Şimdi Ara

Qashqai yeni dct şanzımanda da sorun var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
4.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kullanan arkadaşlar varsa bilgilendirebilir mi?Malum bundan önceki şanzıman bayağı bir sorun çıkarıyor diyorlardı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Islak kavrama uzun ömürlü al bin gez doyadoya ama yeni kasa geliyo yine cvtye donuyollaaa


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dct şanzıman sağlam olsa dahi çift kavrama, kavrama bakım zamanı gelince iyi masraf çıkarıyor, bana hala riskli geliyor.

    Eski şanzıman ise cvt, benzinde kolay sorun çıkarmayan fakat dizelin torkunu kaldiramayan bir sistem. Yenilerde sağlamlığı arttıysa zamanla görülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendim 2020 otomatik Tekna sahibiyim. Qashqai"de kullanılan DCT şanzıman ıslak kavrama olduğu için kesinlikle ısınma problemi olmaz..

    Aynı aynı şanzımanı Mercedes A serisinde kullanıyor. Şuana kadar Yaş kavramanın arıza verdiğine şahit olmadım. Kuru kavrama olsa uzak dur derdim, Lakin aynı aracı kendim kullanıyorum..
  • Kavrama konusunda katılıyorum. Eninde sonunda o kavrama bitecek ve sağlam masraf çıkaracak. Ama rahatlık, sarsıntısız vites geçişi, kararlılık istiyorsan DCT yağlı kavrama gerçekten çok başarılı.
  • Eski bur konu ama yasadigim sorundan dolayi amannn diyorum eger ariza cikarsa garantide bittiyse benim gibi sanayi sanayi gezersiniz, servis bisi dedigi yok 160bin ver yeni sansiman takalim diyor, disarda kimsenin anladigi yok, olur yada olmaz diyorlar…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çift kavrama şanzımanın kurusu da islagi da ayni sorunlara ve arizalara gebe. İkisinde de şanzımanı sök topla, birseyler degistir (balata vs) 20bin liraya patlıyor.
    Bu araçları garanti süresince alıp binmek mantıklı, ondan sonrası her an sıkıntı.
    Aksini iddia etmeyin açın youtubeda sanzimancilarin videoları izleyin, ne islak kavramalar ne arızalar yaşıyor görün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane 1 otomatik sorun var
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Çift kavrama şanzımanın kurusu da islagi da ayni sorunlara ve arizalara gebe. İkisinde de şanzımanı sök topla, birseyler degistir (balata vs) 20bin liraya patlıyor.
    Bu araçları garanti süresince alıp binmek mantıklı, ondan sonrası her an sıkıntı.
    Aksini iddia etmeyin açın youtubeda sanzimancilarin videoları izleyin, ne islak kavramalar ne arızalar yaşıyor görün.

    sanziman 20k ya halloluyorsa öp başına koy,cvt cortlasa arabayı satsan tamir olmaz 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 24 Aralık 2022; 12:29:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - çift kavrama olarak segmentinde ki en sorunsuz ünitelerden biridir.

    - yağlı tip kavrama sayesinde yoğun trafikte kolay kolay ısınmaz.

    - 7DCT300 koduyla MAGNA bünyesindeki Getrag tarafından üretilmektedir. kod numarasından anlaşılacağı üzere 300nM tork dayanımı vardır.

    - Premium segmentin giriş modelleri olan önden çekişli yeni BMW 1 ve 2 serisi, yeni Mercedes A serileri, Nissan, Renault vs. gibi birçok farklı marka tarafından son dönem üretimlerde oldukça yaygın kullanılan bir ünitedir.

    - yazılımı ve 7 ileri oranı ile sakin kullanımlarda yakıt tasarruffu odaklıdır.

    - dönemsel periyodik şanzıman yağı değişimi ve uzun periyodlarda (kullanıma göre 150k-200k km arası) kavrama kalibrasyonu ve kavrama balatası değişimi gereklidir.

    - gerek motor performansını daha iyi aktarması gerekse yakıt tüketimi açısından kesinlikle CVT yerine tercih edilir. CVT hem performansı törpüleyen bir şanzıman hemde olası bir arıza durumunda nerdeyse yeni şanzıman maliyeti çıkaran bir ünitedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 24 Aralık 2022; 15:7:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Söküp toplama 20bine patlıyor, ciddi sorunlar varsa elbette 20bine hallolmaz. Bu fiyat sanayi fiyatı, yetkili servisin yanından dahi gecemezsin olası bir Garanti dışı arizada.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt

    çift kavramada çıkacak sorunlar az çok belli.yetkili servis o kadar farklı olmuyor eskisi gibi fiyat olarak bu arada.

    nissanda bulasilmamasi gereken şey cvt.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrah1982 kullanıcısına yanıt
    Kac model araç?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Megane4 1.2 130luk 7dct kullanıyorum. 50.000 km dir. Arabada şanzıman olduğunu unuttum. Sağ olsun dsg her 25-30.000 de bir kavrama değiştirtiyodu.
    Bu arada araç 60.000 km de şanzıman yağı değişecekmi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt

    Benim dct arizali 20bin sanayide nerde fiyat var soyleyin gidip yaptirayim?


    sanayide qashqai dct sanzimani bile taniyan yok nerdeyse, soruyorsun gelin bakar yapariz diyorlar, gidiyorsun ben bunu ilk defa goruyorum diyor.. dct diyince sanayide kia dct anliyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Witwickyyy kullanıcısına yanıt

    2019 12.ay cikisli


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.