Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
165.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xenophone!


    quote:

    Orjinalden alıntı: vwseverler

    kasa zevkten zevke değişir ben ise golf 6 yı cok beyeniyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    işallah kardeş sonra alırsın ama vw şu uyuz,sade kasaya biraz makyaj yaparsa iyi olur yoksa ben düşünmüyorum tsi felan tamam güzelde kasa beni kıyıyoo..
    ama sanırım bu temmuz ayında bir kaç bişey eklicekler 2008 olarak sonra satışlara
    göre 2008 yılı içerisinde yeni golf 6 yı çıkarıcaklar..




    golf 5 diyecektin sanırım

    evet golf 5 dicektin heralde





  • EVet yanlış yazmısım Golf 5 diycektim
  • ben arabayı servise goturdugumde, forumda yazılanlar uzerine, bir deneyeyim dedim... inanın çok şaşırdım... bu arabaya performans olarak 10/10 veriyorum... 1.4 olduguna inanmak imkansız... benim kullandıgım duz vitesti... mekanik olarak da problem cıkacagını sanmam uzun vadede... koskoca vw.. yapmıştır iyisini... alacaklara hayırlı olsun...10 numara bir araba olmuş..
  • meşhur top gear programının sunucusu jeremy clarkson tsi lı golf gt'yi cok sert eleştirdi. bende 140bglik motorunun test ettim, adamın eleştirilerinde haklılık payı var. yine de jeremy nin eleştrisinden cok motorun dayanıklılığı soru işareti.

    almanya da bu iş sorun olmaz, adamların yolları dumduz, kısın su olmuyor, cukur yok. ustelik adam gibi servisleri var, kazıklama derdinden cok yardımcı olma derdinde. bir alman sorunsuzca alır biner. bizde ne olacagını kestiremiyorum, yollar bol cukurlu, yagmur yagınca her taraf su olur, kaza riski fazla. vw servislerinin durumunu bilmiyorum.

    o yuzden 1 yıl beklemek ve aracın turkiye deki satısını, kullanıcıların memnuniyetini ogrenmekte fayda var. hem fiyatlarıda yumusar.
  • selamlar...
    focus 1 kullanıcısı olarak, bugün 170 hp lik golf TSİ ile 40 dakikalık rest sürüşü gerçekleştirdim.
    sahiden adamlar müthiş bir araç yapmışlar arkadaşlar. kullandığım araç düz vitesdi. henüz 1. vites de hareket ederken bir güç makinasında olduğunuzu hissediyorsunuz. daha önce gaz kesme olayını hiç yaşamamıştım. biraz dikkatsiz olup da, gazı kökleyince araba resmen fırlıyor ve debriyaja basıp 2. vitese atana kadar araç gaz kesmiş oluyor... 2. ve 3. viteslerde motor devrinin tırmanışı müthiş. 3. vitesde motor devri 6500 e gelince araç 170 km/sa hıza ulaşmış oluyor. 4 vites, 5 vites bir de 6. vitesi var meretin...
    araç da 4 yetişkin vardık ve 240 km/sa kadar hıza ulaşdım.

    vw yetkilisi(üniversiteden okul arkadaşım), yanımda oturuyordu sapsarı olmuştu...

    aynen şöyle dedi; TSİ motorlar gerçekten çok güçlü ve bunu yola yansıtan araçlar. benim sıkıntım motordan değil ama bu kasa bu sürate uygun bir kasa değil.

    zaten bunu 170-180 km/sa hızlarda, golf ün şasisindeki kasılmayı direksiyondan hissedebiliyorsun. ama esp devreye girmedi. bence TSİ motor kullanılan araçların süspansiyon ve şasileri biraz daha geliştirilmeli... normal golf ile aynı sistem kullanılmamalı. araca binince ve biraz da performans seviyorsanız eğer, potansiyel kazazedesiniz.

    son olarak söylemek istediğim şu;

    bir FORD kullanıcısı olarak, gerçekten TSİ motoru kıskandım... peformans olarak, şu an piyasada 2007 model olarak satılan bilimum markaların araçlarından çok ama çok farklı... bambaşka bir platform.

    bu motor focusu n yürüyen aksamı üzeri üzerinde olsaydı tadından yenmezdi demeden geçemeyeceğim. bildiğiniz üzere yol tutuş daha iyi.

