Bizzat bulunduğunuz yerdeki kurum binasına gideceksiniz. İnternet bölümündeki personelle görüşeceksiniz. Ben arkadaşla görüşmeden önce direk orayla görüştüm sonradan arkadaşı araya soktum. Çünkü kurum sıraya göre geldiğinden ne kadar bekleyeceğim belli değildi. Arkadaşım evimizin yanındaki çayocağında otururken tuttum kolunda eve götürüp kontrol ettirdim. Sonrasını zaten onlar kurum içinden kendileri ayarladılar.
Tabi sorununuza kesin çözüm olur mu bilemem sadece tecrübemi paylaştım hocam. Ama port değişimleri genelde kullanıcıya fayda sağlıyor. Hele ki yoğun portlardan birine ait hat kullanılıyorsa her türlü sıkıntı olabiliyor. Ya da eski altyapıya bağlı olan bir portta olabilir. Değişiklik talep edilince mecburen güncel ve yeni bir hatta ait porta yönlendirmeleri gerekiyor. Yoksa sorun devam eder ve kendileri daha çok uğraşırlar.
Tavsiyem kurum binasına gidip port değişikliği yapmak istediğinizi söyleyin. Arıza kaydı sonucunda eve gönderdikleri elemanlara durumu izah edin ve port değişimi konusunda ısrarcı olun yardımcı olurlar. Eve gelen personelin tutanağına göre işlem yapıyorlar. O yüzden port değişiminde ısrarcı olmanız gerekiyor.
İnşallah bu şekilde sorunu çözebilirsiniz.
MexeSs
kullanıcısına yanıt
Teşekkürler hocam. Aklıma yattı baya. Müsait bi zaman gidip hallettireyim umarım çözülür.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Ay başı geldi AKN sıfırlandı. Youtube şuan için normal çalışıyor. Zaman zaman AKN'yi aşmadan ve aştıktan sonra aldığım değerleri paylaşmaya devam edeceğim. Bakalım AKN doldukça kasıtlı olarak mı yavaşlatıyorlar.
bak hocam ben dsmart net kullanıyorum
akn dolmadan 720p ve üzerini çok rahat izleyebiliyorum. akn dolunca da 720p yi rahatca izleyebiliyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme