Şimdi Ara

1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.649
Cevap
12
Favori
141.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
113 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 17 jantlı 205/45R17 lastikli Clio 1.5dCi 90hp manuel 6000 km ortalaması; son 1400 km'si kışlık lastiklerle yapıldı.
    1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız


    Öyle bayır aşağı düz yol vs verileri değil uzun dönem verileri paylaşılsın ki gerçek değerler çıksın ortaya. 100 saatte bir sıfırlıyorsa VAG grubu o zaman 90+ saat tüketimler paylaşılsın ki olabilecek en uzun dönem paylaşılsın.

    Şurda bir kaç ay içinde çıkacak Blue dCi motorun tüketim değerlerini merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 19 Ocak 2019; 11:43:6 >
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Bu mesajınızda ciddi misiniz? Bu karşılaştırmada polo(veya ibiza)'nın tek avantajı kalkış olur. O da ağırlık ve şanzımandan ötürü. Ondan sonra pek mümkün değil saab'a yetişmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Yüksek rakımdan düşük rakıma, az yakmak için çok müsait bir yolda güzel değerler yakalamışsınız. Ters güzergah olsa 05-1litre fazla yakar muhtemelen. Niğdeden Kahramanmaraş a kayseri üzerinden kötü yola, ışıklara vs rağmen 1.33 aurisle 4.6ile gitmiştim. Tabii dikkatli kullandım, normal kullansam o kadar az yakmaz.



    Aşağıdaki konuda 2001 avensis tecrübem var. Aynı şartlarda golf ne yakar sizce?



    https://forum.donanimhaber.com/toyota-avensis-2001-2-0-d4-uzun-yol-tecrubelerim-bitlis-istanbul-eklendi--97374893
    Yalan olmasın ama yol boyunca 5.1 idi uzun bir süre. Ta ki Pozantı sonrası rakımda bayır aşağı inene kadar. Pozantıdan sonra inince ort. 4.9’a düştü. Yani 0.2 fark etti. Çıkışta sanırım 5.5 görürüm diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Yazilanlari biraz okudumda 2.0 almayanlari dovuyorlardi demissiniz de hicbir zaman 2.0 apmayanlari dovuyorlardi gibi bir durum olmadi tr de olmazda bu projeksiyonda.

    2.0âraclâr tr de her zaman arzulanan istenen amac edinilen hacim klasmanlari olmustur ki o zâmanlarda bolca satilan âlinan metalar degildi.Her ne kadar su an ufak hacimli motorlarin hakimiyeti su an sursede performansta hic bir eksiklik yok aksine fazlalik var.Ozellikle turbonun iyi adapt? edildigi araclari secebilirseniz ilaveten iyi bir otomatik sanziman ile surusleri cok zevkli sakinlestirici oluyor bu ulke sartlarinda.He derseniz 6 silindirli sesi beni cok etkiliyor yerden goge haklisiniz ama hem karnim tok hemde pastam butun olmuyor.

    İyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdullahors84

    Süper veri hocam. ancak 1,2 ler dikkat ister ben serviste çalışırken yağ yakan motoru aşındıran, motor bloğu çatlatan dahi gelmişti. Dikkatli kullanım ile kesinlikle güzel bir motor seçeneği.

    Alıntıları Göster
    Hocam ben araç işinin de tıpkı beyaz eşya işine benzediğini düşünüyorum. Yani şans işi. Ne kadar dikkatli kullanırsan kullan sorun yaşanacaksa yaşanabiliyor. Tabi bu ihtimali en aza indirgemek tabi ki kullanıcının elinde bence. TSI araçlarla ralli yapılmaz. Efendi efendi gitmek için tasarlanmış motorlara sahip bunlar. Evet yeri geldiğinde bastığında gitme anlamında üzmüyor. 180’e kadar dahi çıktım yolda ve en ufak bir sıkıntı hissetmedim. Tabi rüzgar sesi, titreme artması vs olmuyor değil. Ancak bu araç neticede B sınıfı. Onu bilmek gerekiyor. Elbet bir yerde sorun çıkaracaktır diye düşünüyorum ancak bakalım hayırlısı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nacker kullanıcısına yanıt
    yetisir gecer vs yazmis miyim? adamlarin 0-100 u ayni demisim, yarisi kadar yakar demisim

    niye?

    cunku herkes zamaninin teknolojisini ve sartlarini yasar. bugunun sartlari bunu gerektiriyor. 2003 d segmenti ile 2018 b segmenti karsilastirilir mi? utanir insan

    bunu anlamak bu kadar zor olmamali gercekten
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    valla bizim ailece 2.0 alti arabamiz olmadi. reyiz gelene kadar tabi
  • emirhanardgn kullanıcısına yanıt
    ne yazdigimi hic ama hic anlamamissin

    o yuzden cevaba gerek yok :)
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Niye karşılaştırılmasın? Yakıt ve yürütme masrafları -bir de güvenlik sayılabilir- dışında eski D segmenti daha iyidir. Parası olana ikisi de koymaz, alır rahat rahat biner.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    ana konumuz guvenlik donanim vs degil ki?

    konu benzinli dizel karsilastirmasi

    ama sahsen 20 yasinda d alacagima sifir c alirim. sen eskini alirsin, senin secimin
  • Daha önce burada tsi motorları yakıt konusunda eleştirdim.Yorumlarım tamamen objektiftir.Bu elestirimin nedeni sadece kullanım klavuzunda yazan tüketim verilerinin gerçekte yalan olduğu hatta abartıya kaçıldığıdır.Birde şehir içinde 5-6 lt yakıyor diyenlere tepki içindir.Esasında bu araç rakipleriyle kıyaslandığında yaptığı iş vediği konfor ve sürüş özelikleri bakımindan asla verilen parayı hak etmeyen bir arac değildir.Çok yakan müsrif bir araç da değildir kesinlikle.



