Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
165.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • motor harika fazlasıyla insanı tatmin ediyo motor ilgili hiç sorun şikayetim yok fakat bu aralar arabadan fazlasıyla
    tıkırtılar gelmeye başladı sol kapımdan beni çıldırtan sesler geliyor
    ayrıca kasislerden geçerken ön süspansiyonlardan gıcırtı sesi alıyorum bu bahsedilen burç başları sorunu olmalı ama aynı sey eski golfumdede vardı belli bir üsre sonra geçti umarım buda geçer
    ve nedeni belli olmayan bazı ses ve tıkırtılar arabamdan sogumak istemiyorum ama böle devam ederse sogucam servise gidigim desem
    aracı parçalıcaklar sorunu çözmek için dahada berbat etceklerine eminim o yüzden gitmicem umarım sizde bu sorunlar yoktur çünkü cok can sıkıcı
    herkese iyi porumlar...
  • aracın altında ısı kalkanı var manifold başlangıcından arka tekerlerin başladığı yere kadar uzanıyor söyle sıkıştırsınlar o sesler ondan geliyor en garantilisi somunların altına lastik koymamışlar bilememişler bizim yolları komple söktür birer lastik somun koysunlar gör bak tıkırtı kalıyormu sebepsiz sonuç olmaz sebebini bulmak zorundalar bulmazlarsa söyle tehdit edelim toplanıp gazeteye yarım sayfa ilan vericez diyelim bak nasıl buluyorlar kaynağını ben opele öyle yapmıştım 6 ayda çözemedikleri sorun 1 günde çözüldü 3-5 parçayı birden değiştirdiler garantiden birde ingiltereden aradılar özür dilediler ne yazıkki bütün servisler böyle dostum vw e mahsus birşey değil biraz diş göstermek lazım gerekirse haber ver ingilizce bir mektup döşenelim yurtdışına

    quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    motor harika fazlasıyla insanı tatmin ediyo motor ilgili hiç sorun şikayetim yok fakat bu aralar arabadan fazlasıyla
    tıkırtılar gelmeye başladı sol kapımdan beni çıldırtan sesler geliyor
    ayrıca kasislerden geçerken ön süspansiyonlardan gıcırtı sesi alıyorum bu bahsedilen burç başları sorunu olmalı ama aynı sey eski golfumdede vardı belli bir üsre sonra geçti umarım buda geçer
    ve nedeni belli olmayan bazı ses ve tıkırtılar arabamdan sogumak istemiyorum ama böle devam ederse sogucam servise gidigim desem
    aracı parçalıcaklar sorunu çözmek için dahada berbat etceklerine eminim o yüzden gitmicem umarım sizde bu sorunlar yoktur çünkü cok can sıkıcı
    herkese iyi porumlar...




  • deniycem bende yok bu şekilde ses ama olursa aklımda dursun iyi oldu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    aracın altında ısı kalkanı var manifold başlangıcından arka tekerlerin başladığı yere kadar uzanıyor söyle sıkıştırsınlar o sesler ondan geliyor en garantilisi somunların altına lastik koymamışlar bilememişler bizim yolları komple söktür birer lastik somun koysunlar gör bak tıkırtı kalıyormu sebepsiz sonuç olmaz sebebini bulmak zorundalar bulmazlarsa söyle tehdit edelim toplanıp gazeteye yarım sayfa ilan vericez diyelim bak nasıl buluyorlar kaynağını ben opele öyle yapmıştım 6 ayda çözemedikleri sorun 1 günde çözüldü 3-5 parçayı birden değiştirdiler garantiden birde ingiltereden aradılar özür dilediler ne yazıkki bütün servisler böyle dostum vw e mahsus birşey değil biraz diş göstermek lazım gerekirse haber ver ingilizce bir mektup döşenelim yurtdışına

    quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    motor harika fazlasıyla insanı tatmin ediyo motor ilgili hiç sorun şikayetim yok fakat bu aralar arabadan fazlasıyla
    tıkırtılar gelmeye başladı sol kapımdan beni çıldırtan sesler geliyor
    ayrıca kasislerden geçerken ön süspansiyonlardan gıcırtı sesi alıyorum bu bahsedilen burç başları sorunu olmalı ama aynı sey eski golfumdede vardı belli bir üsre sonra geçti umarım buda geçer
    ve nedeni belli olmayan bazı ses ve tıkırtılar arabamdan sogumak istemiyorum ama böle devam ederse sogucam servise gidigim desem
    aracı parçalıcaklar sorunu çözmek için dahada berbat etceklerine eminim o yüzden gitmicem umarım sizde bu sorunlar yoktur çünkü cok can sıkıcı
    herkese iyi porumlar...




    bugun başka bir sorun keşfettim direksiyondan garip sesler geliyo çevirince sizce normalmi tak sesi ve tel geriliyomuş gibi bir ses
    offfff sizde varmı arkadaşlar bu ses??????

    hocam dediginiz mantıklı çünkü dedigim olay 2 kasısten geçince oluyo sonra kesiliyo ısınınca geçiyo sanırsam daha denemedeyım.
    ayrıca burç başlarında sorun oldugunu duymuştum.
    sol kapıdan gelen sesler inanın illet ediyo düz yolda ses yapmıyo fakat çukurda tam bir felaket bu hafta sonu götürmeyi planlıyorum
    olmadı başka zaman vaktim yok gittigim zaman kavga ediyorum servislerde beni deli ediyolar golfumde hiç bir sorun yoktu fakat
    iş yaptırmak için bagırmak çagırmak tehtit etmek gerekiyo her servis böle dediginiz gibi bundan cok önce toyota avensisim var 98 model
    inanın araç servisten çımak bilmedi girdigi gibi bir sürü sorun çıkardı 5 defa diskleri degişti direksiyon tarafında sorunlarda vardı daha neler neler
    bizimi buldu bilmiyorum güya toyota cok sorunsuz!!
    vw geçince hiç sorun çıkmadı ama jetta çıkarırsa cok üzülürüm begenerek tsi motora güvenerek aldım eger araçta şu tıkırtılar devam ederse
    inanın fazlasıyla soguycam 2004 model golfümde tıkırtı gelmedi hiç ,2008 model bir araç için bence pek normal degil vwnın kaliteyi bu kasada
    düşürdügü kesin ama sadece kapı altındaki plastik kalitesi düşmüş bence seste o yüzden yoksa diger yerleri aynı.




  • 3 aylık araba kimsenin elinde kalmamış bence sen servise bir git hangi servise gittiğinide bana söyle plakanıda pm at bana nedir durum bir anlayalım , müslümanmısın bilmem ama tevekkül diye birşey vardır sen hiçbirşey yapma sonra ne yapcam ben diye ağla, başka bir niyetin varsa açık söyle başka bir niyetin olduğunu hiç sanmıyorum çünkü konu ile ilgili yazdığın bütün mesajları okudum çok memnundun alavere dalavere yok gibi o yüzden bence sen doğru servise banada sonucu haber verde yol haritası çizelim üzme tatlı canını patlıcan pişir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VAV

    Merhaba,

    Sanıyorum, bu forumda VW Jetta 1.4 TSI 170HP otomobil kullanan bir tek streptozotocinus arkadaşımız vardı. İnşallah Aralık ortasından itibaren ben de onu yalnız bırakmayacağım. Bakalım S40 T5'den sonra VW Jetta 1.4 TSI 170HP beni ne kadar tatmin edecek. Biraz beklemem gerekiyor, çünkü, Comfortline + DSG + Sunroof + Xenon far diyince satıcı "o zaman sizi bir 45 gün bekleteceğiz, çünkü sipariş ile getirmemiz gerekiyor" diyince zaten otomobil aramaktan bunalmış bir halde 2.ooo YTL'yi cukka edip siparişimi verip beklemeye başladım. Sadece, acaba deri koltuk siparişi de versemiydim diye düşünüyorum. Satıcı ile daha sonra görüştüğümüzde kendilerinin daha sonradan deri döşeme yapabileceklerini öğrendim. Ancak, "orjinal kadar kaliteli olabilirmi?" şüphesi içimi kemiriyor. Ne dersiniz? Siparişi orjinal deri koltuklu olacak şekilde değiştirmemi önerirmisiniz? Bu doğrultuda kararımı netleştirmem için satıcı bana 15 Kasım'a kadar süre verdi. Lütfen tez cevap.

