Şimdi Ara

01-2013 FORMULA 1 ROLEX AVUSTRALYA GRAND PRIX (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
5
Favori
7.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Avusturalya çok karmaşık bir yarıştı...Sıralamalardaki yağmur, ertelemeler...Yeni lastikler...Yeni araçlar...Hava şartları...Ama sezon başında Renault, Red Bull, Ferrari ve Mercedes daha iyiydiler...İstikrar ve pilot olarak bakarsak Red Bull ve Ferrari bir adım daha önde gibi...Bence bu yarışta hava sıcaklığının lastikler üstündeki etkisi oldukça fazlaydı...Önümüzdeki yarışlarda lastik koruma konusunda bu kadar fark olacağını sanmıyorum...
  • O kadar bekledim ama yarışı izleyemedim. Artık bugün izlemeye çalışacağım bir yerlerden.

    Kimi Raikkonen'in kazanmış olmasına çok sevindim eğer benim izlemediğim yarışları kazanacaksa ben bu sezon hiç yarış izlemem o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sercann35 -- 17 Mart 2013; 12:22:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    O kadar bekledim ama yarışı izleyemedim. Artık bugün izlemeye çalışacağım bir yerlerden.

    Kimi Raikkonen'in kazanmış olmasına çok sevindim eğer benim izlemediğim yarışları kazanacaksa ben bu sezon hiç yarış izlemem o zaman.

    Aynı durum ve düşüncedeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Something

    Kimi

    durma devam et
  • 2013 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX
    Provisional Results
    Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
    1 7 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 58 1:30:03.225 7 25
    2 3 Fernando Alonso Ferrari 58 +12.4 secs 5 18
    3 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 58 +22.3 secs 1 15
    4 4 Felipe Massa Ferrari 58 +33.5 secs 4 12
    5 10 Lewis Hamilton Mercedes 58 +45.5 secs 3 10
    6 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 58 +46.8 secs 2 8
    7 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 58 +65.0 secs 12 6
    8 14 Paul di Resta Force India-Mercedes 58 +68.4 secs 9 4
    9 5 Jenson Button McLaren-Mercedes 58 +81.6 secs 10 2
    10 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 58 +82.7 secs 8 1
    11 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes 58 +83.3 secs 15
    12 18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 58 +83.8 secs 13
    13 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 57 +1 Lap 18
    14 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 57 +1 Lap 16
    15 22 Jules Bianchi Marussia-Cosworth 57 +1 Lap 19
    16 20 Charles Pic Caterham-Renault 56 +2 Laps 22
    17 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 56 +2 Laps 20
    18 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault 56 +2 Laps 21
    Ret 19 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 39 +19 Laps 14
    Ret 9 Nico Rosberg Mercedes 26 +32 Laps 6
    Ret 16 Pastor Maldonado Williams-Renault 24 Spin 17
    Ret 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 0 Fuel System 11




  • Güzel yarıştı. Pirelli'ye ne kadar kızsak da bu heyecanda payı büyük.

    Tebrikler Iceman

     01-2013 FORMULA 1 ROLEX AVUSTRALYA GRAND PRIX
  • en son alonsonun vetteli pit çıkışında geçerken gördüm biri bana yarışın geri kalanını özetleyebilirmi ? + rai nasıl birinci olduı biri anlatsın!!!!!!!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Helal Kimi! Beyler totem yapıp sırf Kimi kazansın yarışı izlemedim sabah kalkmadım, şimdi izleyebileceğim link var mı? :)

    öğleden sonra 2'de rtl'de yayın var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Helal Kimi! Beyler totem yapıp sırf Kimi kazansın yarışı izlemedim sabah kalkmadım, şimdi izleyebileceğim link var mı? :)

    öğleden sonra 2'de rtl'de yayın var

    Eyv kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendi açımdan konuyu alonsonun malezyada 200.yarışında pole pozisyonunu galibiyeti ve en hızlı turu atması temennisiyle bitiriyorum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    kendi açımdan konuyu alonsonun malezyada 200.yarışında pole pozisyonunu galibiyeti ve en hızlı turu atması temennisiyle bitiriyorum....

    ben de bu temenniye can-ı gönülden destek veriyor ve ben de bu konuyu kapatıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForzaFormula1

    quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    kendi açımdan konuyu alonsonun malezyada 200.yarışında pole pozisyonunu galibiyeti ve en hızlı turu atması temennisiyle bitiriyorum....

    ben de bu temenniye can-ı gönülden destek veriyor ve ben de bu konuyu kapatıyorum

    Aminn

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarışı yeni izledim. Çok zevkli bir yarış ile sezona girdik.

    Ferrari geçen sezon olduğu gibi bu sezona da hızlı bir giriş yaptı, fakat Lotus ve Raikkonen'in yarışı istemesi onları bugünkü galibiyetten mahrum bırakmış oldu. Ferrari'nin bu performansı yanıltmasın. En büyük sorun sezon içerisinde aracı geliştirememek. Geçen sezon bu nedenle şampiyonluğu vermişlerdi. Aynı durumun yeniden yaşanması konusunda endişeliyim. En azından araca uygun pistlerde, polü alıp, yarışı kontrolünde götürebilmesi gerek. Bunun için sıralama turu performanslarını arttırmaları elzem gözüküyor. Ayrıca garibim Massa yine üvey evlat muamelesi gördü. Gerçi Ferrari haksız sayılmaz. Pistin en iyi pilotu Alonso'nun üzerine kurulan planlar bu durumu maalesef mümkün kılıyor.

