Şimdi Ara

1.2 TSI nasıl bilirsiniz. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
131
Cevap
0
Favori
36.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    Leonunuz kaç binde acaba

    2000 km de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    Konu ile ilgisi olmamasına rağmen yine DGS konuşuldu konunun amacından çok. Neyse buna da şükür gayet güzel bilgiler edindim yine de.

    Bu motorlar da yada eski tip 1.2 TSI lar da diyelim triger zincirinde uzama gibi kronik bir rahatsızlık var.Bu sıkıntıdan dolayı serviste garanti kapsamında triger değiştirenler mevcut.Bunla ilgili sıkıntı yaşayanları tecrübelerini ve çözümlerini arama motorunda aratarak görebilisiniz.

    Belirtisi ilk marş esnasında 1 saniyelik garip bir ses çıkarması.

    çözüme ulaşmış bir kullanıcının mesajı;

    ''Aracım 1 haftadır İzmir Alsancak Seat Servisi Vosmer de müşaade altında idi. Ve bugün gelen sonuç : Tolga'cım sorunu bulduk, aracın triger zinciri esneme yapmış normal boyutundan daha fazla uzamış ve çalıştırma anında bu uzunluktan dolayı gürültülü çalışma ve sürtünme meydana geliyor dediler. Triger zinciri ve dişlisi yurt dışından sipariş edilmiş. Normalde 3 haftada temin ediliyormuş acil çağrı çekip 1 haftada getirteceklermiş. Önümüzdeki hafta cuma günü bir aksilik olmaz ise teslim ediceklerini söylediler. O tarih civarında farklı bir gelişme olursa burdan yine paylaşırım...''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 13 Şubat 2014; 19:06:26 >




  • Merhaba,

    Alınmaması için bir sebep gözükmüyor, en mantıklı kombinasyondan bahsediyorsunuz. Şimdilik "7-DSG" denilen zımbırtıya bulaşmamak en iyisi, ileride ne çıkartacağı belli olmayacaktır. 1.2 TSI motorun şehir içi tüketimleri de son derece tatminkar, Golf için de en çok bu kombinasyona rağbet duyuluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    Konu ile ilgisi olmamasına rağmen yine DGS konuşuldu konunun amacından çok. Neyse buna da şükür gayet güzel bilgiler edindim yine de.

    Bu motorlar da yada eski tip 1.2 TSI lar da diyelim triger zincirinde uzama gibi kronik bir rahatsızlık var.Bu sıkıntıdan dolayı serviste garanti kapsamında triger değiştirenler mevcut.Bunla ilgili sıkıntı yaşayanları tecrübelerini ve çözümlerini arama motorunda aratarak görebilisiniz.

    Belirtisi ilk marş esnasında 1 saniyelik garip bir ses çıkarması.

    çözüme ulaşmış bir kullanıcının mesajı;

    ''Aracım 1 haftadır İzmir Alsancak Seat Servisi Vosmer de müşaade altında idi. Ve bugün gelen sonuç : Tolga'cım sorunu bulduk, aracın triger zinciri esneme yapmış normal boyutundan daha fazla uzamış ve çalıştırma anında bu uzunluktan dolayı gürültülü çalışma ve sürtünme meydana geliyor dediler. Triger zinciri ve dişlisi yurt dışından sipariş edilmiş. Normalde 3 haftada temin ediliyormuş acil çağrı çekip 1 haftada getirteceklermiş. Önümüzdeki hafta cuma günü bir aksilik olmaz ise teslim ediceklerini söylediler. O tarih civarında farklı bir gelişme olursa burdan yine paylaşırım...''

    Alıntıları Göster
    Hocam teşekkür ederim. Güzel bilgiler edindim. Ancak bu ve buna benzer konularda alakası bile olmayan şeylerin konuşulması, bir de bu alakasız konu üzerinden tartışma çıkarılması saçma geliyor. Sonuçta yaşını başını almış insanlarız. Ben 1.2 TSI motoru soruyorum siz ZF şanzımanın tartışmasını yapıyorsunuz. Dediğim gibi faydalı bilgiler edindim. Teşekkür ederim herkese yardımlarından dolayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    Konu ile ilgisi olmamasına rağmen yine DGS konuşuldu konunun amacından çok. Neyse buna da şükür gayet güzel bilgiler edindim yine de.

    Bu forum böyledir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    6 ileri evet ama ben onu da ZF zannediyordum. Farklilik o yuzden öyleyse.
    şu konudaki çoğu mesajdan vag kullanıcı grubunun otomobil cahili olduklarını bir kez daha anladık. buyrun size vag grubu araçların neden bu kadar çok tercih edildiğin açıklaması.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    Hocam teşekkür ederim. Güzel bilgiler edindim. Ancak bu ve buna benzer konularda alakası bile olmayan şeylerin konuşulması, bir de bu alakasız konu üzerinden tartışma çıkarılması saçma geliyor. Sonuçta yaşını başını almış insanlarız. Ben 1.2 TSI motoru soruyorum siz ZF şanzımanın tartışmasını yapıyorsunuz. Dediğim gibi faydalı bilgiler edindim. Teşekkür ederim herkese yardımlarından dolayı.

