Şimdi Ara

YİNE AVEA YİNE DOLANDİRİCİLİK! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Takip eden var mi bilmiyorum ama size gelen ilamsiz icra takibine mutlaka 7 gün içinde itiraz edin ben emsal karar ile itiraz ettim şöyle ki 3.500 tl alti ücretler için alicakli tarafin öncelikle tüketici hakem heyetine başvurmasi gerek bu sebeple başvurmadiği için icra takibine itiraz ettim ve ana parayi ödedim sonrada tüketici hakem heyetine gidip bu ana paranin usulsüz şekilde benden tahsil edildiğini gerekcelerim ile belirttim muhtemel dava lehime sonuclanacak ve anaparayida alacam böylece aveaya bir kuruş ödemeyeceğim fakat uğraştirdiği içinde ömür boyu avea kullanmam sanirim , benim gözümde avea tüketici düşmani bir firma artık.
  • Merhaba sayın ZemberekKusu

    Bu sorununuzun sonucu ne oldu merak ettim.
    Benimde Avea ile ilgili sorunum var ve ben de hakkımı aramak için uğraşıyorum fakat her defasında sinir sistemlerim biraz daha harap oluyor.Bir taraftan lanet olsun öde kurtul diye düşünüyorum fakat diğer taraftan bu defa ödeyip kurtulduğunu düşünürken ileriki zamanda bu dolandırıcılıklar artarak devam edecek diye düşünerek vazgeciyorum.
    Avea da faturalı hat kullanıyorum.Bir ara internette Klon diye bir web sayfası aboneliği gibi uyduruk bir fatura görünce aradığım müşteri hizmetlerinde ki kişi hattınız internet alışverişlerine açık olduğu için Klon adında bir yere abone olmuşsunuz cevabı verdi.Benim hiç bir şekilde böyle bir aboneliğimin olmadığını ve bir yerden bir hizmet satın alacak isem bunu Kredi kartım ile yapacağımı ve hattımı sadece konuşmak için kullandığımı söyleyip bir daha böyle bir fatura ile karsılaşmamak için neler gerekiyorsa yapılmasını rica ettim.Konuşma hariçi tüm işlemlere kapatıldı cevabı aldıktan bir kaç ay sonra yeniden internet üzerinde bir yere abonelik faturası daha geldi ve bu defa gelen fatura daha yüksekti.Tekrar müsteri hizmetlerini aradığımda neymiş önceki arkadaş hepsini kapatmadığı için bu fatura gelmiş cevabı aldım.Tekrar üstüne basarak konuşma haricindekilerin hepsinin kapatılmasını istedim ve onay mesajını aldıktan sonra faturanın ne olacağını sorduğumda acma kapama parası ödememem için bu faturayı ödememi ve daha sonra ödediğim bu ücreti bana iade edeceklerini söyledi.Aradan 1 yıla yakın zaman geçmesine ve defalarca aramama ragmen her defasında bugün yarın denilerek oyalandıktan sonra gecen hafta telefonum aramaya kapatılınca nedenini araştırmak için aradığım müsteri hizmetlerinden haziran ayı faturasından ayrı ek bir üçkagıtcılık(Yine bilmem hangi siteye abone olmuşum) faturası düzenlendiğini ve bundan dolayı hattımın kapatıldığını ögrendim.
    Müsteri hizmetlerinden daha yetkili birine aktarmasını rica ettim ve durumu kendisine yeniden anlattım.Haklısınız beyefendi hemen hattınızı acıyor ve faturanın iptalini sağlıyorum dedikten sonra hattım açıldı fakat 4 gün sonra yeniden kapandı.Yeniden aradım bu defa konuştuğum kimse fatura ödenmeden yardımcı olamayız dedi.
    Ben de parayı ödeme taraftari değilim ve hattım aramaya kapalı olduğu için aynı zamanda mağdurum.Bu konu ile ilgili tazminat hakkım (ac tavuk kendini bugday amabarında görür misali) saklı kalmak kaydı ile gerekli yazışma ve kanuni yolları araştırmaya çalışıyorum.İnancım yok ama yine de belki kazara bir şey olabilir diye düşünüyorum.
    Bunlara kanun falan sökmediği için kanunlar gariban insanları bastırmak için sadece garibanlara işliyor diye düşünüyorum.Aksi olsa bu kadar şikayet varken hala dolandırmaya devam edebilirlermi?
    Adamlar resmen dolandırıyor ve devlet de bunlara destek oluyor.Malesef bu ülkede dolandıranlar değil dolandırılan suçlu konumda.Ne halta yaradığı belli olmayan,sadece birilerine rant sağlama yeri gibi çalışan Bilişim teknolojileri Kurumu na yazıyorsun onlarda dilekceyi dolandırana iletiyorlar.Dolandırıcıdan gelen cözümden uzak sallama mesajları da bize gönderiyorlar.Sanki bizler direk adamlara yazamıyoruz da.
    Dolandırıcıların kollanıp mağdurların cezalandırıldığı Adalet sistemi çökmüş bir ülkenin geleceği varmıdır?
    Allah dürüstlerin yardımcısı olsun!




  • fantazi F kullanıcısına yanıt
    Türk telekom un tüm sosyal medya kanallarına, şikayervar a yazın bakın nasıl tutulup arıyorlar. Çok sıkı takip ediyor Türk Telekom sosyal medyayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 36 ay vadeli aldığım cihazın taahhüdünü 7 ay önce yılbaşında bozdurdum, taahhüt bozma sebebiyle çıkan fatura 900-1000 tl civarındaydı. Son ödeme tarihini 1 hafta geçince hemen yazılı uyarı mektubu gönderdiler. Hemen MH arayıp "ödediğim borç için NEDEN uyarı mektubu gönderiyorsunuz?" dedim, hık-mık ettiler, saçma-sapan şeyler söylediler.

    Kısacası Avea'nın hukuk işlerine bakan bölümü faturanın ödenip ödenmediğini kontrol etmeden uyarı yazısı göndermiş..
  • Size bir tavsiye. Çook sağlam bir avukat tutun. Şöyle ücreti 2000tl falan olsun. verin ağlatın anasını . 300tl lik faturayı 2300 mal edin heriflere. ben yıllar önce böyle yapmıştım. forumda konusu var..
  • Arkadaşlar hakem heyeti lehime kararı verdi ardından Avea yine çamura yattı bize belge ulaşmadı odemicez dediler kalktım gittim icra dairesine elimdeki hakem heyeti kararı ile icraya verdim 10 gün sonra para hesabıma yatti bu gibi firmalardan uzak duruyorum artık .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.