Şimdi Ara

0 KM Peugeot 208 Access 1.2 Otomatik Alınır mı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
3.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aracın otomatik vitesini test etmediyseniz muhakkak bir test sürüşü yapın.etg şanzıman bana çok başarılı gelmedi.daha sonra bir memnuniyetsizlik olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #Erdem# -- 13 Ekim 2015; 16:21:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20 inceledim evet fiyat fena değildi ancak 4 ileri otomatik şanzıman kafamda ciddi büyük bir soru işareti bıraktı. Hatta iş arkadaşımda da i20 otomatik var ve çok yaktığını söylüyor 10-12 lt civarı lpg de istemediğimizden i20 'yi eledim gibi duruyor şimdilik
  • #Erdem# kullanıcısına yanıt
    Buradaki sizin gibi daha önce de yapılan uyarılardan sonra test sürüşü yapacağım kesinlikle.

    Dikkat etmem gereken hususlar hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Anladığım kadarıyla yokuş performansına bakmam gerekiyor. Başka nelere dikkat etmeliyim ?
  • Adieu kullanıcısına yanıt
    Hocam memnun kalmadığınız noktaları belirtirseniz çok faydalı olur benim için ilk defa yarı otomatik şanzıman kullanmış olacağım ve tecrübem yok. Neden konforsuz mesela ?

    Fiesta mantıklı ancak kendini çok soyutlamış piyasadan neredeyse diğer markalarda C segmenti alınıyor fiestanın parasına.
    Donanım olarak da inceledim çok büyük farklar yok ama epey pahalı aynı segmentteki araçlara göre neden böyle olduğu konusunda bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim
  • Tek kavrama Yarı otomatiklerin vites geçişi özellikle 1,2 ve 3. Viteste çok sarsıntılıdır, ayrıca kavrayıp tekrar bırakma durumu var, şanzıman kararsız kalıyor. Aldığınıza çok pişman olursunuz, atak araç da şart bu devirde 160 nm ve üzeri torklara bakınız, aksi durumda üzer ara hızlanmalarda çok sıkıntı oluyor, 115 nm Tork olan aracı da kullanıyorum pişman olmayın boş yere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Aracın içi çok iyi ona bir sözüm yok ancak şöyle bir gerçek var 1.2 85 beygir 120 civarı tork, atmosferik motor ve yarı otomatik şanzıman; corsa 1.2 easytronic kullanan beni anlar, hem şanzıman konforsuz hem motor gitmiyor. fiesta 1.6 powershift falan bakın; 1.0 powershift turbolu, 1.6 motor tüpe uyumlu atmosferik.

    7 yıl 2 adet easytronic eskittim. Arada tam otomatik 6 ileri aracım oldu. Şimdi ETG ve ı-shift aracım var.

    ETG nin yarı otomatik olan ikisi ile de alakası yok. Bana göre piyasadaki en başarılı tek kavrama yarı otomatik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: #Erdem#

    Aracın otomatik vitesini test etmediyseniz muhakkak bir test sürüşü yapın.eat5 bana çok başarılı gelmedi.daha sonra bir memnuniyetsizlik olabilir.

    EAT tork konvertörlü tam otomatik.
    ETG tek kavrama yarı otomatik.

    1.2 208 de etg5 kullanılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Yarı otomatik şanzımanlar arasında üzmeyecek sıralamada diyorsunuz yani.
    CVT hakkında bilginiz var mı ? Varsa kıyaslayabilir misiniz yoksa ikisi arasındaki kıyaslama çalışma farklılıkları nedeniyle mantıklı değil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kotamalli1

    Yarı otomatik şanzımanlar arasında üzmeyecek sıralamada diyorsunuz yani.
    CVT hakkında bilginiz var mı ? Varsa kıyaslayabilir misiniz yoksa ikisi arasındaki kıyaslama çalışma farklılıkları nedeniyle mantıklı değil mi ?

    Klasik şanzımanlar gibi vites kutusu ve debriyaj olmayan bir sistem ile karşılaştırmak yanlış olur. CVT'yi ayrı tutmak lazım.

    Eğer tam otomatiğin fazla yakmasına yada yarı otomatiklerin sarsıntılı denen vites geçişlerine -ki sert kullanımda ortaya çıkar- takılanlar
    var ise, onlar için en iyi seçenek CVT olacaktır. Konfor fazladır ama motor devrini sabit tutup hızlanma yaptığı için, ruhsuz bulanlar da yok değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: #Erdem#

    Aracın otomatik vitesini test etmediyseniz muhakkak bir test sürüşü yapın.eat5 bana çok başarılı gelmedi.daha sonra bir memnuniyetsizlik olabilir.

    EAT tork konvertörlü tam otomatik.
    ETG tek kavrama yarı otomatik.

    1.2 208 de etg5 kullanılıyor

    Çok özür dilerim etg yazmaya çalışmıştım yanlış oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kotamalli1

    Buradaki sizin gibi daha önce de yapılan uyarılardan sonra test sürüşü yapacağım kesinlikle.

    Dikkat etmem gereken hususlar hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Anladığım kadarıyla yokuş performansına bakmam gerekiyor. Başka nelere dikkat etmeliyim ?

    Hocam bana açıkcası vites değişimleri kötü geldi. Performansına veya kalitesine birşey diyemem sonuçta göreceli noktalar. Ama vites değişimindeki sarsıntıyı herkes hisseder diye düşünüyorum.benimde otomatik vites araç almam gerektiğinden 208 dahil bir çok otomatik aracı test ettim. Dayanıklılık sorunsuzluk yakıt tüketimi konularını bir kenara bırakırsak kullanırken hoşuma giden otomatik şanzumanlar sırası ile tork konventörlüler,dsg ve edc dir.tamamen kişisel görüşümdür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknobah

    Bence 2011-2012 model Colt alın. Artan parayla da Avrupa turnesine çıkın. :D

    her eğimde el freni çekerek dünya turu sıkıcı olur. adam eşim kullanacak demiş. yokuş kalkış desteği olmayan yarı otomatiğin pek de düzden farkı yok .
    erkek için ideal ama bayan için değil. tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum .
  • 2 eli sorun etmezseniz o fiyatlara temiz Audi A1 de bulunabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kotamalli1

    Teşekkürler hocam,

    Şimdi c3 ün fiyatlarına baktım internetten ama 55 K diyor bayide şartlar değişir mi diyorsunuz ? Şimdiye kadar hiç niyetim olmadığı için açıkçası bayilerin önünden bile geçmedim. İşler nasıl yürür bir fikrim yok.



    Hocam c3 bakmayın bile şuan b sınıfının en gereksiz aracı.
    Not(c3 sahipleri alınmayın.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.