Şimdi Ara

1.4 turbo 140 hp almak istiyorum (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
3
Favori
4.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Alabiliyorsan K kasa al hocam. Ben dynamic olanını 68.800 TL'ye aldım, benden daha düşük fiyata alanlar da oldu. J Kasa yakıt konusunda seni çok üzer ve Vag grubunun 1.2 TSI'si ile aynı performansı alırsın.

    Bu sınıfta virajlarda Astra K'yı geçecek araç yok hocam. Yol tutuş konusunda bir tek focus üstün ama 8,3 saniyeye yakın bir sürede 100 km/h hıza çıkan bir focus olmadığı için, kanaatimce onu da sollar virajlarda K kasa Astra. Zaten sport tuşuna basınca arabaya bir haller oluyor. Hanımın yanında ilk defa sport tuşuna bastığımda, daha gazlamadan ne yaptın bu arabaya dedi. (Wir leben autos)

    Geriye kaldı vag grubu. Bu grupta 150 hp için ya torsiyonlu fr alacaksın, ya da patlak dsg'li golf. Yorumlar watt's bağlantılı arka süspansiyonun golf'ün tam bağımsız arka süspansiyonundan üstün olduğu yönünde. Fakat 150 hp'lik golf için patlak dsg'ye razı olmak zorundasınız (Das auto farkı). Manuel vites için 125 hp'lik olanı almak zorunda bırakıyorlar.

    Subap erimesi lpg takılınca oluyor sanırım. K kasa zaten lpg ile uyumsuz ve gerek de yok.

    sadece yazılım yükleterek golf'ü 140 bg yapabiliyorsun da sonuçta bir aile aracı. 140-125 farkeder mi? insanlar torsiyon çubuğunun etkisinin sadece virajla alakalı olduğunu sanıyor. torsiyon çubuklu araç düz-engebeli yolda zıplatıyor. ben sırf bu sebepten 1.2 yerine 1.4 golf aldım.




  • Yollarda golf, leon tokatlamak hoşuma gidiyor. O yüzden farkeder.
  • Ben 2013 model 1.4 T Sport Active Select aldım araç 15.000 Km'de beyaz renk, stil paket yok. Aldığım fiyat 52.500 TL. Boya değişen yok. Yarın kısmetse satışını yapıp arabayı teslim alacağım ve bakıma götüreceğim. Fikir vermesi açısından fiyat belirttim.

    Çok araba araştırdım ve en içime sineni Astra J oldu, bundan önceki aracım 2011 i20 idi. Gönül isterdi K kasa alalım ama her şey bir anda olmuyor şimdilik bütçe buna yetti.

    Lpg taktırmayı düşünmüyorum senelik maksimum yapacağım 10.000 Km, zaten şu an lpg ile benzin arasındaki fiyat farkı iyice daraldı. Araçla ilgili tavsiyelerinizi beklerim, Bornova civarı özel servis tavsiyesi de veren olursa memnun olurum.

    Araçla ilgili izlenimlerimi yakında aktaracağım.
  • Hayırlı olsun hocam.
  • Cosmo ile sport arasında önemli farklar var mı sporttaki jant güzel ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece yazılımlı j kasalar 170 hp ve 260nm tork'a yükseliyor. Daha önce yazmıştım ama yorumum gitmemiş sanırım.

    Subap erimesi olayı var elbette ama landirenzo gibi anlaşma bir marka 100bin km motor garantisi veriyor. O km'ye kadar erirse kendileri karşılıyor vs. Hiç olmadı subap değişimi 1500 tl civarı. Benim gibi bir ayda 1600 tl benzin parası ödemiş birisi için lpg ideal. Ayrıca performans ciddi anlamda düşmüyor. 70 tl ile 300-320 km yol yapıyorsunuz şehirler arası. 130-140 km hız ile giderim ben hep. LPG aslında şehiriçi kullanımlarda fark ediyor. Şehiriçi benzinde göstergenizin kademe kademe düştüğünü izliyorsunuz. Bir de açıkcası J kasa kullanıcılarının bir çoğu benim gibi gaza gelip sert kullanan kitle. O yüzden ortalamalar hep yüksek. Aracın uyarıları ile kullanırsanız 80 km hızda 6.vites gibi tüketim oldukça iyi aslında.


