Şimdi Ara

1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
8.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    1.4 D-4D motorun ömrünü bitirebilen biri var mı? ;)

    Bir taksici vardi 350bin civarindaydi; adam kan agliyordu (mal sahibi)

    Crdi candir ama biraz yakar..


    toyota 350.000 de döküldüyse hyundai ile kia nın vay haline ;) yürüyen teneke her yerinden ses geliyor

    Bindigim taxiyi tarif ettinizadam "nazik araba bunlar" diyordu
    Aksine hyundai grubunun crdi motoru kaya gibidir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: v.fırat

    corollayla i20'yi kıyaslamanız çok saçma olmuş. Yanlış bilmiyorsam, aralarında 200 kg fark var

    Üst mesajlarımdaki corolla ara gazı ile zor kalkıyor kelimesine takılmayın orada sadece örnek verdim.Asıl karşılaştırmamız 1.4 CRDİ ve 1.4 D-4D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    1.4 D-4D motorun ömrünü bitirebilen biri var mı? ;)

    Bir taksici vardi 350bin civarindaydi; adam kan agliyordu (mal sahibi)

    Crdi candir ama biraz yakar..


    toyota 350.000 de döküldüyse hyundai ile kia nın vay haline ;) yürüyen teneke her yerinden ses geliyor

    Bindigim taxiyi tarif ettinizadam "nazik araba bunlar" diyordu
    Aksine hyundai grubunun crdi motoru kaya gibidir..

    dünyanın kabul etmiş olduğu bir gerçek var, boşa uğraşmayın
     1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI) 1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

    Corollanın ynına Elantra'yı niye koymadın acaba




  • Al birini vur Ötekini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    1.4 D-4D motorun ömrünü bitirebilen biri var mı? ;)

    Bir taksici vardi 350bin civarindaydi; adam kan agliyordu (mal sahibi)

    Crdi candir ama biraz yakar..


    toyota 350.000 de döküldüyse hyundai ile kia nın vay haline ;) yürüyen teneke her yerinden ses geliyor

    Bindigim taxiyi tarif ettinizadam "nazik araba bunlar" diyordu
    Aksine hyundai grubunun crdi motoru kaya gibidir..

    dünyanın kabul etmiş olduğu bir gerçek var, boşa uğraşmayın
     1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI) 1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

    Corollanın ynına Elantra'yı niye koymadın acaba

    toyotaya nazik araba diyenin aklına şaşarım 78.000km oldu motor daha yeni açılmaya başladı yağını suyunu koyuyon arza yüzü görmüyon içini kalite olarak hyundai ile kıyaslamıyorum bile durum çok vahim
     1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI) 1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

    Elantra'nın ne kadar iyi bir araç olduğunu şu fotoğraflarla kendin gösterdin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    İkisi de değil 1.4HDİ daha başarılı bir motor.

    Neden derseniz?

    Toyota'nın 1.4dizelinden iyi olmasa Toyota neden 1.4HDİ motoru alıp Aygo adlı aracına koysun.

    1.4Crdi ise güzel gidiyor ama taşıdığı araçlarda ağama şaham araçlar değil maksimum B sınıfı Kia Rio taşıyor.

    Yakıtı gidişine göre fazla.

    Bence bu karşılaştırmanın kazananı 1.4HDİ motor olur.

    Şayet ikisi arasında 1.4D-4D daha başarılıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    1.4 D-4D motorun ömrünü bitirebilen biri var mı? ;)

    Bir taksici vardi 350bin civarindaydi; adam kan agliyordu (mal sahibi)

    Crdi candir ama biraz yakar..


    toyota 350.000 de döküldüyse hyundai ile kia nın vay haline ;) yürüyen teneke her yerinden ses geliyor

    Bindigim taxiyi tarif ettinizadam "nazik araba bunlar" diyordu
    Aksine hyundai grubunun crdi motoru kaya gibidir..

    dünyanın kabul etmiş olduğu bir gerçek var, boşa uğraşmayın
     1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI) 1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

    Corollanın ynına Elantra'yı niye koymadın acaba

    toyotaya nazik araba diyenin aklına şaşarım 78.000km oldu motor daha yeni açılmaya başladı yağını suyunu koyuyon arza yüzü görmüyon içini kalite olarak hyundai ile kıyaslamıyorum bile durum çok vahim
     1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI) 1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

    Elantra'nın ne kadar iyi bir araç olduğunu şu fotoğraflarla kendin gösterdin

    şu araçlara biraz binmiş olsaydın böyle konuşmazdın hyundai ile toyotanın viraja giriş farkından yol tutuşundan kalitesinden bile haberin yok (en iyi motorun 1.6 vvtı 124 hp oldugunu düşünüyorum yüksek devirde canavara dönüşüyor 180 km hızla rampada araç sollayan bir makine ) corollanın yanına elantrayı niye koymadı diyor ya biri c sınıfı biri d sınıfı :):):):)

     1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

    Elantra'nın D Sınıfı olduğunu düşünen cahillendensin demi sende Yıl oldu 2015 Nasıl bu kadar cahil olmayı başarıyorsunuz arkadaş anlamış değilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    1.4 D-4D motorun ömrünü bitirebilen biri var mı? ;)

