Şimdi Ara

Zyxel, Müşterinin yüzüne telefon kapatma gibi bir şerefsizliği yapan marka (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
3.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bencede müşteri temsilcisi ayıp etmiş. Şartlar ne olursa olsun müşterinin yüzüne telefon kapatılmaz.
    Elektronik ürünlerde her zaman arıza v.s. Olma ihtimali vardır. Bir ürün sorunlu diye markaya mal etmek yanlış.
    Zyxel iyi bir markadır. Zyxel merkeze durumu mail ile bildirin ki müşteri temsilcilerini eğitsinler.
    Bu arada tplink e kötü bilgisayarcılar yüksek kar için satıyor demek yanlış. Bugün en az parayı tplink bırakır ürünler zaten ucuz kar payı ne kadar yüksek olabilirki ?
    Zyxel her zaman tplink den daha çok para bırakır.
    Ha bu arada unutmadan bugün türkiyede 3 yıl birebir değişim garantisi veren network ürünleri sadece tplink dedir aksini iddia eden varsa hodri meydan görelim caps leri :)
    ha zyxelmi üstün tplink mi derseniz zyxel üstündür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bence de ne olursa olsun telefon yüze kapatılmaz...


    Ayrıca bende yaklaşık 6 aydır modem araştırması yapıyorum , öyle aman aman istediğim bir model olmadığı için almadım daha , Fakat BENCE forumda zyxel i sürekli savunan sürekli koruyan , ve bence çıkarı olan kişiler mevcut belki aynı durum diğer markalar içinde geçerlidir bilemem...

    Tabii ki yanılıyor da olabilirim...

    İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekirtanis

    Hocam bence de ne olursa olsun telefon yüze kapatılmaz...


    Ayrıca bende yaklaşık 6 aydır modem araştırması yapıyorum , öyle aman aman istediğim bir model olmadığı için almadım daha , Fakat BENCE forumda zyxel i sürekli savunan sürekli koruyan , ve bence çıkarı olan kişiler mevcut belki aynı durum diğer markalar içinde geçerlidir bilemem...

    Tabii ki yanılıyor da olabilirim...

    İyi forumlar.

    Düşüncelerinize katılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scandelos

    Firma kendi ürettiği cihazların arızasını çözmekle mükelleftir senin anakartına bağlı olan ethernet kartındaki problemi çözmekle yükümlü değildir. diğer konular için boşuna yazıp parmaklarımı ağrıtmayacağım niyetinin ne olduğu il yazımda zaten söyledim.

    Anlatmak istediğim nedense bazıları tarafından anlaşılmak istenmiyor ki burada bazı kişilerin zyxele toz kondurmama çabalarının hat safhada olduğunu görüyorum.( anakartımda problemi çözsün diye birşey yazmadım.Adeta zyxel i savunma heyecanıyla yazdıklarımı tam okumadıgınız belli oluyor. )

    Yukarıda yazdıgınız kendi mesajınıza inanıyor olsaydınız, zyxelin başka yerlere sorunu şutlama politikasına da itiraz ediyor olurdunuz.Cihazında sorun olmadıgını tespit eden cihazına güvenen bir firmanın acıklaması sadece bununla kalırdı.Kendi kısmıyla ilgili açıklamasını yapar orada olayı bitirirdi.Ancak zyxel daha baştan servis sağlayıcıları suçlama politikasına gidiyor ki bu suçtur.( zyxel in yaptıgı mantıkla, servis saglayıcılarda şöyle yazsalar sitelerine; sorunların %90 ı modem üreticileri olan zyxel , tp link ,zoom vb. lerinden kaynaklaınıyor diye, bu karşı şirkete direk suç isnat etmektir.Ne kadar ahlakla bağdaşır ve ne kadar yasaldır?
    zyxel cihazımda sorun yok, sorun başka bir yerden kaynaklanıyor ancak sorunun nereden kaynaklandıgı bilmiyorum dese onada razıyım.sorunsuz bir internet bağlantısı için,servis sağlayıcınız arayın onlarla sorunu çözün diyen bir firma yukarıda yazdıklarınızın tamamını çürütmektedir.Benim yazdıklarıma bu şekilde bir açıklama yaparak sizde kendi düşüncenizi mesajınızda zaten çürütmüş oluyorsunuz.Teşekkür ederim.




  • zyxel alınmaz artık
  • Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun mu desem bilemedim.Bu türden müşteri temsilcileri ve zyxel firmasının tutumu zaman zaman karşımıza çıkabiliyor.Ben de kendimce tecrübe ettiğim birşeyi paylaşmak istiyorum. Son kullandığım 5 modemin hepsi linksys ve cisco marka idi.Kimi zaman sorun yaşadım kimi zaman yaşaqmadım ancak marka olarak ve arıza olarak bu işe bakarsak müşteri mutluluğum 10 üzerinden 5 i geçmez diyebilirim.Çünkü ya garanti süresi içinde bir problem veya garanti sonrası bozulmadan dolayı değiştirmek zorunda kaldım.Son modemimi yaklaşık 20 ay önce almışım ve bu wag120n modem idi.Taşınmam sebebiyle daha az kapasitede çalışabilecek bir bağlantı türü seçmemden ve santalin uzak olmasından dolayı bu modemin hızı bir türlü 2 mb i geçmiyordu.ttnet ekibi bu modem bozuk demesiyle bi .ok bulamadınız modeme atıyorsunuz diyerek gülmüştüm ve başka modemim olmadığı için deneme yapamamıştım.Bunun üzerine btk ya şikayet ettim tekrar geldiler falan modemin bozuk olduğuna dair rapor düzenleyip gittiler.Ben de artık bu kadar şeyden sonra modem bozuk heralde diyip gittim ve ilk defa zyxel marka bir modem aldım.Neden dersen forumda çok met ettiler ve 3 sene garantisinin olmasının dışında başka bir tercih sebebim olmadı. Linksys modemi de sersie gönderdim ama hiç umudum yoktu zaten garantisinin bitmesine az bir zaman kalmıştı o yüzden bişey yok diye geri gönderirler derken armada bilgisayar yenisini göndermiş çok şaşırdım gerçekten.Ama şuanda zyxel i kullanıyorum çünkü gelen modemin de bağlantısı 6 mb i geçmedi.Gerçek kullanıcı deneyimi ve tecrübesi gibisi yoktur.Şuan için servislik bir durumumuz oluşmadı ancak yazdıkların sayesinde hem fikir sahibi oldum hem de bu terbiyesizlere karşı nasıl davranacağımızı öğrenmiş olduk.Saygı ve sevgilerimle.




  • Zyxel modem 1 yıl sonra bozuldu servise yolladık böyle dandik mal mi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genel olarak tavsiye etmiyorum arkadaşlar, sorunları bitmiyor.

    Asus ve Airties'tan şaşmayın.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.