    Raikkonen, Lotus'un iki pit-stop stratejisine karşı lastikleri koruyarak cevap verince zafer kaçınılmaz olmuş. Lastiklere hükmeden şampiyonayı da alır. Lotus rakiplerine bugün gözdağı veriyor ama Gorsjean'ın yarışı onuncu sırada tamamlaması ben de soru işareti bırakıyor.

    Red Bull bu hafta tutarsız bir performans sergiledi. Sıralama turlarında rakiplerine 1 saniye fark atarken; yarışı ise Vettel 22 saniye, Webber 46 saniye geride tamamladı. Net olarak döküldüler. Webber de müzmin felaket startlarına kaldığı yerden devam ediyor. Bu sezon için onlar adına şimdiden bir şey söylemek zor. Newey bu belli olmaz.

    Mclaren ise büyük hayal kırıklığı oldu. Aracı dayanaklı hâle getirelim derken iyice yavaşlatmışlar. Durum o kadar vahim ki Force India'nın bile gerisinde kaldılar. Bu durumda en fazla Mercedes ile rekabet edecek düzeye gelirler gibi gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smyrna

    Yarışı yeni izledim. Çok zevkli bir yarış ile sezona girdik.

    Ferrari geçen sezon olduğu gibi bu sezona da hızlı bir giriş yaptı, fakat Lotus ve Raikkonen'in yarışı istemesi onları bugünkü galibiyetten mahrum bırakmış oldu. Ferrari'nin bu performansı yanıltmasın. En büyük sorun sezon içerisinde aracı geliştirememek. Geçen sezon bu nedenle şampiyonluğu vermişlerdi. Aynı durumun yeniden yaşanması konusunda endişeliyim. En azından araca uygun pistlerde, polü alıp, yarışı kontrolünde götürebilmesi gerek. Bunun için sıralama turu performanslarını arttırmaları elzem gözüküyor. Ayrıca garibim Massa yine üvey evlat muamelesi gördü. Gerçi Ferrari haksız sayılmaz. Pistin en iyi pilotu Alonso'nun üzerine kurulan planlar bu durumu maalesef mümkün kılıyor.

    Raikkonen, Lotus'un iki pit-stop stratejisine karşı lastikleri koruyarak cevap verince zafer kaçınılmaz olmuş. Lastiklere hükmeden şampiyonayı da alır. Lotus rakiplerine bugün gözdağı veriyor ama Gorsjean'ın yarışı onuncu sırada tamamlaması ben de soru işareti bırakıyor.

    Red Bull bu hafta tutarsız bir performans sergiledi. Sıralama turlarında rakiplerine 1 saniye fark atarken; yarışı ise Vettel 22 saniye, Webber 46 saniye geride tamamladı. Net olarak döküldüler. Webber de müzmin felaket startlarına kaldığı yerden devam ediyor. Bu sezon için onlar adına şimdiden bir şey söylemek zor. Newey bu belli olmaz.

    Mclaren ise büyük hayal kırıklığı oldu. Aracı dayanaklı hâle getirelim derken iyice yavaşlatmışlar. Durum o kadar vahim ki Force India'nın bile gerisinde kaldılar. Bu durumda en fazla Mercedes ile rekabet edecek düzeye gelirler gibi gözüküyor.

    Hocam Ferrari geçen sezon 1,5 saniye yavaş başladı. sıralamayı 12. yarışı 5. bitirdi Alonso. MAssa puan alamadı




  • Pirelli'ye giydirmeyin arkadaşlar tamam lastikler sıkıntı yarattı ama adamların süpersoftu getirme sebebi yarışa heyecan katmaya çalışmaktı ancak hava sıcaklığı beklenen seviyede olmadı hatta baya bir soğuk oldu bu da lastiklerde "graining" diye tabir edilen topaklanmalara sebep oldu. (lastik optimum çalışma sıcaklığında çalışmadığı zaman oluşur) Soft+Medium getirilebilirdi tabi ama onda da pek bi fark olmazdı sadece 2 pit stop olurdu.
  • Çok bayık bir yarıştı.
    Performans olarak McLaren ve Mercedes yer değiştirmiş gibi görünüyor.
    Lotus bu sene daha da iddiali hatta Force İndia'a öyle.
    Massa'da fena değil ama Alonso varken ancak yardımcısı olur.

    O değilde Schumi'siz F1'i neyleyim yahu zerre zevk alamıyorum. F1 sesi ninni gibi geliyor direk gözlerim kapanıyor.
  • acaba RTL geceleğinki sıralama turlarını yayınladımı ?
  • Benim gibi yarışı izleyemeyenlere CNN Turk'te saat 18:15'te yarışın özeti varmış. Umarım geniş özettir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sercann35

    Benim gibi yarışı izleyemeyenlere CNN Turk'te saat 18:15'te yarışın özeti varmış. Umarım geniş özettir.

    Cnntürk bazen çok kısa özet veriyordu,
    SKY Sports hd Torrent arıyorum
    Gece sıralamaları izleyip uyumustum, sabah kalktığımda Son 15tur kalmıştı.
    Kimi ile Alonso yu ilk 2 de görmek güzel oldu, bu yıl inşallah devirirler Newey i.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Çok bayık bir yarıştı.
    Performans olarak McLaren ve Mercedes yer değiştirmiş gibi görünüyor.
    Lotus bu sene daha da iddiali hatta Force İndia'a öyle.
    Massa'da fena değil ama Alonso varken ancak yardımcısı olur.

    O değilde Schumi'siz F1'i neyleyim yahu zerre zevk alamıyorum. F1 sesi ninni gibi geliyor direk gözlerim kapanıyor.

    Schumi yoksa her sey eksik, schumi varsa herseeeey tamaaaaam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.