Şimdi Ara

1.4 turbolu motor mu 2.0 atmosferik mi daha keyif verir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
3.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6sene 2.0atmosferik kullandim.halen sattigima pismanim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    6sene 2.0atmosferik kullandim.halen sattigima pismanim...
    Yakıt ve vergi derdi yoksa 2.0 atmosferik çok daha eğlenceli olacaktır.Ancak vergi ve yakıtı göz önüne alınca bazen aksın bazen kaçsın derseniz 1.4 Turbo çooook daha ekonomik olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zwanzig

    Yakıt ve vergi derdi yoksa 2.0 atmosferik çok daha eğlenceli olacaktır.Ancak vergi ve yakıtı göz önüne alınca bazen aksın bazen kaçsın derseniz 1.4 Turbo çooook daha ekonomik olacaktır

    Alıntıları Göster
    1.4 150hp üstü turbo 2.0 atmosferiğin canına okur. aynı ağırlıklardaki araçlar olarak düşünürsek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Neye göre kime göre ? Devir çevirince sürüş zevkli mi oluyor anlamadım ?

    "Zevk" ten kasıt "devir çevirmekse ama bir yere gitmemekse" atmosferik.

    ama

    "Zevk"ten kasıt sessiz sedasız uçup gitmekse en basitinden 1.4 TSİ 180 HP 250 NM bir İbiza Cupra yeterde artar.



    Çevirip gitmemek derken? kısacık şanzımanla 9000 devir çevirmiyor alet normal 6500 devir çeviriyor. Ayrıca şimdi tutup 160-180 beygir bandına çıkıyorsunuz. 2.0T motorlar girer devreye. Ya da 2.5 170 Bg 3.2 207 Bg gibi üniteleri karşısına çıkarmak lazım. Ya da 2.0 172 Beygir Clio Rs örneği gibi.

    Ha ben 2.0 atmosferik kullanıyorum, 1400 devirde turbosundan faydalanabilen motorları saymazsam 1.4 Turbo benzinli motor 1750-2000 devrin altında ölüyor. Ha ihtiyaca cevap verme konusunda gayet iyi ama atmosferik benzinli motora devir çevirip bir yere gitmiyor derseniz üzülürüm. Ha bir de çok ağır bir kasa yoksa Turbo benzinli kadar atik olmasa da alt devirlerde de istenileni yapıyor. 1500-2000 devirde üst vitese geçerek kullanabiliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denim_Blue

    Atmosferik tabiki de. Pek çok süperspor otomobilin hala atmosferik kullanmasını da buna örnek gösterebiliriz

    bu atmosferik motorun olayı nedir hocam :D hazır bilen birini bulmuşken soriyim. Birde bende 1.4 16 valf var buda mı atmosferik motora giriyor, 16 valf olduğu için ?
  • 1.4 supercharger daha çok keyif verir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BitterliLokum kullanıcısına yanıt
    Kısaca ve en basit haliyle turbosuz herhangi bir ek güç arttırıcı eklenmemiş motor. Valf daha farklı bir olay.
  • Valf olayını bir türlü çözemedim zaten herkes farklı cevap veriyor :D neyse teşekkürler hocam
  • 2.0 atmosferik diyenler vw'nin 1.4 tsi 160hp sini kullansınlar sonra yorum yapsinlar.v6-v8 olmadığı sürece atmosferikler pek güçlü olmaz(özel birkaç araç dışında).He sürekli devir çeviriyorsan,ve bundan zevk alıyosan atmosferik tam ilacın olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    1.4 150hp üstü turbo 2.0 atmosferiğin canına okur. aynı ağırlıklardaki araçlar olarak düşünürsek.

    O kompleksi bende düşünüyorum mesela sende Alfa Romeo giulia qv varken bende Maserati ghibli var senin araba daha hızlı ama benimkide Maserati yada sende aventador var bende f12 sen daha hızlısın.

    Bence hızlı olması o kadarda önemli değil gibi öyle olsa gözlemlediğim kadarıyla avrupada insanlarda bu kompleks yok bizde çok ağırlıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 turbolu motor ile 2.0 atmosferik üç aşağı beş yukarı birbirine denktir tork ve beygir yönünden. Yani öyle ahım şahım bi fark olmaz aralarında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: respect_89

    1.4 turbolu motor ile 2.0 atmosferik üç aşağı beş yukarı birbirine denktir tork ve beygir yönünden. Yani öyle ahım şahım bi fark olmaz aralarında.
    Ya bu ne atmosferik aşkı sanki Ferrari filan kullanıyorsunuz, adam da kafa kalmıyor kardeşim, uzun yolda özellikle. Normal arabada ne atmosferik motoru.

    Gerçekten sevende tepkisi keskin diye seviyor, BMW şimdi dört tane turbo koydu yedi serisinin bir modeline. Atmosferik hoş bir anı olarak kalacak sonunda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: think of idea

    Ya bu ne atmosferik aşkı sanki Ferrari filan kullanıyorsunuz, adam da kafa kalmıyor kardeşim, uzun yolda özellikle. Normal arabada ne atmosferik motoru.

