Şimdi Ara

DİZEL MOTOR KULLANANLAR DİKKAT! 140 Bin KM Clio 1.5 dCi Motor Yapıldı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
99
Cevap
5
Favori
35.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • dizel araçlarda mazot filtresi var nasıl pislik gidiyor anlamadım.
  • ustam doğru tespit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ustanı değiştir. 10 kere götürmüşsün adam bir türlü bulamamış sorunu. önceden sana deseydi belki 6000 değilde 3000 lira ile işi halelderdin ki gereksiz yere başka parçalarını değiştirmiş. seni tırtıklıyor gibi geldi.
  • 100 bine gelmeden satın durumunuz varsa zaten yeni iyidir
  • 350 bine geldik daha motor açılmadı

    2003 clio hb 1.5 dci

    DİZEL MOTOR KULLANANLAR DİKKAT! 140 Bin KM Clio 1.5 dCi Motor Yapıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5dci 110 bg megane 3 aracımız var km si 190.000 km civarında. aracı ekspertize soktuk ve 110bg tam çıktı motor durumu %100 olarak ölçüldü. zamanında bakım, iyi mazot ve kaliteli motor yağı ile turbo dizel aracın düzgün kullanımını bilmek korumaya yetiyor.
  • 1- 12 yıllık araba 140.000 km olması bana mantıklı gelmiyor , bence km orijinal değil
    2- yakıt ışığı yanıyorsa depodan pislik gelme olasılığı yüksek
    3- en son altın vuruşu enjektör temizleyici atarak yapılmış
    4- ustanı acilen değiştir!
  • Dostum çok geçmiş olsun. Olsunda 1.5 Dci 110 luk kullanıyoruz 2011 model. 212 bin km de masallah hic bir sorunu yok saat gibi. (Ki araç Edc) Hatayi fazla 1.5 dci dizel motora atmışsınız bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barbosa78 B kullanıcısına yanıt
    Hocam dibinden almıyor.Depo dibiyle arasında 6-7 cm bir boşluk var oradan çekiyor.Şöyle söylersek anlaşılır.Heralde durağan bi suyun yüzeyinden 1 2 cm içeri elinizi daldırırsanız suyun dibindeki pisliğin elinize bulaşmadığını görürsünüz.Yani yüzeyden çektiği için depo depo %20 altına inmediği sürece dibinden çekmiyor.Yüzde 20 8 litre mazot yapar.Ayrıca enjöktere pislik gelse bile bunlar kum tanesi büyüklüğünü geçmez.Micronla çalışan bir parçada 1 kum tanesi ciddi zararlara yol açıyor.Enjöktör üreten bir fabrikada çalışıyorum.bazen bizim elemanlar düşürdüğü enjektörü yerden alıp kimse görmedi diye banda koyup devam ediyor.Uyarıyoruz ama laf anlamıyorlar.Aldığınız enjektör arızalı çıkarsa bu gibi işine değer vermeyen yaptığı işin ne gibi sonuçlara mal olacağını bilmeyen binlerce bilgisiz elemanıda çalıştırıyor bu sektör.




  • marka model ne fark eder. sağlık olsun.

    tüm ahaliyi başına toplayıp goygoy yapmana ne gerek var. a markası b markası. 1 milyon araç üreten bir firmanın sadece bir aracını kullanmışsın ve ne şartlarda kullandığın belli değil.

    2006 model araba ilk sahibi değilseniz ne işkenceler gördü, servis dışı ne işlemler yapıldı kim bilir.

    tüm dizel kullanıcıları da sakin sakin olur böyle şeyler yazmışlar. sakin olun. geçmiş olsun.
  • 2006 model 1.4D corolla aracımız var kronik yağ yakma sorunu var her corolla da olduğu gibi

    2008 yılında ortalama 80 bin km de almıştık aldığımızdan bu yana yağı 10 bin km de ortalama değiştiririz 1 yıl dolmamasına rağmen

    şuan 200.000 bin KM geldi rutin bakımları dışında hiç bir bakım yaptırmadık adam akıllı tıkır tıkır motoru ve turbosu çalışıyor

    Sebebi insan gibi kullanmamızdır motoru çok sıkıştırmayıp uzun yolda durunca bir süre rölanti de bekletmek gibi bir çok dikkat ettiğimiz husus var

    Araba kullanmak kontağı çevirip gitmekle olmuyor malesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 26 Şubat 2018; 2:22:37 >
  • motor ustalarının söylediği yalanları bir araştırın..





    piston erimiş motor lazım conta yanmış motor lazım



    yok silindir blokları boşluk var motor yapılması lazım o boşlukla belki 100 bin daha gider belki 50 bin daha gider bunun bilincinde..



