< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Yurtdışından Şirket Adına Alınan Telefonların IMEI Kaydı (2. sayfa)




-
-
arkadaşlar selam,
bende kurumsal hat kullanıyorum. şirket böyle birşey girişirmi emin değilim.
şöyle bir planım var, eğer şirket bana izin vermezse. Iphone 14pro'da çift sim var. kendi adıma bir hat çıkartıp telefonun IMEI numarasına ona tanımlasam ve diğer sim girişinide şirket hattını taksam bu iş çözülür mü sizce?
-
Hocam emin olmamakla birlikte ikisini birden taksanız da şirket hattının çalışacağını düşünmüyorum. Çünkü kayıt yaparken imei 1 ve imei 2 olarak kayıt yapmıyorsunuz e devlette, eğer şirket hattı sizin üzerinize tanımlanmazsa bence cihazda e sim olarak da fiziksel olarak da taksanız çakışmaz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
kurumsal hat müşterisiyiz, bir türlü türkcellden kurumsal müşteri hizmetlerine ulaşamadık, geri aramıyorlar. Ne yapmak gerek acaba?
iphone 14 getirttim usa'den e sim ve şu kendi bilgilerimi kurumsala işletme işini yapmaya çalışıyorum.
-
Hocam yapabildiniz mi?
-
Hocam Şöyle,
Gerçekten e-sim konusunda bu Turkcell biraz amatör, en azından benim gittiğim acıbadem bayisi öyleydi.
Bayi den yapılması gerekiyor, 70tl ücreti var, şirket yetkilisi/ imza sirküleri vs istiyorlar.
E sim verdiler, üzerinde benim ismim yazıyordu, imei kaydını kendi ismime yaptırdım, şimdilik bir sorun yok gözüküyor.
Not: Bu arada şirket müşteri temsilcisine ulaştık, eşleştirme işlemi gibi birşey yaptı. Ben daha telefonu almadan bu işlemi yaptığım için mesaj gönderdiğini söyledi.
Telefonu kullanıyorum çok şükür.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayba -- 12 Aralık 2022; 11:56:31 > -
Hocam çok teşekkür ederim cevabınız için. Ben de şirket müşteri temsilcisine durumu anlattım, tamam dedi, işleminizi yaptım hat tanımlandı dedi. Fakat e-devlette mobil hatlarımda hala gözükmüyor. Size herhangi bir mesaj geldi mi operatörünüzden? e-devlette mobil hatlarınızda görünüyor mu? Hat turkcell bu arada.
-
Rica ederim, Benim e-devlette mobil hatlarımda güncel numaram ve telefon bilgisi gözüküyor. Ancak herhangi bir mesaj vs gelmedi. Sadece e-sim'e hoşgeldiniz gibi bir msj geldi.
-
aynı durum bende de mevcut. hat turkcell. turkcell uygulamasında eskiden şirketimin adı yazarken artık benim adım var. yani adımın tanımlandığına eminim. fakat e-devlette hatlarımın altında hala bende de gözükmüyor. hatlarımda tanımlı olmadığı için e-sim için de herhangi bir girişimde bulunmadım. şahsi hattım türk telekom. o hattım görünüyor. planım onu e-sime geçirip şirket hattımı da fiziki sim kartıyla birlikte kullanıyor olmak. telefonun imei kaydını yaparken de her iki numaram da görünmeli diye düşünüyorum ki sağlıklı şekilde ikisini de aynı anda tek bir telefonda kullanabileyim. her iki konuyla ilgili de bilgisi olan varsa çok sevinirim.
-
Bende birsey sorayım arkadaşlar. Kurumsal hatlarda sirketim uygulamasında yetkili 3 kişiyiz. Patron ben bir arkadaş. Her türlü işlemi isteturkcell uygulamasından yapabiliyoruz. Az önce kendi hattima kendi tc isim soyisim ve doğum tarihi bilgilerimi girdim. Kullanıcı bilgileriniz güncellendi dedi ama e devlette çıkmıyor. Nasıl kayıt edeceğim şimdi hem bu cihazı:)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar e-devlette mobil hatlarımda numaranız gözükmüyorsa yapılan tanımlanma işleminin hiçbir hükmü yok. BTK ile ticaret bakanlığı arasında yapılan protokol gereği sistem veriyi oradan alacak çünkü.
-
Arkadaşlar az önce e-devletten kayıt ve eşleştirme işlemini tamamladım. Önceki mesajımdaki bilgi tamamen yanlış, kurumsal hat abonesi olduğumuz için e-devlette mobil hat sorgulama ekranından üzerimize kayıtlı hat çıkmıyor, bu normal. Yani e-devlette mobil hat sorgulamada (bireysel aboneliğiniz yoksa) adınıza kayıtlı hattınız çıkmayacak.
IMEI numarası ile harcı yatırdıktan sonra, e-devlette "IMEI kaydet" ekranından cihazın IMEI numarasını fiziksel sim için, IMEI 2 numarasını da elektronik sim için kaydedeceksiniz. Telefonda e-sim yoksa tek IMEI yeterli. Pasaport numarası ve yurda giriş tarihini girdikten sonra IMEI numarasını kaydet diyeceksiniz. İşlem bu kadar. Eğer kurumsal şirket yetkilisi hattı isminize tanımlattıysa, "Kayıtlı Cihazlarım ve Kayıt Hakkı Sorgulama" ekranında telefonunuz ve imei numaraları hattınıza tanımlı şekilde görüntüleniyor.
-
Hocam giriş yapıp, sizden konu hakkında bilgi rica edecekken sayfayı yenilememle birlikte yazdığınız mesajı gördüm. Siz benden erken davrandınız, teşekkürler :)
-
Rica ederim hocam :)
-
Bende 14 pro max kayit yaptim.
Buradaki Kritik nokta ; sirket yetkilisinin sizin TCK nizi o hatta kayit etmesi. Bu online yapiliyor TUrkcell de felan. Zor birsey degil ; bu varsa direk sizin TCK nizdaki numaralari goruyorsunuz Edevlet ekraninda.
Bende 2 hat var ikisi ile de kullanilabiliyor.
-
Arkadaşlar geçen gün şirket hattımı kayıt ettirdim. Müşteri hizmetleri kimin tc nosunu verirseniz direk telefonda sisteme kullanıcı olarak kayıt ediyor. Yani ilgili şirket yetkilisi Veya çalışanı olmanıza gerek yok. Dilerseniz daha sonra değişiklik bile yapıyorlar bilginiz olsun.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynı olay başıma geldi
Telefonun kayıt işlemini yaptırdım
Ama sinyal gitti
Hat şirkete kayıtlı
Ne yapmam gerekiyor ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
haftaya ingiltereden iphone 14 ptro max getirticem. şu an 2 adet hat kullanıyorum. şimdi sim1de kendi üzerime kayıtlı hattımı kullanıcam. sim2de kullanıcıs ben olarak tanımlı olan şirket hattı kullanmama engel bir durum oluşur mu? bu soruya yanıt alamadım. bir de iki ayrı emei için ayrı ayrı ödeme mi yapmam lazım.
-
Merhabalar,
Ben de kurumsal hat kullanıyorum ve kurumsal hatta kullanıcı olarak tanımladılar. E-devlette de gözüküyor.
Benim şöyle bir sorum var, yarın öbür gün bu şirketten ayrılırsam ya da kurumsal hat kullanıcı olarak beni tanımdan silerlerse ne olur?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X