Şimdi Ara

1.4 tsi dsg vs 1.6 valvematic cvt (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
4.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    Bu dediğiniz ülkemiz için geçerli bir kural değil. Chevrolet de lpg kiti ile satıyor ama tamamen ürünlerini satmak için. Cruze'larda lpg ile sorun yaşayan birçok insan var. Toyota aracı lpg'ye uyumlu olsa bile motor ömrünü kısaltacağı için lpg kiti ile satmaz. Toyota bu konularda çok katı. %100 uyumlu olsa yine öyle bir şey yapmaz toyota. 1.3 dizel araçlar cruise kontrol koyarken toyota dizeline koymuyor mesela. Sebebi güçsüz motorda verimli olmazmış, sorun olabilirmiş. Toyota koymadı diye uyumsuz diyebilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    bir motor lpg ye ya uyumlu olur yada olmaz bahsettiğimiz motor fsi,gdi,tsi değil..Honda civic son bir yılda fabrikasyon lpg çıkardı ama lpgsiz binen çok çok azdır.. Lpg uyumlu demek yanlış mı oluyor ya da fd6 kasa civiclerin motoru lpg uyumlu demek yanlış mı olur ? civic motorundan daha tutumlu, mpi gibi taş devrinden kalma motordan çok çok daha tutumlu ve performanslıdır dual vvti...

    mesajımı tekrar okuyunuz.
    Ben lpgli bindim o bindi, 1000.000 kişi lpg taktı ile teknik olarak uyumlu diyemeyiz. Yetkili bir mercinin açıklaması teknik bilgi değeri taşır ve sorumluluk getirir. Aksi haldekilerin hepsi deneme yanılmadır. İstatistiktir.
    fd6 kasaların motoru lpgye uyumlu demek tabiki yanlış olur. Uyumlu ise, fabrikanın kaç yıldır onay vermediği lpg ye, motorda yapılan değişiklikler sonrası onay çıkması ne ifade ediyor? Size göre bana göre mevzusundan bahs etmiyorum. TEknik olarak kesinlik.


    Servisin taktırın sıkıntı olmaz dedikten sonra konuşulacak pekte birşey yok... Para kolay kazanılmıyor milleti sırf marka takıntınızdan dolayı yanlış yönlendirmeyin.. honda ve toyonun 1.6 atmosferikleri lpg ye tamamen uyumludur nokta...

    Bu şekilde yönlendiren sizsiniz. Benim Bu kadar basit ifadelerimi anlayamamanız için foruma bile yazamayacak durumda olmanız lazım. Öyle olmadığınıza göre, kişisel olarak benimle bir sorununuz var demektir. Buyrun Özelden paylaşın.
    Yumuşak yerlerden uydurulan iddialara nokta koymam, kimsede koymasın. Aynen para kolay kazanılmıyor. (yetkili servislerin araç satmak için neler uydurduğunu çok iyi biliyoruz.)
    Honda türkiye, son kasa civic motorunun lpye uyumlu versiyonunu üretiyor ve satıyor. Öncekilerin hepsi %100 uyumlu değildir. LPg ya uyumlu ya uyumsuz diye bir şey olmaz. Durum sıfır veya bir değil. Aradaki değerlerde yaşanır. Geçmişden örnek vermekte hatalı, Şuan honda yetkili servisleri, fd6 kasalar lpye uyumludur diyormu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 15 Mayıs 2013; 14:41:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    Bu dediğiniz ülkemiz için geçerli bir kural değil. Chevrolet de lpg kiti ile satıyor ama tamamen ürünlerini satmak için. Cruze'larda lpg ile sorun yaşayan birçok insan var. Toyota aracı lpg'ye uyumlu olsa bile motor ömrünü kısaltacağı için lpg kiti ile satmaz. Toyota bu konularda çok katı. %100 uyumlu olsa yine öyle bir şey yapmaz toyota. 1.3 dizel araçlar cruise kontrol koyarken toyota dizeline koymuyor mesela. Sebebi güçsüz motorda verimli olmazmış, sorun olabilirmiş. Toyota koymadı diye uyumsuz diyebilir misiniz?

