Merhaba Ceed her zaman konforu ve yalıtımı ile ön plana çıktı. Malzeme kalitesi orta halli. Motor olarak Ceed kullanıcıları memnun olduklarını söylüyorlar 1.0 kadar yaygın değil tabi. Bu yüzden çok fazla detaya ulaşamadım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.1 milyon TL'ye golf impression vs leon mk4 (2. sayfa)
-
-
Ödüllü motor demeyin, insanların cinleri tepesine çıkıyor. ne kadar zamanında ödül verilmiş, aman sen çok gelişmişsin, çok teknolojiksin dedikleri, ödüle boğdukları motor varsa hepsi 3 vakte insanların başını yaktı. Bmw'nin N13'ü, VW'nin 100 serisi 1.4 tsi'leri, Ford'un 1.0 ecoboost'u, 1.2 puretech'ler, hepsi ödül canavarı, hepsi bela yumağı idi.
1.0 tsi iyi bir motor, çünkü genel olarak güzel dizayn edilmiş bir motor, yıllardır kullanılıyor mikro hacim diğer örnekler gibi pek üzmedi. piyasadan kalkıyor artık ayrı konu ama ödülle kupayla hiçbir ilgisi yok.
Konu sahibine de 1.0 tsi Golf manuel öneririm.. otomatiğini de kullandım, bence sürüş daha keyifli, fiyat çok daha uygun, uzun dönemde kafa rahatlığı. sadece uzun yıllar sonra satarken manuel zorlayacaktır. şuan bir piyasası var ama 7-8 sene sonra işler farklı olacak.
-
Merhaba hocam,
Eyvallah, oldukça güzel şekilde açıkladınız konuyu. Destekleriniz için teşekkür ederim.
Leon'da 1-7 haziran arası bir gevşeme+0 faizli finansman desteği olursa sizi bu konuda izninizle rahatsız ederim.
Aralıkta 1250 (250/12 ay) şeklinde teklif almıştım, 1300'ler civarına düşerse önümüzdeki süreçte değerlendireceğim.
Normalde bu kadar para bağlanmaz ama mevcut aracım kullanım ömrünün sonuna doğru gittiği için minimum maliyetle bir araç almayı hedefliyorum.
Yoksa mesela impression %50 ÖTV'ye giriyor diye alternatif olarak sunulmuştu yanlış hatırlamıyorsam. Nereden nereye!
Esenlikler.
-
Hocam selam, mesajınız için teşekkür ederim.
Mevcut bütçede malesef ödünleşim yapmam gerekiyor. Araç çok kullanmasam, şirket aracım vs olsa inan tek bineceğim araba 2008-2010 e-klasse mercedes.
Fakat sanayi ile uğraşmak istemediğim için yüksek model, düşük km, c sınıfı, güvenilir bir araç almak hedefim.
Yoksa otomatik konusunda kesinlikle haklısınız.
-
Selam Furkan bey,
Uzun ömürlülük açısından bir fark olmadığını anlıyorum sizden genel olarak. İlginç geldi çünkü eğer fizik bilgim beni yanıltmıyorsa; ortalama 100 km/h hız için 1.5 tsi ile 1.0 tsi aynı deviri çevirmeyecektir. Devir çevirmek demek erken aşınma demek, o da kümülatif baktığınızda erken revizyon demek. Bilmiyorum katılır mısınız?
Ben aracıma çok titiz bakabilen biri değilim, limitleri severim, sakin yaklaşmam araca. O yüzden soru işareti.
Performans tabii ki bir kriter ama öncelik değil, öncelik daha çok sorunsuzluk.
Takoz değişimi hiçbirşey değilmiş. Turbo revizyonu, erken dönem motor revizyonu vs gibi ağır bakımlar olmadıktan sonra.
Teşekkür ederim.
-
Selam hocam,
Öneriniz için teşekkürler.
Enteresandır genel kanı 1.5 tsi seat yerine, 1.0 golf tarafında. Eğer uzun ömürlülük ve bakım maliyetleri açısından bu motorlar eşdeğer ise tabiki denge golf tarafına kayar. Yılların golfü...
Hocam, 7-8 seneye bırakmam artık, o golü de yedim.
Araç değiştirmenin maliyeti o kadar fazla oldu ki, düşünün satacağım arabanın yaklaşık 2 katını vermem lazım.
Sartlar uygun olursa ileride, tabi nasip, 3-4 yılda bir değiştirmek gerekiyor diye düşünüyorum.
Esenlikler.
-
Merhaba,
1.5 tsi leon motor performansı olarak sizi daha çok tatmin edecek olsa da genel kullanıcı kitlesi sebebiyle aile aracı olarak uygun görmüyorum. Sizin senaryonuzda tercihim 1.0 tsi golften yana olurdu.
-
Her zaman ulaşabilirsiniz hocam selamlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X