Şimdi Ara

1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.649
Cevap
12
Favori
141.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
113 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Red_Devils_ kullanıcısına yanıt
    Bir yere geçtiğimiz falan yok. Google'a golf 7 teknik özellikler, golf 7 makyajlı kasa teknik özellikler vs yazınca çıkan herhangi bir linke tıklayarak görebilirsin. Ona gerek yok dersen donanımhaber golf 7 ana konusunun ilk mesajına bakabilirsin. Orada da yazıyor teknik özellikler.

    1.4tsi 122hp eski motor güncelleniyor, daha verimli hale getiriliyor ve 6.2 olan tüketimi 6.9'a çıkıyor? Sadece 1.4tsi için geçerli değil bu durum, dizel vs hepsi için geçerli. O zaman 3.8 olan dizel şimdi 4.2 yazıyor. Dediğim gibi 1.2tsi, 1.4tsi serileri teknik özellikleri birbirine yakındı. Yani 1.4tsi çok yakıyor, 1.2tsi az yakıyor gibi bir durum yok.

    Ana konu
    https://forum.donanimhaber.com/vw-golf-7-ana-konu-tum-paylasimlar-buradan--64394245

    Orijinalden alıntı: electrostatic
    MOTORLAR VE YAKIT TÜKETİMLERİ

    Yakıt Deposu 50 lt.

    1.2 litre TSI 85 PS / 5 ileri manuel 5.9-4.2-4.9 l/100km tüketim ve 113 gr / km CO2 emisyonu.

    1.2 litre TSI 105 PS / 6 ileri manuel 5.9-4.3-4.9 l/100 km tüketim ve 114 gr/km CO2 emisyonu. 7 ileri DSG 5.6-4.4-4.8 l/100km.

    1.4 litre TSI 122 PS / 6 ileri manuel 6.6-4.3-5.2 ı/100 km tüketim ve 120 gr/km CO2 emisyonu. 7 ileri DSG 6.2-4.3-5.0 l/100km.

    1.4 litre TSI 140 PS / 6 ileri manuel 6.6-4.5-5.3 l/100 km tüketim ve 112 gr / km CO2 emisyonu. 7 ileri dsg 6.1-4.4-5.0l/100 km.

    1.4 litre TSI ACT (silindir kapama) 140 PS / 6 ileri manuel 5.9-4.3-4.8 l/100 km tüketim ve 112 gr / km CO2 emisyonu. 7 ileri DSG 5.9-4.3-4.8 l/100 km


    https://www.otokokpit.com/makyajli-2017-yeni-volkswagen-golf-7-teknik-ozellikleri-aciklandi/
    http://www.yeniotomobilmodelleri.com/makyajli-yeni-volkswagen-golf-7-teknik-ozellikleri-aciklandi/
    http://almanpanzerleri.com/golf-teknik-ozellikleri-detaylari/
    www.auto-data.net
    Volkswagen Golf VII 1.2 TSI (105 Hp) DSG | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    https://www.auto-data.net/tr/volkswagen-golf-vii-1.2-tsi-105hp-dsg-17886

    www.auto-data.net
    Volkswagen Golf VII 1.4 TSI (122 Hp) DSG | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    https://www.auto-data.net/tr/volkswagen-golf-vii-1.4-tsi-122hp-dsg-17888

    https://forum.donanimhaber.com/arabam-com-golf-7-1-4-tsi-act-testi-dizellerden-bile-az-yakiyormus--81092717

    Bazı sitelerde hata oluyor ama geneli zaten resmi siteden alıyor.




  • Golf 7 Dsg de 6.2 den 6.8 e çıkmış onu anlamadım ona birsey diyemiyorum. Ama manuel de bir değişiklik yok sayılır. 6.6 yakarkene o da 6.8 e çıkmış. Üstelik golf 5 ve golf 6 da 1.4 122 hp tüketime bakayım dedim şehir içi 8.2 diyor. O zaman güncelleyince azalmış oluyor 10 yıl önceye kadar.1.2 tsi de de 2010 dan beri değişiklik yok hiç.110 lukla aynı sayılır.