    Cruze sorunları magnezyum sübablardan kaynaklanıyor . Makul bir değer karşılığı sübablar çelik sübablarla değiştirilirse hiç bir sorun kalmayacaktır chevrolet için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunarda

    Auris 132 hp fakat bu gücü cok yuksek devirlerde veriyor. Ayrıca torku da (160) golfe göre (200) düşük. Bunun yanında 160 nm torku 6000 devirlerde veriyor. Golf ise 1500 devirden itibaren veriyor. İki aracı da kullandım. Performans olarak golfle arasında ciddi mesafe var. Yakıt tüketimi konusunda da golf özellikle sakın kullanımlarda cok düşük degerler sunuyor. Sanziman konusunda ise Cvt dsg ye göre cok yavaş kalıyor. Ara hızlanmalarda golf aurise ciddi bir fark atar. Cvt li araçlarda genelde gaza yüklendiğinizde vites düşürüp bağırmaya başlıyor ve tüketim cok artıyor. Dsg ise en uygun vitesle hızlanmaya devam ediyor. İki aracı da kullandığınızda aradaki farkı cok rahat hissedersiniz. Golfün 1.2 si ile aurisi karşılaştırmak daha uygun olur sanırım ki ara hızlanmalarda 1.2 tsı yine onde olur diye düşünüyorum.

    Pooff.. 6000 dd de max torkmu oyle bir motor tanimadim simdiye kadar. Auris 4000 devirlerde max tork verir. Max devirde mx hp verir. Genel olarak atmosferik benzinli motorlarin karakteristigi boyledir
    Cvt sanziman guzel sanzimandir konforlu ve tutumludur. Performans istersen orda sport tusu var bastiginda konfor gidiyor ama arac daha atik oluyor gayet tatmin edici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    [

    Zaten otomatik istiyormuşsun,dsg ye 8 bin lira para verilmez şu şartlarda.
    Adamlar şanzımanımız patlak diye açıklama yapıyor her yerde,sen bir de dsg li araba alıp kapışmaktan bahsediyorsun.


    Uyarı için tşk ederim. Duymuştum arıza falan ama çok satılıp övüldüğü için önemsememiştim alınabilir diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    Bu dediğiniz ülkemiz için geçerli bir kural değil. Chevrolet de lpg kiti ile satıyor ama tamamen ürünlerini satmak için. Cruze'larda lpg ile sorun yaşayan birçok insan var. Toyota aracı lpg'ye uyumlu olsa bile motor ömrünü kısaltacağı için lpg kiti ile satmaz. Toyota bu konularda çok katı. %100 uyumlu olsa yine öyle bir şey yapmaz toyota. 1.3 dizel araçlar cruise kontrol koyarken toyota dizeline koymuyor mesela. Sebebi güçsüz motorda verimli olmazmış, sorun olabilirmiş. Toyota koymadı diye uyumsuz diyebilir misiniz?

    İtiraz ettiğiniz nokta neresi? Fabrika lpg li araç satıyorsa teknik olarak %100 uyumlu kabul edebiliriz. Çünkü oluşacak sorunları gidermekle yükümlüdür. %100 uyumlu olmadığı halde satıyorsa, kullandıkdan sonra sorun çıkarsa anlayabiliriz. Konunun başlagıcı ile sonunu karıştırmayalım.
    Seneye Toyotada Lpg li araç satabilir, Neden olmasın?
    Mantık kurma şekliniz çok garip. TEknik olarak toyota 1.4 d4d sine cc koymuyorsa, ve bu şekilde bir açıklama yapıyorsa tabiki uyumsuzdur diyebiliriz. Bunun altında yatan sebep pazarlama tekniği olsa bile. gidip kendiniz yetkili servis dışında cc taktırabiliyormusunuz? 160la giderken kitlenenme riskini alabilirmisiniz? Benim anlatmak istediğim TEKNİK olarak üretici ne derse odur. YAzılımına bir parametre koyar cc çalışmaz, çalışmıyorsa uyumsuzdur. Toyota isterse tabiki uyumlusunu yapar o ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 15 Mayıs 2013; 14:37:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    Bu dediğiniz ülkemiz için geçerli bir kural değil. Chevrolet de lpg kiti ile satıyor ama tamamen ürünlerini satmak için. Cruze'larda lpg ile sorun yaşayan birçok insan var. Toyota aracı lpg'ye uyumlu olsa bile motor ömrünü kısaltacağı için lpg kiti ile satmaz. Toyota bu konularda çok katı. %100 uyumlu olsa yine öyle bir şey yapmaz toyota. 1.3 dizel araçlar cruise kontrol koyarken toyota dizeline koymuyor mesela. Sebebi güçsüz motorda verimli olmazmış, sorun olabilirmiş. Toyota koymadı diye uyumsuz diyebilir misiniz?

