Şimdi Ara

Zyxel VMG3312-B10B ile sorun yaşayanlar için tavsiyeler (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
525
Cevap
25
Favori
217.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sürekli wifi kopma sorunu yaşıyorum. Kablolu bağlantıda herhangi bir sorun yok. İSS ile ilgili olduğunu da sanmıyorum çünkü hat kablosunu çıkardığımda wifi yine kopuyor. Modemle alakalı bir sorun var ama nedenini bulamadım. 1 haftadır çile çekiyoruz evde.
  • uthec_ U kullanıcısına yanıt
    Allah belasını versin bu modemin bende de sürekli kopmalar vardı. ne yaptıysam olmadı söktüm direk çöpe attım.
  • bio technolog kullanıcısına yanıt
    ne aldınız?
  • uthec_ U kullanıcısına yanıt
    Keenetic Extra DSL eskiden modem kullanmıyormuşum diyebilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aynı sorun bende de var. modem çalışıyor gözüküyor ama sayfa dahi açmıyor. ya da bağlantım 1mb seviyesine düşüyor, speedtest dahi açılmıyor.

    4-5 kere telekom üzerinden arıza kaydı oluşturdum. modem güncellemesi bana da gelmiş ve güncelleme kısmı menüden kalkmış gözüküyor.

    sorunu çözebilen arkadaşlar varsa gerçekten yardımlarını rica ediyorum, başka modem alacağım olmadı umarım onu destekler.

    çünkü hala adsl veriyor bana bu modem ile turktelekom.
  • Arkadaşlar, modemin Türk Telekom tarafından uzaktan V13 sürümü adı altında çöp bir sürüme güncellenerek kasıtlı olarak hurda edilmesi sorununu ben şu arkadaşın çektiği video sayesinde çözdüm:
    https://www.youtube.com/watch?v=6a6zMvjzUEA

    Eğer bir sebepten ötürü videoya erişemiyorsanız, sizin için videoyu indirdim ve yedekledim. Buyrun yedek link:
    https://drive.google.com/file/d/1qq-XZMiWnDQMZB6FoxNrAxVPCp21yCs2/view
    (Videoyu oynatamıyorsanız sağ üstteki indirme tuşuna basarak indirebilirsiniz.)

    Bu videoda anlatılan adımları yaptım ve yazılım güncelleme kısmı ile diğer kısımlar geri geldi, uçuşa geçen ping'ler eski düşük değerlerine döndü. Wifi'dan cihazların kopup durma sorunu düzeldi. İndirme ve yükleme hızlarım düzeldi... Böylece telefonla sizi arayıp ısrarla faturanıza ek taksitler ile size yeni modem vermeye çalışan İSS'lerin oyununa gelmiyoruz ve bile isteye bozdukları cihazınızı bu şekilde kurtarıyoruz.

    Versiyon düşürme yaptığım sürüm ise, Zyxel'in kendi sitesinde güncel olarak görünen şu sürüm:
    zyxel türkiye servis sağlayıcı destek sayfası
    VMG3312-B10B Türk Telekom 1.00(AAPP)D7
    https://spdestek.zyxel.com.tr/hc/tr/articles/360018221511-VMG3312-B10B-T%C3%BCrk-Telekom-1-00-AAPP-D7

    (Bu sürümün sürüm numarası, Türk Telekom'un cihazlara verdiğinden daha düşük olduğuna göre; en güncel sürüm de modemi bizzat üreten adamların sitesinde bu sürüm olarak göründüğüne göre ve Türk Telekom'un modemlere dağıttığı daha yeni sürüm numaralı görünen güncellemesinin cihazlarda sürekli Wifi'dan düşme, arayüzün yarısının kaybolması, artan ping ve düşen hızlar vs. gibi sonuçlara yol açması nedeniyle ve elbette versiyon düşürme işlemi ile bu sorunların düzelmesi nedeniyle, anlıyoruz ki Zyxel'den habersiz bizim Türk Telekom elimizdeki cihazları kendisi çöpe çevirmeye çalışmış.)

    Son olarak, olur da Zyxel'in sitesindeki bu sayfa da bir şekilde kaybolabilir diye, bu düzgün versiyonun dosyasını sizler için yedekledim. Dilerseniz, hazır Zyxel'in sitesinde bu sürüm silinmemiş bir şekilde duruyorken, oradaki dosya ile benimkini kıyaslayabilir ve orijinal dosya olduğunu, oynanmadığını kontrol edebilirsiniz. Buyrun dosyanın yedek linki:


    Bu da VirusTotal tarama sonucu:

    (59 antivirüs taraması, 0 şüphe, 0 bulgu. Dosya tertemiz.)

    Faydam dokunduysa ne mutlu!

    3 yıl sonra gelen düzenleme:
    Yukarıdaki dosyanın yedek linki ölmüştü, yeniledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grupima -- 8 Temmuz 2023; 16:13:32 >




  • Burada verilen çözüm önerileri VMG3313 modeli için de geçerli midir?

    3313 kullanıcısı olarak aynı sorunları ben de yaşıyorum. İlk mesajdaki tavsiyelerin tamamını denedim ama sorunları düzeltemedim.