    Yani ben ciddi bir artış göremedim hatta ya sabit kalmış ya da azalmış guncellemeyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu motorlar varken yaşamak mantıksız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Red_Devils_ kullanıcısına yanıt
    Hepsinde artış var. 140 hp olanda da var, dizelde de var. Sadece Vw de değil, diğer markalarda da oldu benzer artışlar. Eskisine göre birçok modelde artış oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    emin misin(IZ)?
  • ama yokuş çıkamaz rampada bayılır... korna mağduru olursun...
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    almanya da yaşayan akrabalarım var, böyle 1.0-1.2 motor konusu açıldığı zaman dedikleri şu, almanya da pek tercih edilmiyormuş 1.0 civarı motorlu araçlar. Çünkü belli bir km'den sonra motor bitmeye başlıyor.
    Arkadaşın dediği gibi ufak hacimli motorlar 100 bin km den sonra error vermeye başlıyor ufaktan ufaktan.
    Ha emekli binbaşı gibi tın tın kullanırsın onu bilemem.
  • şuan dizelle 5L yakıyor araç aracın 5.vitesi yok


    5x6.05=30.25 lira yakmış oluyor ben ise ful depo 48 litre 960 km yol yapabiliyorum


    960-714=246km fark oluşuyor bunuda paraya çevirirsek bir depoda 87lira fark oluşuyor


    üstteki arkadaş tsi ile 7litre yaktığını söylemiş

    7x6.18=43.26 lira yakıyor demek oluyor yani başka değişle ful depo(50litre ) tahmini 714km civarı bir km yapabiliyor
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Evet arkadaşlar konu sahibi olan zaat, beni yönetime şikayet etmiş.

    Düzeysiz mesaj nedeni ile bir puan ceza verildi.

    Halbuki doğru yazdığım için sanırım beyfendinin zoruna gitmiş.

    Açtığı konu her nasılsa! Kendide tahmin etmediği bir şekilde tutunca sanırım insan kendisini birşey sanıyor.

    Benzinin, dizelden her türlü ekonomik olduğunu iddia eden biri ile diyaloğa giren bende kabahat.

    “Bilgili insan bilgisi ile, aciz insan şikayetleri ile tanınır”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    almanya da yaşayan akrabalarım var, böyle 1.0-1.2 motor konusu açıldığı zaman dedikleri şu, almanya da pek tercih edilmiyormuş 1.0 civarı motorlu araçlar. Çünkü belli bir km'den sonra motor bitmeye başlıyor.
    Arkadaşın dediği gibi ufak hacimli motorlar 100 bin km den sonra error vermeye başlıyor ufaktan ufaktan.
    Ha emekli binbaşı gibi tın tın kullanırsın onu bilemem.

    Almanya'daki akrabalarınızın veya sizin bu motorların sizin deyminizle error verdiğine dair makale benzeri bir kaynak var mı? Varsa bilgi alma açısından okumak isterim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • john mclane kullanıcısına yanıt
    Kim yaptıysa eline sağlık .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    almanya da yaşayan akrabalarım var, böyle 1.0-1.2 motor konusu açıldığı zaman dedikleri şu, almanya da pek tercih edilmiyormuş 1.0 civarı motorlu araçlar. Çünkü belli bir km'den sonra motor bitmeye başlıyor.
    Arkadaşın dediği gibi ufak hacimli motorlar 100 bin km den sonra error vermeye başlıyor ufaktan ufaktan.
    Ha emekli binbaşı gibi tın tın kullanırsın onu bilemem.

    Almanya'daki akrabalarınızın veya sizin bu motorların sizin deyminizle error verdiğine dair makale benzeri bir kaynak var mı? Varsa bilgi alma açısından okumak isterim.

