SElam;civic FB7 sahibi; ve FK7 alma arifesinde bir honda sever olarak; CVT ile ilgili bu kayış koparma olayından yeni haberdar oldum; açıkçası biraz hayal kırıklığına uğradım. okuduğum kadarı ile bu sorunu çok erken kmlerde yaşayanlar var; hiç yaşamayanlar çoğunlukta olsa da ; böyle bir arıza durumunda şanzımanın komple çöp olması ; ve sıfırlanma maliyetinin muhtemelen günümüzde 3 haneli -100 BİN tl- gibi rakamlara gelmiş olması; beni FK 7 seçimimi gözden geçirmeye itiyor.
|
HOnda CVT şanzıman da kayış koparan var mı ?
-
-
İlginç bir şekilde duyduğum CVT kopmaları 125 hp'lik versiyonda oluyor. Diğer yandan 182 hp'lik modellerde ise bu sorun yok gibi.
-
Dsg’yi zor hazmettik. 10 yıldır kuyudan taşı çıkaramadık, bir de başımıza cvt çıktı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
182 beygirlerin sanırım torku da yüksek olduğu için;125 beygirliklere göre daha güçlendirilmiş.
ama yine de işte insanın aklında soru işareti.
şöyle alıp ağız tadıyla, dere- tepe kafaya takmadan sürülecek bir otomatik araç bulunamıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ghostiki182 beygirlerin sanırım torku da yüksek olduğu için;125 beygirliklere göre daha güçlendirilmiş.
ama yine de işte insanın aklında soru işareti.
şöyle alıp ağız tadıyla, dere- tepe kafaya takmadan sürülecek bir otomatik araç bulunamıyor.
Toyota yada dsg li araç al
Hondayi garantili olandan al,sorun çıkarsa yaparlar
neden dsg dedim,patlarsa tamiri makul
neden Toyota dedim,10 seneye kadar garanti var hatta fazlası,ve sanziman ölümsüz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güçlendirilmiş mekatronik tupu ve yuvasiyla Dsg' yi çozduler artik kabus olmaktan cikti. Şu an en alinabilir, keyifli ve hizli otomatik şanzimanlarin başında dsg ler var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
FK7 lerde de koparan oldu. Facebook ve whatsapp gruplarında denk geldim. Biraz şans işi sanırım yüklenmiş 250hp olanı kopartmıyor ama stock olan kopartıyor.
-
Volvo S40 1.9 T4 200 beygirlik bir araç
Müşteriye sattım, 2 saat sonra "Direksiyon pompası patladı ne yapak?" diye arayınca "Banane" deyip yüzüne kapattım.
Mühendis arkadaş "Herüf muhtemelen 200 beygiri görebilmek için otobanda bastı ve doğan olarak direksiyon pompasını kayışından patlattı" demişti...
-
Bu dediğiniz kaç yılından itibaren bu şekildedir?
Servis bakımlı araçlarda iyi niyet garantisi devam ediyor mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öyle bir durum yok hocam ne iyi niyet garantisi devam ediyor ne de sorun çözüldü 2011 model vw alanlarda 2013 de sorun çözüldü diyorlardı daha 2 ay önce superb sahibi arkadaşımın şanzımanı bozuldu garanti de yeni bitmiş km oldulça düşük servis bakımlı ona rağmen iyi niyet garantisine alınmadı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bildiğim kadarıyla 125lik ve 182 bg motorda aynı cvt şanzıman bulunmuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yil vs fark etmiyor artik. Bazi ozel vw servisleri guclendirilmis mekatronik tupu ve yuvasi montaji yaparak bu sorunun ustesinden geldiler. Yetkili servislerin haberi yok bundan belki de cozumu biliyorlar fakat islerine gelmiyor olabilir.
Bu islemle birlikte mekatronik yagi ve şanzıman yagi degisimi de yapiliyor. Ortalama 5 le 7bin ₺ arasi bir maliyeti var bu islemlerin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tafo0911 -- 19 Mayıs 2022; 16:18:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler, 5-7 bin lira aralığında çözülebilecek bir sorunsa wv grubunu dsg yüzünden saf dışı etmemek lazım.
bu işlemi yapan özel servisi hakkinda bilgi verirseniz cok iyi olur,İstanbul da sanırım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
15 yıldır cvt şanzımanlı jazz kullanıyorum. Jazz forumlarını okurum hep. Hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
FC5 2017 model 130bin km. de yaşamış civictr forumunda var; herhangi bir yazılım vs..yok. şikayetvar da da yazan var; hatta bizzat benim berberim yaşamıştı şanzıman sıkıntısı ;FC5 kasada.
-
Toyota ve uzatılmış garanti düşünülebilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2002 model 500.000 km.yi devirmiş Honda Jazz'ın CVT şanzımanı sorunsuz çalışırken en yeni modelin kayış koparması ilginç geldi.
Konu sahibine tavsiyem otomatik alacaksa TOYOTA'nın CVT'sinden şaşmamalı.
EAT6 veya EAT8'li PUG'da düşünülebilir. Hatta 6 ve 8 ileri Ford'un yeni tam otomatiği de bütçe uygunsa değerlendirilebilir.
Çift kavrama DSG, PowerShift, EDC, DCI ne yapılırsa yapılsın sistemsel olarak bozulmaya veya belli bir km. sonra debriyaj baskı balata değişimi sebepli masraf açmaya mahkumdur.
-
arkadaşta 2005 jazz cvt var 380binde motor da şanzıman da henüz orjinal, açıkçası yeni civiclerde böyle bir durum varsa gerçekten üzücü
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İstanbulda formen motors'du galiba hatta y.tub kanali var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
civictr forumCVT Şanzıman - ANA KONU - CivicTR Forumhttps://www.civictr.com/threads/cvt-sanziman-ana-konu.248063/page-53#posts
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Olm seni kel ferit mi tutup gönderdi buraya lobicilik yap diye doğruyu söyle.
Yoksa direkt volfsburg a mı bağlı calisiyorsun |
Dsg’yi zor hazmettik. 10 yıldır kuyudan taşı çıkaramadık, bir de başımıza cvt çıktı.
|
Öyle bir durum yok hocam ne iyi niyet garantisi devam ediyor ne de sorun çözüldü 2011 model vw alanlarda 2013 de sorun çözüldü diyorlardı daha 2 ay önce superb sahibi arkadaşımın şanzımanı bozuldu garanti de yeni bitmiş km oldulça düşük servis bakımlı ona rağmen iyi niyet garantisine alınmadı |
Benzer içerikler
- kırık ehliyet yenileme
- s tronic şanzıman nasıl
- ford transit 190 p teknik özellikleri
- benzinli araç neden patlatma yapar
- android auto youtube
- 2024 araç sigorta fiyatları
- toyota sequoia türkiye fiyatı
- togg donanım özellikleri
- chery tiggo 8 pro özellikleri
- corolla gr
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X