Şimdi Ara

Zbrush 4R8 ve Maya ile Oyunlar için 3D Modelleme Eğitimi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar bir süredir üzerinde çalıştığım eğitim seti sonunda yayınlandı.

    İçeriğinden bahsetmek gerekirse
    Bu eğitim setinde bir modelin oyunlar için yapım sürecini bütün aşamaları ile öğreneceksiniz. Ayrıca en basit objeler ile başlayıp her bölümde daha zorlu bir objenin işlenişini öğreneceksiniz. Maya,Zbrush, 3D-Coat , X-Normal , Marmoset Toolbag programlarını bu eğitim setinde uygulamalı olarak görecek ve öğreneceksiniz.Bir modelin düşük po**** aktarılmasını doku ile boyanmasını ve kompozisyon oluşturarak render alınmasını öğreneceksiniz.

    Tanıtım Videosu
    https://www.youtube.com/watch?v=qbcip4poU84&t=5s

    Bu kurs Size neler katacak?

    Zbrush'ı aktif bir şekilde kullanmayı ve modelleri detaylı şekilde işlemeyi öğreneceksiniz.
    Marmoset Toolbag ile kompozisyon oluşturmayı, ışıklandırmayı, ve render almayı öğreneceksiniz.
    3D-Coat ile düşük poligon objeyi el boyaması olarak boyamayı ve üzerine doku aktararak boyamayı öğreneceksiniz.
    X-Normal ile yüksek detaylı objeyi düşük üzerine aktarmayı öğreneceksiniz.
    3D-Coat ile yapılan dokunun bake edilerek çıktı alınmasını öğreneceksiniz.
    Maya ile Simetrik ve asimetrik yüksek detaylı objeleri re-topology yapmayı öğreneceksiniz.
    Zbrush'ta Symmetry aracını ve Radial symmetry aracını aktif biçimde kullanacaksınız.
    Maya ile Unwrap Map Açılımını yapmayı öğreneceksiniz.
    Maya ile modelleme teknikleri öğreneceksiniz.
    Zbrush'ta birçok fırçanın kullanımını öğreneceksiniz.
    İnsan yüzünün detaylarını öğrenecek ve modelleyeceksiniz.
    Zbrush'ta Dynamesh kullanarak yüksek detaylı formlara yeniden şekil vermeyi öğreneceksiniz.
    Zbrush'ta maskelemeyi öğreneceksiniz.
    Zbrush'ta Subtool menüsünü ve alt menülerini öğreneceksiniz.
    Maya'dan Zbrush'a model aktarımını ve yüksek detaylı modelin maya'ya geri aktarımını öğreneceksiniz.
    Decimation Master ile Manuel ve otomatik re-topology metodlarını öğreneceksiniz.



    Kursa buradan ulaşabilirsiniz.
    https://www.udemy.com/zbrush-4r8-maya-oyunlar-icin-3d-modelleme-kursu/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mecazen -- 11 Haziran 2018; 15:51:37 >







  • videoların kalitesini bilmiyorum ama anlatılan konular çok iyi ve temeller indirimdeyken alıp bi göz atacağım elinize sağlık
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.