Şimdi Ara

1.4 CRDİ VS 1.4 D-4D (HANGİ MOTOR DAHA BAŞARILI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
8.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkeze merhaba
    Arkadaşım ile bugün epey bu iki motor'u konuştuk ben bir çok konuda 1.4 CRDİ'nin daha üstün olduğunu düşünüyorum.Sizce Performans,Yakıt tüketimi,Sessizlik vb gibi karşılaştırmalarda hangisi daha üstün gelir?Sebeplerini yazarak yorum yaparsanız sevinirim.

    2 Motor'un Kısaca teknik verileri

    1.4 CRDİ

    1396 cc

    90 HP / 4.000 Rpm

    220 NM / 1.500 ~ 2.750 Rpm

    1.4 D-D4

    1364 cc

    90 HP / 3.800 Rpm

    205 NM / 1.800 ~ 2.800 Rpm

    NOT:Yakıt tüketimleri arac'a göre farklılık gösterdiği için veri eklemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JDMSaMSuN -- 5 Aralık 2014; 23:58:05 >



  • GÜNCEL!!!
  • Kim ne derse desin TDİ






































































    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 crdi 240 nm tork olarak güncellendi. D4d zaten yağ yakan ve teknik verileride çokta iyi olmayan bir motor. Gerek teknik veriler gerekse sessiz çalışma karakteriyle bence crdi daha iyi bir motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 d4-d motorun revize edilme vakti geçeli çok oldu.
    Bu karşılaştırmada benimde oyun crdi'a zira 1.6'sı bile bayaa sessiz. Tüketimde belki 0.3-0.5 litre fark eder onunda ne önemi var ki?

    En azından güncel bir motor, toyota gibi 12 yıllık motoru millete saplamıyor adamlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota forumlarında d4d motorun öyle bir hikayeleri okumanızı tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende aynı düşüncedeyim 1.4 Crdi İ20 Gayet güzel yürüyorken Hatta 210 Km civarı hızlara kadar soluğu kesilmezken D-4D Corolla Rampada ara gazı ile zor kalkıyorResmen kaldırmak için gazı pompalıyorum diyor arkadaşlarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JDMSaMSuN -- 6 Aralık 2014; 0:43:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    Herkeze merhaba
    Arkadaşım ile bugün epey bu iki motor'u konuştuk ben bir çok konuda 1.4 CRDİ'nin daha üstün olduğunu düşünüyorum.Sizce Performans,Yakıt tüketimi,Sessizlik vb gibi karşılaştırmalarda hangisi daha üstün gelir?Sebeplerini yazarak yorum yaparsanız sevinirim.

    2 Motor'un Kısaca teknik verileri

    1.4 CRDİ

    1396 cc

    90 HP / 4.000 Rpm

    220 NM / 1.500 ~ 2.750 Rpm

    1.4 D-D4

    1364 cc

    90 HP / 3.800 Rpm

    205 NM / 1.800 ~ 2.800 Rpm

    NOT:Yakıt tüketimleri arac'a göre farklılık gösterdiği için veri eklemedim.

    ben crdi motoru tek geçerim... vgt turbo değişken kanat açılı işlevsel turbosu crdi motoru; güç, anında tepki ve dayanıklılık olarak bir adım öne taşıyor... tdi motor da turbo devreye girene kadar biraz sağır kalıyor ama turbo cevap verince gücünü hissettiriyor... d4d dizel motorlar tork olarak bu ikisinden zayıf kalıyor ama yakıt olarak tatminkar....her zaman crdi motor anında tepki verebilen yapısı ve kesintisiz güç sağlamada ki başarısı ile önde ama yakıt olarak bunlardan biraz daha çok yakar...
    1 -crdi
    2-tdi
    3 -d4d ve tdci
    4- multijet
    5-dci




  • 1.4 crdi ile 210 çok enteresan

    fabrika verisi 174



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acemix -- 6 Aralık 2014; 1:17:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    Bende aynı düşüncedeyim 1.4 Crdi İ20 Gayet güzel yürüyorken Hatta 210 Km civarı hızlara kadar soluğu kesilmezken D-4D Corolla Rampada ara gazı ile zor kalkıyorResmen kaldırmak için gazı pompalıyorum diyor arkadaşlarım

    Arkadaşların araba kullanmayı öğrensin sonra tartışalım.

    1.4 d4d motorun bir dönem yağ yakma problemi vardı ancak hani Ciğerli derler ya kötü de değil. Rahat taşır kasayı 5 kişi dolustuk üstelik mmt şanzıman 5.1 litre ile istanbula gittik.

