Şimdi Ara

1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız (51. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.649
Cevap
12
Favori
141.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
113 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Bilimsel test ya da deneyleri yapan kişiler hiç bir zaman gerçek kullanıcılar olmaz.
    Bu araçlara sahip olan kişilerin deneyimleri ve edindikleri sonuçlara göre edindiğim izlenimlere dayanarak yazdım bunları.

    Bu araçlara sahip olan kişilerin kullanım deneyleri, sizin makale ve yazılardan daha gerçekçidir..

    Son kullanıcının edindiği deneyim, hiç bir makale ve kitapta yazmaz..

    Neye göre kime göre gerçekçi? Tamamen dayanaksız argümanlar. Birisi de çıkıp 'ABD'de dayımın oğlu var, 3,5 litre araçlar 300 bin km'de bitiyor diyor' derse ne yapacağız? Söz konusu kişinin kısıtlı çevresinden yaptığı gözleme teori mi üreteceğiz. Elbette böyle bir şey söz konusu olamaz. Kaldı ki ben makale var mı derken cidden varsa okumak istediğimden sormuştum. Görünen o ki varsa bile siz bilmiyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2 TSI 2016 Jetta kullanıcısı olarak şehir içi trafikte 6.5 - 7 litre arası (yumurta mod), şehir dışı 4-5 litre arası.

    Deneyimlerimi aktarmak istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Dizele şehir dışı 5 yakiyorsunuz. TSI şehir dışı 7 yakmaz. Defalarca denedim. 4,5 5 civarı anca
    Şehir dışı yazdığımı kim söyledi ben şehir içinden bahsediyorum ve İstanbul Beykoz da her taraf dağ tepe dolu

    bu arada dizele şehir dışı 5 yaktırmanız imkansız 160lada gitseniz

    şehir dışı 100-110 km kullanımda 3.9litreyi gördüm dediğim gibi 5. vites arızalı 4 vites kullanıyorum zaten1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız

    buda ordu istanbul arası tüketimim araba bagajı çakma dolu ve 3 kişiydik araçta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hüsami -- 21 Ocak 2019; 11:49:40 >




  • Hüsami kullanıcısına yanıt
    1000 kg lik aracinla C sınıfı D sınıfı araçlardan az yaktığını mi iddia ediyorsun. Doğrudur . 3 yıl punto kullandım. Nasıl gitmedigini 2000 devir altında kamyon gibi hızlandığını nasıl zırt pırt arıza verdiğini iyi bilirim. Siz Ibiza ile falan kiyaslamaniz lazım yakıt verilerini. O da zaten hem performansta hem yakıtta puntodan daha iyidir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alin size oynamadan uzun sureli tuketim verileri.tamamen objektif.

    1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OXMOXTOX -- 21 Ocak 2019; 11:38:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gediklii kullanıcısına yanıt
    Neye göre kime göresi mi var?

    Gidip de 1 kişinin lafına bakıp da burda yazmıyoruz bunları.

    Genel kanı oluşan izlenimlere göre hareket ediyoruz.



    Bilimsel verilerin ve kaynaklarında, ne için yazıldığı ve gerektiğinde manipüle etme görevi gördüğü de bir gerçektir.



    Bundan 4-5 sene sonra hep beraber görürüz, piyasada bulunan 1.0-1.2 motorlu araçlarda oluşan arızaları ve kullanım deneyimlerini.



    Ülkemizdeki genel bir kanıya göre, reklamlardaki pohpohlamalara ve yanlı yazılar yüzünden Almanya’nın normal seviyedeki markası olan vw, ülkemizde mercedes ve bmw ile aynı kategoride muamele görmektedir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hüsami kullanıcısına yanıt
    Hocam bırakın konu sahibi denilen şahsiyet neyin doğru neyin yanlış olduğunu dahi bilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Neye göre kime göresi mi var?

    Gidip de 1 kişinin lafına bakıp da burda yazmıyoruz bunları.

    Genel kanı oluşan izlenimlere göre hareket ediyoruz.



