
    iç hacim bagaj filan daha yeterli.
    tip güzel denebilir.
    Tiguan eksiler:
    küçük motorlarda dsg yok. yuh. illa 2.0 dizel ve 4motion almak lazım.
    zaten pahalı, otamatik olsun diye bunu alırsak fiyat iyice yükseliyo.
    vergi hepten coşacak. hem alırken hem MTV.
    donanımlarda ilave her şey dünya para Tiguanda.
    yakıt çok diye şikayet var zaten. bi de şehir içi kullancam 4x4 bana fazla.
    ve yine 1.4 TSI da DSG seçeneği gelirse ikinci el diğer versiyonlar düşer mi. çünkü bence en mantıklı secenek o olurdu.

    QQ da Tekna versiyon. 1.6 cvt
    QQ artılar:
    Yeti gibi ikinci el sorunu olmayan,
    Tiguan kadar kazık olmayan bi araç.
    tipi kötü değil.
    bagaj normal
    QQ eksiler:
    çok tanımıyorum aslında. daha tam araştıramadım. bayisi uzak bi yerde bana göre.
    ama iç hacim biraz daha dar gibi. yükseklik olarak düşük diyorlar.
    otamatiği dsg kadar iyi mi?
    yetiden daha büyük motor ama yakın çekiş. ikisini de kullananlar az farkla yeti daha iyi çekiş diyor. (beygir gücü demiyorum, tork aralığı ile de alakalı çekiş duygusu)
    MTV çok önemli olmasa da ilk maliyette paranın daha çoğu vergiye gidecek.

    arada da bütün suv işini boş verip ocativia yada passat mı alsam diyorum. 1.4 TSI comfortline passat yada octavia en üst donanım.

    bu araba almak çok zor bi karar ya. her tür öneriye açığım valla. d segmenti yada MPV ler bile olur. çok bunaldım.







  • i40,gelecek bekleyin biraz daha d segmentinde guzel bir secenek olacak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs

    i40,gelecek bekleyin biraz daha d segmentinde guzel bir secenek olacak...
    yeti elde kalır .
    tiguan tipi kayık
    QQ alınabilir .
    bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    yeti elde kalır .
    tiguan tipi kayık
    QQ alınabilir .
    bence

    Alıntıları Göster
    Yeti iyi hoş da, ticari araç gibi duruyor, üstelik tiguan'dan biraz daha küçük.
    http://www.yeti.com.tr/ozellikler.asp
    QQ ise 2007'den beri kasa değiştirmedi, ne zaman değiştirecek bilmiyorum ama bana ilk çıktığı günlerdeki gibi hoş gelmiyor.

    Ben ise Tiguan ile Sportage/ix35 üçlüsü arasında kaldım.

    Her ne kadar spo ve ix35 donanım yönünden çok üstün olsa da motor açısından tiguan daha iyi. üstelik VW garantili bir şekilde beygir gücünü de arttırıyor.

    Bu gün Tiguan siparişini veriyordum ama 1.4 DSG gelecek diyorlar(siz diğer başlıkta dediniz galiba), şimdi onu bekleyebilirim.

    Edit:
    Bu arada CVT şanzuman güzeldir. Devri sabit tutup öyle hızlanması çok hoş. Hele devri 6000'lerde sabit tutarak hızlandığında çok hoş oluyor. . QQ'nin artı hanesine bu eklenebilir. (QQ'deki CVT denemedim, başka araçtaki izlenimlerim bunlar)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ncrdbl -- 28 Mayıs 2012; 6:25:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs

    i40,gelecek bekleyin biraz daha d segmentinde guzel bir secenek olacak...
    seçenekleri biraz azaltın

    en azından segment bazında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    seçenekleri biraz azaltın

    en azından segment bazında

    Alıntıları Göster
    illa otomatik olsun diyorsanız bahsettiğiniz araclarla aynı sınıf degil ama kia soul dizel otomatik var. Manuel olacaksa eger ASX, ix35 ve sportage cok iyi alternatifler. yeti'yi direk eleyin bence.
  • Yeti bildigin kango gibi duruyor. gecen hafta test sürüsünü yaptım.dizel versiyonunu ,motor performans güzeldi ,yol tutusuda iyi( cok zorlamadım ama). malzeme kalitesi cok cok iyi deil ama bı önce qq ile aynı yenisini sürmedim .yakıt tüketimini cok övdüler test aracında ortalama yakıt 8.4 tu tabi test aracı olmasının etkisi cok fazla .yol sesini içeriye gayet alıyor test sürüsü yaptıgım yol koy asfaltı gibiydi ama.Bagajı kucuk geldi bana Kango gibi araca biniyorsun bagaj kucuk cok mantıksız ama koltuklar yatıp ileri cekilebiliyor ozaman alan baya geniş .arabanin ici sürüş esnasında bildigin panayır bı sürü tikirti var danışman koltuklar hareketli oldugu icin bu ses çıkıyor dedi. Kısacası bu aracın sınıfı bana göre ticaridir