    Her güzelliğin bir kusuru vardır diyerek selamlarımı sunuyorum..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ricconi

    selamlar...
    focus 1 kullanıcısı olarak, bugün 170 hp lik golf TSİ ile 40 dakikalık rest sürüşü gerçekleştirdim.
    sahiden adamlar müthiş bir araç yapmışlar arkadaşlar. kullandığım araç düz vitesdi. henüz 1. vites de hareket ederken bir güç makinasında olduğunuzu hissediyorsunuz. daha önce gaz kesme olayını hiç yaşamamıştım. biraz dikkatsiz olup da, gazı kökleyince araba resmen fırlıyor ve debriyaja basıp 2. vitese atana kadar araç gaz kesmiş oluyor... 2. ve 3. viteslerde motor devrinin tırmanışı müthiş. 3. vitesde motor devri 6500 e gelince araç 170 km/sa hıza ulaşmış oluyor. 4 vites, 5 vites bir de 6. vitesi var meretin...
    araç da 4 yetişkin vardık ve 240 km/sa kadar hıza ulaşdım.

    vw yetkilisi(üniversiteden okul arkadaşım), yanımda oturuyordu sapsarı olmuştu...

    aynen şöyle dedi; TSİ motorlar gerçekten çok güçlü ve bunu yola yansıtan araçlar. benim sıkıntım motordan değil ama bu kasa bu sürate uygun bir kasa değil.

    zaten bunu 170-180 km/sa hızlarda, golf ün şasisindeki kasılmayı direksiyondan hissedebiliyorsun. ama esp devreye girmedi. bence TSİ motor kullanılan araçların süspansiyon ve şasileri biraz daha geliştirilmeli... normal golf ile aynı sistem kullanılmamalı. araca binince ve biraz da performans seviyorsanız eğer, potansiyel kazazedesiniz.

    son olarak söylemek istediğim şu;

    bir FORD kullanıcısı olarak, gerçekten TSİ motoru kıskandım... peformans olarak, şu an piyasada 2007 model olarak satılan bilimum markaların araçlarından çok ama çok farklı... bambaşka bir platform.

    bu motor focusu n yürüyen aksamı üzeri üzerinde olsaydı tadından yenmezdi demeden geçemeyeceğim. bildiğiniz üzere yol tutuş daha iyi.

    Her güzelliğin bir kusuru vardır diyerek selamlarımı sunuyorum..




    Şasideki kasılma dediğiniz olay nedir. Ben de GolfV kullanıcısıyım da dediğiniz olayı gerçekten merak ettim. Anlayamadığım için soruyorum.
    GolfV gövde direnci statik ve dinamik olarak sınıfında en yükseklerdendir. O hızları neden kaldıramasın ki? Almanlar bu araçları kendileri için üretiyor ve kullanıyorlar. Almanya'da hız sınırlamsı olmayan otobanlar var. Bu da araçların maksimum süratlarde uzun süreli kullanılabileceği ve adamların kendi evlerinde buna uygun araç üretmek zorunda oldukları. Standart bile olsa bir Golf 170-180 km hızları rahat kaldırabilir. Bendeki 102'lik ile o hızları görüyorum, sorun yok. 240 km'ye çıkamadım, mümkün değil, o hızdaki tepkilerini bilemeyeceğim. TSI'de iki seçenek var: 140'lık ve 170'lik. Siz 170'lik kullanmışsınız. 140'lıklar standart süspansiyonla geliyor. Ancak 170'likler 1,5 cm alçaltılmış ve daha sert yay ve amortisör kullanılmıştır. Ancak yine de yetmemiş olabilir. Sanırım siz Focus'un zaten standarttan sert süspansiyonuna alıştığınız için yumuşak gelmiş de olabilir.
    Satışçı arkadaşınızın bunları bilmemesini doğrusu biraz yadırgadım. Daha kullanmadım ama en kısa zamanda ben de gidip bir test sürüşü yapmak istiyorum. Saygılar.




  • düz yolda 240 km/sa hıza, araçda 4 kişi varken hiç gık demeden çıkabiliyor araç... düz yolda şasi de, arabanın yürümesin de, direksiyonda, stabilitede hiç problem yok. şaside ki kasılma derken tatlı viraja girildiğin de araç yatıyor, kendini bırakacakmış gibi geldi bana. direksiyonu hiç tutmadığım kadar sıkı tutmak zorunda kaldım. üsttede yazdığım gibi ESP devreye girmedi. anormal bir durum olsaydı sanırım ESP devreye girerdi. Golf için normal bişey olsa gerek.

    sizin de dediğiniz gibi FORD araçlarda süspansiyon biraz sert ve virajlarda yatma hissi uyandırmıyor...