    Bu cümleler bana idi anladığım kadarı ile...

    Kusura bakma konun biraz saptı,ama bir konuda bir markayı çamura batırıp çıkarırken diğer konuda farklı bir markayı övene burada fanatiklik yapana/yapanlara birilerinin dur demesi gerekir.Aksi takdirde burası otomobil genel değil tek gurubun forumu olur. (herhangi bir marka olabilir)

    Eğer kusurum var ise affola...

    Doğru tercihi yapmanız dileği ile...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    Konu ile ilgisi olmamasına rağmen yine DGS konuşuldu konunun amacından çok. Neyse buna da şükür gayet güzel bilgiler edindim yine de.

    Bu motorlar da yada eski tip 1.2 TSI lar da diyelim triger zincirinde uzama gibi kronik bir rahatsızlık var.Bu sıkıntıdan dolayı serviste garanti kapsamında triger değiştirenler mevcut.Bunla ilgili sıkıntı yaşayanları tecrübelerini ve çözümlerini arama motorunda aratarak görebilisiniz.

    Belirtisi ilk marş esnasında 1 saniyelik garip bir ses çıkarması.

    çözüme ulaşmış bir kullanıcının mesajı;

    ''Aracım 1 haftadır İzmir Alsancak Seat Servisi Vosmer de müşaade altında idi. Ve bugün gelen sonuç : Tolga'cım sorunu bulduk, aracın triger zinciri esneme yapmış normal boyutundan daha fazla uzamış ve çalıştırma anında bu uzunluktan dolayı gürültülü çalışma ve sürtünme meydana geliyor dediler. Triger zinciri ve dişlisi yurt dışından sipariş edilmiş. Normalde 3 haftada temin ediliyormuş acil çağrı çekip 1 haftada getirteceklermiş. Önümüzdeki hafta cuma günü bir aksilik olmaz ise teslim ediceklerini söylediler. O tarih civarında farklı bir gelişme olursa burdan yine paylaşırım...''


    bu motorlarda demiyelim. 2012 haziarn öncesi 1.2 tsi lerde.




  • çok komik bi durum ama maalesef gerçek. Başlik sahibinin de yorumu çok manidar. Maşallah bu konuda hepimiz sucluyuz. Labirent gibi her basligin sonu dsgye cikiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    çok komik bi durum ama maalesef gerçek. Başlik sahibinin de yorumu çok manidar. Maşallah bu konuda hepimiz sucluyuz. Labirent gibi her basligin sonu dsgye cikiyor
    Onu da fark ettim, "Hepiniz bu zincirin halkalarındansınız" ayarında bir mesaj var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    6 ileri evet ama ben onu da ZF zannediyordum. Farklilik o yuzden öyleyse.
    1.2 tsi ile 1.4 tsi arasında 700 lira fark var

    1.2= 105bg
    1.4= 140bg

    700 lira fark

    1.2 almak cidden akıl karı değil
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    Eski tip diye belirttim zaten
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    yada diyince şüpheli gibi oldu o yüzden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    Hocam teşekkür ederim. Güzel bilgiler edindim. Ancak bu ve buna benzer konularda alakası bile olmayan şeylerin konuşulması, bir de bu alakasız konu üzerinden tartışma çıkarılması saçma geliyor. Sonuçta yaşını başını almış insanlarız. Ben 1.2 TSI motoru soruyorum siz ZF şanzımanın tartışmasını yapıyorsunuz. Dediğim gibi faydalı bilgiler edindim. Teşekkür ederim herkese yardımlarından dolayı.

    Bu cümleler bana idi anladığım kadarı ile...

    Kusura bakma konun biraz saptı,ama bir konuda bir markayı çamura batırıp çıkarırken diğer konuda farklı bir markayı övene burada fanatiklik yapana/yapanlara birilerinin dur demesi gerekir.Aksi takdirde burası otomobil genel değil tek gurubun forumu olur. (herhangi bir marka olabilir)

    Eğer kusurum var ise affola...

    Doğru tercihi yapmanız dileği ile...



    Hocam ne kusuru estağfurullah. Kötü bir niyet ile yazmadım mesajı. Sadece ilginç geliyor bana bu tip tartışmalar. Dediğin türde insanları zaten az çok biliyoruz onların yorumlarına takılmıyoruz. Gülüp geçmek bazen en güzeli. Teşekkür ederim iyi dileklerin için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue spirit

    1.2 tsi ile 1.4 tsi arasında 700 lira fark var

    1.2= 105bg
    1.4= 140bg

    700 lira fark

    1.2 almak cidden akıl karı değil

    sizin yaptığınız hesap akıl karı mı?

    1.2 tsi düz vites ile 1.4 tsi düz vites arasında 7000TL ye yakın fark var. 700 tl nerden çıktı?

