Şimdi Ara

1.3 Mjet'li Alfa Romeo Mito

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  1.3 Mjet'li Alfa Romeo Mito
    Alfa Romeo MiTo’nun 20 bin Euro’luk anahtar teslim satış fiyatıyla olduğu kadar 95 HP’lik Multijet dizel motoruyla da dikkat çeken en ekonomik versiyonu, Mart ayı itibariyle Türkiye’de de satışa sunuluyor.

    İtalyancada efsane anlamına gelen "Mito" sözcüğünden adını alan Alfa'nın küçük sınıftaki lüks modeli, aynı zamanda mevcut rakipleri karşısında fiyat/donanım ve yakıt tüketimi konusunda üstünlükleriyle bir adım öne çıkmayı başarıyor. Sadece "City" adı verilen donanım paketiyle müşterilerinin beğenisine sunulacak olan 1.3 litre Multijet II motorlu Alfa Romeo MiTo'da; 7 hava yastığı, Alfa Romeo DNA, Start&Stop sistemi, Elektronik kilitli diferansiyel (Electronic Q2) ve Hill Holder destekli Araç Denge Kontrol Sistemi, direksiyondan kumandalı MP3 çalarlı müzik sistemi, 16 inç alaşım jantlar, Competizione gösterge paneline sahip iç mekan ve kumaş koltuklar standart olarak sunuluyor.

    Alfa Romeo MiTo'nun gösterişli kaputu altında yer alan 1.3 litre silindir hacimli, değişken geometrili turbo beslemeli motoru, 95 Hp güç ve 200 Nm tork üretiyor. 180 km/s'lik son hıza erişen ve 0-100 km/s hızlanmasını 11.6 saniyede tamamlayan Alfa Romeo 1.3 Multijet II, 100 km'de ortalama 4.3 litrelik yakıt tüketim değeriyle de hem satın alırken hem de kullanırken ekonomik bir lüks seçenek olduğunu net biçimde ortaya koyuyor.


    Link :http://www.haberler.com/en-ekonomik-alfa-romeo-mito-geliyor-3390726-haberi/







  • Sonunda dizel motorlara da start stop koymuslar . . Guzel bir gelisme. . Darisi tct li multijetlere. .
  • Biraz geç kalınmış bir adım. En baştan bu motor seçeneği de Türkiye için pazara sunulsa satış adetlerine ciddi katkı sağlardı. Daha önce 1.6 multijet 120 hp'lik motor ile fiyatı Giulietta'yla yarışıyordu ve bu yüzden Giulietta Türkiye'ye geldikten sonra satışları bıçak gibi kesilmişti. Şimdi yeniden müşteri çekmeye başlayabilir.

    Satışları çok iyi seviyede olmasa bile B segmentinin tartışmasız en iyisi..
  • multiair
  • 11.6 sn gerçekten iddaalı....
  • Adamlar Türkiye için özel araba üretecek neredeyse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Biraz geç kalınmış bir adım. En baştan bu motor seçeneği de Türkiye için pazara sunulsa satış adetlerine ciddi katkı sağlardı. Daha önce 1.6 multijet 120 hp'lik motor ile fiyatı Giulietta'yla yarışıyordu ve bu yüzden Giulietta Türkiye'ye geldikten sonra satışları bıçak gibi kesilmişti. Şimdi yeniden müşteri çekmeye başlayabilir.

    Satışları çok iyi seviyede olmasa bile B segmentinin tartışmasız en iyisi..

    giu geldikten sonra 120 hp lik dizellerin satışı çok geçmedi durdu zaten Türkiye de. . yurtdışındaki durumu bilmiyorum ama devam ediyor mu. . ayrıca yakında twinair lar geliyormış düşük hacimli az yakıt tüketimli (tam rakamları hatırlayamacağım şimdi). .cenevrede tanıtılacaklar (gerçi onları da italya da gösterdiler bologna fuarında ama uluslararası ilk defa tanıtılacaklar) . .




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mac3560

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Biraz geç kalınmış bir adım. En baştan bu motor seçeneği de Türkiye için pazara sunulsa satış adetlerine ciddi katkı sağlardı. Daha önce 1.6 multijet 120 hp'lik motor ile fiyatı Giulietta'yla yarışıyordu ve bu yüzden Giulietta Türkiye'ye geldikten sonra satışları bıçak gibi kesilmişti. Şimdi yeniden müşteri çekmeye başlayabilir.