    streptozotocinus arkadaşım, artık otomobillerimiz hakkında, her ne kadar öyle anılmasa da, "Jetta GT" desek daha iyi olacak galiba. :)

    streptozotocinus arkadaşım, birde "Jetta GT" otomobilin hakkında tecrübe ve görüşlerini de almak isterim. Her ne kadar şimdiden belirteceğin olumsuz görüşler konusunda benim için iş işten çoktan geçmiş olsa da..... :)

    Sevgiler.


    merhaba,

    öncelikle kararınız ve yeni arabanız hayırlı olsun.
    umarım tez gelir.
    aksesuara ve donanıma önem verdiğinizi anlıyorum.
    ben de sunroof+DSG+Xenon far düşünüyorum.
    fakat mp3 player ve turbo basınç göstergeleri de olmasını istiyorum.
    bu seçenekler var mı ?

    bunu size sorma nedenim daha yeni sipariş vermiş olmanız.
    biliyorsunuzdur mutlaka...




  • mp3 player vaaaaaaarrrrr
  • bugun arabayi teslim aldim, 2000 model astra'dan sonra kendimi cennette sandim. 7 sene kutuk kullanmisiz haberimiz yokmus. ilk gun benzin sarfiyatini yol bilgisayari elverdigince test ettim. otobanda 80km ile hız sabitleyici acikken 4.4-4.6'ya kadar dusurebildim. normal sehir ici trafiginde de 8-8.5 arasinda geziyor. hafta sonu daha fazla kullanip daha detayli yazarim. ilk izlenimlerim cok olumlu, arabamin herseyinden memnunum. daha iyileri sizlere nasip olsun arkadaslar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brave5213

    bugun arabayi teslim aldim, 2000 model astra'dan sonra kendimi cennette sandim. 7 sene kutuk kullanmisiz haberimiz yokmus. ilk gun benzin sarfiyatini yol bilgisayari elverdigince test ettim. otobanda 80km ile hız sabitleyici acikken 4.4-4.6'ya kadar dusurebildim. normal sehir ici trafiginde de 8-8.5 arasinda geziyor. hafta sonu daha fazla kullanip daha detayli yazarim. ilk izlenimlerim cok olumlu, arabamin herseyinden memnunum. daha iyileri sizlere nasip olsun arkadaslar


    hocamkazasız belasız günlerde kullan inşallah




  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    3 aylık araba kimsenin elinde kalmamış bence sen servise bir git hangi servise gittiğinide bana söyle plakanıda pm at bana nedir durum bir anlayalım , müslümanmısın bilmem ama tevekkül diye birşey vardır sen hiçbirşey yapma sonra ne yapcam ben diye ağla, başka bir niyetin varsa açık söyle başka bir niyetin olduğunu hiç sanmıyorum çünkü konu ile ilgili yazdığın bütün mesajları okudum çok memnundun alavere dalavere yok gibi o yüzden bence sen doğru servise banada sonucu haber verde yol haritası çizelim üzme tatlı canını patlıcan pişir


    elhamdürillah müslümanız hocam ayıp ettin ben burda ne gördüysem ne duyduysam yazarım sana pm den şimdi msj atıyorum sorgulaya bilirsin plakayı
    ama bu kadar şey bahsettim yazdım sana yetmemiş inandırıcı gelmemiş garip eski msjlarımıda okumuşsun!
    ben arabamı cok seviyorum her şeyiyle cok iyi bir araç tam bana hitap ediyor fakat bazı hatalarınıda göz ardı edemedim araç daha 4000 km
    tıkırtı tukurtu gelmesi beni cok üzdü servise gidip tabiki hakkımı arıcam ama işlerim yogun şu sıralar birde servis illetiyle kendimi yoramam
    en uygun zamanda gidicem hemde baya detaylı gidicem.