    Bilimsel verilerin ve kaynaklarında, ne için yazıldığı ve gerektiğinde manipüle etme görevi gördüğü de bir gerçektir.



    Bundan 4-5 sene sonra hep beraber görürüz, piyasada bulunan 1.0-1.2 motorlu araçlarda oluşan arızaları ve kullanım deneyimlerini.



    Ülkemizdeki genel bir kanıya göre, reklamlardaki pohpohlamalara ve yanlı yazılar yüzünden Almanya’nın normal seviyedeki markası olan vw, ülkemizde mercedes ve bmw ile aynı kategoride muamele görmektedir..
    Bundan 4-5 sene sonra hep beraber görürüz, piyasada bulunan 1.0-1.2 motorlu araçlarda oluşan arızaları ve kullanım deneyimlerini. Demişsin dostum ama 1.2 tsi yaklaşık 10 yıldır var.5 sene sonrasına gerek yok ki.

    Onlarca mühendis tasarlıyor yapıyor ve şu ana kadar bir sorun yok.Merak etmeyin 4-5 sene sonrasını.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    1000 kg lik aracinla C sınıfı D sınıfı araçlardan az yaktığını mi iddia ediyorsun. Doğrudur . 3 yıl punto kullandım. Nasıl gitmedigini 2000 devir altında kamyon gibi hızlandığını nasıl zırt pırt arıza verdiğini iyi bilirim. Siz Ibiza ile falan kiyaslamaniz lazım yakıt verilerini. O da zaten hem performansta hem yakıtta puntodan daha iyidir.
    1.si aracım punto değil albea 1100kg polo ile ibiza ile zaten aynı kategoride ayrıca ağırlık arttıkça yakıtta artar bu arada motoruda 1.3 değil 1.248ccdir istediğin yerden kalkış yapalım bakalım gidiyormu gitmiyormu yokuş rampa hiç farketmez o senin gördüklerin araba kullanmayı bilmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Neye göre kime göresi mi var?

    Gidip de 1 kişinin lafına bakıp da burda yazmıyoruz bunları.

    Genel kanı oluşan izlenimlere göre hareket ediyoruz.



    Bilimsel verilerin ve kaynaklarında, ne için yazıldığı ve gerektiğinde manipüle etme görevi gördüğü de bir gerçektir.



    Bundan 4-5 sene sonra hep beraber görürüz, piyasada bulunan 1.0-1.2 motorlu araçlarda oluşan arızaları ve kullanım deneyimlerini.



    Ülkemizdeki genel bir kanıya göre, reklamlardaki pohpohlamalara ve yanlı yazılar yüzünden Almanya’nın normal seviyedeki markası olan vw, ülkemizde mercedes ve bmw ile aynı kategoride muamele görmektedir..

    İsterseniz yüz kişinin 'lafına' göre yazın genel kanı dediğiniz şeyin pek bir değeri yok. Çünkü adı üzerinde 'kanı'.

    Bilimsel verilerin manipülasyon aracı olması ve VW'in üst düzey bir marka olup olmaması gibi konuların ise benim sorumla hiçbir alakası yok. Zaten düşük hacimli motoru sadece Vw kullanmıyor. Pek çok markada görüyoruz. Belki ileride bahsettiğiniz sorunlarla karşılaşılır belki karşılaşılmaz. Ama kabul edin ki çıkış noktanız oldukça desteksiz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hüsami kullanıcısına yanıt
    Valla 1.0 TSI kullanmadığınız için bu şekilde konuştuğunuz belli. En kısa zamanda 1.0 1.2 TSI bir araç kiralayın. Nasıl yaktığını ve nasıl performanslı olduğunu kendiniz görün. Ben 1.3 Multijet uzun dönem kullamdım aradaki farkı iyi biliyorum siz bilmediğiniz için istediğiniz yerden kalkalım falan gibi komik şeyler söylüyorsunuz Hepsini geçtim 1.3 multijetin sesi benim migrenimi tetikliyor
  • Konu ne populer oldu yalniz Sorsan Tsi ve DSG karsitidirlar ama 51 sayfa tartisiyorlar



    Bu konu Mazda falan olsa 2 sayfs surer 3-4 sene sonra biri hortlatir konuyu oyle kalirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gediklii kullanıcısına yanıt
    Siz ne derseniz deyin, ne yazarsanız yazın “veriler ile gerçekler” hiç bir zaman birbirini tutmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Red_Devils_ kullanıcısına yanıt
    Evet Avrupa’da uzun yıllardır var lakin satış grafiklerine bir bakın isterseniz.