    test ederkende 10-20 km değil de en az 100 km ye yakın bir test sürüşü gerçekleştirin derim...
  • Golf 1.4 TSİ 140 Hb DSG'yi Kartal Doğuşoto'da test ettim..Golf'e ilk binişimdi..Kalitesi ile ün yapmış bir markanın , maliyet kaygıları adına bazı alanlarda kaliteden ödün vermesini yadırgadım..Örnek: kapılar ve plastikler..Daha iyi olmasını beklerdim, bu sınıfta daha ucuza daha iyileri var çünkü...Fakat arabayı çalıştırıp yol almaya başladığımda tüm bu olumsuzluklar bir anda önemsiz geldi..Öncelikle DSG'nin gerçekten alanında en iyisi olduğunu hemen farkediyorsunuz..Sanki tam-otomatik vitesmiş gibi sarsıntısız ve hızlı vites geçişleri ile çok konforlu ve seri..Ayrıca yokuşta kalkış desteği çok işe yarıyor..TSİ motor geçekten çok etkileyici, özellikle yüksek devirlerde tam bir canavar..Kartal E5-Tem bağlanyı yolu sürat yapmak için çok uygundu..Hızın 180'e nasıl çıktığını farketmedim bile..Yol tutuş ve düz yol stabilitesi gerçekten de güven vericiydi..Bir ara 160 km/h iken anlık tüketimin 13-14'leri gösterdiğini gördüm, bu da tüketim açısından çok ekonomik olmadığını gösteriyor.. TSİ 120 HB olarak ta üretilip Golf6'da kullanılacağını okumuştum bir yerlerden..Fakat bence 140 Hb tam da bu kasanın motoru, daha azı tat vermez..




  • Bu araçların bence en iyi tarafı vergi avantajı.Yüksek performansa düşük vergi.
  • bugün elazığdan okulun tatil olmasını bilip malatya tan otoya TSI golf'ü test etmek için gittim....İlk kez golfe bindim...Sürmeden yazıp-çizmek çok kolay(benim için de geçerli konuşması kolay oluyor...)Ama direksiyonun başına geçip gaza dokunmaya başladıktan sonra aracın başka-bambaşka olduğunu hemen farkediyorsunuz..Yol bozukdu ve yağmurluydu nasıl 160 km/h'geldiğimi farketmedim(Ortam daha fazla basmaya müsait değildi)...Bu arada vites 4 teydi ve bassaydım 4'de zorlanmadan daha da gidebilirdi...Garip olan aletin bir de 5 ve 6, vitesleri varmış...İnanın inmek istemedim arabadan....İndikten sonra üzülerek baktım arabaya,bu arada test aracına egzoz,camlara film falan atmışlar tam manyak olmuş.....Bence herkes gidip sürsün bu arabayı....Satış temsilcisinden söz aldım bidahaki gidişimde daha uzun süreli kapsamlı sürecem....

     1.4 TSİ KULLANAN VARMI


     1.4 TSİ KULLANAN VARMI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melankolik23 -- 14 Mart 2007; 23:15:10 >




  • bu araç sürürmezmi be dostum 10 senede olsa sürerim
    quote:

    Orjinalden alıntı: melankolik23

    bugün elazığdan okulun tatil olmasını bilip malatya tan otoya TSI golf'ü test etmek için gittim....İlk kez golfe bindim...Sürmeden yazıp-çizmek çok kolay(benim için de geçerli konuşması kolay oluyor...)Ama direksiyonun başına geçip gaza dokunmaya başladıktan sonra aracın başka-bambaşka olduğunu hemen farkediyorsunuz..Yol bozukdu ve yağmurluydu nasıl 160 km/h'geldiğimi farketmedim(Ortam daha fazla basmaya müsait değildi)...Bu arada vites 4 teydi ve bassaydım 4'de zorlanmadan daha da gidebilirdi...Garip olan aletin bir de 5 ve 6, vitesleri varmış...İnanın inmek istemedim arabadan....İndikten sonra üzülerek baktım arabaya,bu arada test aracına egzoz,camlara film falan atmışlar tam manyak olmuş.....Bence herkes gidip sürsün bu arabayı....Satış temsilcisinden söz aldım bidahaki gidişimde daha uzun süreli kapsamlı sürecem....

     1.4 TSİ KULLANAN VARMI


     1.4 TSİ KULLANAN VARMI





  • merhaba arkadaşlar.Geçenlerde golf tsi düz vites kullandım kullanmaz olaydım.Niye derseniz diğer araçlar çok kötü geliyor.Arabayı kullanması çok zevkli, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bile..Sonrasında yeni civic, focus tdci kullandım golfün yanından geçmez.Golfun direksiyon kontrolü, yol tutuşu verdiği güven perfrormansı harika. Özellikle focus büyük hayal kırıklığı yarattı, dizel torku iyidir pek fazla fark yoktur demişitim ama golften sonra tren gibi geldi.Önde getz vardı 4. viteste 100 ile giderken sonuna kadar gaza bastım getze yaklaşamadı bile.golf olsaydı sağından geçip giderdim herhalde.Civicin tasarımı güzel ama eninde sonunda japon arabası, normal kullanım için vasat sağlam bi araba.Golfte giderken diğer arabalar duruyor siz aralarından geçip gidiyorsunuz gibi geliyor..Plastik aksamı birazdaha kaliteli olsaydı iyi olurdu ama diğerleri arasında gömlek gömlek fark var..