    1.2 tsi dsg ile 1.4 tsi düzü kıyaslamak neden? otomatiği otomatikle düzü düzle kıyaslayacaksınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    yada diyince şüpheli gibi oldu o yüzden.

    Her zaman bir şüphe payi olmali
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    Hocam teşekkür ederim. Güzel bilgiler edindim. Ancak bu ve buna benzer konularda alakası bile olmayan şeylerin konuşulması, bir de bu alakasız konu üzerinden tartışma çıkarılması saçma geliyor. Sonuçta yaşını başını almış insanlarız. Ben 1.2 TSI motoru soruyorum siz ZF şanzımanın tartışmasını yapıyorsunuz. Dediğim gibi faydalı bilgiler edindim. Teşekkür ederim herkese yardımlarından dolayı.

    Bu cümleler bana idi anladığım kadarı ile...

    Kusura bakma konun biraz saptı,ama bir konuda bir markayı çamura batırıp çıkarırken diğer konuda farklı bir markayı övene burada fanatiklik yapana/yapanlara birilerinin dur demesi gerekir.Aksi takdirde burası otomobil genel değil tek gurubun forumu olur. (herhangi bir marka olabilir)

    Eğer kusurum var ise affola...

    Doğru tercihi yapmanız dileği ile...



    Hocam ne kusuru estağfurullah. Kötü bir niyet ile yazmadım mesajı. Sadece ilginç geliyor bana bu tip tartışmalar. Dediğin türde insanları zaten az çok biliyoruz onların yorumlarına takılmıyoruz. Gülüp geçmek bazen en güzeli. Teşekkür ederim iyi dileklerin için.

    Eyvallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    6 ileri evet ama ben onu da ZF zannediyordum. Farklilik o yuzden öyleyse.
    Hocam yeni leon gerçekten çok başarılı. ama benim tavsiyem kesinlikle 1.4 tsi'dan yana olur. 1.2 tsi da yeterince yeterli olur, ama arada fiyat farkı nerdeyse yokken 1.4 almak bence çok daha mantıklı. manuel vites çok başarılı. hiç yormuyor. daha doğrusu arabanın sizi yoran bi yanı yok. sadece süspansiyonları spor (biraz sert). 1.2 tsi gitmez diyenler yarım kilo çekirdek alsın, işlek bir yolun kenarında oturup geçen arabaların çetelesini tutsun. listede yer alan arabaların çoğu hatta yarısı deyim, gerçekten uçan kaçan arabalarsa diyelim "hakkaten 1.2 artık yetmez". ama ülkemizdeki arabaların büyük çoğunluğu az yakan, düşük hacim, düşük beygir ve torka sahip araçlar. her yer dizel clio, dizel megane, dizel astra ,dizel corsa dolu. bu araçların 0-100 kaç acaba?? ama yine de ekonomi anlamında çok farkı olmadığı için ısrarla 1.4 tsi'yı tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue spirit

    1.2 tsi ile 1.4 tsi arasında 700 lira fark var

    1.2= 105bg
    1.4= 140bg

    700 lira fark

    1.2 almak cidden akıl karı değil

    sizin yaptığınız hesap akıl karı mı?

    1.2 tsi düz vites ile 1.4 tsi düz vites arasında 7000TL ye yakın fark var. 700 tl nerden çıktı?

    1.2 tsi dsg ile 1.4 tsi düzü kıyaslamak neden? otomatiği otomatikle düzü düzle kıyaslayacaksınız...

    2013 modeller için dediği fark doğru. Ancak bayilerde 1.4 TSI olan araçların neredeyse hepsi FR donanıma sahip. Style donanım 1.4 TSI piyasada yok. Fiyatı 57 bin civarına geliyor. 2014 1.4 TSI Leon'ların hepsi FR donanımlı olacak. Ek olarak 1.2 TSI'ın yeteceğini düşündüğüm için gerek görmüyorum 1.4 TSI'a. Yüksek vergi dilimine giriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak kenan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shellci

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak kenan

    Şehiriçi ve şehirdışı hızlarda son derece yeterli sabit hızlarda son derece ekonomik çekiş hissi gayet tatminkar bir motor şehiriçi sürekli kullanımlarda çok yakma potansiyeline sahip
    4-5 bin devir civarı motorsiklet gibi ses çıkarması dışında gayet iyi.

    bu arada araç yeti dsg 1.2 tsi

    (15dk kullanıp bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlardan değilim )

    Yukarıda ben 15dk kullandım dedim diye aklınız sıra bana taş mı attınız..?

    ben yakıtı şöyle sesi böyle ömrü şukadar falan mı dedim de bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşum?

    15 dk da tek görebildiğim 1.2 motora göre gerçekten iyi gitmesiydi bende sadece onu belirttim...

    Lafım çekmiyor gitmiyor diyenler,Eleştirel yorumlara cevaben yazdım.Yorumunuzu görmedim.Yanlış anlamanıza neden olduğum için kusura bakmayın.

    tesadüfün okadarı olabileceğini düşünemedim.. sizde kusura bakmayın




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.