    Tercihler arasında ben tiguan derim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hard_hacker -- 28 Mayıs 2012; 8:07:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ikinci el opel astra 1.4 twinport
    13 yıl önce açıldı
    Otomatik B Hatchback Tavsiye
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Yeti bildigin kango gibi duruyor. gecen hafta test sürüsünü yaptım.dizel versiyonunu ,motor performans güzeldi ,yol tutusuda iyi( cok zorlamadım ama). malzeme kalitesi cok cok iyi deil ama bı önce qq ile aynı yenisini sürmedim .yakıt tüketimini cok övdüler test aracında ortalama yakıt 8.4 tu tabi test aracı olmasının etkisi cok fazla .yol sesini içeriye gayet alıyor test sürüsü yaptıgım yol koy asfaltı gibiydi ama.Bagajı kucuk geldi bana Kango gibi araca biniyorsun bagaj kucuk cok mantıksız ama koltuklar yatıp ileri cekilebiliyor ozaman alan baya geniş .arabanin ici sürüş esnasında bildigin panayır bı sürü tikirti var danışman koltuklar hareketli oldugu icin bu ses çıkıyor dedi. Kısacası bu aracın sınıfı bana göre ticaridir

    Tercihler arasında ben tiguan derim...
    Sayın Akademisyen1; zannediyorum forumu bizler gibi yoğun takip eden biri değilsiniz. Zira burası araştırdığınız konuda sağlıklı bilgi alabileceğiniz bir yer değil. Onu da geçtim bildiğiniz doğrudan da şaşarsınız.

    Duyabilecekleriniz;

    - Yeti doploya benziyor
    - Qq da daha bir jip havası var ' dan öteye geçmez.

    En doğrusu, forumun modellere özgü bölümlerini okumanızdır. Orada birebir ve uzun dönem kullanıcı tecrübelerinden faydalanabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    Sayın Akademisyen1; zannediyorum forumu bizler gibi yoğun takip eden biri değilsiniz. Zira burası araştırdığınız konuda sağlıklı bilgi alabileceğiniz bir yer değil. Onu da geçtim bildiğiniz doğrudan da şaşarsınız.

    Duyabilecekleriniz;

    - Yeti doploya benziyor
    - Qq da daha bir jip havası var ' dan öteye geçmez.

    En doğrusu, forumun modellere özgü bölümlerini okumanızdır. Orada birebir ve uzun dönem kullanıcı tecrübelerinden faydalanabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    yukarıda yazdıklarınıza bakarak benzınlı ve otomatık SUV bakıyorsunuz.

    sıze asagıdakı lınktedkı YETI yı ornek verebılırım.SATARKEN NEKADAR ZARAR EDEBILIRSINIZ ? EN FAZLA 2-3 BIN TL...

    http://www.dod.com.tr/VehicleCard.aspx?vehicleID=375540


    45 BIN TL YE COK IYI BIR SECENEK,Yukarıdakı yetı yakıtta 6-8 lıtre arası
    1.4 TSI DSG TIGUAN EN AZ 65 BIN TL CIVARI OLUR TAHMINIM.(BASLANGIC PAKETİ)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    Buralarda baya dolanıp istediğim soruya tam yanıt bulamayınca direkt sormaya karar verdim.

    Yeni bi araba almak istiyorum ama D segmenti ile SUV lar arasında kararsız kaldım. Bi fuarda baya bi araca bindikten sonra SUV lar daha hoş geldi.
    aracı çoğunlukla şehir içi kullanıcam ve arazi olayı nerdeyse sıfır. ama memleket yolları malum ve kar kış olayı yanında birazda yerden biraz yüksek olsun diyorum. o sebeple şehir içi SUV hoş geliyor.

    yalnız otamatik vites benim için olmazsa olmaz olduğu için seçenekler çok sınırlı kalıyor elimde. O kadar para verip yeni bi araç alınca içimde kalsın istemiyorum.
    verebileceğim para 80-90 a kadar gidebilir ama içime iyice sinerse tabi. yoksa 60 a bi araç alsam daha iyi.

    bu arada parayı borsadan kazandım yoksa akademisyenlikte para yok. böyle düşünen olursa diye belirteyim.:)
    mühendislikte lisans, yüksek lisans, doktora yapmış bir yrd. doç. devletin diğer kurumundaki düz mühendis kadar anca alıyor. o da ayrı bir tartışma.
    para borsadan olunca skala da geniş. 60 dan 80-90a:) ama 80-90 b,ne çok zor kıyarım onu da soyliyim.