    Ülkemizde ise daha kaç sene oldu adam akıllı bilineli?

    Daha durun bakalım önümüzdeki yıllar elbet birimizi haklı çıkarır.

    Varsa Avrupa da yaşayan eşiniz dostunuz ve bu konularla biraz ilgili ise sorun bakalım neler anlatır size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupa ya bakmaya gerek yok. Zaten uzun yıllardır Türkiye de. İlk 1.2 tsi leonda geldi. Yanlış hatırlamıyorsam 2010 olacak. Aradan neredeyse 10 sene geçmiş. Avrupayla aynı. Hiç 5 sene ileriye gitmeye değmez.



    İlk tsi çıktığında da herkes patlar çatlar diyordu. Şimdi kimse itiraz etmiyor.



    3 tane tsi miz oldu. Hiç birinde sorun yok. Tsi Avrupa ile aynı zamanda geldi zaten Türkiye ye. Olayın Avrupa ile alakası yok.Ha atmosferik kadar gitmeyebilir bir şey diyemem ona

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    Alin size oynamadan uzun sureli tuketim verileri.tamamen objektif.

    Buna da itiraz edemezler galiba. Fake demezler bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Siz ne derseniz deyin, ne yazarsanız yazın “veriler ile gerçekler” hiç bir zaman birbirini tutmaz

    Sorun da orada zaten. Sizin gerçek diye paylaştıklarız akrabalarınızdan duyduklarınız ve kişisel olarak yolda gördüğüz araçlar. Doğal olarak gerçekler ve sizin şahsi görüşleriniz tutmaz elbette. Ben sizin dediğinizin aksini iddia etmiyorum sadece bunları destekleyecek veriler talep ediyorum inanmam için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gediklii kullanıcısına yanıt
    Size sanırım anlatamadım “teoriler hiç bir zaman pratikte aynı değildir”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    Size sanırım anlatamadım “teoriler hiç bir zaman pratikte aynı değildir”

    Sizinki ne teori ne de pratik

    Yolda gördüğünüz arabalar ve akrabalarınızın söyledikleri

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Valla 1.0 TSI kullanmadığınız için bu şekilde konuştuğunuz belli. En kısa zamanda 1.0 1.2 TSI bir araç kiralayın. Nasıl yaktığını ve nasıl performanslı olduğunu kendiniz görün. Ben 1.3 Multijet uzun dönem kullamdım aradaki farkı iyi biliyorum siz bilmediğiniz için istediğiniz yerden kalkalım falan gibi komik şeyler söylüyorsunuz Hepsini geçtim 1.3 multijetin sesi benim migrenimi tetikliyor
    ha onu de eyvallah dizel sesli çalışır, istediğin rampadan istediğin yükle kalkalım bakalım nekadar yakıyor araç görelim


    ben benim araca 30 koli bal yükledim kolisi 22 kg civarı 660 kg yapıyor bende 110 kg yim etti sana 780 kg 1100 kgde araba 1.9 ton ve bu şekilde 130 km yol gittim normal yakmada 5litre yakarken sadece 5.4 litreye çıktı yüz km yakışı üstelik 50-80 arası kullandım aracı


    dizelin amacı hız değil güçtür istediğin kadar yüklesen de yakıt çok az artar benzinli ise gaza dokunduğun anda içer yakıtı benzin için ne kadar fazla ağırlık o kadar fazla yakıt demektir benzinli aracı hafif seri bile kullansan yakıtı içer 6 litrelik yakıt 10 litre oluverir dizelde olmaz olay bu




  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.