Şimdi Ara

Yıl Olmuş 2015, Ben Hala TurkTelekom ile hattım 8 Mbps destekliyor diye tartışıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Konu başlığında da belirttiğim gibi TTNet ile rutin tartışma. Şu anki hat değerlerim kötü ve alabildiğim hız maksimum 7 megabit ve eğer ki 7 megabit verirlerse SNR Margin değeri düşeceğinden yüksek miktarda kopma olacak bunu biliyorum. Bunun için hat değerleri bir teknik servis tarafından düzeltilene kadar hızımı 4 megabite düşürttüm. Ama gel gelelim ki bundan 2 buçuk-3 ay 8 megabite kadar kullanıyordum ve önce bir telefon geldi ve hat değerlerimin 16 megabiti desteklediğini söylediler. 5 TL farkla bizi 16 megabite kadar tarifesine taşıyacaklarmış. Fakat ben kendi hız değerlerimi biliyorum. Alabileceğim maksimum hız 13 megabit. 16 megabit alamayacağımı bildiğim halde telefonda imza atmadan veya taahhüt vermeden onay verdim. Eğer ki memnun kalmazsak geri eski tarifeye dönebileceğimi, paramın da iade olabileceğini söylediler:(işin parasında değilim. 5 tl için rahatsız ettiğime değmez) 13 bile olsa bu iyidir veya 10 mb. Her türlü iyidir. Yaklaşık 2 ay çok rahat bi biçimde kullandım ve çoook memnundum. Daha sonra ne olduuysa hız birden 8'e düşüverdi ve kopma sorunları yaşanmaya başlandı. Modem arayüzünden baktım ve hat zayıflaması değeri 30.5 dB iken 38.5 dB-39 dB gibi bi değerlere ulaşmış. Ertesi sabah bir arıza kaydı bırakır teknik ekip gelmesini sağlarım dedim. Ertesi sabah hiç sinyal yoktu(Telefon bile çalışmıyordu). Her neyse bu durum düzeltildi ama hat değerlerim hala aynı. Defalarca aramama rağmen arızanızı en kısa sürede onaracağız konulu mesajlar geliyor gidiyor vs. En son dün gece bi kez daha aradım ve telefonun diğer ucundaki kişi bana her arıza kaydı bıraktığımdan daha sonra teknik ekiplerin evimin santrale uzaklığından kaynaklanan zayıflama dolayısıyla hat değerlerimin maksimum 4 megabiti desteklediği şeklinde dönüş yapıldığını söyledi. Yani işin aslı şu: Ben ne zaman arıza kaydı bıraksam o teknik ekipler tarafından inceleniyor ve santrale olan uzaklıktan dolayı değerlerin kötü olduğu söyleniyor. Ama ben bunu daha dün akşam öğreniyorum. Ya santrali 10 km daha öteye taşıdılar, ya da bana gelen hat kablosuna ek yapıp mahalleyi dolaştırdılar, en son benim eve çektiler. Bu sabah komşulara gidip kendi mıodemimi bağlayarak hat değerlerini kontrol ettim. hat zayıflamaları 27 dB falandı ve benim şu an 39 dB. Sizce ne yapmam gerek ? ttnet müdürlüğüne gidip şikayet dilekçesinde mi bulunayım yoksa tatlı dille son bir kez daha kontrol edlmesini mi söyleyeyim ?







  • Modeminizi bina dışında bağlayıp hat değerlerini kontrol edin.
    Gelecek telekom ekibide zaten öncelikle aynı şeyi yapacaktır.
  • Zaten onumdeki telefon direginden 5 m bi kablo geliyor ve direkt benim modemime baglaniyor. Ben yine bi deneyeyim bunu.
  • WaNTeDeWiL kullanıcısına yanıt
    Modem arayüzünden hat değerlerinin ekran görüntüsünü atar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Modem arayüzünden hat değerlerinin ekran görüntüsünü atar mısınız?
    buyrun. Güç değişmedi fakat hat zayıflaması 30.1 veya 30.5 iken(bundan 2 ay önce) bu değere geldi.
     Yıl Olmuş 2015, Ben Hala TurkTelekom ile hattım 8 Mbps destekliyor diye tartışıyorum.