    Bu durumda nispeten küçük motorlarda (yada dizelde) ve şehir içi kullanım için Yeti, Tiguan ve QQ kalıyor elde. diğer önerilere de açığım ama 2.0 benzinli motorlarda anca otamatik var diğer markalarda ve hemen 4x4 sistemler, ne benzin yeter ne de kopup giden fiyatlara araç alınır.

    Yeti de elegance düşünüyorum.

    Yeti artılar:
    fiyatlar makul. tiguan nın amca oğlu. parçalar audi ve wv. 1.2 TSI da dsg şanzıman. bende bunu düşünüyorum.
    Yeti eksiler:
    tipi bana kötü gelmese de genelde beğenilmiyor ve çok iyi de değil.
    bagaj çok küçük. tamam kaltuklar katlanıyo ama uzun yolda 2 den fazla kişiysen ve bagaj çoksa koltuk katlamakla olmaz.
    içi hacim tiguan kadar rahat gelmedi.
    ve ikinci elde ne yapıcam bunu. değiştirecek olursam ikinci el durumu kötü gibi. bir de wv bayisi yıl sonunda Tiguan 1.4 TSI da DSG seçeneği gelecek dedi. bunu yeti bayisine söyleyince hiç hoşuna gitmedi. oyle bi durumda yeti ikini el olayı baya düşebilir. çünkü Yetinin tiguana göre en önemli artılaraında biri küçük motarda dsg bana göre.

    Tiguanda S&S donanım düşünüyorum.
    Tiguan artılar:
    wv ikinci el durumu iyi bi kere.
    iç hacim bagaj filan daha yeterli.
    tip güzel denebilir.
    Tiguan eksiler:
    küçük motorlarda dsg yok. yuh. illa 2.0 dizel ve 4motion almak lazım.
    zaten pahalı, otamatik olsun diye bunu alırsak fiyat iyice yükseliyo.
    vergi hepten coşacak. hem alırken hem MTV.
    donanımlarda ilave her şey dünya para Tiguanda.
    yakıt çok diye şikayet var zaten. bi de şehir içi kullancam 4x4 bana fazla.
    ve yine 1.4 TSI da DSG seçeneği gelirse ikinci el diğer versiyonlar düşer mi. çünkü bence en mantıklı secenek o olurdu.

    QQ da Tekna versiyon. 1.6 cvt
    QQ artılar:
    Yeti gibi ikinci el sorunu olmayan,
    Tiguan kadar kazık olmayan bi araç.
    tipi kötü değil.
    bagaj normal
    QQ eksiler:
    çok tanımıyorum aslında. daha tam araştıramadım. bayisi uzak bi yerde bana göre.
    ama iç hacim biraz daha dar gibi. yükseklik olarak düşük diyorlar.
    otamatiği dsg kadar iyi mi?
    yetiden daha büyük motor ama yakın çekiş. ikisini de kullananlar az farkla yeti daha iyi çekiş diyor. (beygir gücü demiyorum, tork aralığı ile de alakalı çekiş duygusu)
    MTV çok önemli olmasa da ilk maliyette paranın daha çoğu vergiye gidecek.

    arada da bütün suv işini boş verip ocativia yada passat mı alsam diyorum. 1.4 TSI comfortline passat yada octavia en üst donanım.

    bu araba almak çok zor bi karar ya. her tür öneriye açığım valla. d segmenti yada MPV ler bile olur. çok bunaldım.


    yukarıda yazdıklarınıza bakarak benzınlı ve otomatık SUV bakıyorsunuz.

    sıze asagıdakı lınktedkı YETI yı ornek verebılırım.SATARKEN NEKADAR ZARAR EDEBILIRSINIZ ? EN FAZLA 2-3 BIN TL...

    http://www.dod.com.tr/VehicleCard.aspx?vehicleID=375540

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-skoda-skoda-yeti-1-2-tsi-ambition-86234090/detay