    sıfır arabanın enjektörlerini söküp enjektörcüye gönderin emin olun tamir takımı değiştirmeden göndermezler geri



    heleki turbocular allah düşürmesin bir doktor bir tamircinin eline kimseyi elin kolun bağlı bilmediğinden ne gerekiyosa yaptırmak zorunda kalıyorsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • petronas..???

    ahanda adamların tükanı, gonpilesi onların ama, endonezya sanayi sitesinde.
    DİZEL MOTOR KULLANANLAR DİKKAT! 140 Bin KM Clio 1.5 dCi Motor Yapıldı
  • of of of bu forumda dizel ve lpg.ye laf söylemek ha ,büyük cesaret doğrusu :)
    üstelik bütün istasyonlar aynı yerden alıyor ,nerede ucuz yakıt bulursanız oradan alın diyen süper uyanıklara da gönderme var :)

    adam gider bir çuval para verip en iyi arabayı alır ama iş yakıta gelince pintiliği tutar ,madem araç kullanmayı seviyorsun ,güzel arabayla hava atmayı seviyorsun da ,yılda vereceğin biraz fazlası benzin parasına mı acıyorsun ?

    bu işin kralı benzinlidir, bunu herkes bilir ama km.de kaç kuruş kar ettiğini hesaplamak çok hoş gelir
    yani bayağı karlı oluyor bu dizel yahu ,hele ki ucuz olanı :)

    (söylediklerim ticariler için değil)
  • Ustan çok kötü hocam ustanı değiştir, sanayi ustalarınında iyisi var kötüsü var "ordanmıydı burdanmıydı1 diyen usta varsa arabanı hemen al git sakı güvenme o adama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RocknRoll@

    Çok bilinmeyenli denklem gibi ilk önce 5 yıldır bu aracın sahibi sizsiniz ve 140bin kilometrede bu aracı 2013 yılında 7-8 yaşındayken kaç bin kilometrede aldınız?100bin altı dizel kilometrelerine ben güvenmiyorum benzinli otomobillerde bile yılda 20bin yapanlar varken adam dizel alıyor kullanmıyor bana pek inandırıcı gelmiyor.

    İkincisi Enjektör temizleyici araç ilk alındığından beri düzenli olarak kullanırsa faydalı olur.Diğer türlü tavsiye edilmiyor.Bence sizdeki durumun bu kadar kötü hale getiren enjektör temizleyici olabilir.

    Geçen sene 2001 model Vectra B kasa aracımı 38 bin kilometrede sattım.

    İlla aracı yılda 20 bin kullanmak zorunda mıyız?
  • Dizel araçlarda 100 bin km üzerine çıkınca aracın değeri baya düşüyor.


    200 bin km üzeri dizel araçların yüzüne bakan yok. Niye acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtsaykopat


    quote:

    Orijinalden alıntı: RocknRoll@

    Çok bilinmeyenli denklem gibi ilk önce 5 yıldır bu aracın sahibi sizsiniz ve 140bin kilometrede bu aracı 2013 yılında 7-8 yaşındayken kaç bin kilometrede aldınız?100bin altı dizel kilometrelerine ben güvenmiyorum benzinli otomobillerde bile yılda 20bin yapanlar varken adam dizel alıyor kullanmıyor bana pek inandırıcı gelmiyor.

    İkincisi Enjektör temizleyici araç ilk alındığından beri düzenli olarak kullanırsa faydalı olur.Diğer türlü tavsiye edilmiyor.Bence sizdeki durumun bu kadar kötü hale getiren enjektör temizleyici olabilir.

    Geçen sene 2001 model Vectra B kasa aracımı 38 bin kilometrede sattım.

    İlla aracı yılda 20 bin kullanmak zorunda mıyız?



    Vectra B gibi benzinli bir araç için normal 100 kilometrede 10 litre üstü yakar ocağına incir ağacı diker.Fazla kullanmamanız normal.
    Benim cümleyi tekrar okuyun isterseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız. Clio dizel alan adam kullanmak için alır benzinlisi bile az yakıyor çünkü.Böyle araçların benzinlileri bile 10 bin kilometre aşağısı yapmıyor dizel için gerçekçi mi?




  • geçmiş olsun .

    2 yıl önce bende ,segman atılmış arabayı almış bulundum ( haberim yoktu )

    5500 lira harcayarak motor yaptırdım.sonrasında pompa enjektör,marş motoru ,aküsü ,direksiyon pompası el atmadığım yeri kalmadı.

    mümkünse hep aynı istasyondan yakıt alın. lamba yanmasını beklemeyin çeyrek depoya indimi fulleyin.

    bakımlarını düzenli olarak yaptırın.( ben 10.000 km. olmasını beklemiyorum mesela 7.000-8.000 civarı bakımları yaptırırım )

    hava filtresini 6 ayda bir değiştirin,en kralı 50 tl. civarı, yakıttan tasarruf etmiş olursunuz.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.