  • Bina ici tesisatta bir sorun yoksa iş telekom.ekiplerine kaliyor hocam hat zayıflaması oldukça yüksek malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netlife32

    Bina ici tesisatta bir sorun yoksa iş telekom.ekiplerine kaliyor hocam hat zayıflaması oldukça yüksek malesef
    bina içi tesisatta gram sıkıntı yok zaten hocam. Bu da dışarıdan gelen kabloyu direkt olarak modeme bağlayarak ölçtüğüm değerler. Tesisatta sorun olmadığını ispatlıyor zaten.
     Yıl Olmuş 2015, Ben Hala TurkTelekom ile hattım 8 Mbps destekliyor diye tartışıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaNTeDeWiL

    bina içi tesisatta gram sıkıntı yok zaten hocam. Bu da dışarıdan gelen kabloyu direkt olarak modeme bağlayarak ölçtüğüm değerler. Tesisatta sorun olmadığını ispatlıyor zaten.
     Yıl Olmuş 2015, Ben Hala TurkTelekom ile hattım 8 Mbps destekliyor diye tartışıyorum.

    O.zaman.is telekoma kalıyor hocam port.değişimi talep edin veya daha yakında bi.santral varsa nakil yapılmasını söyleyebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savliilker


    quote:

    Orijinalden alıntı: WaNTeDeWiL

    bina içi tesisatta gram sıkıntı yok zaten hocam. Bu da dışarıdan gelen kabloyu direkt olarak modeme bağlayarak ölçtüğüm değerler. Tesisatta sorun olmadığını ispatlıyor zaten.
     Yıl Olmuş 2015, Ben Hala TurkTelekom ile hattım 8 Mbps destekliyor diye tartışıyorum.

    O.zaman.is telekoma kalıyor hocam port.değişimi talep edin veya daha yakında bi.santral varsa nakil yapılmasını söyleyebilirsiniz.

    Hocam ne yazık ki onlar sadece santrale olan uzaklıktan dolayi diye açıyorlar ağızlarını, yumuyorlar gözlerini. Daha teknik ekip gelip bakmadan yorum yapıyorlar. Kaç kere talep ettim böyle bişe ama sonuç yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaNTeDeWiL

    quote:

    Orijinalden alıntı: savliilker


    quote:

    Orijinalden alıntı: WaNTeDeWiL

    bina içi tesisatta gram sıkıntı yok zaten hocam. Bu da dışarıdan gelen kabloyu direkt olarak modeme bağlayarak ölçtüğüm değerler. Tesisatta sorun olmadığını ispatlıyor zaten.
     Yıl Olmuş 2015, Ben Hala TurkTelekom ile hattım 8 Mbps destekliyor diye tartışıyorum.

    O.zaman.is telekoma kalıyor hocam port.değişimi talep edin veya daha yakında bi.santral varsa nakil yapılmasını söyleyebilirsiniz.

    Hocam ne yazık ki onlar sadece santrale olan uzaklıktan dolayi diye açıyorlar ağızlarını, yumuyorlar gözlerini. Daha teknik ekip gelip bakmadan yorum yapıyorlar. Kaç kere talep ettim böyle bişe ama sonuç yok.

    Alıntıları Göster
    Müşteri hizmetleri ile görüşerek çözemezsiniz. Telekom müdürlüğü yakınınızda ise oraya gidip teknik ekip talebinde bulunursanız daha ilgili olurlar.
    Müşteri hizmetleri standart formatta mesaj yazıyor, kontrol eden teknik ekiplerde umursamayıp arızayı kapatıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Müşteri hizmetleri ile görüşerek çözemezsiniz. Telekom müdürlüğü yakınınızda ise oraya gidip teknik ekip talebinde bulunursanız daha ilgili olurlar.
    Müşteri hizmetleri standart formatta mesaj yazıyor, kontrol eden teknik ekiplerde umursamayıp arızayı kapatıyorlar.

    +1
  • Haklisiniz hocam en iyisi müdürlüğe gitmek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Müşteri hizmetleri ile görüşerek çözemezsiniz. Telekom müdürlüğü yakınınızda ise oraya gidip teknik ekip talebinde bulunursanız daha ilgili olurlar.
    Müşteri hizmetleri standart formatta mesaj yazıyor, kontrol eden teknik ekiplerde umursamayıp arızayı kapatıyorlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: savliilker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Müşteri hizmetleri ile görüşerek çözemezsiniz. Telekom müdürlüğü yakınınızda ise oraya gidip teknik ekip talebinde bulunursanız daha ilgili olurlar.
    Müşteri hizmetleri standart formatta mesaj yazıyor, kontrol eden teknik ekiplerde umursamayıp arızayı kapatıyorlar.