    COK IYI BIR SECENEK,Yukarıdakı yetı yakıtta 6-8 lıtre arası
    1.4 TSI DSG TIGUAN EN AZ 65 BIN TL CIVARI OLUR TAHMINIM.(BASLANGIC PAKETİ)


    fıyat donanım oızellık olarak yetı en ıyı secenek.

    tabıkı tıguan daha ıyı bır arac ama arada 15-20 bın tl ucurum var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyatrakya -- 28 Mayıs 2012; 11:57:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ncrdbl

    Yeti iyi hoş da, ticari araç gibi duruyor, üstelik tiguan'dan biraz daha küçük.
    http://www.yeti.com.tr/ozellikler.asp
    QQ ise 2007'den beri kasa değiştirmedi, ne zaman değiştirecek bilmiyorum ama bana ilk çıktığı günlerdeki gibi hoş gelmiyor.

    Ben ise Tiguan ile Sportage/ix35 üçlüsü arasında kaldım.

    Her ne kadar spo ve ix35 donanım yönünden çok üstün olsa da motor açısından tiguan daha iyi. üstelik VW garantili bir şekilde beygir gücünü de arttırıyor.

    Bu gün Tiguan siparişini veriyordum ama 1.4 DSG gelecek diyorlar(siz diğer başlıkta dediniz galiba), şimdi onu bekleyebilirim.

    Edit:
    Bu arada CVT şanzuman güzeldir. Devri sabit tutup öyle hızlanması çok hoş. Hele devri 6000'lerde sabit tutarak hızlandığında çok hoş oluyor. . QQ'nin artı hanesine bu eklenebilir. (QQ'deki CVT denemedim, başka araçtaki izlenimlerim bunlar)

    Yeti tiguandan biraz daha küçük hakkaten. ikisine de bindim tiguan daha ferah geldi ve bilmiyorum pahalı diye mi ama tiguan daha çok hoşuma gitmişti.
    yalnız bu paralarda çok. tiguanın her seyi ekstra para. bi hız sabitleme, exenon farlar filan opsiyonel galiba.
    yeti de elegance da hepsi var. yeti az daha uzun olsa direkt alıcam. tiguan bu donanımlarla kızdırıyo açıkçası. yetiye kaymıyo değilim.

    QQ ilk çıkınca bu kasa bende çok sevmiştim ama bende sıkıldım biraz. bi de daha dar sanki diğerlerinden. özellikler yükseklik açısından.
    sportage ce ix35 güzelde otamatik vites deyince onlar karışıyo.

    bu tiguan 1.4 dsg ne zaman gelecek hakkaten. temmuz diyen var aralık diyen var.
    selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Yeti bildigin kango gibi duruyor. gecen hafta test sürüsünü yaptım.dizel versiyonunu ,motor performans güzeldi ,yol tutusuda iyi( cok zorlamadım ama). malzeme kalitesi cok cok iyi deil ama bı önce qq ile aynı yenisini sürmedim .yakıt tüketimini cok övdüler test aracında ortalama yakıt 8.4 tu tabi test aracı olmasının etkisi cok fazla .yol sesini içeriye gayet alıyor test sürüsü yaptıgım yol koy asfaltı gibiydi ama.Bagajı kucuk geldi bana Kango gibi araca biniyorsun bagaj kucuk cok mantıksız ama koltuklar yatıp ileri cekilebiliyor ozaman alan baya geniş .arabanin ici sürüş esnasında bildigin panayır bı sürü tikirti var danışman koltuklar hareketli oldugu icin bu ses çıkıyor dedi. Kısacası bu aracın sınıfı bana göre ticaridir

    Tercihler arasında ben tiguan derim...

    dikkate alıcam. teşekkürler.
    yetiye eksi puan o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    seçenekleri biraz azaltın

    en azından segment bazında

    asıl olay yeti tiguan QQ arasında.
    ama değişik fikirler de olsun isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Sayın Akademisyen1; zannediyorum forumu bizler gibi yoğun takip eden biri değilsiniz. Zira burası araştırdığınız konuda sağlıklı bilgi alabileceğiniz bir yer değil. Onu da geçtim bildiğiniz doğrudan da şaşarsınız.

    Duyabilecekleriniz;

    - Yeti doploya benziyor
    - Qq da daha bir jip havası var ' dan öteye geçmez.

