Şimdi Ara

0 km VW Golf alinmali mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celil4334

    Tsi in her anlamda daha performansli olacagina adiniz kadar emin olun dizelde daha kisa ve anlik tork patlaması olur. Ancak turbo benzinlide daha uzun ve lineer tork değeri sunulur. Katalog verilerine bakip dedigimi anlayabilirsiniz.

    1.6 tdi in karsiligi 1.2 tsi 105 hp lik kombinasyondur. 1.4 125 hp ona bir gomlek ustun gelir.

    Açıkcası 1.2 TSI ile 1.6 TDI aynı kefede görmüyorum. Özellikle tork değerleri arasında bariz fark var. Boş arabada pek bir fark gözlenmeyebilir ancak yüklü bir araçta fark bariz ortaya çıkacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamir84

    evet anahtar teslim fiyatıydı... opsiyonsuz 1.2 tsi confortline 60.500 dü. tabi bu dediğim fiyatlar ekim ayındaydı.aldığımdan beri forumda fiyatları takip ediyorum aşağı yukarı hep aynı 3 aydır değişmedi fiyatlar yani

    1.6 TDI Bluemotion +sürüş paketli araçta yine benzer hesapla 75-76 bandında satılıyor olsa gerek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    1 depo ile şehir içi kaç km gidiyor aracınız?

    Acikcasi oyle bir olcumum olmadi. Ancak Rakamlari vermek gerekirse 650 km uzun yolda yol bilgisayari 5.3 gosterirken depo hesabi 4.7-4.8 gibi birseydi. Ortalama hiz (yol bilgisyari) 90-95 km gibi. Genelde 100-120 civari hizla. Biraz sehir ici trafikde buna dahil.

    Sehir icinde pek kullanmiyorum ancak yol bilgisayarina gore 6.5-7.5 arasi

    TDI+DSG kombinasyonu diye belirttiğiniz için sordum.

    Bu şartlarda bence çekinceniz olmasın, geriye dönuk arayacağınız pek bir şey yok o zaman.

    Mesajımı değiştiriyorum, manuel olduğunu belirtmemişsiniz.

    Dizel otomatik aracı satıp manuel araç almazdım. Sırayla V ve sonrasında VII manuel Golf araçlardan sonra VII otomatiğe çeçtim. Şimdi sorsalar manuel VII mi otomatik VI mı diye kesinlikle VI' yı seçerim. Hatta duruma göre V bile düşünürüm o derece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    1 depo ile şehir içi kaç km gidiyor aracınız?

    Acikcasi oyle bir olcumum olmadi. Ancak Rakamlari vermek gerekirse 650 km uzun yolda yol bilgisayari 5.3 gosterirken depo hesabi 4.7-4.8 gibi birseydi. Ortalama hiz (yol bilgisyari) 90-95 km gibi. Genelde 100-120 civari hizla. Biraz sehir ici trafikde buna dahil.

    Sehir icinde pek kullanmiyorum ancak yol bilgisayarina gore 6.5-7.5 arasi

    TDI+DSG kombinasyonu diye belirttiğiniz için sordum.

    Bu şartlarda bence çekinceniz olmasın, geriye dönuk arayacağınız pek bir şey yok o zaman.

    Mesajımı değiştiriyorum, manuel olduğunu belirtmemişsiniz.

    Dizel otomatik aracı satıp manuel araç almazdım. Sırayla V ve sonrasında VII manuel Golf araçlardan sonra VII otomatiğe çeçtim. Şimdi sorsalar manuel VII mi otomatik VI mı diye kesinlikle VI' yı seçerim. Hatta duruma göre V bile düşünürüm o derece.

    Benide en çok düşündüren DSG'den sonra manuel. DSG cok güzel bir şanzıman özellikle uzun yolda büyük keyif. Ancak belki sadece benim aracımda olan yazılım vs nedeniyle şehir içi dur kalk ve düşük hızlarda kullanımı pek rahat değil. O yüzden bu koşullarda manuel modda kullanıyorum.

    Neyse asıl meseleye dönersek, Golf mk7 yi hem manuel hem de DSG ile kullanmış biri olarak illa DSG mi diyorsunuz? Kafalar çok karışıyor ya hayırlısı...