    Bir taksici vardi 350bin civarindaydi; adam kan agliyordu (mal sahibi)

    Crdi candir ama biraz yakar..


    toyota 350.000 de döküldüyse hyundai ile kia nın vay haline ;) yürüyen teneke her yerinden ses geliyor

    Bindigim taxiyi tarif ettinizadam "nazik araba bunlar" diyordu
    Aksine hyundai grubunun crdi motoru kaya gibidir..

    dünyanın kabul etmiş olduğu bir gerçek var, boşa uğraşmayın
     1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI) 1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

    Corollanın ynına Elantra'yı niye koymadın acaba

    toyotaya nazik araba diyenin aklına şaşarım 78.000km oldu motor daha yeni açılmaya başladı yağını suyunu koyuyon arza yüzü görmüyon içini kalite olarak hyundai ile kıyaslamıyorum bile durum çok vahim
     1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI) 1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

    Elantra'nın ne kadar iyi bir araç olduğunu şu fotoğraflarla kendin gösterdin

    şu araçlara biraz binmiş olsaydın böyle konuşmazdın hyundai ile toyotanın viraja giriş farkından yol tutuşundan kalitesinden bile haberin yok (en iyi motorun 1.6 vvtı 124 hp oldugunu düşünüyorum yüksek devirde canavara dönüşüyor 180 km hızla rampada araç sollayan bir makine ) corollanın yanına elantrayı niye koymadı diyor ya biri c sınıfı biri d sınıfı :):):):)

     1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

    Elantra'nın D Sınıfı olduğunu düşünen cahillendensin demi sende Yıl oldu 2015 Nasıl bu kadar cahil olmayı başarıyorsunuz arkadaş anlamış değilim

    C sinifi araclardan 17.000 tl daha pahali oldugunu görünce dired d sinifi zannetmisdim şuan şoktayim resmen okadar pahaliya mal edip c sinifi olmasi cok garip bu rezilligi hyundai bile yapamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • HAKTAN06 kullanıcısına yanıt
    90 HP Eşşek motorlu ve Yarı otomatik berabet şanzımanlı corolla'nın 85.000 TL Olmasına ne diyorsun
  • oto-danışman-expert kullanıcısına yanıt
    TDI motor zaten alt devirlerde crdi den daha istekli size neyi sağır geldi pek anlamadım Crdi ise aksine üst devirlerde daha etkili Crdi motor güc performans dengesi olarak TDI Dan geride

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    90 HP Eşşek motorlu ve Yarı otomatik berabet şanzımanlı corolla'nın 85.000 TL Olmasına ne diyorsun

    Yeni passat 1.4 tsi trendline 125 hp 68.000 tl iken o para verilmez corollaya şuan en mantikli 48.000 tl ye opel astra sedan almak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    İkisi de değil 1.4HDİ daha başarılı bir motor.

    Neden derseniz?

    Toyota'nın 1.4dizelinden iyi olmasa Toyota neden 1.4HDİ motoru alıp Aygo adlı aracına koysun.

    1.4Crdi ise güzel gidiyor ama taşıdığı araçlarda ağama şaham araçlar değil maksimum B sınıfı Kia Rio taşıyor.

    Yakıtı gidişine göre fazla.

    Bence bu karşılaştırmanın kazananı 1.4HDİ motor olur.

    Şayet ikisi arasında 1.4D-4D daha başarılıdır.

    Baya talihsiz bir yorum olmuş.Toyotanın hdi motor kullanmasının sebebi belki platform ortaklığı gibi bir sebepten dolayıdır?
    Yoksa madem o kadar fark var,Toyota neden d4-d üretimine devam ediyor da anlaşıp hdi motoru tüm modellerine kullanmıyor?Yanlış anlaşılmasın psa grubu dizelleri gayet güzel üniteler.

    1.4 crdi ile kaç km tecrübeniz var bilmiyorum ama gayet makul bir ünite.2 yıl/19 bin km dir rio ile kullanıyoruz.Tork dağılımı gayet iyi ve tüketim olarak bahsedildiği gibi benzer ünitelere göre bariz bir fazla tüketimi yok.Sanırım yorumunuz tamamen kulaktan dolma bilgilere dayalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yavuz. kullanıcısına yanıt
    1.4HDİ 208 vs 1.4Crdi İ20 gibi düşünüpo baktım olaya.

    Aygo ise olay platform ortaklığı dışında belli sebepleri var.

    Mesela emisyon oranı neden derseniz? 1.4D toyota motoru 1.4HDİ'a göre karbon salınımı olarak fazla.

    Bu da aygonun Avrupa'daki satışını baltalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    1.4HDİ 208 vs 1.4Crdi İ20 gibi düşünüpo baktım olaya.

    Aygo ise olay platform ortaklığı dışında belli sebepleri var.

    Mesela emisyon oranı neden derseniz? 1.4D toyota motoru 1.4HDİ'a göre karbon salınımı olarak fazla.