    En doğrusu, forumun modellere özgü bölümlerini okumanızdır. Orada birebir ve uzun dönem kullanıcı tecrübelerinden faydalanabilirsiniz.




    okumaya çalışıyorum hepsini ama karşılaştırma açısından sormak istedim.
    illa otamatik demesem karşılaştırmak daha kolay aslında.
    teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Sayın Akademisyen1; zannediyorum forumu bizler gibi yoğun takip eden biri değilsiniz. Zira burası araştırdığınız konuda sağlıklı bilgi alabileceğiniz bir yer değil. Onu da geçtim bildiğiniz doğrudan da şaşarsınız.

    Duyabilecekleriniz;

    - Yeti doploya benziyor
    - Qq da daha bir jip havası var ' dan öteye geçmez.

    En doğrusu, forumun modellere özgü bölümlerini okumanızdır. Orada birebir ve uzun dönem kullanıcı tecrübelerinden faydalanabilirsiniz.




    okumaya çalışıyorum hepsini ama karşılaştırma açısından sormak istedim.
    illa otamatik demesem karşılaştırmak daha kolay aslında.
    teşekkürler

    Alıntıları Göster
    yalnız bu tiguan için yakıt çok yakıyor deniyor.
    bu sorun 2.0 dizel için de geçerli mi. ondan da şikayet var mı yoksa sadece benzinli araçlarda mı bu durum.
    ve bilenler varsa şehir içi bu araçlar ne kadar yakıyor. teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    yalnız bu tiguan için yakıt çok yakıyor deniyor.
    bu sorun 2.0 dizel için de geçerli mi. ondan da şikayet var mı yoksa sadece benzinli araçlarda mı bu durum.
    ve bilenler varsa şehir içi bu araçlar ne kadar yakıyor. teşekkürler

    ve yeti aynı motor aynı şanzıman. yeti farklı mı bunlardan peki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akademisyen1

    yalnız bu tiguan için yakıt çok yakıyor deniyor.
    bu sorun 2.0 dizel için de geçerli mi. ondan da şikayet var mı yoksa sadece benzinli araçlarda mı bu durum.
    ve bilenler varsa şehir içi bu araçlar ne kadar yakıyor. teşekkürler

    ve yeti aynı motor aynı şanzıman. yeti farklı mı bunlardan peki

    Alıntıları Göster
    Yetinin tipini oldum olası sevemedim,ticari araç gibi. Tiguan güzel olur bence




  • Bence tiguan. Fakat çok yaktığını duymuştum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda yetının ıcı oldukca genıstır. Ayrıca arka koltuklardakı varıoflex sıstemı sayesınde koltuklarla farklı kombınasyonlar olusturulabılır. 1.2 motor o arabayı cekmez dıyenler aracı test etmedınız heralde. Yokusta klima acık 5 kisi cok rahat cıktıgımızı bılırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarhandasdas

    Skoda yetının ıcı oldukca genıstır. Ayrıca arka koltuklardakı varıoflex sıstemı sayesınde koltuklarla farklı kombınasyonlar olusturulabılır. 1.2 motor o arabayı cekmez dıyenler aracı test etmedınız heralde. Yokusta klima acık 5 kisi cok rahat cıktıgımızı bılırım.
    Tiguan aracına paran yetiyorsa diğerlerine bakmana gerek yok asaleti yeter tiguanın heleki tasarım ...

    DIŞ GÖRÜNÜM

     Yeti-Tiguan-Qashqai hangisi otamatik, f/p, ikinci el, DSG

     Yeti-Tiguan-Qashqai hangisi otamatik, f/p, ikinci el, DSG

     Yeti-Tiguan-Qashqai hangisi otamatik, f/p, ikinci el, DSG


    İÇ GÖRÜNÜM

     Yeti-Tiguan-Qashqai hangisi otamatik, f/p, ikinci el, DSG

     Yeti-Tiguan-Qashqai hangisi otamatik, f/p, ikinci el, DSG

     Yeti-Tiguan-Qashqai hangisi otamatik, f/p, ikinci el, DSG


    Tasarım da rakiplerinden her halikalde önde...
    Kalitede Tiguanın artısı var...
    Konforda tiguan harika hocam ben o araca test etmiştim hocam o yol tutuşu harika yha konforu çok hoş ama diğer qq ve yeti aracını test etmek nasip olmadı ...

    Farkındaysanız tiguanın eksilerindeki tek şikayetiniz fiyat aracın herhangi bir yerinden bir sıkıntınız olmaması sizi daha da çok tiguana çekebilir fiyat konusu başınızı ağrıtmayacaksa ...

    Kesinlikle TİGUAN ...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.