    İtiraz ettiğiniz nokta neresi? Fabrika lpg li araç satıyorsa teknik olarak %100 uyumlu kabul edebiliriz. Çünkü oluşacak sorunları gidermekle yükümlüdür. %100 uyumlu olmadığı halde satıyorsa, kullandıkdan sonra sorun çıkarsa anlayabiliriz. Konunun başlagıcı ile sonunu karıştırmayalım.
    Seneye Toyotada Lpg li araç satabilir, Neden olmasın?
    Mantık kurma şekliniz çok garip. TEknik olarak toyota 1.4 d4d sine cc koymuyorsa, ve bu şekilde bir açıklama yapıyorsa tabiki uyumsuzdur diyebiliriz. Bunun altında yatan sebep pazarlama tekniği olsa bile. gidip kendiniz yetkili servis dışında cc taktırabiliyormusunuz? 160la giderken kitlenenme riskini alabilirmisiniz? Benim anlatmak istediğim TEKNİK olarak üretici ne derse odur. YAzılımına bir parametre koyar cc çalışmaz, çalışmıyorsa uyumsuzdur. Toyota isterse tabiki uyumlusunu yapar o ayrı.

    Subapları eriyen chevrolet cruze'u bayii garanti veriyor diye %100 uyumlu görüyor, bu konuda lpg'ye en uyumlulardan birisi kabul edilen toyotayı bayii lpg'li satmıyor diye uyumsuz görüyorsunuz yani?




  • Max hız ve çok uzun mesafede 1.6 132. hp alabilir. Ancak 1.4 tsi kısa mesafede ve ara hızlanmalarda, sollamalarda daha iyi ve keyiflidir. 1 yıl kadar 1.4 125 hp tsi sahibiydim. 1.6 atmosferiklerden daha zevkle kullandım.
  • Bu araçlar için 5 km rolling vs ana kriter olamaz.Çünkü bunlar performans araçları değil.Aralarındada fark yok gibi.Bİri daha kullanımı zevkli konforludur diğeri lpg uyumludur vs.

    5km rolling benim için ana konudur derseniz araç almayı çok basite indirgemiş olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan
    5km rolling

    Tşk ederim cvplar için auris performansta golfden aşağı kalmaz bunu anladım golfe daha çok para vermek gereksiz oldu benim.

    pardon da kompakt sınıf hatch arayan birinin rollingle 5km ile ne alakası var?
    Kahvede milletle iddiaya mı giriyorsunuz?


    aile aracı için kullanacağım ama yalnız dolaşırken kapışmak zevk benim için bulunduğum şehirdede araçlar genelde c sınıfı araçlar yüksek performans aracı nadir o yüzden merak ediyorum alıpta kağnıya binmek istemiyorum auris hoşuma gitti performansıda tatmin ederse alıp binecem neden merak ettiğim sizin neden zorunuza gidiyor anlamış değilim belki de kahvede iddaya girdim burası paylaşım araştırma sitesi cvp vermek istemiyosanız vermeyin

    İnşallah o kapışmalarda başına birşeyler gelmez.