  • kusura gakma paranoya oldumartık önüne gelen bizle uğraşıyorda

    düb beni sıklıkla hondacı kardeşler destekledi...

    http://forum.donanimhaber.com/m_19013742/mpage_2/key_/tm.htm

    quote:

    Orjinalden alıntı: emread


    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    3 aylık araba kimsenin elinde kalmamış bence sen servise bir git hangi servise gittiğinide bana söyle plakanıda pm at bana nedir durum bir anlayalım , müslümanmısın bilmem ama tevekkül diye birşey vardır sen hiçbirşey yapma sonra ne yapcam ben diye ağla, başka bir niyetin varsa açık söyle başka bir niyetin olduğunu hiç sanmıyorum çünkü konu ile ilgili yazdığın bütün mesajları okudum çok memnundun alavere dalavere yok gibi o yüzden bence sen doğru servise banada sonucu haber verde yol haritası çizelim üzme tatlı canını patlıcan pişir


    elhamdürillah müslümanız hocam ayıp ettin ben burda ne gördüysem ne duyduysam yazarım sana pm den şimdi msj atıyorum sorgulaya bilirsin plakayı
    ama bu kadar şey bahsettim yazdım sana yetmemiş inandırıcı gelmemiş garip eski msjlarımıda okumuşsun!
    ben arabamı cok seviyorum her şeyiyle cok iyi bir araç tam bana hitap ediyor fakat bazı hatalarınıda göz ardı edemedim araç daha 4000 km
    tıkırtı tukurtu gelmesi beni cok üzdü servise gidip tabiki hakkımı arıcam ama işlerim yogun şu sıralar birde servis illetiyle kendimi yoramam
    en uygun zamanda gidicem hemde baya detaylı gidicem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 13 Kasım 2007; 8:40:49 >




  • şöyle bir sayfa buldum internette amerikada galiba jetta passatın fiyatına yakın satılıyor biz galiba gerçekten çok iyi bir arabaya biniyoruz arkadaşlar

    http://www.topgear.com/drives/E8/A2/new/

    Performance
    The Volkswagen Jetta is offered with a choice of six engines - four petrol and two diesel. These comprise of a 138bhp 1.4 T-FSI, a 1.6 FSI 113bhp; two-litre FSI 148bhp; two-litre T-FSI 197bhp (as seen in the Golf GTi); 1.9-litre TDI 104bhp; and a two-litre TDI with either 138bhp or 197bhp. All the diesel engines will be available with Volkswagen's excellent DSG automatic gearbox. And as with the Golf, it makes more sense to go for the 2.0 TDI with its useful 138bhp and excellent pairing with the automated manual DSG. The 1.9 TDI is just a little old and noisy now. It makes the Jetta feel fast enough and has lots of torque, but the two-litre is much more refined.


    Driving
    It's based on the Golf so expect decent handling and a quality ride. Sharp, stable and controlled at speed and through corners, the Jetta can be a tad firm over potholes meaning the jolt is transferred into the cabin. Electric power steering gets progressively weightier with speed but it does not give enough feedback for the Jetta to be a true sports saloon.


    Space
    There is plenty of room in the rear for legs and elbows, but head space is more limited than the Golf's due to the lower roof line at the rear. At 527 litres, the boot is huge and on a par with larger saloons, like the Passat (565 litres).


    Build Quality
    The Golf's already excellent build quality has been taken up a gear. So as well as the usual sturdiness, the Jetta's finishing touches are outstanding, including the large chrome grill and LED rear lights. Running gear will be as strong and reliable as any other VW so there's no worries there.


    Equipment
    In keeping with its upmarket image, all the Jetta trim levels have excellent levels of kit. So every model has electric windows, a CD player and remote central locking. S trim upwards has climate control while the SE versions have alloys, cruise control and automatic lights and wipers. Leather is an option on the SE only. The Sport receives satnav.