    Bu da aygonun Avrupa'daki satışını baltalıyor.

    Motor bazında değerlendirmek farklı model bazında değerlendirmek farklı.Model diyince ağırlık,şasi,aerodinami,şanzıman gibi bir çok kriter devreye girer.Sizin dediğiniz 2 modeli karşılaştırırken kullanılabilir.

    Dediğim gibi motor bazında bir durum değilmiş.Büyük bir ihtimalle ağırlığı İngiltere olmak üzere olan Avrupa satışları içindir dediğiniz gibi.Ki öyle bir durum için yani düşük bir pazar payı olan model için arge yapmak yerine anlaşıp uygun bir ünite kullanmak daha mantıklı.Çevrede bunun bir çok örneği mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaceKıng26

    TDI motor zaten alt devirlerde crdi den daha istekli size neyi sağır geldi pek anlamadım Crdi ise aksine üst devirlerde daha etkili Crdi motor güc performans dengesi olarak TDI Dan geride

    her ikisini de kullandım ve her ikisinin de tepkilerini biliyorum hocam... crdi anında tepki verebilen bi araç emin olun....turbo çok erken hatta anında diyebilirim.... tdi den çok daha hızlı ilk tepkiyi ve gücü verebilen bi motor.... vgt turbo sisteminin güzelliği sanırım.... tabi bu tdi kötü gibi anlaşılmasın o da canavar bi motor...
  • oto-danışman-expert kullanıcısına yanıt
    Önemli olan tork bandı ne kadar ne kadar geniş aralıkta verebiliyosa o kadar iyi tepki verir.Bende TDI 105 250 golf 7 ve 1.6 CRDİ İ30 kullandım TDI alt devirlerde daha başarılı gücü ve çekişi iyi ama CRDİ 2100-2200 devirden sonra aradaki güc farkını hissettirmeye başlıyor zaten hyundaı vw kadar gücü yere aktaramıyor benzer ağırlıkta i20 ile VW Polo nun hızlanma ara hızlanma verileri çok farklı çıkıyor örneklem olarak 1.6 TDI 90 230 VW Polo ya 1.4 CRDİ 90 220 İ 20 aldık ve test ettiğinizde bariz farkla VW hem 1.6 TDI 90 230 motorunun daha istekli hemde aktarmanın hyundaı den daha başarlı olduğunu kanıtlamış olduk.TDI motor ömrü ve tüketim olarakta tüm otoritelerce CRDİ dan üstün bi motordur ve kendini kanıtlamıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oto-danışman-expert kullanıcısına yanıt
    size örneklem olarak 1.4 CRDİ VS 1.4 TDI 90 Yapmanizı tavsiye ederim ben eski 1.6 TDI ile yapmıştım benzer güçte aradaki farkı anlayacagınıza eminim hyundai nin Vw olması için daha çok çalışması verimlilik rafinelik ve gücü aktarmada ciddi sorun var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Drebin

    d-4d kullanıcısı olarak şunları söyleyebilirim ki d4d yağ yakan ve seri olmayan bir motor. yakıt konusunda başarılı kullandığım 3 yılda herhangi bir sorun çıkartmadı başka da başarısı yok bana göre. crdi için seri ve güçlü ama yakıt konusunda başarısız diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum kullanmadım hiç.

    sallama bir uydurma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaceKıng26

    size örneklem olarak 1.4 CRDİ VS 1.4 TDI 90 Yapmanizı tavsiye ederim ben eski 1.6 TDI ile yapmıştım benzer güçte aradaki farkı anlayacagınıza eminim hyundai nin Vw olması için daha çok çalışması verimlilik rafinelik ve gücü aktarmada ciddi sorun var.
    C.RD. İ vgt turbo panell kullanır acılı geometrik turbo yanı karsılıgı daha verımlıdır varsın 0.5 lıtre fazla yaksın enjektör ve Turbo zaten Bosch ıse hıç korkmayın gerısı bos yeterkı yakıtı ıyı yerden Euro dızel ve yag degısımı turbo dızel arabada maksımum 7500 km. bandında ben degıstırmeye çalışırım fazla kalan yag motor hava karışımı sıcaklığı v.s. derken turboyu bozuyor maleseff.. C.R.D.I the best




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaya589

    C.RD. İ vgt turbo panell kullanır acılı geometrik turbo yanı karsılıgı daha verımlıdır varsın 0.5 lıtre fazla yaksın enjektör ve Turbo zaten Bosch ıse hıç korkmayın gerısı bos yeterkı yakıtı ıyı yerden Euro dızel ve yag degısımı turbo dızel arabada maksımum 7500 km. bandında ben degıstırmeye çalışırım fazla kalan yag motor hava karışımı sıcaklığı v.s. derken turboyu bozuyor maleseff.. C.R.D.I the best

    Alıntıları Göster
    CRDİ'nin seriliğini ve performans'ını bazı arkadaşlar abarttığımızı düşünüyorlar ama 110 HP Accent era'nın 1.5 Dizel motor ile 3. Viteste sararak gittiğini keşfettikleri zaman hak vericekler




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.