    CVT kapışma vitesi değil konfor vitesidir. Kapışma için manuel alacaksın ya da dsg.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan
    5km rolling

    Tşk ederim cvplar için auris performansta golfden aşağı kalmaz bunu anladım golfe daha çok para vermek gereksiz oldu benim.

    pardon da kompakt sınıf hatch arayan birinin rollingle 5km ile ne alakası var?
    Kahvede milletle iddiaya mı giriyorsunuz?


    aile aracı için kullanacağım ama yalnız dolaşırken kapışmak zevk benim için bulunduğum şehirdede araçlar genelde c sınıfı araçlar yüksek performans aracı nadir o yüzden merak ediyorum alıpta kağnıya binmek istemiyorum auris hoşuma gitti performansıda tatmin ederse alıp binecem neden merak ettiğim sizin neden zorunuza gidiyor anlamış değilim belki de kahvede iddaya girdim burası paylaşım araştırma sitesi cvp vermek istemiyosanız vermeyin

    İnşallah o kapışmalarda başına birşeyler gelmez.

    CVT kapışma vitesi değil konfor vitesidir. Kapışma için manuel alacaksın ya da dsg.

    +1. Budur.

    CVT de illaki daha sportif bir kullanım isteniyorsa yukarıda bir arkadaşın dediği gibi mandallardan manuele geçecen ya da basacan sport düğmesine. Yoksa standart D konumunda keyif ve ekonomi vitesidir CVT.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu araçlar için 5 km rolling vs ana kriter olamaz.Çünkü bunlar performans araçları değil.Aralarındada fark yok gibi.Bİri daha kullanımı zevkli konforludur diğeri lpg uyumludur vs.

    5km rolling benim için ana konudur derseniz araç almayı çok basite indirgemiş olursunuz.

    Söylediğiniz doğru olabilir ama performans arabaları ikinci el bakımından memura uygun değil ana konu performans olsa o fiyata çok güçlü araçlar alınabilir beni tatmin etsin yeter 1.4 TSİ dsg kullandım yeterli geldi bana auris aynı performansı verirmi diye araştırıyorum diğer kriterlerim var zaten auriste ama motorda bilgim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan
    5km rolling

    Tşk ederim cvplar için auris performansta golfden aşağı kalmaz bunu anladım golfe daha çok para vermek gereksiz oldu benim.

    pardon da kompakt sınıf hatch arayan birinin rollingle 5km ile ne alakası var?
    Kahvede milletle iddiaya mı giriyorsunuz?


    aile aracı için kullanacağım ama yalnız dolaşırken kapışmak zevk benim için bulunduğum şehirdede araçlar genelde c sınıfı araçlar yüksek performans aracı nadir o yüzden merak ediyorum alıpta kağnıya binmek istemiyorum auris hoşuma gitti performansıda tatmin ederse alıp binecem neden merak ettiğim sizin neden zorunuza gidiyor anlamış değilim belki de kahvede iddaya girdim burası paylaşım araştırma sitesi cvp vermek istemiyosanız vermeyin

    İnşallah o kapışmalarda başına birşeyler gelmez.

    CVT kapışma vitesi değil konfor vitesidir. Kapışma için manuel alacaksın ya da dsg.

    +1. Budur.

    CVT de illaki daha sportif bir kullanım isteniyorsa yukarıda bir arkadaşın dediği gibi mandallardan manuele geçecen ya da basacan sport düğmesine. Yoksa standart D konumunda keyif ve ekonomi vitesidir CVT.

    Mandaldan Manuel'e geçince normal Manuel performansı sunarımı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    uyumlu demek takarsanız başınız ağrımaz anlamına gelir , diğer bir bakış açısı ile fabrika çıkışı lpg li satılan araçların motorları lpg yakıt olarak mı üretiliyor? hayır hepside benzine göre üretiliyor . sadece dönüşüm işinden kazanç sağlamak isteyen firma ve servisler bu hizmeti sunuyor toyota buna tenezzül etmiyor o kadar . bu hizmet veriliyor diye sınıflamak saçma, zira adamlar para peşinde . aslında benzinli üretilen hiçbir motora lpg bağlanmamalı ama mecburiyetler var işte ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gastan


    quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan
    5km rolling

    Tşk ederim cvplar için auris performansta golfden aşağı kalmaz bunu anladım golfe daha çok para vermek gereksiz oldu benim.