    Bugün müdürlüğe gittim, en çok bilen o gibi kapıdaki güvenlikle muhatap olmak zorunda kaldım. Hangi mahalledesin diye sordu. A mahallesindeyim deyince adam direkt" orasi o hızı almaz kardeşim" dedi. Anladım ki o an o adama derdini anlatamazsın. Abicim burada yetkili biri yok mu veya teknik destek ekibinden birisi ? Ben size anlatamıyorum derdimi dedim. Benim tüm komşularım 13 mbps hız desteklerken ve daha önce de ben de bu hızı alabiliyorken birden bire ne oldu da hız 4 mbps destekler oldu ? Ölçüm yaptım modemle diyorum, modemle nasıl yaptın onların makinaları var diyor. Elindeki o makina da hat değerlerini gösteriyor, modem de. Tek fark makinada detay var. Sizce ne yapmalıyım ? Ttnet'e şikayet dilekçesi bıraksam kimi kime şikayet ediyorsun demezler mi adama ? Yarın buişin piri olan(!)(güvenliğin söylediği) adamla yüz yüze görüşcem bakalım. Adama ne desem ikna edici olur sizce ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaNTeDeWiL

    quote:

    Orijinalden alıntı: savliilker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Müşteri hizmetleri ile görüşerek çözemezsiniz. Telekom müdürlüğü yakınınızda ise oraya gidip teknik ekip talebinde bulunursanız daha ilgili olurlar.
    Müşteri hizmetleri standart formatta mesaj yazıyor, kontrol eden teknik ekiplerde umursamayıp arızayı kapatıyorlar.



    Bugün müdürlüğe gittim, en çok bilen o gibi kapıdaki güvenlikle muhatap olmak zorunda kaldım. Hangi mahalledesin diye sordu. A mahallesindeyim deyince adam direkt" orasi o hızı almaz kardeşim" dedi. Anladım ki o an o adama derdini anlatamazsın. Abicim burada yetkili biri yok mu veya teknik destek ekibinden birisi ? Ben size anlatamıyorum derdimi dedim. Benim tüm komşularım 13 mbps hız desteklerken ve daha önce de ben de bu hızı alabiliyorken birden bire ne oldu da hız 4 mbps destekler oldu ? Ölçüm yaptım modemle diyorum, modemle nasıl yaptın onların makinaları var diyor. Elindeki o makina da hat değerlerini gösteriyor, modem de. Tek fark makinada detay var. Sizce ne yapmalıyım ? Ttnet'e şikayet dilekçesi bıraksam kimi kime şikayet ediyorsun demezler mi adama ? Yarın buişin piri olan(!)(güvenliğin söylediği) adamla yüz yüze görüşcem bakalım. Adama ne desem ikna edici olur sizce ?

    Alıntıları Göster
    Telekom destek ekiplerinin elinin altındaki cihaz modeme göre çok daha kaliteli ve doğru değerler verir bu bir gerçek ama güvenlik ile muhatap olmanız hata olmuş. Müşteri hizmetlerinden biri ile konuşup sorununuzu anlatıp en kötü ihtimalle şikayet kaydı oluştursaydınız daha faydalı olurdu.
    Ayrıca TTNET'in özel bir şirket olduğunu kimi kime şikayet ediyorsun kısmının eskisi gibi geçerli olmadığınıda söyleyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaNTeDeWiL


    quote:

    Orijinalden alıntı: savliilker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Müşteri hizmetleri ile görüşerek çözemezsiniz. Telekom müdürlüğü yakınınızda ise oraya gidip teknik ekip talebinde bulunursanız daha ilgili olurlar.
    Müşteri hizmetleri standart formatta mesaj yazıyor, kontrol eden teknik ekiplerde umursamayıp arızayı kapatıyorlar.



    Bugün müdürlüğe gittim, en çok bilen o gibi kapıdaki güvenlikle muhatap olmak zorunda kaldım. Hangi mahalledesin diye sordu. A mahallesindeyim deyince adam direkt" orasi o hızı almaz kardeşim" dedi. Anladım ki o an o adama derdini anlatamazsın. Abicim burada yetkili biri yok mu veya teknik destek ekibinden birisi ? Ben size anlatamıyorum derdimi dedim. Benim tüm komşularım 13 mbps hız desteklerken ve daha önce de ben de bu hızı alabiliyorken birden bire ne oldu da hız 4 mbps destekler oldu ? Ölçüm yaptım modemle diyorum, modemle nasıl yaptın onların makinaları var diyor. Elindeki o makina da hat değerlerini gösteriyor, modem de. Tek fark makinada detay var. Sizce ne yapmalıyım ? Ttnet'e şikayet dilekçesi bıraksam kimi kime şikayet ediyorsun demezler mi adama ? Yarın buişin piri olan(!)(güvenliğin söylediği) adamla yüz yüze görüşcem bakalım. Adama ne desem ikna edici olur sizce ?

