Şimdi Ara

Yol Tutuş..? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirdaglar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    yere yakın araç her zaman daha iyi yol tutar..

    bundan eminmisin sana bi örnek vereyim aynı araç hatta

    yeni kasa c4 ve ds4 örneği

    c4 , ds4 den daha alçak

    fakat ds4 yerden daha yüksek olmasına ragmen daha iyi yol tutuyor

    Ağırlık merkezi aşağıdaysa.. tamponlar alçaktaysa.. ve aracı ortadan ikiye ayırdığınızda iki tarafta eşit ağırlıktaysa olay bitmiştir
    senin verdiğin örnekte araç ağırlık merkezinden kazanmıştır.. ek olarak ben okadar araç kullandım.. honda civic gibi virajlarda adeta yola yapışan bir araç görmedim.

    tamponlar ve her yönden daha yüksek ds4

    civic in yola yapıştığını söylüyorsunuz bende 6 ay kullandım kötü değil ama çok iyide değil demekki siz civic den daha iyi yol tutan arabaya binmemişsiniz.

    focus civic den çok çok daha iyi yol tutar hatta c4 de bi adım öndedir diye düşünüyorum

    c4 çok az kullandım ama focus ve civic uzun süre kullandım

    yol tutuş denince akla ne geldiğide önemli aynı hızlarda viraja girdiğimde güven veren kayman benim için önemlidir

    not: yol tutuş kişiden kişiye değişir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadirdaglar -- 25 Şubat 2012; 11:18:35 >




  • Focus kullanıcısı olarak, Focus'un yol tutuşundaki başarısının önemli bir bölümünün bir C sınıfı araca göre daha sert tasarlanmış süspansiyonu diyebilirim. Aracın süspansiyonları daha çok otoyol kullanımına yönelik düşünülmüş ve sert tasarlanmış. Aynı süspansiyon genelde B sınıfı araçlarda tercih ediliyor. Ama bizim yollarımız bu kadar sert süspansiyona göre değil malesef. Zaten dikkat ettiyseniz, spor arabaların da süspansiyonları çok serttir...

    Ayrıca gördüğüm kadarıyla yol tutuş sadece araçta bitmiyor, kullanıcı faktörü çok önemli. Benim focus ile 70'le girmeye korktuğum virajı symbol ile 110 ile dönen arkadaşlarım var. Direksiyon hakimiyeti, viraj açısına göre gaz tepkisi, lastik basınçları vs. çok çok önemli.
  • Tamam suspansiyonu sert ama tatlı sert. Diğer araçlarla ne kadar deneyiminiz oldu bilmiyorum ama focus sertlikte uç noktalardaki bir arac degil. Daha sertleri var. Yol tutusundaki başarısının diğer bir nedeni de rijit ve cok sert bir sasi ye sahip olmasındandir
  • söylediğiniz araçlar hakkında bir fikrim yok ama geçenlerde şu videoyu izledikten sonra başka arabaların pek şansının olmadığına karar verdim

    http://www.izlemex.tv/bmw-nin-yol-tutus-sirri/
  • 2006 focus kullanmış biri olarak; o araçta en beğendiğim + lardan biriside yol tutuşudur.
  • Her türlü focus
  • Millet öyle bir abartıyorki sanırsın focus gokart, adam gibi kullandıktan sonra ikiside yol tutar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.