Şimdi Ara

1.4 tjet grande punto aniden güç kaybı. Yardım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • player_x P kullanıcısına yanıt
    Bu süre zarfında olmadı. Önceki sahibini bilmiyorum tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LaViTz kullanıcısına yanıt
    Tekleme geç marş alma stop etme gibi sıkıntıları yok ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • player_x P kullanıcısına yanıt
    1.4 tjet grande punto aniden güç kaybı. Yardım.

    Yetkili servise gittim. Bilgisayarlarında arıza kaydı çıkmadı. Usta test etti bir şeyi yok bunun falan dedi. Bilgisayara bağladık boştaki maksimum turbo basıncı atmosfer ile beraber 1080 civarı çıktı. Direk turbo bozuk değilecek falan filan dedi. Egr katalizör ve boru kontrolünde ısrarcı oldum. Bunların carbon clean diye bir uygulaması varmış. Egr ve manifold temizliğini böyle yapıyoruz sökmüyoruz dedi. İyi dedim faydası olacaksa yap. Temizliği yaptıktan sonra aracı test edin dediler borulara bakmadan. Israrla bakalım dedim ve resimdeki elektik bandı ile bantlı hortumda kelepçenin aşağısından başlayıp yukarıya doğru uzanan bir sürü yırtık gördüm. Parçanın kodu 51800472. Hava filtre hortumu diye geçiyormuş. Parça ellerinde yokmuş bantladık teste çıktım. Eski halinden çok daha iyi. Yük altındaki basıncı ölçemedik vakitten dolayı. Hafta içi de yükteki basıncı ölçmek için gidicem. Boştaki maksimum basıncı 1180-1200 civarına kadar çıktı. Boruya 200 lira fiyat verdiler internette 28 liraya mevcut.

    Diyeceğim o ki yaptıkları temizliğin de faydası olduysa sıkıntı hem egr deki tıkanıklıklardan hem de hava filtre hortumundaki yırtıktan kaynaklanıyormuş. Performansta iyileşme var ancak kesin sonucu henüz alamadım. Hafta içi uğrayıp yükteki basıncı kontrol ettireceğim. Atmosfer ile beraber verilere göre maksimum 1600-1650mb civarı olması gerekiyor fabrika performansına göre. 1500-1550 civarı kabulüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    İlk mesajınızda boruları kontrol ettiğinizi söylediğiniz için üzerinde durmadım açıkçası.

    Şikayetlerinizin de aracı zorlama sonrası oluşmuş olması ilk başta akla turbo hortumu ve bağlantı kelepçelerini akla getirirdi zaten.

    Neyse geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • player_x P kullanıcısına yanıt
    O borunun turbo ile bağlantısı olduğunu düşünmemiştim. Direk filtreden gelen ve manifold tarafındaki borulara bakmıştım. Zaten çok dikkatli bakınca gördüm. Arabayı lifte kaldırıp altındaki hortumlarına da baktım bir şey göremedim o tek yurtıktan başka. İnşallah sorun tam olarak çözülmüştür. O yırtığın etkisi oldu mu olmadı mı bilemiyorum temizlik de yapıldığı için. Turbonun emme tarafında ancak direk filtreden hava emmiyor. Yardımlarınız için de teşekkür ederim. Egr katalitik ve borularda ısrarcı olmasam direk turbo değişimi diye kaç lira takacaklardı kim bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    Faydalı olabildikse ne mutlu bize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun sorun inş kalıcı olarak çözülmüştür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendeki 1.6 thp de ani hızlanma ya da üst devirlerde bir anda güc kesilmesiyle beraber arıza ısıgı yakıyordu. Arac gitmiyordu. Arıza ısıgını bilgisayardan sildirince eski haline dönüyordu. Ta ki devir cevirene kadar.

    Sonrasında turbodan su giden yere yağ karısıyomus ya da tam tersi de olabilir. Oyle bir parca degisti. 600 lira maliyetli. Sonrasında karbon clean yapıldı.

    Suan kesilme,arıza ısıgı yok. Sizde de Carbon clean ise yarayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senkei kullanıcısına yanıt
    İnşallah çözülmüştür. Hortum siparişini de verdim gelince değişimini de yapacağım. Bant da idare ediyor şimdilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.B.R.O kullanıcısına yanıt
    Turboda herhangi bir yağ durumu olda egzozdan duman da atardı diye düşünüyorum. Bu carbon cleani yaptırdık ama egr yi falan temizlemiş midir acaba. Hem o carbon cleani yaptırıp hem boruyu görünce hangisi işe yaradı bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    Turboda herhangi bir yağ durumu olda egzozdan duman da atardı diye düşünüyorum. Bu carbon cleani yaptırdık ama egr yi falan temizlemiş midir acaba. Hem o carbon cleani yaptırıp hem boruyu görünce hangisi işe yaradı bilemiyorum.
    Sanayide usta yok. Boş yere turboyu kurcalayacaklardı. Eğer hortumu değiştirdikten sonra sorun düzelmezse turbonun üstündeki wesgate veya selenoid valf de bozulmuş olabilir. Tribünleri elletme.

    Basınç sensörüde hatalı okuyor olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-92A2F8722

    Sanayide usta yok. Boş yere turboyu kurcalayacaklardı. Eğer hortumu değiştirdikten sonra sorun düzelmezse turbonun üstündeki wesgate veya selenoid valf de bozulmuş olabilir. Tribünleri elletme.

    Basınç sensörüde hatalı okuyor olabilir.

    Alıntıları Göster
    Blow off valfi düzgün çalışıyor. Wastegate e de baktıklarında çalışıyor dediler ben göremedim. Map sensörünü de söktürüp baktım içine temizlikten sonra tertemizdi. Selenoid valfi göz ile görebilir miyim dışarıdan tam olarak konumu nerdedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün ölçümleri de yaptırdım. Yükteyken Peak basınç atmosfer basıncı hariç olarak 1.1 bar 5 bin devir sonrası da constant 0.5 bar. Overboost haricinde de 0.9 bar civarında yürüyor. Stock verisi zaten 0.8 barmış turbonun. Sorun tamamen çözülmüş gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.