    Cosmo'nun olayı AFL far olması ki bence enfes birşey. Yazılım olayını ben de düşünüyorum şu aralar, 170 hp kulağa hoş geliyor, tork artışı ile de tüketimin azaldığını söylüyorlar.




  • Pazatesi günü 2014 1.4T otomatik. 17.000 km astra j hb beyaz hatasız sunroof + still paket. 60.750 e aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: met_ka

    Pazatesi günü 2014 1.4T otomatik. 17.000 km astra j hb beyaz hatasız sunroof + still paket. 60.750 e aldım.

    Hayirli olsun gule gule kullanin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Ben 2013 model 1.4 T Sport Active Select aldım araç 15.000 Km'de beyaz renk, stil paket yok. Aldığım fiyat 52.500 TL. Boya değişen yok. Yarın kısmetse satışını yapıp arabayı teslim alacağım ve bakıma götüreceğim. Fikir vermesi açısından fiyat belirttim.

    Çok araba araştırdım ve en içime sineni Astra J oldu, bundan önceki aracım 2011 i20 idi. Gönül isterdi K kasa alalım ama her şey bir anda olmuyor şimdilik bütçe buna yetti.

    Lpg taktırmayı düşünmüyorum senelik maksimum yapacağım 10.000 Km, zaten şu an lpg ile benzin arasındaki fiyat farkı iyice daraldı. Araçla ilgili tavsiyelerinizi beklerim, Bornova civarı özel servis tavsiyesi de veren olursa memnun olurum.

    Araçla ilgili izlenimlerimi yakında aktaracağım.

    Deneyimlerini bekliyoruz kardeşim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araçla ilgili deneyimlerimi aktarayım.

    Tasarım: Zevk meselesi ama bana göre sınıfının en yakışıklı arabası. Şu ana kadar çevremden de aldığım yorumlar hep bu şekilde, herkes arabayı beğeniyor. Aracın boyutları büyük, heybetli duruyor. Sport donanımdan aşağı alınmamalı bu araç görsellik oldukça farkediyor içerde ve dışarda.

    İç Mekan: Aracın işçilik ve malzeme kalitesi üst düzeyde. Konfordan ziyade spor bir konsepti var. Diz ve baş mesafeleri yeterli 180 boyunda dört kişi rahatça seyahat edebilir. 5. kişi arka ortadaki yüksek şaft tünelinden ötürü rahatsız olabilir. Orta konsolda düğme karmaşası hakim, göze hoş geliyor ama kullanımda pratik değil. Aracın görüş açıları çok iyi değil, arka görüş ve sütunlarda dolayı ön görüş kısıtlı. Kavşaklara girerken uzanıp kontrol etmeniz gerekiyor. Bagaj hacmi pek geniş değil ama yeterli. İki katlı bagaj sistemi sayesinde takıl tukuru alt kısma koyabiliyorsunuz ama bu kez üst kısımdaki alan daralıyor. Ayırıcı apartı cıkarıpta kullanmak düşünülebilir.

    Donanım ve sürüş : Sport donanıma sahip aracımda esksikliğini duyduğum Sunroof ve Afl far sistemi. Onun dışında Sport donanımı şahsen Cosmo' dan daha şık buluyorum. Hız sabitleyici, yağmur sensörü, far sensörü, dijital klima, usb, elektronik park freni, yokuş kalkış desteği,sis farı,gündüz led farları, 17" alaşım jant, köpekbalığı anten, nikelaj şeritler v.b Araç gayet dolu.

    Aracın yol tutuşu harika. Süspansiyon sistemi konfordan ziyade performans odaklı ayarlanmış. Bozuk yollarda biraz ser bir araç. Tam otomatik şanzımanın geçişleri, yokuşta tutması sorunsuz. En önemlisi çift kavramalar gibi sorun çıkarmasıyla nam yapmış bir şanzıman değil.