    Ayrıca motor performans olarak hiçbir rakibinin tsi lerin eline su dökemeyeceğini düşünüyorum.Bu konuda gayet iyiler.Üstelik dsg için diyorum bunu.2.0 tdci 130 bg 240 torklu mondeodan 1.2 tsi 110 dsg ye geçtim.İnanın performans olarak arada bir fark göremedim.Bu 2 aracın son hız dahil hemen hemen başabaş gideceğini düşünüyorum.Forumda sözü edilen Antalya Korkuteli rampasını defalarca çıktım.Performans konusunda asla üzmeyen başarılı bir arabadır.Fındık motor vs diyenleri hiç ciddiye almamakla birlikte onların hala 1990 larda kaldığını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence büyük hata yapılmış.Şehir içinde tek kişi klima kapalı yüksüz haliyle 9-10 lt yakan araçlara 5.8 lt yakıyor denilmiş.

    Düz viteslerde bu fark az olduğu için ki buraya asılan resimlerin çoğu manuel vitestir (1-1 5 lt) bu fark doğal görülüp önemsenmemiş.Bir de rodaj yalanının etkisi var.Bayi aracı daha bayinin önünden götürmeden beni ilk 5-10 bin km cok yakar bunu önemsemeyin diye uyarmıstı.Demekki çok şikayet geliyordu.Bu bir oyalama taktiği olabilir.Şimdi 40 bin km de araç ama değişen birsey yok.Tabii bu arada garanti bile bitti.

    Ben aracı ilk aldığım zamanlar dava acmış olsaydım.Kesin kazanırdım diye düşünüyorum.Hala eğer teknik veriler aynıysa yeni alanlar dava açabilir diye düşünüyorum.

    Emisyon sahtekarlığını düşünün.Bana göre bu da onun gibi birşey.

    Var mı dava acan bir vatandas.Yok.Niye acaba?

    Düşünün teknik verisi 5 küsur olan bir araç alıyorsunuz.9-10 ile geziyorsunuz.Kendinizi hic mi kandırılmış hissetmiyorsunuz?


    Gerçi vatandaş kanıksamış artık.Kazıklanmayı normal görüyor!Bir de yetmiyor FİRMANIN GÖNÜLLÜ AVUKATLIĞINI ÜSTLENİYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x15 -- 19 Ocak 2019; 14:17:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    O zaman reyizin dedigi dedigi kaymak tabakaya dahilsiniz zannimca.

    Diyecegim tr de halkin hep hedefi aracta 2.0 motor olmustur ki bunun anlami ozeldir bu cografyada her zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su 100 bincilerde bi bitmedi. Sanki 90 lardayizda 100 bin kmyi yol sanıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    ne yazdigimi hic ama hic anlamamissin

    o yuzden cevaba gerek yok :)
    B sinifiyla d sinifi karsilastirilmaz haklisin da alim gucum yetiyisa neden karsilastirmayim ya da fiyatlari denkse? ben sana diyorum ki su an ki 1.0 tsi 1.2 tsi araca binenler oyle bi savunuyo ki sanki 2.5 litre gc8 turboya biniyolar oyle bi kasilma yani benim anlatmaya calistigim buydu araclarin performansi iyi de ne kadar iyi ne kadar dayanikli ne kadar sorunsuz onu anlatmaya calistim. turbonun cikis amacinin yakit emisyon dusurmek degil performans artirmak araci daha ust noktalara tasimak oldugunu anlattim. Ama yapcak bi sey yok anlamadi tsi cilar yarin obur gun motorunuzun uretimi durunca neyi savuncaksiniz merak ediyorum.



    Bilincli alip kullanana lafim yok tabi ben koru korune savunanlara diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şehiriçi tüketim 70’e cc kurup çevreyolunda gitmekle olmaz. ;)

    Bir de gerçek şehiriçi tüketimi paylaşayım:



    Golf 7 1.4 TSI DSG 125



    1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    1.4tsi ler aşırı yakıyor, sadece bu arkadaştaki 1.2 tsi ler az yakıyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fractal design kullanıcısına yanıt
    Aynı yolda tsi olsa 3.5, 4yakardı. 1.2tsi ler Dci lerden çok daha ekonomik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Aynı yolda tsi olsa 3.5, 4yakardı. 1.2tsi ler Dci lerden çok daha ekonomik.
    Hatta benzin üretirdi tabi. Varsa böyle bir değer buyrun paylaşın.
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    evet kadikoy besiktas modada oturup kaymagi biz yiyoruz :)

    yasin kac bilmem ama eskiden kolaydi 2.0 araba almak
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.