    Safety
    The new Jetta features a host of safety functions on all models. So you get as standard ABS with brake assist and EBD (Electronic Brake-pressure Distribution), driver and front passenger airbags, plus a curtain airbag system. Then there's ESP including EDL (Electronic Differential Lock) and traction control. Should be good for a five-star crash rating.


    Owning
    All the engines give good fuel economy and low emissions, equating to affordable tax liabilities. The only problem, for private buyers anyway, will be the car's residuals. The old Bora saloon was never understood in this country and so its values suffered. Expect the same to happen to the Jetta.


    Value
    The Jetta is expensive at a few hundred pounds cheaper than the Passat. Which begs the question: what's the point?

    Verdict
    The new Jetta is beautifully built and excellent to drive. However, so is the Golf for slightly less money and the larger Passat for slightly more money. Either Volkswagen knows its niches, or it has priced the Jetta into pointlessness. We suspect the latter.

    Volkswagen Jetta rivals
    Volkswagen Golf
    Volkswagen Passat
    Renault Megane saloon


    Search the site for Volkswagen Jetta




  • Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    şöyle bir sayfa buldum internette amerikada galiba jetta passatın fiyatına yakın satılıyor biz galiba gerçekten çok iyi bir arabaya biniyoruz arkadaşlar

    http://www.topgear.com/drives/E8/A2/new/

    Performance
    The Volkswagen Jetta is offered with a choice of six engines - four petrol and two diesel. These comprise of a 138bhp 1.4 T-FSI, a 1.6 FSI 113bhp; two-litre FSI 148bhp; two-litre T-FSI 197bhp (as seen in the Golf GTi); 1.9-litre TDI 104bhp; and a two-litre TDI with either 138bhp or 197bhp. All the diesel engines will be available with Volkswagen's excellent DSG automatic gearbox. And as with the Golf, it makes more sense to go for the 2.0 TDI with its useful 138bhp and excellent pairing with the automated manual DSG. The 1.9 TDI is just a little old and noisy now. It makes the Jetta feel fast enough and has lots of torque, but the two-litre is much more refined.


    Driving
    It's based on the Golf so expect decent handling and a quality ride. Sharp, stable and controlled at speed and through corners, the Jetta can be a tad firm over potholes meaning the jolt is transferred into the cabin. Electric power steering gets progressively weightier with speed but it does not give enough feedback for the Jetta to be a true sports saloon.


    Space
    There is plenty of room in the rear for legs and elbows, but head space is more limited than the Golf's due to the lower roof line at the rear. At 527 litres, the boot is huge and on a par with larger saloons, like the Passat (565 litres).


    Build Quality
    The Golf's already excellent build quality has been taken up a gear. So as well as the usual sturdiness, the Jetta's finishing touches are outstanding, including the large chrome grill and LED rear lights. Running gear will be as strong and reliable as any other VW so there's no worries there.


    Equipment
    In keeping with its upmarket image, all the Jetta trim levels have excellent levels of kit. So every model has electric windows, a CD player and remote central locking. S trim upwards has climate control while the SE versions have alloys, cruise control and automatic lights and wipers. Leather is an option on the SE only. The Sport receives satnav.


    Safety
    The new Jetta features a host of safety functions on all models. So you get as standard ABS with brake assist and EBD (Electronic Brake-pressure Distribution), driver and front passenger airbags, plus a curtain airbag system. Then there's ESP including EDL (Electronic Differential Lock) and traction control. Should be good for a five-star crash rating.


    Owning
    All the engines give good fuel economy and low emissions, equating to affordable tax liabilities. The only problem, for private buyers anyway, will be the car's residuals. The old Bora saloon was never understood in this country and so its values suffered. Expect the same to happen to the Jetta.


    Value
    The Jetta is expensive at a few hundred pounds cheaper than the Passat. Which begs the question: what's the point?

    Verdict
    The new Jetta is beautifully built and excellent to drive. However, so is the Golf for slightly less money and the larger Passat for slightly more money. Either Volkswagen knows its niches, or it has priced the Jetta into pointlessness. We suspect the latter.

