|
Bildirim
|
Hayır arkadaşın en büyük hatası bitik depoyla araç sürmektir.
20 liralık olsun mazot alın ama bitmiş depoyla gezmeyin. Depodaki pislik enjektörü tıkamış sonra zorlama sonucu işemeye başlamış işeyen enjektör pistonu eritmiş. Eski kamyoncular depoyu hep full tutardı.Araç daima temiz mazot çekerdi.Tabii şimdi fiyatlar malum. Fakat en azından ışık yanmadan mazot alın. |
Arkadaşım sende düşük hacimli benzinli araba aldın diye tüm dizelleri kötüler oldun bakıyorum da , açıkcası cevap veremeyecektim ama her konuda aynı şeyleri yazıyorsun , biz dizelden memnunuz en ufak bir sorun yaşamadık , zamanında bakımları yapılan dizel en ufak sorun yaratmaz pederde 350 binde 1.9 tdi caddy var hala motor saat gibi , hatta bakımlarını yapan ustamız abi satarsan bana satacaksın diyor her bakıma gittiğimizde . o yüzden şu at gözlüklerini çıkar artık Hayırlı günler . |
Bende şunu bir türlü anlamam. Mazot deposu dolu olsun boş olsun her halükarda deponun dibinden almıyor mu araba mazotu. Öyle olunca deponun boş olması dolu olması ne farkediyor. Bilen varsa cevaplayabilir mi?
|
bence usta tokatlamis.
wurth basip yola cikarak sen de tokatlamissin. ilk gunden yetkili servise gotursen basin daha az yanardi. hem de bunlar basina gelse bile servis yolladi izmire geldim bu hale geldim diye yetkili servisten hakkini arardin. bu arada yetkili servis 10 bin tl cekmis. senin usta 6000. yetkili servisi pazarlikla 7 8 bin seviyelerine indirtir. yetkili serviste yaptirdirdim. |
Petronas en az mobil ve Castrol kadar büyük bir markadır. Sizin bilmemeniz kötü olduğunu göstermez. Hepsi değil ancak yetkili servisten daha iyi olan ustalar da mevcut.
|
Reno grubu yetkili srvis bakimlari 20bin kmde bir ve 350/400 TL arasi tutuyor.
Ustelik garanti disi araclara ekatra indirimler var. Hatta triger set degisimi bile iscilik dahil 620 TLcik. Hâl boyleyken ne isiniz var sanayide, ustada şurda burda. Yetkili servislerden korkmayin, gidin, en azindan yaptirdiginuz iş garantili olur. |
Bence az depo ile gitmenin pislik çekme olayının çok alakası olmadığı düşüncesindeyim. Başka araçları bilmem ama kendi aracımda pompa en alttan çekiyor ama ilk önce çelik fitre süzme yapıyor sonrasında benzin filtresi süzme yapıyor. Ama az depo ile gezmek pompaları zorluyor hatta yanmasına bile sebebiyet veriyor.
|
Geçmiş olsun. 1.3 mjet euro4 kullanıcısıyım. Araç 219 bin küsürde, motora anahtar değmedi. Yakıtı nerede ucuzsa oradan alıyorum. Daha önce POdan alıyordum şu sıralar Lukoilden alıyorum. Yakıt ışığı yandıktan sonra yaklaşık 30-40 km yol da yapıyorum.
Aracı hor kullanmam bakımlarını aksatmam. Sabah yarım kontak yapıp ışıkların sönmesini bekleyip debriyaj ile tek marşta çalıştırır, kapatınca yaklaşık 20 sn bekler öyle kapatırım. Yaşadığım tek sıkıntı far arıza lambası. Akşam farları kontrol ettiğimde arka plakayı aydınlatan 2 ampulden biri yanmıyordu. Kurcaladım bir iki tıklattım falan yandı. Far arıza lambası söndü. Nazar değmesin maşallah. |
Multijetten sonra olabilir.
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocknRoll@ -- 23 Şubat 2018; 15:47:20 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|