Şimdi Ara

1.4 tsi dsg vs 1.6 valvematic cvt

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
4.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Günaydın öncelikle bu 1.6 valvematic 132 bg performansı nasıldır kullanan arkadaşlar 122 bg olan golf ile kıyaslarsak 0-100 ve son hızda ara hızlanmalarda 132 bg hakkını veriyormu fabrika verileri sanki vermiyor gibi gösteriyor bu aracı almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlar tecrübelerini aktarabilirmi.

    http://www.youtube.com/watch?v=vSulHpanhAc&feature=youtu.be


    bir hızlanma denemesi yaptım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gastan -- 31 Mayıs 2013; 20:32:04 >



  • Yokmu tecrübesi olan?
  • En iyisi test etmeniz. Cvt şanzuman ara hızlanmalarda iyidir. 100km'den sonra da tsi lere göre daha canlı olur diye düşünüyorum.

    http://www.otomobil.com.tr/video-test-yeni-2013-toyota-auris-1-6-multidrive-s/





  • Cvp için tşk ederim test imkanım yok şuan bulunduğum şehirde bayiler yok malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 arabanın da 0-1000 mt verilerine bakarsan makul sonuçlar elde edersin .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    2 arabanın da 0-1000 mt verilerine bakarsan makul sonuçlar elde edersin .

    Evt tam aradığım olay ama yeni auris için bulamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 132 hp auris var ama düz vites, cvt kullanmadığım için bilemeyeceğim. genel olarak performansından memnunum... 0-100 gibi bir derdim olmadığı için yakıtından da memnunum...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    golf 5 1.6 fsi?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Auris 132 hp fakat bu gücü cok yuksek devirlerde veriyor. Ayrıca torku da (160) golfe göre (200) düşük. Bunun yanında 160 nm torku 6000 devirlerde veriyor. Golf ise 1500 devirden itibaren veriyor. İki aracı da kullandım. Performans olarak golfle arasında ciddi mesafe var. Yakıt tüketimi konusunda da golf özellikle sakın kullanımlarda cok düşük degerler sunuyor. Sanziman konusunda ise Cvt dsg ye göre cok yavaş kalıyor. Ara hızlanmalarda golf aurise ciddi bir fark atar. Cvt li araçlarda genelde gaza yüklendiğinizde vites düşürüp bağırmaya başlıyor ve tüketim cok artıyor. Dsg ise en uygun vitesle hızlanmaya devam ediyor. İki aracı da kullandığınızda aradaki farkı cok rahat hissedersiniz. Golfün 1.2 si ile aurisi karşılaştırmak daha uygun olur sanırım ki ara hızlanmalarda 1.2 tsı yine onde olur diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 15 Mayıs 2013; 12:02:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunarda

    Auris 132 hp fakat bu gücü cok yuksek devirlerde veriyor. Ayrıca torku da (160) golfe göre (200) düşük. Bunun yanında 160 nm torku 6000 devirlerde veriyor. Golf ise 1500 devirden itibaren veriyor. İki aracı da kullandım. Performans olarak golfle arasında ciddi mesafe var. Yakıt tüketimi konusunda da golf özellikle sakın kullanımlarda cok düşük degerler sunuyor. Sanziman konusunda ise Cvt dsg ye göre cok yavaş kalıyor. Ara hızlanmalarda golf aurise ciddi bir fark atar. Cvt li araçlarda genelde gaza yüklendiğinizde vites düşürüp bağırmaya başlıyor ve tüketim cok artıyor. Dsg ise en uygun vitesle hızlanmaya devam ediyor. İki aracı da kullandığınızda aradaki farkı cok rahat hissedersiniz. Golfün 1.2 si ile aurisi karşılaştırmak daha uygun olur sanırım ki ara hızlanmalarda 1.2 tsı yine onde olur diye düşünüyorum.

    5 km drag olsa sizce ne olur? Benim için en önemli bu konu olacak hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gastan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunarda

    Auris 132 hp fakat bu gücü cok yuksek devirlerde veriyor. Ayrıca torku da (160) golfe göre (200) düşük. Bunun yanında 160 nm torku 6000 devirlerde veriyor. Golf ise 1500 devirden itibaren veriyor. İki aracı da kullandım. Performans olarak golfle arasında ciddi mesafe var. Yakıt tüketimi konusunda da golf özellikle sakın kullanımlarda cok düşük degerler sunuyor. Sanziman konusunda ise Cvt dsg ye göre cok yavaş kalıyor. Ara hızlanmalarda golf aurise ciddi bir fark atar. Cvt li araçlarda genelde gaza yüklendiğinizde vites düşürüp bağırmaya başlıyor ve tüketim cok artıyor. Dsg ise en uygun vitesle hızlanmaya devam ediyor. İki aracı da kullandığınızda aradaki farkı cok rahat hissedersiniz. Golfün 1.2 si ile aurisi karşılaştırmak daha uygun olur sanırım ki ara hızlanmalarda 1.2 tsı yine onde olur diye düşünüyorum.

    5 km drag olsa sizce ne olur? Benim için en önemli bu konu olacak hocam

    bunlar birine dipdibe yakın performansta yakın araçlar, nasıl bir fark olmasını bekliyorsunuz ki? performans otomobili değil ayrıca bunlar, son derece yakın olurlar yüksek hızlarda.




