Şimdi Ara

1.2 Turbo Benzinli motor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
7.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Fikirlerini beyan eden tüm arkadaşlara teşekkür ederim..

    Peki şöyle sorayım..

    Toyota Corolla Advance diye bir model var biliyorsunuz.. Donanım olarak bakıldığında bir hayli dolu olduğu görülmektedir..

    Şu anda bayilerde kaldığını zannetmiyorum ama uygun bir fiyata denk getirdiğinizi farz edelim..

    1- Sirf Atmosferik motor olduğu için bu araç alınır mı alınmaz mı?

    2- LPG siz binilmek kaydıyla bu modelin düz viteslisini mi yoksa otomatik viteslisini mi tercih edersiniz? (Yakıt anlamında)

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Agresif kullanmayacaksanız hiç de üzmez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Geyik testi aracın viraj alma kabiliyeti ve yol tutuş kapasitesi için yapılır 90k para verecek araba alacak boş ve muhalefet olmak için yorum yapmak için yorum yapma beyinsiz kardeş nickinin hakkını veriyorsun tebrikler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yayamaschocuk kullanıcısına yanıt
    Atmosferik bir motoru çok sıkıştırsan da 12 13 litreleri geçemez fakat turbo beslemeli 1.4 tsi motorda anlık 27 lt bile gördüm. Turbo motor çok agresif kullanmaya gelmez küçük motordan yuksek güç elde etmeye çalışırsanız problem yaşarsınız şöyle örnek vereyim sirocco 1.4 tsi 160bg güç üretiyordu fakat motordaki piston kırma şikayetleri sebebiyle artık ww o motordan vaz geçti ve motorun beygir gücünü kıstı ayni şeyi passat cc kullananlarda yaşadı forumlarda araştırabilirsiniz spor araba diye yapıştırdı gençler gaza piston kırdı. Toyota kasa değiştirdiği için bence iyi bir seçenek olmaz bence otomatik vitesde tork konvertörü diye biliyorum güç kaybı yaşatan fakat mevcut şanzımanlar arasında en uzun omürlu olanı suv alacak olsam da nissan qq den başkasını almazdım dediğim gibi agresif kullanmazsanız turbo benzin problem yaratmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ömrü az olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, 2017 model 1.2 tsi 86 ps octavia sahibiyim. Araç şehir içinde yokuş, hava sıcaklığı, agresif sürüşe göre 6-7 bazen 7,5 litre yakıyor. 150bin nüfuslu, ışığı ve trafiği nispeten bol bir ilçede yaşıyorum. Şehir dışında bahsettiğim faktörlere ek olarak klima, yük durumuna göre 4-5 bazen 5,5 litre yakıyor. Tam olarak kaç litre aldığımı bilmiyorum ama şimdiye kadar 5150 tl tutarında yakıt almışım, km 13500de. Aracın konforundan, çekişinden memnunum, bir ara yazılım düşündüm ama vereceği zararları göz önüne alarak vazgeçtim. Aracın başlıca eksikleri park sensörü, hız sabitleyici ve çelik jant. Bunlar da kişiden kişiye değişir. Herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TCE motoru tavsiye etmem. TSİ ve puretech en iyileri. otomatik için DSG tavsiye etmem. turbo benzin şu an trend oldu.
  • 1.2 tsi 110bg 3.5 yillik arac sahibiyim.. bir kere bile ne yakit konusunda ne performans konusunda pismanlik duymadim.. gecen servisdr ikame dizel verdiler 1.6 tdi aman tanrim o ses ne ole :) arac daha 2000kmdeydi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 yıldır 1.4 megane 2 98 hp benzinli, 2 yıldır da 1.2 TCE 130 hp Megane 4 kullanıyorum. Açıkçası hiç rölantide beklemeden hemen hareket ediyorum, her iki aracımda da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Turbo motorda gaz pedalına daha yumuşak davranmak gerekiyor yoksa anlık tüketimler atmosferik motora göre çok daha yüksek çıkabiliyor. 1.2 motor performans açısından normal olarak çok daha iyi. Yakıt sarfiyatı açısından baktığımda 1.2 motor 0,5-1 litre daha az yakıyor. Kullanım stili çok önemli, ben sakin kullanırım. 1.2 tce 30-35 km ortalama hızla 6,5 lt civarı yakıyor, yoğun trafikte 8 litreleri görebilir sanırım(Hiç yoğun trafikte kullanmadım).
  • 1.2 130hp Megane 4 var Ankara şehir içi 8-9lt. Uzun yol 110-100 5.5-6 120-130 6-6.5 .

    Ankara Mersin benim araçla 6.5lt yakarken 120hp otomatik dizel Passat 4.7 yaktı. Neredeyse 1.5-2lt fark var dizel motorla özellikte bluemotion dizeller ile. DCI ile de 5lt civarı yakıyor aynı yolda. İmkan varsa ve kısa mesafe kullanmayacaksanız dizel alin . Ama günlük rutin yolunuz kısa mesafe ise dci-tce aynı şeyi yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 atmosferik 1.6 atmosferik 1.3 multijet 1.5dci 1.4 hdi 1.4 crdi 1.6 crdi 1.6 hdi ve son olarak 1.2 TSI araçlarımın arasında en iyi performansa sahip aracım 1.2 TSI DSG Leon'dur. Tce ile arasındaki yakıt farkı ne olur bilmiyorum ama ben şehir içi 7 lt den fazla yakmıyorum. tek kontakta 10km ve üzeri mesafe yapacaksam 6 nın altına düşüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakiramaseksi

    Zevk meselesidir ama duster alınacak bir araç değil moose testlerinde gördüğüm devrilen tek araç, 1.2 tce motor turbo beslemeli olduğu için dizelle aynı mantıkla kullanılmalıdır, yakıt olarak atmksferikden avantajlıdır sollamalarda kesinlikle üzmez fakat 1.2 ufacık motordan bu kadar güç üretebilen bir motor uzun ömürlü olamaz çok sıkıştırılırsa piston kırma ihtimali çok yüksektir, alınır mı bence alınır hatta şuan param olsa 1.2 leon almak isterdim
    Bu mu devrilen araç?




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.