    Şimdi versiyon konusuna bakacağım.
  • Her akşam işten eve geldiğimde modemi kapatıp açmadan telefonum ile bağlanamıyorum. Kapatıp açınca şak diye bağlanıyor. Aynı şekilde diğer cihazlar da öyle. Kablolu kablosuz farketmez. Aradan uzun bir zaman geçince cihazlar bağlanmıyor. İlla ki modeme kapatıp açmak gerekiyor. Çözümü nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicengiz32 -- 30 Eylül 2020; 15:54:33 >
  • grupima kullanıcısına yanıt
    Üste taşınası bir destek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba.. bu modemde 5ghz desteği yok mu? arayüze girdiğimde 2.4ghz ve 5ghz seçimi yapmam gereken yer 2.4'te ve inaktif gözüküyor. destek varsa, bu modemi 5ghz'e nasıl geçirerbilirim?


    şimdiden teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celtic pride -- 7 Ekim 2020; 21:34:10 >
  • İyi akşamlar arkadaşlar. Netspeed internet bağlattım eve üç gün önce. Ertesi gün LetGo’dan bu modemi alıp kurulum yaptım. Hızım 35 mbit. Hem kablolu hem de kablosuz olarak yaklaşık değerleri alıyorum. Dün elektrik gidip gelmiş, ben evde yoktum. 3/4 saat internet gelmemiş. Modemin üstüne sadece power lambası yeşil yanıyor.Arada sönüp yanıyor. 20/30 saniyede bir DSL , internet ve Wlan lambası anlık yanıp sönüyor. Hanım video gönderdi, videoda gördüm ben de. Daha sonra kendi kendine gelmiş.
    Bu akşam yine aynı olay meydana geldi. NetSpeed teknik destek hizmetlerini aradım ama 20 dk bekledikten sonra kapattım. Şu an modemin power lambası yanıp sönüyor sürekli. Arada bir süre sürekli yanıyor, sonra tekrar sönüp yanıyor. 20/25 saniye sonra anlık olarak DSL sarı, Wlan yeşil, internet lambası kırmızı yanıp sönüyor.
    YouTube ‘da kurulum videosu izlerken DSL’nin sürekli sarı yanması DSL sinyalinin modeme geldiği anlamına, internet lambasının yeşil yanması modemin interneti verdiğine, internet lambasının kırmızı yanması modeme internet geldiği halde modemin interneti vermediği anlamına geliyormuş. Prizdeki Ethernet kablosunu çıkarıp taktım. Modemin enerji fişini çekip 1/2 dk bekleyip tekrar taktım aynı. Üç gün oldu ama 3/5 saat kullanamadık interneti ve böyle sorunlar çıkması şimdiden canımızı sıktı. NetSpeed’e de ulaşmak ne mümkün! Tavsiyeniz nedir? Lütfen yardımcı olun :( :( :(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu an modem böyle. Power ışığı yanıyor ama ayarsız yanıyor gibi. Bazen yarım saniye yanıp, yarım saniye sönüyor. Bazen 2/3 saniye sanıp 1 saniye sönüyor. Bazen 3 saniye yanıp 5 saniye sönüyor. Bazen çok sık frekansta yanıp sönüyor. Anlamadım gitti. Mantıken power ışığı sürekli yanmalı gibi geliyor ama bilmiyorum. Bilen arkadaşlar ne yorum yapar? Cvplarınızı bekliyorum.
    Zyxel VMG3312-B10B ile sorun yaşayanlar için tavsiyeler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • karaelmaslim K kullanıcısına yanıt
    grupima kullanıcısına yanıt

    arkasında reset düğmesi var ona 10 saniye kadar basılı tutun belki çalışır.


    @grupima hocam dediklerini yaptım ancak bir kaç gün sonra tekrar v13e güncellemiş sanırım sonu geldi bu modemin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: haybora

    arkasında reset düğmesi var ona 10 saniye kadar basılı tutun belki çalışır.


    @grupima hocam dediklerini yaptım ancak bir kaç gün sonra tekrar v13e güncellemiş sanırım sonu geldi bu modemin.

    Hocam bir kaç kere reset yaptım ama dsl sinyali alamıyorum. Bugün TT ekipleri gelip sokağın başındaki santralden binanın santraline sinyal gelip gelmediğini kontrol ettiler. Sinyalim bina santraline kadar güzel geliyormuş. Sorun bina santrali ile dairemdeki priz arasında. Vaziyet böyle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • karaelmaslim K kullanıcısına yanıt

    fotoğrafta wlan ışığı yanmaması beni modeme yönlendirmişti. ( ttnet yazan modemden var bende. powerdan sonra wlan ışığı yanıyor internet gelene kadar sonra dsl sonra internet)


    ev hattını tamir etmek biraz daha zor tabi. ben daireye gelen kabloyu daire içi dağıtım yerinden ayırıp (birbirine sarmışlardı her odada telefon hattı var) sadece modemin olduğu prize bağladım.

    bağlantı sorunum yoktu ancak hat değerleri fark etmişti.


    varsa diğer odalarda bi deneyin.


    kolay gelsin.