  • Mesele yakıt ise.

    Clio edc uzun yol verilerinde 3.3/100 km. Görmektedir...

    Mesele güç ise.

    Astra 1.6 cdti 136'lık alınıp tork un tadına varılabilir...

    Mesele keyfi ise.

    Bmw 1.16d alınabilir...

    Mesele golf almak ise.

    Asgari highline ışık+sürüş+cam tavan ne varsa ekletilmeli...ama Astra dan daha güçsüz olduğu bir gerçek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tdi motordan, 1.4 Tsi geçmek yıkıcı olabilir yakıt anlamında.
  • Fiyatlar böyleyken kaçırmayın alın derim. 2016 da ciddi zamlar var.
  • worldwar kullanıcısına yanıt
    Yakın arkadaşımda manuel Golf 6 Highline 1.6 dizel var, bende ise yine manuel Golf 7 Highline 1.4 benzinli.


    Dizel Golf te motor sesi ve soğuk havalarda titreşim benzinli modelden sonra oldukça kaba geliyor, bu bağlamda alacağınız benzinli Golf ün çok daha sükun bir araç olacağına emin olabilirsiniz.

    Motor olarak ise dizel seçenek sadece üst viteslerde gaza çok yüklenildiğinde benzinliye göre biraz daha iyi bir ara hızlanma sağlıyor ancak bunun dışında benzinli seçenek çok daha titreşimsiz, sessiz ve çok daha canlı bir yapıya sahip, özellikle üst hızlara ulaşama ve kalkış performansı daha tatmin edici.
  • hiç düşünmeden değiştirin.dsg ile 6. yılınızmış iyi bile dayanmışsınız.sorun çıkarırsa garantisiz dsg başınıza ciddi iş açar.fakat 1.4 almanızı önermem.hem 1.2tsi ile aralarında aman aman bir fark yok,hem de 1.2 tsi zaten gayet yeterli performansa sahip.vergi dilimi de fiyatı da düşük.golf kasa değiştireceğinden 1.2 alıp daha az para vermek daha mantıklı
  • Elinizden çıkartın ama ben olsam yine dizel alırdım. Benzinli araca ülke şartlarında pek sıcak bakmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam maddi durumunuz iyi ise değiştirin mis gibi sıfır arabaya binin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    1 depo ile şehir içi kaç km gidiyor aracınız?

    Acikcasi oyle bir olcumum olmadi. Ancak Rakamlari vermek gerekirse 650 km uzun yolda yol bilgisayari 5.3 gosterirken depo hesabi 4.7-4.8 gibi birseydi. Ortalama hiz (yol bilgisyari) 90-95 km gibi. Genelde 100-120 civari hizla. Biraz sehir ici trafikde buna dahil.

    Sehir icinde pek kullanmiyorum ancak yol bilgisayarina gore 6.5-7.5 arasi

    TDI+DSG kombinasyonu diye belirttiğiniz için sordum.

    Bu şartlarda bence çekinceniz olmasın, geriye dönuk arayacağınız pek bir şey yok o zaman.

    Mesajımı değiştiriyorum, manuel olduğunu belirtmemişsiniz.

    Dizel otomatik aracı satıp manuel araç almazdım. Sırayla V ve sonrasında VII manuel Golf araçlardan sonra VII otomatiğe çeçtim. Şimdi sorsalar manuel VII mi otomatik VI mı diye kesinlikle VI' yı seçerim. Hatta duruma göre V bile düşünürüm o derece.

    Benide en çok düşündüren DSG'den sonra manuel. DSG cok güzel bir şanzıman özellikle uzun yolda büyük keyif. Ancak belki sadece benim aracımda olan yazılım vs nedeniyle şehir içi dur kalk ve düşük hızlarda kullanımı pek rahat değil. O yüzden bu koşullarda manuel modda kullanıyorum.

    Neyse asıl meseleye dönersek, Golf mk7 yi hem manuel hem de DSG ile kullanmış biri olarak illa DSG mi diyorsunuz? Kafalar çok karışıyor ya hayırlısı...