    1.33 benzinli motor Bile corollayı taşırken 1.4 dizel rampada kalkmayacak toyota mühendisleri bunu görse alkole başlar.


    Son olarak crdi motorun emsal dizel motorlara göre tek artısı sessiz olması ve uzun yolda az yakması ancak şehir içi çok yakıyor.

    Bir hafta i20 kullandım kask onun verdiği henüz 6 binde ve koltuk naylonları bile duruyordu ufacık araba ile şehir içi 8.7 ile gezdim ki sakin kullanan bir insanım. Ayrıca i20 210 yapsın bu işleri bırakırım. Ya 1.6 dizel motorun gördüğü son hız 210 neyin kafası bu ya

    Sonuç olarak ben ikisinin eşit olduğunu düşünüyorum. Bir üstünlükleri yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 6 Aralık 2014; 1:20:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.4 CRDİ > 1.4 D-4D

    TDİ ve D-4D motorlar cok uzun sürelerde güncellendi bu yüzden rakiplerinden gerideler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Öncelikle bu hesabı oğlumla beraber kullanmaya başladım.Arkadaş çevrem +35 Yaş

    Ben güncel corolla dizel'i kullanmadım ancak 2010 Dizel corolla Yüklü iken samsun'un yokuşlarında gerçekten kalkmakta zorlandığı anlar oluyor.1.33'e gelirsek Şehir içi normal şartlarda veya sakin kullanıcıları tatmin eder ancak benim düşüncem o kasanın hakkı o motor değil yurt dışında insanlar bu corollaya S Plus adı altındaki 1.8 Litre motorlu olan versiyon'u ancak yeterli buluyor gerisi sen düşün

    Crdi motor'un sessizliğinin yanında atak yapısınında emsallerine göre belirgin +'sı olduğunu düşünüyorum.Bu arada 8.7 Lt tüketim bence o şartlarda normal nedenmi?Kiralık araçların nasıl kullanıldığını hemen,hemen hepimiz biliyoruzdur bunun yanında aracında henüz 6 binde olması tüketimi o derece yükseltmiştir.Normal kullanılan ve 10.000 Km'yi devirmiş bir Dizel i20 5.5-6 lt civarı tüketimi rahatlıkla yakalıyor.Bu arada 210 Km hız konusuna gelirsek bende pek yapabileceğini düşünmüyordum ama Crdi motor gerçekten bazı konularda şaşırtıcı olabiliyor alttaki araç 5 İleri 75 HP Versiyon.

    https://www.youtube.com/watch?v=jYfZsKDDT3w




  • JDMSaMSuN kullanıcısına yanıt
    Şu +35 yaş meselesini biraz daha aç hele.

    Hala diyorum ben 1.33 motoru istediğin rampada 4 kişi kaldırır 2. Vitese atarım denemek istersen gel buyur ki 1.4 dizel Torku sayesinde çok daha rahat hızlanır.

    Ben i20 ile tek başıma eğimde 220 de yaparım. Onlar hikaye. Ben düz yolda 190 yapabildim.

    Ayrıca verilen kiralık araç firma sahibinin kendi araciydi. Kendisi tanıdık burada. Tertemiz araba. 6 bin km de olmasi önemli değil km den dolayi fazla yaksa uzun yolda 4.5 değerini göremezdim i30 da aynı şehir içi yakıyor arkadaş daha ötesi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 crdi bende çok sevmezdim ama geçen hafta bindiğim i20 için direk öneriyorum çok esnek ve sessiz motor
  • Kullandığım icin belkide d4d butun devirler canlı geliyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    i30'dan önce 1.4 crdi 90 hp i20 satın almıştım. İlk başlarda istanbul içi yoğun trafikte 9.5 lt yakıyordu. Hatta bunu forumda i20 konusunda yazdım. Belli bir km sonra aynı güzergahta 6-6.5 lt yakmaya başladı. Biliyorum mantıklı gelmiyor ama gerçekten ilk başlarda fazla yakıyor sonradan azalmaya başlıyor. i20den önceki aracım 1.4 hdi 68 hp motorlu citroen xsaraydı o da depo hesabı yaptığımda 6.7 lt yakıyordu. xsara i20den 100 kg daha hafif bir araçtır.
  • boraycan kullanıcısına yanıt
    O kadar düşüş açıklanamaz. Mümkün değil ya. 9.5 ve 6.5 benim cebimde yakıt almaktan para kalmadı bir haftada

    Ben henüz 1000 km de olup şehir içi 6 litre yakan dizel otomatik araba biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Passat'mı alıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JDMSaMSuN

    Passat'mı alıyorsunuz?

    Aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Güzel seçim hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.