İnternetten aldığım Lenovo Notebook un Power düğmesinin olduğu ön panelinde ufak bi bombe ve batarya yuvasındaki kasanın birleştiği tırnaklar kırık.
Satıcıyı aradım durumu anlattım, ürünü iade yada değişimini yapamayacaklarını, ürün onlarada kutulu geldiğini sorumluluğun "Lenovo" ya ait olduğunu söyledi.
"Lenovo" müşteri hizmetlerini aradım, üründe kırık olduğu için sorumluluğun kendilerine ait olmadığını ürünü satıcının geri alması gerektiği bilgisini verdi.
Satıcı ile tekrar görüştüm ürünü geri göndermemi, kendileri "Lenovo" servisine götüreceğini %90 değişim olacağını söyledi.
Şimdi sormak istiyorum, yeni aldığım 0 cihazın bu şekilde ayıplı olmasının sorumlusu kim? Benim bildiğim "Lenovo" değil, satıcının ürünü iade almasıdır. Yorumlarınızı bekliyorum.