  • Son 5 gündür modemin kendi kendine reset atması sorunu yaşıyorum. Tüm ışıklar birden sönüyor sonra ilk power ışığı yanıyor sırayla geri geliyor (sanki tuştan basıp kapatıp geri açmışım gibi). Bi de tüm ışıklar yanmasına rağmen (wlan dahil) telefon veya laptop wifisinde modem görünmüyor. Ne yapabilirim? Modem ölmüş müdür? 4-5 yılı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grupima

    Arkadaşlar, modemin Türk Telekom tarafından uzaktan V13 sürümü adı altında çöp bir sürüme güncellenerek kasıtlı olarak hurda edilmesi sorununu ben şu arkadaşın çektiği video sayesinde çözdüm:
    https://www.youtube.com/watch?v=6a6zMvjzUEA

    Eğer bir sebepten ötürü videoya erişemiyorsanız, sizin için videoyu indirdim ve yedekledim. Buyrun yedek link:
    https://drive.google.com/file/d/1qq-XZMiWnDQMZB6FoxNrAxVPCp21yCs2/view
    (Videoyu oynatamıyorsanız sağ üstteki indirme tuşuna basarak indirebilirsiniz.)

    Bu videoda anlatılan adımları yaptım ve yazılım güncelleme kısmı ile diğer kısımlar geri geldi, uçuşa geçen ping'ler eski düşük değerlerine döndü. Wifi'dan cihazların kopup durma sorunu düzeldi. İndirme ve yükleme hızlarım düzeldi... Böylece telefonla sizi arayıp ısrarla faturanıza ek taksitler ile size yeni modem vermeye çalışan İSS'lerin oyununa gelmiyoruz ve bile isteye bozdukları cihazınızı bu şekilde kurtarıyoruz.

    Versiyon düşürme yaptığım sürüm ise, Zyxel'in kendi sitesinde güncel olarak görünen şu sürüm:
    zyxel türkiye servis sağlayıcı destek sayfası
    VMG3312-B10B Türk Telekom 1.00(AAPP)D7
    https://spdestek.zyxel.com.tr/hc/tr/articles/360018221511-VMG3312-B10B-T%C3%BCrk-Telekom-1-00-AAPP-D7

    (Bu sürümün sürüm numarası, Türk Telekom'un cihazlara verdiğinden daha düşük olduğuna göre; en güncel sürüm de modemi bizzat üreten adamların sitesinde bu sürüm olarak göründüğüne göre ve Türk Telekom'un modemlere dağıttığı daha yeni sürüm numaralı görünen güncellemesinin cihazlarda sürekli Wifi'dan düşme, arayüzün yarısının kaybolması, artan ping ve düşen hızlar vs. gibi sonuçlara yol açması nedeniyle ve elbette versiyon düşürme işlemi ile bu sorunların düzelmesi nedeniyle, anlıyoruz ki Zyxel'den habersiz bizim Türk Telekom elimizdeki cihazları kendisi çöpe çevirmeye çalışmış.)

    Son olarak, olur da Zyxel'in sitesindeki bu sayfa da bir şekilde kaybolabilir diye, bu düzgün versiyonun dosyasını sizler için yedekledim. Dilerseniz, hazır Zyxel'in sitesinde bu sürüm silinmemiş bir şekilde duruyorken, oradaki dosya ile benimkini kıyaslayabilir ve orijinal dosya olduğunu, oynanmadığını kontrol edebilirsiniz. Buyrun dosyanın yedek linki:


    Bu da VirusTotal tarama sonucu:

    (59 antivirüs taraması, 0 şüphe, 0 bulgu. Dosya tertemiz.)

    Faydam dokunduysa ne mutlu!

    3 yıl sonra gelen düzenleme:
    Yukarıdaki dosyanın yedek linki ölmüştü, yeniledim.

    Selam hocam,bilgi için Teşekkürler.Rica etsem bi bakabilir misiniz Modemin Yazılım güncelleme bölümünde Mevcut Aygıt Yazılım Sürümü: 1.00(AAPP.7) şeklinde mi gözüküyor? Benim Modemde bu şekilde gözüküyor da,yazılım güncelleme yapmaya gerek var mı yok mu çok araştırdım ama bir türlü anlayamadım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: celtic pride

    merhaba.. bu modemde 5ghz desteği yok mu? arayüze girdiğimde 2.4ghz ve 5ghz seçimi yapmam gereken yer 2.4'te ve inaktif gözüküyor. destek varsa, bu modemi 5ghz'e nasıl geçirerbilirim?


    şimdiden teşekkürler.

    Maalesef bu modemde 5 ghz desteği yok hocam

  • satem S kullanıcısına yanıt

    merhaba hocam, değiştirlemesinden dolayı ben de öyle tahmin etmiştim. netleştirdiğiniz için teşekkürler.

  • Modemi eski sürüme döndürüp bütün protokolleri kapasak da cihaz güncelleniyormuş. Bu doğru mu? Doğru ise neden döndürmeliyiz?

  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.