  • Tşk ederim cvplar için auris performansta golfden aşağı kalmaz bunu anladım golfe daha çok para vermek gereksiz oldu benim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    bir motor lpg ye ya uyumlu olur yada olmaz bahsettiğimiz motor fsi,gdi,tsi değil..Honda civic son bir yılda fabrikasyon lpg çıkardı ama lpgsiz binen çok çok azdır.. Lpg uyumlu demek yanlış mı oluyor ya da fd6 kasa civiclerin motoru lpg uyumlu demek yanlış mı olur ? civic motorundan daha tutumlu, mpi gibi taş devrinden kalma motordan çok çok daha tutumlu ve performanslıdır dual vvti...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    Tşk ederim cvplar için auris performansta golfden aşağı kalmaz bunu anladım golfe daha çok para vermek gereksiz oldu benim.

    bence de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gastan
    5km rolling

    Tşk ederim cvplar için auris performansta golfden aşağı kalmaz bunu anladım golfe daha çok para vermek gereksiz oldu benim.

    pardon da kompakt sınıf hatch arayan birinin rollingle 5km ile ne alakası var?
    Kahvede milletle iddiaya mı giriyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    bir motor lpg ye ya uyumlu olur yada olmaz bahsettiğimiz motor fsi,gdi,tsi değil..Honda civic son bir yılda fabrikasyon lpg çıkardı ama lpgsiz binen çok çok azdır.. Lpg uyumlu demek yanlış mı oluyor ya da fd6 kasa civiclerin motoru lpg uyumlu demek yanlış mı olur ? civic motorundan daha tutumlu, mpi gibi taş devrinden kalma motordan çok çok daha tutumlu ve performanslıdır dual vvti...

    mesajımı tekrar okuyunuz.
    Ben lpgli bindim o bindi, 1000.000 kişi lpg taktı ile teknik olarak uyumlu diyemeyiz. Yetkili bir mercinin açıklaması teknik bilgi değeri taşır ve sorumluluk getirir. Aksi haldekilerin hepsi deneme yanılmadır. İstatistiktir.
    fd6 kasaların motoru lpgye uyumlu demek tabiki yanlış olur. Uyumlu ise, fabrikanın kaç yıldır onay vermediği lpg ye, motorda yapılan değişiklikler sonrası onay çıkması ne ifade ediyor? Size göre bana göre mevzusundan bahs etmiyorum. TEknik olarak kesinlik.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan
    5km rolling

    Tşk ederim cvplar için auris performansta golfden aşağı kalmaz bunu anladım golfe daha çok para vermek gereksiz oldu benim.

    pardon da kompakt sınıf hatch arayan birinin rollingle 5km ile ne alakası var?
    Kahvede milletle iddiaya mı giriyorsunuz?


    aile aracı için kullanacağım ama yalnız dolaşırken kapışmak zevk benim için bulunduğum şehirdede araçlar genelde c sınıfı araçlar yüksek performans aracı nadir o yüzden merak ediyorum alıpta kağnıya binmek istemiyorum auris hoşuma gitti performansıda tatmin ederse alıp binecem neden merak ettiğim sizin neden zorunuza gidiyor anlamış değilim belki de kahvede iddaya girdim burası paylaşım araştırma sitesi cvp vermek istemiyosanız vermeyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    [

    Zaten otomatik istiyormuşsun,dsg ye 8 bin lira para verilmez şu şartlarda.
    Adamlar şanzımanımız patlak diye açıklama yapıyor her yerde,sen bir de dsg li araba alıp kapışmaktan bahsediyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    1.4 tsi 2 bin devirden sonra 200 tork verir 122 bg ile biter

    1.6 valvematic 4000 devirden sonra 160 tork verir 132 bg ile biter

    tsi düşük devirde canlıdır , devir çevirtirsen 1.6 valvematic alır

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor

    1.4 tsi alt devirde canlı lpg sıkıntılı nispeten daha dikkat gerektiren bir ünite

    yakıt olarak pek fark olmaz hemen hemen aynı yakar .

    1.6 valvematic lpg ye uyumlu ömürlük , 1.6 lar içinde en tutumlu olan bir motor


    valvematic lpg uyumlu, şeklinde kati bir cümle kuramayız. Bu tarz bir teknik bilgi için, FAbrika çıkışlı lpgli olarak satılması şart. Örnek civic. Örnek 1.6 mpi

    bir motor lpg ye ya uyumlu olur yada olmaz bahsettiğimiz motor fsi,gdi,tsi değil..Honda civic son bir yılda fabrikasyon lpg çıkardı ama lpgsiz binen çok çok azdır.. Lpg uyumlu demek yanlış mı oluyor ya da fd6 kasa civiclerin motoru lpg uyumlu demek yanlış mı olur ? civic motorundan daha tutumlu, mpi gibi taş devrinden kalma motordan çok çok daha tutumlu ve performanslıdır dual vvti...

    mesajımı tekrar okuyunuz.
    Ben lpgli bindim o bindi, 1000.000 kişi lpg taktı ile teknik olarak uyumlu diyemeyiz. Yetkili bir mercinin açıklaması teknik bilgi değeri taşır ve sorumluluk getirir. Aksi haldekilerin hepsi deneme yanılmadır. İstatistiktir.
    fd6 kasaların motoru lpgye uyumlu demek tabiki yanlış olur. Uyumlu ise, fabrikanın kaç yıldır onay vermediği lpg ye, motorda yapılan değişiklikler sonrası onay çıkması ne ifade ediyor? Size göre bana göre mevzusundan bahs etmiyorum. TEknik olarak kesinlik.


    Servisin taktırın sıkıntı olmaz dedikten sonra konuşulacak pekte birşey yok... Para kolay kazanılmıyor milleti sırf marka takıntınızdan dolayı yanlış yönlendirmeyin.. honda ve toyonun 1.6 atmosferikleri lpg ye tamamen uyumludur nokta...




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.