Şimdi Ara

Yüksek Km Dizel Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar sizce 190.000 kmde 1.6 tdi a3 alınır mı? Emsallerine göre fiyat uygun yetkili servis bakımlı temiz gözüken bir araç. Çok masraf çıkarır mı, 2-3 yıl kullanmayı düşünüyorum satarken zorlanır mıyım sizce? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Bu km lerde en iyi şartlarda turbo revizyonu enjektor bakimi egr/manifold kontrolu gerekir ki bunlarda dizel aracta maliyetli olaylar
    Ha birde baş belasi DPF olayi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinoplu -- 16 Temmuz 2022; 17:25:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt
    Eğer hepsi elden geçecekse bu dediklerin de Audi için minimum 40 bin tutar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yenerz kullanıcısına yanıt

    Turbo sagligi işten anlayan usta tarafindan anlasilabilir

    Egr sistemi beyinden kontrol edilebilir


    fakat enjektorlerin söktürülüp kontrol edilmesinde muhakkak fayda var dpf yi de belki iptal etmis olabilirler en saglikli bilgi durust ise saticidan ogrenilebilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkür ederim. Araç bulunduğum şehirde değil ancak ekspertizde bunlar belli olur mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Judgement13 J kullanıcısına yanıt

    İyi bir eksper şart. İlk aklıma gelen tarcanlar varsa düşünülebilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Judgement13 J kullanıcısına yanıt

    Duzgun exper şart hersey onda bitiyor ozellikle hella ariza tesbit cihazi olan biyer tercih edin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Masraftan kastınız baskı balata volant disk fren balata , partikül filtresi temizliği vs 100bindeki arabada bile olabilir


    Cebimden 2-3 senede 5-10-15 bin TL çıkmasın diyorsanız sıfır araba alın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt

    @sinoplu adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:

    Duzgun exper şart hersey onda bitiyor ozellikle hella ariza tesbit cihazi olan biyer tercih edin


    Düzgün expertiz :)


    135 binde Focus almıştım 2012 baskı balata volant , triger devirdaim , motor takozu , su kabı radyatör vs ne varsa değişmişti %95 expertiz anlamıyor bunları söylemiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İl dışından 2.el arac aldigim zaman expere hic sokmuyorum cogu isten anlamayan vasifsiz personel oluyor az cok aracin durumu zaten kendini belli ediyor cogu experim diyen adamdan daha fazla anladigimi iddia edebilirim :)

    Aldiktan sonra sinopta bildigim isten de baya iyi anlayan expere gosteriyorum ki satarken neyi var neyi yok diye bilmek icin yoksa kaziklanma riskini zaten goze aliyorum aldigimda expere de en fazla 100 150 tl veriyorum bazen para da istemiyor


    Bu arada aldigim araclar ticari tarzda kimsenin ortadan 2 ye ekleyip ugrasmayacagi tarzda araclar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili servis bakımlıymış daha ne olsun.

    Dizel motor benzinliye göre daha uzun ömürlüdür.

    200binler bakımlı araba için bişey değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüksek km dizel, 10.000 TL' den başlayan yakıt pompası değişimi demektir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakımı aksatılmadıysa, mazot kaliteli yerden alındıysa alınır, km yüksek sayılmaz. Sekizsilindir youtube kanalında 600.000km leri gören ve hala isviçre saati gibi çalışan dizel binek araçların videosunu çekmişlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Triger devir daim kapali sistem açmadan anlasilmaz. Bunu sizin takip etmeniz gerekirdi alirken. Digerlerinde ise eksperin is bilmezligi var. Iyi bir eksper durumu fark ederdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt
    +1

    1.6 hdi euro 4 motor 175 binde ilk arızası egrden verdi, enjektör pulları değişecek. 0 kilometreden beri servis bakımlıydı. sırada manifold temizliği çıkar bunları göze almak gerek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motoru komple elden geçmiş 1.6hdi c5 almıştı arkadaşım. 2 ay kullandıktan sonra hemen sattı. Tam hastaneye gidecekken arabanın enjektör işeme yapmış, ucuz kurtarmıştı. Yine araba bakıyor ama motoru yapılmış araba asla almam diyor. Bu yüzden yüksek kmde motoru yapılmış araba almaktansa kenara para bırakıp öyle yüksek km araba almak daha mantıklı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yenerz kullanıcısına yanıt
    yok 100k tutar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • motora baktır 190binde araç alınmaz diye birşey yok. Yetkili servis aracı ise bak bakalım ne değişmiş.


    Revizyonlu motoru olan araçta alınır ama almadan baktıracaksın. Bende revizyon yaptım 15bin km sonra aracı takasladım alan arkadaşla devamlı görüşüyorum bir sorunda yok araçta mesela.


    Ama şu bir gerçek 190binde aracın motorunda yağ kaçakları başlamıştır. turbo yavaştan yolcudur. araç 2010 model falansa hortumlar çürümeye başlamıştır. Radyatörde falan sıkıntı çıkabilir.

  • dizel yüksek km saatli bomba . bir yerine bişey olsa donu gömleği sanayiye bırakırsın . eksperlerin bi halttan anladığı yok,asla onlara güvenme .

    çevremde motor %98 çıkıp 1 ay sonra motor yaptıran insanlar oldu . şu dyno işi tamamen şov . bir gün anlaşılır inşallah.

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    Dyno için dediğinize katılıyorum, yağ yakan arabanın performansı daha yüksek çıkıyor ama motor ölmek üzere olduktan sonra istediği kadar performansı iyi olsun, zaten bir çoğu da katkı falan atıyor duman çıkmasın diye.


    Saatli bomba kısmına ise katılmıyorum. Öyle olsa ticari araçlarda dizel kullanılmazdı. Bilinçli ve bakımları aksatılmadan kullanılan dizel motorlar benzinliden daha uzun ömürlü. Blokları daha sağlam, yakıtı daha yağlı ama makineyi zorlayan şeyler egr ve dpf , onlarda arada yüksek devirde kullanılmayan ve kısa mesafelerde git gel yapılan araçlarda sorun çıkartıyor. Kimi de motor dpf temizliğini yaparken beklemeden motoru kapatıyor.


    Dizel motorun avantajlı şekilde kullanılmasının 1.koşulu bilinçli kullanım.


    Bana da nedense benzinli arabalar masraf kapısı gibi geliyor. Bu arada hem benzinli hem de dizel araba sahibiyim, koyu bir dizel fanı falan değilim.


    Elektirikli arabalara çok sıcak bakıyorum ama uzun yolda veya elektirik kesintisinde , menzil sorunu çözülene kadar hidrojen ya da dizelden destek alsalar fena olmaz :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.