    Satışları çok iyi seviyede olmasa bile B segmentinin tartışmasız en iyisi..

    giu geldikten sonra 120 hp lik dizellerin satışı çok geçmedi durdu zaten Türkiye de. . yurtdışındaki durumu bilmiyorum ama devam ediyor mu. . ayrıca yakında twinair lar geliyormış düşük hacimli az yakıt tüketimli (tam rakamları hatırlayamacağım şimdi). .cenevrede tanıtılacaklar (gerçi onları da italya da gösterdiler bologna fuarında ama uluslararası ilk defa tanıtılacaklar) . .

    Türkiye'de satışının durdurulmasının sebebı talep olmamasıydı işte. Yoksa üretimi halen devam ediyor.

    Twinair Mito'ya uygulanacak diye biliyorum ben de. Haklısınız tüketimi çok çok düşük olacak. Mito'da 4,5 L ortalama tüketim beklenebilir. Ancak Mito gibi bir araç için 85 hp'lik bir motorun azıcık sırıtacağını düşünüyorum. Amaç çevre ve ekonomiyse tamam, ama insan bu arabadan biraz da performans bekler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    Türkiye'de satışının durdurulmasının sebebı talep olmamasıydı işte. Yoksa üretimi halen devam ediyor.

    Twinair Mito'ya uygulanacak diye biliyorum ben de. Haklısınız tüketimi çok çok düşük olacak. Mito'da 4,5 L ortalama tüketim beklenebilir. Ancak Mito gibi bir araç için 85 hp'lik bir motorun azıcık sırıtacağını düşünüyorum. Amaç çevre ve ekonomiyse tamam, ama insan bu arabadan biraz da performans bekler :)

    benzinliye talep varmış demek :) o da iyi. .
    170 lik qv ye devam ederler diye tahmin ediyorum ben performans isteyene çok iyi hızlanıyor o araç. . fazlasıyla tatmin eder insanı. .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mac3560

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    Türkiye'de satışının durdurulmasının sebebı talep olmamasıydı işte. Yoksa üretimi halen devam ediyor.

    Twinair Mito'ya uygulanacak diye biliyorum ben de. Haklısınız tüketimi çok çok düşük olacak. Mito'da 4,5 L ortalama tüketim beklenebilir. Ancak Mito gibi bir araç için 85 hp'lik bir motorun azıcık sırıtacağını düşünüyorum. Amaç çevre ve ekonomiyse tamam, ama insan bu arabadan biraz da performans bekler :)

    benzinliye talep varmış demek :) o da iyi. .
    170 lik qv ye devam ederler diye tahmin ediyorum ben performans isteyene çok iyi hızlanıyor o araç. . fazlasıyla tatmin eder insanı. .

    Benzinliler devam hocam
    135'lik TCT'li model de 170'lik QV de gercekten performans konusunda fazlasiyla tatmin ediciler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: mac3560

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    Türkiye'de satışının durdurulmasının sebebı talep olmamasıydı işte. Yoksa üretimi halen devam ediyor.

    Twinair Mito'ya uygulanacak diye biliyorum ben de. Haklısınız tüketimi çok çok düşük olacak. Mito'da 4,5 L ortalama tüketim beklenebilir. Ancak Mito gibi bir araç için 85 hp'lik bir motorun azıcık sırıtacağını düşünüyorum. Amaç çevre ve ekonomiyse tamam, ama insan bu arabadan biraz da performans bekler :)

    benzinliye talep varmış demek :) o da iyi. .
    170 lik qv ye devam ederler diye tahmin ediyorum ben performans isteyene çok iyi hızlanıyor o araç. . fazlasıyla tatmin eder insanı. .

    Benzinliler devam hocam
    135'lik TCT'li model de 170'lik QV de gercekten performans konusunda fazlasiyla tatmin ediciler..

    120 lik dizelin de performansı fena değil aslında ama o ses yok mu o ses . . valla araba sürmekten soğutuyor insanı dizelin sesi. .




  • 11.6 sn çok güzel bir değer
  • Bu arabaya bildiğin bayılıyorum.

    Stoplar Ferrari resmen.
  • konforu en müthiş arabalardan birisi o konuda makam arabalarıyla kaarşılaştırılmalı bence
  • Bu arabanın coilover opsiyonlu modelinin yol tutuş performansını deneme imkanı olan herkese tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.