    Hayırdır makale takıntınız nedir?
    Çevremden, edindiğim izlenimlerden çıkardığım sonuç bu.
    Almanya’ya kendimde her sene mutlaka giderim, inanın yollarda forumda yazılanlara göre 10 arabadan 8’inin 1.0-1.2 motorlu araç olması gerekir.
    Fakat çok ender şekilde gördüm bu araçları. mesela Eylül ayında Almanya’ya gittim yaklaşık bir hafta kaldım, bir haftada bir ya da iki tane gördüm bu araçlardan.

    Ayrıca Avrupa’da daha önce satışa çıktığı için bu araçlar zamanında alanlar olmuş ve 100 bin km üstüne çıktıktan sonra ufak ufak araçlar hata vermeye başlamış, yağ yakması çekişten düşmesi turbo arızası vermesi diğer araçlara göre bayağı bir fazlaymış.

    Daha önce de dediğim gibi, alırsın aracı 10-15 yılda 100 bin km yaparsın üstüne de hacı dede gibi kullanırsın o ayrı konu...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hüsami kullanıcısına yanıt
    Dizele şehir dışı 5 yakiyorsunuz. TSI şehir dışı 7 yakmaz. Defalarca denedim. 4,5 5 civarı anca

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Sana zaten cevabı verdim, anlarsan ne ala, anlamazsan artık diyecek bir şey yok.
    Senin ne olduğunu anladım, kabahat bende.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    almanya da yaşayan akrabalarım var, böyle 1.0-1.2 motor konusu açıldığı zaman dedikleri şu, almanya da pek tercih edilmiyormuş 1.0 civarı motorlu araçlar. Çünkü belli bir km'den sonra motor bitmeye başlıyor.
    Arkadaşın dediği gibi ufak hacimli motorlar 100 bin km den sonra error vermeye başlıyor ufaktan ufaktan.
    Ha emekli binbaşı gibi tın tın kullanırsın onu bilemem.

    Almanya'daki akrabalarınızın veya sizin bu motorların sizin deyminizle error verdiğine dair makale benzeri bir kaynak var mı? Varsa bilgi alma açısından okumak isterim.

    Hayırdır makale takıntınız nedir?
    Çevremden, edindiğim izlenimlerden çıkardığım sonuç bu.
    Almanya’ya kendimde her sene mutlaka giderim, inanın yollarda forumda yazılanlara göre 10 arabadan 8’inin 1.0-1.2 motorlu araç olması gerekir.
    Fakat çok ender şekilde gördüm bu araçları. mesela Eylül ayında Almanya’ya gittim yaklaşık bir hafta kaldım, bir haftada bir ya da iki tane gördüm bu araçlardan.

    Ayrıca Avrupa’da daha önce satışa çıktığı için bu araçlar zamanında alanlar olmuş ve 100 bin km üstüne çıktıktan sonra ufak ufak araçlar hata vermeye başlamış, yağ yakması çekişten düşmesi turbo arızası vermesi diğer araçlara göre bayağı bir fazlaymış.

    Daha önce de dediğim gibi, alırsın aracı 10-15 yılda 100 bin km yaparsın üstüne de hacı dede gibi kullanırsın o ayrı konu...

    Makale takıntım duyumlara ya da kişisel gözlemlere değil bilimsel test ve deneylere itimat edilmesi gerekliliğinden geliyor. Cevabı aldım teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • john mclane kullanıcısına yanıt
    Block

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gediklii kullanıcısına yanıt
    Bilimsel test ya da deneyleri yapan kişiler hiç bir zaman gerçek kullanıcılar olmaz.
    Bu araçlara sahip olan kişilerin deneyimleri ve edindikleri sonuçlara göre edindiğim izlenimlere dayanarak yazdım bunları.

    Bu araçlara sahip olan kişilerin kullanım deneyleri, sizin makale ve yazılardan daha gerçekçidir..

    Son kullanıcının edindiği deneyim, hiç bir makale ve kitapta yazmaz..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.