  • Son zamanalrda fakeler coğaldı nedense acaba sen kmin fakesisin
    quote:

    Orjinalden alıntı: targocid

    merhaba arkadaşlar.Geçenlerde golf tsi düz vites kullandım kullanmaz olaydım.Niye derseniz diğer araçlar çok kötü geliyor.Arabayı kullanması çok zevkli, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bile..Sonrasında yeni civic, focus tdci kullandım golfün yanından geçmez.Golfun direksiyon kontrolü, yol tutuşu verdiği güven perfrormansı harika. Özellikle focus büyük hayal kırıklığı yarattı, dizel torku iyidir pek fazla fark yoktur demişitim ama golften sonra tren gibi geldi.Önde getz vardı 4. viteste 100 ile giderken sonuna kadar gaza bastım getze yaklaşamadı bile.golf olsaydı sağından geçip giderdim herhalde.Civicin tasarımı güzel ama eninde sonunda japon arabası, normal kullanım için vasat sağlam bi araba.Golfte giderken diğer arabalar duruyor siz aralarından geçip gidiyorsunuz gibi geliyor..Plastik aksamı birazdaha kaliteli olsaydı iyi olurdu ama diğerleri arasında gömlek gömlek fark var..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: galasek

    Son zamanalrda fakeler coğaldı nedense acaba sen kmin fakesisin
    quote:

    Orjinalden alıntı: targocid

    merhaba arkadaşlar.Geçenlerde golf tsi düz vites kullandım kullanmaz olaydım.Niye derseniz diğer araçlar çok kötü geliyor.Arabayı kullanması çok zevkli, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bile..Sonrasında yeni civic, focus tdci kullandım golfün yanından geçmez.Golfun direksiyon kontrolü, yol tutuşu verdiği güven perfrormansı harika. Özellikle focus büyük hayal kırıklığı yarattı, dizel torku iyidir pek fazla fark yoktur demişitim ama golften sonra tren gibi geldi.Önde getz vardı 4. viteste 100 ile giderken sonuna kadar gaza bastım getze yaklaşamadı bile.golf olsaydı sağından geçip giderdim herhalde.Civicin tasarımı güzel ama eninde sonunda japon arabası, normal kullanım için vasat sağlam bi araba.Golfte giderken diğer arabalar duruyor siz aralarından geçip gidiyorsunuz gibi geliyor..Plastik aksamı birazdaha kaliteli olsaydı iyi olurdu ama diğerleri arasında gömlek gömlek fark var..




    Kimseyi itham etmeyin. Şüphelendiğiniz bir durum var ise Şikayet butonu ile yönetime bildirin.




  • Arkadaşlar niye kızıyorsunuz ki??Ben düşüncelerimi belirttim.Objektif olarak araba almaya çıkmış biri olarak.Teknik bilgi ve sürüş açısından boş değiliz biraz birikimimiz var herhalde.Boş ve fake bilgi varsa sizde görüşlerinizi belirtebilirsiniz.saygılarımla
  • Targocid i fazla kullanmamak lazım ama, hoş geldiniz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: targocid

    Arkadaşlar niye kızıyorsunuz ki??Ben düşüncelerimi belirttim.Objektif olarak araba almaya çıkmış biri olarak.Teknik bilgi ve sürüş açısından boş değiliz biraz birikimimiz var herhalde.Boş ve fake bilgi varsa sizde görüşlerinizi belirtebilirsiniz.saygılarımla
  • Ben hafif eğimde 220 gördüm golf fsı ile ama golf gt 240 hayli görür
    quote:

    Orjinalden alıntı: cornell2

    170'liği kullandık, yukardaki arkadaşlardan biri uçmuş biraz 3 viteste 170, 4 kişiyle 240 filan gibi. 3 viteste 140-150 arasında devri bitiyor 7000 civarında, 3 viteste 170 yapmaz o araba. Artı 220'ye kadar çıkıyor, ama kaptırıp gelmez ya da yokuş aşağı değilse 240 göremez, 5600 5700 devir civarı 220 hızda kalıyor. Ama yokuş aşağı 235'leri görüyor rahat.
  • ya beyler şu tsi aracı olan var mı test etmiş olan değil ? varsa bilgilerini aktarsın
  • Sanırım Allforone nikli arkadaşta var.
  • evet ama nezamandır göremiyom forumlarda allforone yi
    quote:

    Orjinalden alıntı: Woodpecker

    Sanırım Allforone nikli arkadaşta var.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.