    Performans ve tüketim : 1.4 T 140 HP'lik ünitenin performansı iyi. Oldukça ağır olan aracı 10 saniyenin altında 100 km hızanulaştırmayı başarıyor. 1.3 dizel almamamdaki en büyük etken bu oldu.
    Kalkışlar ve ara hızlanmalar sorunsuz, kickdown yaptığınızda Turbo'nun müthiş sesiyle birlikte koltuğa yapıştırıyor.

    En çok merak edilen konu olan tüketime geleyim. Klima kapalı İzmir şehir içinde ortalama tüketimim 8.5 litre. Deneme amaçlı birkaç gün çok sakin kullandım 7 litreye kadar düştüm ama bu şekilde aracı kullanmaktan zevk almadım. Sürekli agresif kullanırsam klima da acıksa 12 litre ortalamayı görmek işten bile degil.

    Motor lpg'ye uyumlu ve subap erimesi de sanılanın aksine yaygın bir sorun değil. Ben senelik 10 bin km'yi geçmediğim için şahsen lpg taktırmayı düşünmüyorum.

    Tabletten yazdığım için imla hataları olabilir, umarım faydalı olmuşumdur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Araçla ilgili deneyimlerimi aktarayım.

    Tasarım: Zevk meselesi ama bana göre sınıfının en yakışıklı arabası. Şu ana kadar çevremden de aldığım yorumlar hep bu şekilde, herkes arabayı beğeniyor. Aracın boyutları büyük, heybetli duruyor. Sport donanımdan aşağı alınmamalı bu araç görsellik oldukça farkediyor içerde ve dışarda.

    İç Mekan: Aracın işçilik ve malzeme kalitesi üst düzeyde. Konfordan ziyade spor bir konsepti var. Diz ve baş mesafeleri yeterli 180 boyunda dört kişi rahatça seyahat edebilir. 5. kişi arka ortadaki yüksek şaft tünelinden ötürü rahatsız olabilir. Orta konsolda düğme karmaşası hakim, göze hoş geliyor ama kullanımda pratik değil. Aracın görüş açıları çok iyi değil, arka görüş ve sütunlarda dolayı ön görüş kısıtlı. Kavşaklara girerken uzanıp kontrol etmeniz gerekiyor. Bagaj hacmi pek geniş değil ama yeterli. İki katlı bagaj sistemi sayesinde takıl tukuru alt kısma koyabiliyorsunuz ama bu kez üst kısımdaki alan daralıyor. Ayırıcı apartı cıkarıpta kullanmak düşünülebilir.

    Donanım ve sürüş : Sport donanıma sahip aracımda esksikliğini duyduğum Sunroof ve Afl far sistemi. Onun dışında Sport donanımı şahsen Cosmo' dan daha şık buluyorum. Hız sabitleyici, yağmur sensörü, far sensörü, dijital klima, usb, elektronik park freni, yokuş kalkış desteği,sis farı,gündüz led farları, 17" alaşım jant, köpekbalığı anten, nikelaj şeritler v.b Araç gayet dolu.

    Aracın yol tutuşu harika. Süspansiyon sistemi konfordan ziyade performans odaklı ayarlanmış. Bozuk yollarda biraz ser bir araç. Tam otomatik şanzımanın geçişleri, yokuşta tutması sorunsuz. En önemlisi çift kavramalar gibi sorun çıkarmasıyla nam yapmış bir şanzıman değil.

    Performans ve tüketim : 1.4 T 140 HP'lik ünitenin performansı iyi. Oldukça ağır olan aracı 10 saniyenin altında 100 km hızanulaştırmayı başarıyor. 1.3 dizel almamamdaki en büyük etken bu oldu.
    Kalkışlar ve ara hızlanmalar sorunsuz, kickdown yaptığınızda Turbo'nun müthiş sesiyle birlikte koltuğa yapıştırıyor.

