Şimdi Ara

Ziraat Bankamatik Hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
4.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 haftadır ziraat bankası hesabım kafayı yemiş durumda.

    Bankamatikte kartım ile işlem yapmaya gittim. Giriş ekranında hesabımda ne kadar para olduğu gözüküyor. Para çekme yada havale işlemlerine gelince hesabımda para miktarı gözükmüyor. Hatta post cihazın da denedim para çekilmiyor. Bankaya gittiğimde yeniden kart isteyelim dediler yaptım yine aynı, yok avuç içi tanımlama yapalım oradan ulaşırsınız hesabınıza dediler sonuç yine aynı. Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışdım ama nafile nasıl bir hizmet anlayışları varsa ulaşamıyorum müşteri hizmetlerine.

    Ziraat bankasındaki memurlara ne yapmam gerektiğini yada bu durumu nasıl düzelte bileceğimi sordum herhangi bir cevap alamadım. En son hesaptaki parayı bankadan çektim ama düzenli olarak hesabıma paraya yatıyor ve vezneden para çektiğim için belli bir ücret kesiliyor. Bu durumu nasıl düzelte bilirim teknik bilgisi olan bankacı arkadaşlar bir yol gösterirse sevinirim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ziraat Bankamatik Hatası: "Teknik Bir Nedenden Dolayı Bankanız İşlemi Onaylamıyor"

    Anahtar Kelimeleri İçeren SEO Uyumlu İçerik:

    Ziraat Bankası bankamatiklerinden para çekmeye veya yatırmaya çalışırken "Teknik bir nedenden dolayı bankanız işlemi onaylamıyor" hatası alıyorsanız, bunun birkaç nedeni olabilir.

    Teknik Bir Nedenden Dolayı Banka İşlemini Onaylamıyor Ne Demektir?

    Bu hata mesajı genellikle bankanın sistemlerinde bir sorun olduğunu veya hesabınızla ilgili bir sorun olduğunu gösterir. Sorun şunlardan kaynaklanabilir:

    • Bankanın sistemlerinde planlı veya plansız bakım
    • Hesabınızın bloke olması
    • Hesabınızda yetersiz bakiye olması
    • Bankamatiğin arızalı olması
    • Kartınızın hasar görmesi veya kaybolması

    Ziraat Bankası Teknik Bir Nedenden Dolayı İşlemi Onaylamıyor

    Ziraat Bankası ATM'lerinden bu hata mesajını alıyorsanız, yapabileceğiniz birkaç şey vardır:

    • Bekleyin: Sorun geçicidir ve genellikle kısa sürede çözülür.
    • Başka bir bankamatik deneyin: Yakınlarda başka bir Ziraat Bankası ATM'si olup olmadığını kontrol edin.
    • Banka ile iletişime geçin: Sorunun çözümü için Ziraat Bankası müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
    • Hesabınızı kontrol edin: Hesabınızın bloke olmadığından ve yetersiz bakiye olmadığından emin olun.
    • Kartınızı kontrol edin: Kartınızın hasar görmediğinden veya kaybolmadığından emin olun.

    Önemli Hatırlatma:

    Bu hata mesajını sürekli olarak alıyorsanız veya hesabınızla başka sorunlar yaşıyorsanız, güvenliğinizi sağlamak için en kısa sürede bankanızla iletişime geçmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • İnternet şubesinde başka banka hesanınıza eft yapsanı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: labidu

    İnternet şubesinde başka banka hesanınıza eft yapsanı?

    Hocam bu işlemi yapmadım. Diğer ziraat hesaplarıma aktardığımda da aynı şey oluyor. Önemli olan bu sorunun çözülmesi nasıl bir hata oluşmuşsa anlamadım.
  • enpara.com hesabı açın ziraat hesabınıza para yatınca eft yapın ve gidin finansbank atmlerinden parayı çekin.
  • Parayı ziraat şubelerinden çekebiliyorum. Ama bankamatikten çekemiyorum sorun bu. Finanas bank hesabım yok. Ama buraya bunu paylaşmamın nedeni belki başkalarınında başına gelmiş olması ve cevap vermesidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismlckrgl -- 22 Mayıs 2014; 21:39:07 >
  • banka kartında sıkıntı var hocam.
    şubede de acemi birine denk gelmişsin sanırım.
    müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatsan çözerler sanırım.
    şubede sıra bekleyip para çekmek zaman kaybı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sana şubeden çekme diyen yok sırada bekledikten sonra tabi çekersin, kart mı bozuk atmler mi bozuk bunu anlamak lazım
    kartında problem varsa başka atmlerden çekmeye çalıştığında da sorun olacaktır yani her atm bozuk olamayacağına göre sorun o zaman kesin karttadır.
    başka atmlerden para çekebiliyorsan sorun sadece o bankadaki atmdedir bu durumda başka atmleri kullanırsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetmetingülcan -- 23 Mayıs 2014; 17:27:53 >
  • mehmetmetingülcan kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler ama karşınız da çocuk yok. Azarlar şekilde cevap vermenize gerek yok . Zaten ilk yazdıkları mı okusaydınız neler yaptığımı anlardınız ne demek istediği mi anlardınız. Yeni kart çıkardım aynı gün o hafta aynı şekilde para gözüküyor ama para çekme kısmında para bakiyesi 0.00 olarak gözüküyor. Sonra avuç içi tarama yaptırdım avuç içi kimlik belirleme ile uygun olan bankamatiklerden işlem yapmaya gittim yine aynı durumla karşılaştım. Yani ne bankamatikte nede karta sorun var. Sorun Ziraat bankasının sistemin de ziraat bankası müşteri hizmetlerine ulaşının elinden öperim ulaşıyorsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismlckrgl

    Cevabınız için teşekkürler ama karşınız da çocuk yok. Azarlar şekilde cevap vermenize gerek yok . Zaten ilk yazdıkları mı okusaydınız neler yaptığımı anlardınız ne demek istediği mi anlardınız. Yeni kart çıkardım aynı gün o hafta aynı şekilde para gözüküyor ama para çekme kısmında para bakiyesi 0.00 olarak gözüküyor. Sonra avuç içi tarama yaptırdım avuç içi kimlik belirleme ile uygun olan bankamatiklerden işlem yapmaya gittim yine aynı durumla karşılaştım. Yani ne bankamatikte nede karta sorun var. Sorun Ziraat bankasının sistemin de ziraat bankası müşteri hizmetlerine ulaşının elinden öperim ulaşıyorsa.

    azarlama falan yapmadım alınmanıza gerek yok
    ayrıca ilk ve sonraki mesajda farklı ziraat atmlerinde veya başka banka atmlerinde deneme yapılması ile ilgili bir bilgi anlaşılmıyor

    bankamatik denilince işbankası atmsi de anlaşılabilir bu nedenle ziraat atmsi tabirini kullanmanız daha açıklayıcı olur.

    yazdıklarınızdan kart değişince sorunun devam ettiği + şube ve şubenin yanındaki atmden işlem yapmaya çalıştığınızı ve başarılı olamadığınızı anlıyoruz yani başka şubelerde ve başka atmlerde ve başka banka atmlerinde para çekmeye çalışmamışsınız. bu nedenle arıza nerde belli değil yani bankadan paranızı çekebildiğinize göre hesapla ilgili sorun yok gibi görünüyor
    2.kart yeni geldi ve sağlam diye düşünüyorsun ama gelen 2. kart da bozuk olabilir. ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetmetingülcan -- 24 Mayıs 2014; 5:23:01 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.