    pardon da kompakt sınıf hatch arayan birinin rollingle 5km ile ne alakası var?
    Kahvede milletle iddiaya mı giriyorsunuz?


    aile aracı için kullanacağım ama yalnız dolaşırken kapışmak zevk benim için bulunduğum şehirdede araçlar genelde c sınıfı araçlar yüksek performans aracı nadir o yüzden merak ediyorum alıpta kağnıya binmek istemiyorum auris hoşuma gitti performansıda tatmin ederse alıp binecem neden merak ettiğim sizin neden zorunuza gidiyor anlamış değilim belki de kahvede iddaya girdim burası paylaşım araştırma sitesi cvp vermek istemiyosanız vermeyin

    İnşallah o kapışmalarda başına birşeyler gelmez.

    CVT kapışma vitesi değil konfor vitesidir. Kapışma için manuel alacaksın ya da dsg.

    +1. Budur.

    CVT de illaki daha sportif bir kullanım isteniyorsa yukarıda bir arkadaşın dediği gibi mandallardan manuele geçecen ya da basacan sport düğmesine. Yoksa standart D konumunda keyif ve ekonomi vitesidir CVT.

    Mandaldan Manuel'e geçince normal Manuel performansı sunarımı hocam

    Manuelden türetme olan yarı otomatikler dışında (tek ya da çift kavramalı) hiç bir otomatik manuel ile aynı veya daha fazla performansı vermez. Her türlü aktarma organlarında kayıplar olacaktır. CVT'nin artısı klasik otomatiğe göre kayıp daha azdır ve vites geçişi diye bir şey aslında olmadığı için sarsıntısı yoktur. Sport mod CVT'de ekonomiye göre daha yüksek devirlere çıkmanı ve max. torka ulaşmanı sağlar ama manuel auris performansından az da olsa daha düşük olacaktır.




  • Ben gecen cumartesi test ettim cvt 1.6 auris' i bir konuya yazdım izlenimlerimi. Simdi kopyalamanın alemi yok. Size linki atarım özelden. Ancak oyle cok cabuk hızlanıyormuş hissi yok ve iceri biraz fazla ses alıyor ( motor sesi). Ancak sakin kullanımda vites gecisi falan hissetmiyorsunuz. Gerçi cvt'de bildiğimiz anlamda vites de yok ama neyse karıstırmayalım orasını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Ben gecen cumartesi test ettim cvt 1.6 auris' i bir konuya yazdım izlenimlerimi. Simdi kopyalamanın alemi yok. Size linki atarım özelden. Ancak oyle cok cabuk hızlanıyormuş hissi yok ve iceri biraz fazla ses alıyor ( motor sesi). Ancak sakin kullanımda vites gecisi falan hissetmiyorsunuz. Gerçi cvt'de bildiğimiz anlamda vites de yok ama neyse karıstırmayalım orasını

    Atarsanız sevinirim tşkler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstat mesaj kutunuzu kontrol edin, metni gönderdim.Selamlar
  • aurisin 1.6 cvt'nin 0-50'si çok yavaş fakat sonrasında son derece iyi bir hızlanması var.
  • Bu arada arkadaşlar sport tusundan bahsetmisler cvt auriste ki. Yaptığım test sürüşünde sport moduna aldık. Ama motor o kadar bağırdı ki, dile gelse bırak yakamı iflahım söküldü derdi heralde.

    Megane'dan önce robotize otomatik citroen c4 vardı bende. Drive modunda kullanırken vites degistirdiginde öne doğru bir baş selamı veriyordu. Ancak c4 de de sport tuşu mevcuttu ve bu modda kullandıgınızda neredeyse dsg kadar hızlı vites degistiriyordu ve baş selami hissetmiyordunuz. Genel kanının aksine mcp vitesten ben çok memnundum. Sport tuşu karşılaştırması da yapmış olduk boylece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.