    En çok merak edilen konu olan tüketime geleyim. Klima kapalı İzmir şehir içinde ortalama tüketimim 8.5 litre. Deneme amaçlı birkaç gün çok sakin kullandım 7 litreye kadar düştüm ama bu şekilde aracı kullanmaktan zevk almadım. Sürekli agresif kullanırsam klima da acıksa 12 litre ortalamayı görmek işten bile degil.

    Motor lpg'ye uyumlu ve subap erimesi de sanılanın aksine yaygın bir sorun değil. Ben senelik 10 bin km'yi geçmediğim için şahsen lpg taktırmayı düşünmüyorum.

    Tabletten yazdığım için imla hataları olabilir, umarım faydalı olmuşumdur.


    Allah razı olsun kardeşim. Kazasız belasiz binersiniz inşallah.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Astra j 2012 sport model kullanicisiyim. Eylul ayinda 48900tl ye 48000km aldim.
    Lpg taktirdim. Landirenzo yaglamali 2400e.

    Aracla ilgili kullanim detayim

    Arac yokus yukari bile gaza bastiginizda gitmek istiyor hem de sivas gibi eksili degerli sicakligin oldugu bir sehirde 180-190gidiyor.

    Aracin ici gayet spor. Özellikle vitesin altinda yer alan kirmizi aydinlatma cok hosuma gidiyor.

    Aracin orta konsolunda cok tus var ve karisik duruyor ama ben bol tusu seviyorum

    Usb ve aux cikisi var. Digital klima far sensörü yagmur sensörü yokus kalkis destegi elektronik park freni ve yol bilgisayarında bir cok ayar var.


    Lpg ile sehirler arasi dedim 1 depo ile 420 km yol gitti. Ort km de 17 krs

    Sehir ici ise 1 depo ile 300 civari yapiyor sivasta. Ort 28krs civari

    Bagaj bence tatmin edici. Tek sorun bendeki stepneye tup taktirmaktan dolayi alttan biraz yukari dogru tasti tup. Yaklasik 5cm .onu da bagaj havuzu ile dengeledim altina da yalitim köpüğü koydum

    Aracin begenmedigim yani camlardan arada cizir cuzur sesler geliyor.

    Onun haricinde on numara arac. Noktalama isaretleri kullanamadim kusura bakmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2012 Model Opel Astra J Kasa 1.4 140HP 200NM Active Select (Sport + Stil Paket) kullanıcısı olarak bende yorumlarımı eklemek isterim.


    Mükemmel bir tasarıma sahip. Özellikle renk olarak "Nehir Gri" öneriyorum. Bunun dışında "Neptün Mavi", "Manyetik Gri", "Mahagony Kahverengi" tercih edilebilir. En az sport donanım alınmalı. Alt donanım paketlerinde aracın dış görselinde bazı değişiklikler var. Örneğin krom çıtalar yok ve arka stop lambalarında farklı bir renk tonu (yada led far olabilir tam bilmiyorum.) kullanılıyor. Cosmo donanımda sporta ek olarak ön park sensörü, katlanır ayna özellikleri bildiklerim. Dikkat edilmesi gereken 2012'nin son çeyreğinde araca hafif makyaj geldi. Ön ızgara, arka tampon ve ön sis far kısımlarında farklılıklar var gözlemlediğim kadarıyla.

    Benim gözlemlerime göre yol tutuşu oldukça iyi. Yüksek hızlarda tedirginlik, korku vs. hissetmedim. Süspansiyonları konforlu diye düşünüyorum bazı yorumlarda çukurlarda rahatsızlık verdiğini söyleyen arkadaşlarımız olmuş. Ben yollardaki kusurları iyi sönümlediğini düşünüyorum. Performans olarak zaten teknik verilerden anlaşılacağı üzere (1.4 140HP 200NM) oldukça iyi. Kırmızı ışıkta durunca insanın içinde sürekli bir gazlama isteği uyanıyor. Yokuşlarda çekişinde sorun yok. Otomatik vites geçişlerinde bazı kararsızlıklar var gibi geldi ama belki benim gaz pedalına iyi hükmedememden kaynaklı olabilir.