    Hocam ben bugün gittim telekom müdürlüğüne vdsl varmi yokmu diye öğrenmek icin sürekli baştan savma cevaplar veriyorlar sanki git başımdan der gibi bende ciktim gittim sonumuz ne olur bilmiyorum ama insallah.sizin işiniz çözülür




  • Dün yine arayıp bi arıza kaydı bırakayım dedim, ilk defa halden anlayan bi beyefendiye denk geldim. Müdürlükte çözüm masasına gidersem bu sürecin hızlanabileceğini söyledi. Pazartesi ilk işim tekrardan gidip derdimi anlatmak olacak. Eğer ki yine başlarından savmaya kalkarlarsa ilgili ne kadar kurum varsa hepsine şikayet edicem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaNTeDeWiL

    Dün yine arayıp bi arıza kaydı bırakayım dedim, ilk defa halden anlayan bi beyefendiye denk geldim. Müdürlükte çözüm masasına gidersem bu sürecin hızlanabileceğini söyledi. Pazartesi ilk işim tekrardan gidip derdimi anlatmak olacak. Eğer ki yine başlarından savmaya kalkarlarsa ilgili ne kadar kurum varsa hepsine şikayet edicem.
    Hocam bişey sorucam bilginiz var ise
    Saha dolabım 80-90 metre mesafede üzerinde fiber internet buradadır yazıyor. oradanda eve kadar bakır kablo ile bağlantı sağlanıyor. şimdi benim modemim asus n66u vdsl destekli bir modem. fakat tarifem 8 mbps. ama saha dolabı fibere geçtiği için 18 mbps hız alıyorum. modem arayüzünde bu 24 mbps olarak geçiyor. türk telekom ile görüştüğümde vdsl geçiş yapabilirsiniz hattınız kaldırıyor dedi. şimdi ben kaç mbps tarifeyi kaldırır ?? bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.
     Yıl Olmuş 2015, Ben Hala TurkTelekom ile hattım 8 Mbps destekliyor diye tartışıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenriko

    Hocam bişey sorucam bilginiz var ise
    Saha dolabım 80-90 metre mesafede üzerinde fiber internet buradadır yazıyor. oradanda eve kadar bakır kablo ile bağlantı sağlanıyor. şimdi benim modemim asus n66u vdsl destekli bir modem. fakat tarifem 8 mbps. ama saha dolabı fibere geçtiği için 18 mbps hız alıyorum. modem arayüzünde bu 24 mbps olarak geçiyor. türk telekom ile görüştüğümde vdsl geçiş yapabilirsiniz hattınız kaldırıyor dedi. şimdi ben kaç mbps tarifeyi kaldırır ?? bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.
     Yıl Olmuş 2015, Ben Hala TurkTelekom ile hattım 8 Mbps destekliyor diye tartışıyorum.

    Görünen o ki hattınız 24 destekliyor ve 24 mbps alıyorsunuz. Eger speedtest üzerinden girip wifi bağlıyken ölçüm yaparsanız 18 çıkması muhtemel. Fakat kabloyla bağlandığınızda 24'ü görebilir diye düşünüyorum. Çünkü öğrenci evimde ben de fiber kullanıyorum ve wifi ile 18 mbps ölçerken kabloyla bu değer 25.8 mbps'i bulabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenriko

    Hocam bişey sorucam bilginiz var ise
    Saha dolabım 80-90 metre mesafede üzerinde fiber internet buradadır yazıyor. oradanda eve kadar bakır kablo ile bağlantı sağlanıyor. şimdi benim modemim asus n66u vdsl destekli bir modem. fakat tarifem 8 mbps. ama saha dolabı fibere geçtiği için 18 mbps hız alıyorum. modem arayüzünde bu 24 mbps olarak geçiyor. türk telekom ile görüştüğümde vdsl geçiş yapabilirsiniz hattınız kaldırıyor dedi. şimdi ben kaç mbps tarifeyi kaldırır ?? bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.
     Yıl Olmuş 2015, Ben Hala TurkTelekom ile hattım 8 Mbps destekliyor diye tartışıyorum.

    Görünen o ki hattınız 24 destekliyor ve 24 mbps alıyorsunuz. Eger speedtest üzerinden girip wifi bağlıyken ölçüm yaparsanız 18 çıkması muhtemel. Fakat kabloyla bağlandığınızda 24'ü görebilir diye düşünüyorum. Çünkü öğrenci evimde ben de fiber kullanıyorum ve wifi ile 18 mbps ölçerken kabloyla bu değer 25.8 mbps'i bulabiliyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.