< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi entigin -- 2 Haziran 2017; 9:31:46 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
2.sorunun cevabını kesin verebilirim. Yolda kaldığında Citroen'in yol yardım hattı senin aracının ne kadar arıza yaptığına veya parçanın garantiye girip girmediğine bakmaz. Çeşitli assistance firmaları destek sağladığı için senin aracının mekanik garantisi dışında sıfır araç Citroenlerde 2 yıl ücretsiz yol yardım hakkı vardır. Sen adama 2016 model Citroen desen anında "ücretli hizmet verilecek müşteri" portföyü oluşturuyorsun. Onun için yetkili serviste defalarca işlem yapılıp hala sorun yaratıyorsa yedek aracı ya citroen müşteri hizmetlerinden ya da direk servisten talep et. |