    Yakıt tüketimine gelirsek o noktada kullanıcıyı biraz üzüyor. Kasa ağır zaten ortalama 11 - 12 LT dahi gördüm. Fazla diyecek bişey yok.

    Donanım özellikleri, yağmur sensörü çok hasas. Damlayı nerdeyse havada kapacak :) USB den akıllı telefonumuzu bağlayınca, telefonumuzdaki müzikleri araç hoparlörlerinden dinleyebiliyoruz. Ses sistemi bana yetersiz geldi. Başka araçlarda kulağıma gelen müzikteki farklı tonları j kasa içerisinde duyamıyorum. Ambiyans aydınlatması çok hoşuma gidiyor. Yan aynalar diğer araçlara göre daha büyük, kör noktalara karşı daha rahat görüş sağlıyor.

    Bana göre yakıt tüketimi dışında en büyük eksisi aracın ön camın yanlarındaki sütunları görüşü çok fazla kapatıyor. Özellikle sürücü tarafındaki sütun sola dönüşlerde, biraz geri çekilip yada öne doğrularak yolu kontrol etmeme neden oluyor.




  • Bende bu araci arastiriyorum. Sport veya cosmo hangisi denk gelirse almayi dusunuyorum. Golf ve leona da baktim. Evet golf guzel hos araba ancak bombos sanki astra j daha bi eglenceli arabaya benziyor. Ikisinide kullandim ancak astra daha cok icime sindi. Ancak yakit durumuna herkes bisey demekte. Benim kullandigm arabanin ortalamasi 8 lt yazmaktaydi. Bu ayda makul bir rakam. 12-13 lt gorenlerde varmis. Bu kadar cok yakar mi bu araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pelezinho kullanıcısına yanıt
    Hocam şöyle ki 120 km hızı aştıkça ve uzun süreli dur kalk trafikte yakıt tüketimi anormal artıyor. Yakıt tüketimi birazda sürücüye bağlı, kullanım şekline bağlı. Aracın teknik verileri Ş.İçi 9 LT, Ş.Dışı 5.3 LT civarı. Yol bilgisayarında 7.6 LT yazıyor.

    *NOT : Otomatik Vites için konuşuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkb7ue

    Hocam şöyle ki 120 km hızı aştıkça ve uzun süreli dur kalk trafikte yakıt tüketimi anormal artıyor. Yakıt tüketimi birazda sürücüye bağlı, kullanım şekline bağlı. Aracın teknik verileri Ş.İçi 9 LT, Ş.Dışı 5.3 LT civarı. Yol bilgisayarında 7.6 LT yazıyor.

    *NOT : Otomatik Vites için konuşuyorum.

    Ben manuel dusunuyorum. Biraz daha altindadir manuel umarim. Lpg takmak istemiyorum cunku.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni motor ve active seleck chavrolette kullaniyorum.8 i pek gecmedi tuketim.garanti bitince bende lpg dusunuyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra 1.4 turbo otomatik ort 9-10 yakar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pelezinho kullanıcısına yanıt
    Evet hocam manuel biraz daha az yakıyormuş. İnternette teknik verilerine "BU LİNK" den ulaşabilirsiniz. Donanım farklarını da gösteriyor. Merak eden arkadaşlar faydalanabilir.
  • 2012 1.4t cosmo manuel sahibiydim,Kasım ayında sattım
    Araç ağır olmasına rağmen direksiyon ve kullanım yumuşak kullanıcı dostudur.
    Araç heybetli bir duruşa sahip bunun sonucunda yakıtta cimri değil.
    İstanbul şehiriçi ortalamam 9-10 litre arasında bir değere sahipti.
    Kaliperden kaynaklı olarak süspansiyonu biraz sesli çalışır.
    Ayrıca ikinci el araç alacak olanlar aracın devirdaim pompası ve volantını kontrol ettirmeli.

    Cosmo ;

    Orijinal alarm
    Deri koltuklar
    Ön park sensörü
    Xenon adaptif far sistemi
    Otomatik katlanır aynalar

    Ama sportun direksiyonu ile jantı tartışılmaz , cosmodan güzel.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.