    Aynen öyle diyorum, 1 yıl manuel kullandım ve 3 aydır DSG kullanıyorum. Manuel alırsanız otomatikten sonra çok pişman olacağınızı garanti ederim. Manuel aracı sipariş verip bekleme sürecinde 3 günlüğüne otomatik Golf 7 kiralamıştım, nasıl bir hata yaptığımı daha o zaman anlamıştım ama el mahkum kullandık işte 1 yıl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • muhtemel bakim masrafları=desege patlaması
    yanlış anlaşılmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    muhtemel bakim masrafları=desege patlaması
    yanlış anlaşılmasın

    Kastım sadece DSG değil. Belki bir kavrama değişimi olur ancak araç yetkili servis bakımlı tam ücret ödermiyim bilmiyorum.

    Masraflara gelince triger değişimi, akü, lastik vs. toplamda çok da fazla bakım masrafı olmaz ama bizimkisi biraz da yeni araç isteği..
  • Ne mutlu size. Dsg patlamamış. Bence devam edin. Aracınız bu saatten sonra çok az değer kaybeder yeni kasaya nazaran. Bide golf satıp yinr golf almak bana hiç mantıklı gelmiyor. Zaten makyajlayip makyajlayip yeni kasa diye önümüze sunuyorlar.

    Degisiklik icin her zaman bir tık kaliteli olan premiumlara bakabilirsiniz. Ozellikle 1.16 d zf ile herseyi bir arada sunuyor. Tabi imkan meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok mantıklı bir şey yapmış olursunuz.

    Dizel ve otomatik bir araçtan, değerini hakeden turbo benzinli ve manuel araca geçmek geleceğe yapılmış bir yatırımdır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsgnin konforu çok başka ama onu trendline golf6 dan comfortline golf7 ye geçerek kafamda golf 7 çok daha mantıklı geliyor. Güç tork konusunda ise dizel size anlık ooo arabam gidiyo hissi yaşatır ama yanınızdan 1.4tsi uzar gider :) fakat inanılmaz az yakan bir araç değil haberiniz olsun yazın dur kalk trafik klima sonuna kadar açık 12 litre gibi değerleri gördüm(2014 jetta 1.4 tsi dsg) uzun yolda 90 sabit neredeyse dizel değerlerinide yakalıyor çok şehir içi yapmıyorum dediğiniz için şahsen golf7 alın diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    muhtemel bakim masrafları=desege patlaması
    yanlış anlaşılmasın

    Kastım sadece DSG değil. Belki bir kavrama değişimi olur ancak araç yetkili servis bakımlı tam ücret ödermiyim bilmiyorum.

    Masraflara gelince triger değişimi, akü, lastik vs. toplamda çok da fazla bakım masrafı olmaz ama bizimkisi biraz da yeni araç isteği..

    bu aralar fiyatlar da gözüme uygun geliyor, alıştık herhalde indirim de varmış
    peki tekrar 1.6tdı düşünmez misiniz 6 ileri de oldu, yakıt üzmesin sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar

    Herkese merhaba,

    Yaklasik 1 senedir 2012 model 6 kasa golf kullanmaktayim. Arac 1.6 TDI DSG Trendline. Gayet memnunum. Ancak km artmasi ve muhtemel bakim masraflarinin artabilecegi endisesiyle vw nin son zamanlarda yaptigi %8'e lere varan indirim cazip gibi gorunuyor..

    Aracimi 52-53 gibi bir fiyata versem ve almayi planladigim arac 1.4 TSI 125 Comfortline+surus paket indirimle beraber 65 civarlarina geliyor yani yaklasik 10 bin fazlasina Golf 7 almis olacam.

    Ne dersiniz? TDI+DSG kombinasyonundan sonra?

    Bence saçma olur o kadar fark verip golften golfe geçmek, üstelik dizeli bırakıp benzine geçmek. Sırf yeni kasa orta donanım diye. Onu yapacağınıza satıp manuel trendline passat alın. En azından d sınıfı arabaya binmiş olursunuz, passattan hacim olarak 2 golf çıkar. Arka ve bagaj olarak pek çekici bir araç değil golf malesef. Şimdi azıcık tasarımı değişmiş kalanında çoğu şeyi aynı yada çok benzer araca 10bin fark vermeyin derim. 20bin çok para değilse trend passat diyorum. Boş diyenlere de bakmayın 450liraya cc eklersiniz onun dışında elzem herşey var zaten.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.