    Volkswagen Jetta rivals
    Volkswagen Golf
    Volkswagen Passat
    Renault Megane saloon



    zaten ilk çıktıgında fiyat olarak daha pahalıydı şu anda çok uygun




  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    arkadaşlar 1.4 140 hp ile 1.4 170 hp arasındaki farkı nasıl anlarız yani içinde, dışında aksesuarlarında felan fark warmı yoksa 140 ile 170 arasındaki farkı anlamamız imkansız mı???


    arka tampon altı boyalı
    direksiyonda metal kısım var
    170 de çift egzoz görünüyor 140lıkta içinde saklı farklımı bilmiorum belki fark vardır.
    devir göstergesinde redline 7000 den başlyo 170 lık için, 140 ta 6400 de
    başkada bilmiorum
  • Hocam yolda kaç tane 550lik görebiliyorsun
    Dikkat et solundan hızla bir canavar geçtiyse ve sen ne plakasını nede markasını göremediysen bilki o bir Type-R'dır

    [Bunların hepsi streptozotocinus abimle aramızdaki diyaloglardır hepsi birer hayal ürünüdür kimse yanlış anlamasın lütfen ]


    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    anladım anladım ben 550 hp dedim sen 200 hp dedin sende anladın üstaaadd
    quote:

    Orjinalden alıntı: heLLWeapon

    Üstad kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş he alabileceğimiz araçlardan konussak mesela Type-R falan
    Arkasından vw'ler de miyavlayacak galiba ki miyavlıyorda.Geçenlerde başka bir dorumda bir arkadaş satıyordu Type-R'ını sebeb 10 günde 2 kere polisin bağlaması eeee o arabayı poliste bağlamasa yolda kim bağlayacak Anladın sen üstadddddd


    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    nasıldı kemal sunalın deli kaymakam filmi eşkiya bilo öldürdükçe çoğalıyordu teslim ol la biloooo ben ölmeeeemm harbiden bizim şu golfler deli kaymakam gibi yaa 550 hp yapmışlar arabayı arkadan civcivler cik cik diye bağırıyo
    quote:

    Orjinalden alıntı: heLLWeapon


    quote:

    Orjinalden alıntı: taylans68

    efsaneler ölmezzzzzzzzzz he he he sadece şekil değiştirir he he.



    O 5 kasa ile beraber öldü be










  • 200 diye biliyorum vw web sayfasına bak istersen en sağlıklısı
    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    arkadaşlar 2.0 tsi kaç hp
  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    arkadaşlar 2.0 tsi kaç hp


    2 litrelik bir TSI motor simdilik yok ama golf gti'da kullanilan 200 beygirlik 2 litre turbo fsi bir motor var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brave5213


    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    arkadaşlar 2.0 tsi kaç hp


    2 litrelik bir TSI motor simdilik yok ama golf gti'da kullanilan 200 beygirlik 2 litre turbo fsi bir motor var.



    türkiyeye gelmez zaten bu motor seçenegi vergi avantajı için 1.4 tsi geldi zaten 170 ps yeterki
  • streptozotocinus abi yolda kaç tane 550 bg golf görüyorsunAma dikkat et arabayla giderken solundan vinnnn diye bir şey geçtiyse ve sen markasını göremediysen bil ki o bir 200 bg bir Type-R'dırYollarda sıkça görmen mümkün

    [NOT:Bu arada streptozotocinus abimizle yapmış oldugumuz şakalaşmalar hayal ürünüdür]
  • http://www.youtube.com/watch?v=0tZlCx9VYkI

    aha kafası yarildi
    quote:

    Orjinalden alıntı: heLLWeapon

    streptozotocinus abi yolda kaç tane 550 bg golf görüyorsunAma dikkat et arabayla giderken solundan vinnnn diye bir şey geçtiyse ve sen markasını göremediysen bil ki o bir 200 bg bir Type-R'dırYollarda sıkça görmen mümkün

    [NOT:Bu arada streptozotocinus abimizle yapmış oldugumuz şakalaşmalar hayal ürünüdür]




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.