< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yüksek Km Dizel Hk. (2. sayfa)
-
-
Yüksek KM dizel lafını duydukça istinasız tüylerim diken diken oluyor. :)
-
Ters bir durumda turbo enjektor degisimi, dpf temizligi, motor revizyonu gerekse; maksimum 50 bine isin icinden cikarsiniz
Bunun gerceklesme olasiligi da %30 olsa, cok korkulacak bir durum yok. Kenarda biraz paraniz olsun yeter
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam enjektörü bildiğim kadariyla sadece kırsal motorin ya da yanlışlıkla dizel yerine benzin alınması durumu bozuyor. Haa birde benzin ışığı yanar yanmaz almak lazim ki depodaki tortu , enjektor ve mazot pompasına zarar vermesin.. Kaliteli ve doğru yakit ile sadece değişse değişse enjektorlerin memeleri pulu vs değisir komple değişim gerekecek bir durum oluşmaz.
Turbo olayı turbo benzinli araçlarda da geçerli. Mil yağlanarak yavaslayana kadar 10 15sn beklemek gerekiyor ve turbolu araçta yağ ve hava filtresi bakımı hiç aksatılmamalı, imkan varsa uretici 15.000 diyorsa 10.000 de bakıma sokulmalı ve kaliteli yağ ile filtre kullanılmalı. Egr, map ve maf sensorleri 150.000km de bir ihtiyaç varsa temizletilmeli.
Dpf icinse dizeli tasarruflu olsun diye alıyoruz devirsiz kullanıyoruz ama arada dpf in kendini temizlemesi için devirli kullanmak gerekiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
işte o bilinçli kullanımı bilmek sıkıntı . kimse demiyor ki eşşeğe biner gibi bindim diye . herkesin arabası dosta gider. diyecekler ki servis bakımı .abicim servis bakımı hikayedir . sen soğuk motorla kökleye kökleye gidiyorsan, redline yapıyorsan sürekli servis ne yapsın . servis yağını filtresini değiştirir verir eline . enjektörüne turbosuna bakmaz. benzinle 1 liraya yapılacak arıza dizelde 3 liraya yapılıyor . o da şanslı olup iyi ustaya denk gelirsen . ülkede herkes sıkıntı anasını satim.
-
bu yüksek km değil ki.
300.000-400.000 bence yüksektir.
-
Bakımlı bir dizel motor için 190bin km yüksek sayılmaz fiyatı da uygunmuş ekspertiz harici işten anlayan bir ustaya gösterilip alınabilir.
-
"Hella tesbit cihazı" ile yüksek km dizel alınır mı sorusunun ne alakası var.
Dizel ya da başka bir yakıt fark etmez. Yüksek km araç alacaksanız, geçmiş servis kayıtlarına ve kullanıcısına bakacaksınız ki bildiğim kadarıyla kullanıcı profilini gösteren bir "hella tesbit cihazı" yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
amcaoğlunda 206stv var ,415binde ,
arac şirket aracıydı ,sıfırdan beri kendi kullandı ,
emekli olduktan sonra da aracı firmadan aldı ,
yaptığı masraflar :
-şanzıman dişlileri değişti garantiden ,
-enjektörler şakırtı yapıyor diye değişti , garantiden ,
-380 binde turbo değişti , enjektör bakımı yaptı ,
sıkıntısız biniyor ,
-
2 gün önce 1.9 dizel aracımın 320.000 periyodik bakımını yaptırdım. Seytan kulağına kurşun saat gibi çalışıyor. Ülke olarak önce 100.000km üstü araçları çöpe ayırmıştık, ekonomi topallamaya başlayınca 200.000km olarak güncellemiştik bu rakamı ama gerçekçi olmak gerekirse bakımlı ve düzgün kullanılan bir dizel motor için gayet normal rakamlar.
-
Bakimlari zamaninda yapılmış olan ve hepsi yetkili servis kayitli olan arac neden alinmasin ki. Dizel motorlar 100 200binde cope atilsin diye uretilmiyor. Arac isi sans isi kimi insanlar var 0 alip servisten cikamayan kimi insanlar var km canavarlari ile bana misin demeyen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Audi 1.6 TDI zaten Seat - Skoda - VW ortak motor kısacası bakım ve tamir maliyetleri Reno 1.5 Dizel'den hallice.
Biniciysem bakımları nerede yapıldığı belirsiz 130 bin km araç alacağıma yetkili servis bakımlı 190 bin km olanı alırım.
-
Yetkili servis bakımlı derken, ağır bakımları yapılmış mı? İnsanlar satmak için araç aldıkları için bakımları yaptırmıyorlar, böyle çok biniciyle karşılaştım aracında sorun var neden yaptırmıyorsun diyorum zaten satarım diyor ne gerek var diyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alınmaz! Çünkü 190 bin yapan dizeller preslenip, çöpe atılıyor.
Neden alınmasın? Dizel kapalı sistemdir. Eğer düzgün bakımı yapılıp, doğru yerlerden alınan yakıtla kullanılmışsa, dizel motorun ömrü benzinli motordan fazladır. Burada motora taşıyabileceğinden fazla yük bindirmemek ve yeterince soğutmak ta önemli. Bakın otobüs, tır ve kamyonlara, iyi bir soğutma sistemiyle neredeyse 24 saat çalışırlar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X