    Gerçekten sevende tepkisi keskin diye seviyor, BMW şimdi dört tane turbo koydu yedi serisinin bir modeline. Atmosferik hoş bir anı olarak kalacak sonunda...

    Alıntıları Göster
    Scirocco 1.4 TSI 160 ile C4 VTS 2.0 180'i denemiştik, kalkıştan 120-130a kadar çok yakın gidiyorlar VTS yarım boy kafayı çıkarıyor, sonrasında da geçiyordu, 180-200de felan scirocco gelemiyordu, scirocco aktarması + turbo ve kompresörünün avantajıyla iyi yürüyor ama karşısındaki 2.0 atmosferik araçta güçlü olduğu için bir yere kadar tutunabiliyor.

    Atmosferik motorların keyfi ayrı, turbo motorların keyfi ayrı.




  • Kesinlikle turbo benzin..
    2.0 atmosferik piyasa arabalarinin aman aman bir performansi yok..
    Bu bir dohc vtec yada vti gibi ozel yapim atmosferik olmadiktan sonra normal piyasa araclarinin binimi soz konusuysa kesinlikle
    Turbo benzin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Scirocco 1.4 TSI 160 ile C4 VTS 2.0 180'i denemiştik, kalkıştan 120-130a kadar çok yakın gidiyorlar VTS yarım boy kafayı çıkarıyor, sonrasında da geçiyordu, 180-200de felan scirocco gelemiyordu, scirocco aktarması + turbo ve kompresörünün avantajıyla iyi yürüyor ama karşısındaki 2.0 atmosferik araçta güçlü olduğu için bir yere kadar tutunabiliyor.

    Atmosferik motorların keyfi ayrı, turbo motorların keyfi ayrı.

    Alıntıları Göster
    Tamamen araca ve motora bağlı.. 2.0 Accord'u 1.4 Tsi 125 Passat ve superb'e tercih ederim.150-160 Lık tsi olursa Büyük ihtimal Passat veya cc alırım.Koltuğuna yaslamayı severim.Ama 2.0 Lt Brz vs olursa hiçbir 1.4 t'ye değişmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Tamamen araca ve motora bağlı.. 2.0 Accord'u 1.4 Tsi 125 Passat ve superb'e tercih ederim.150-160 Lık tsi olursa Büyük ihtimal Passat veya cc alırım.Koltuğuna yaslamayı severim.Ama 2.0 Lt Brz vs olursa hiçbir 1.4 t'ye değişmem.

    Alıntıları Göster
    motor sesiyle sonsuza kadar yaşayabileceğim için bas bas bağıran bi 2.0 atmosferik
  • superchargerAgea S kullanıcısına yanıt
    Yasaa bee..
    Supercharjed mk5 golf tsi 140 ve ustu icin uyguladi hem komresor hemde turbo
    Alt devirde ust devirde dolu dolu yuruyo cok pislik deli giden bir araba
    Boyle bir araba artik gelmicek kompresor devreden cikarmadan gidince yakit minimumda kaliyo
    Cift karakter motor kiymeti bilinmiyor adamlar yapmiss.

    Heleki o kompresorun ve turbonun birlesimiyle verdigi orjinal tass tuss sesleri anlatilmaz yasanirr..

    Arkada tek kirmizi tsi yazisini okumadan rampada yolda kalkista gecmeye calisan astralar focuslar hondalar aciyorum yaa
    O saniyoki 1.6 fsi golf sunu gecivereyim derken supercarcedla tanisiyo...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pdr tecnics

    Yasaa bee..
    Supercharjed mk5 golf tsi 140 ve ustu icin uyguladi hem komresor hemde turbo
    Alt devirde ust devirde dolu dolu yuruyo cok pislik deli giden bir araba
    Boyle bir araba artik gelmicek kompresor devreden cikarmadan gidince yakit minimumda kaliyo
    Cift karakter motor kiymeti bilinmiyor adamlar yapmiss.

    Heleki o kompresorun ve turbonun birlesimiyle verdigi orjinal tass tuss sesleri anlatilmaz yasanirr..

    Arkada tek kirmizi tsi yazisini okumadan rampada yolda kalkista gecmeye calisan astralar focuslar hondalar aciyorum yaa
    O saniyoki 1.6 fsi golf sunu gecivereyim derken supercarcedla tanisiyo...

    Aynen hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motora göre değişir.

    2.0 240ps Honda motoru mesela daha keyiflidir.

    Ama beygiri düşük ise keyifsizdir.1.4 170ps daha keyiflidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F57B183FE

    Yasaa bee..
    Supercharjed mk5 golf tsi 140 ve ustu icin uyguladi hem komresor hemde turbo
    Alt devirde ust devirde dolu dolu yuruyo cok pislik deli giden bir araba
    Boyle bir araba artik gelmicek kompresor devreden cikarmadan gidince yakit minimumda kaliyo
    Cift karakter motor kiymeti bilinmiyor adamlar yapmiss.

    Heleki o kompresorun ve turbonun birlesimiyle verdigi orjinal tass tuss sesleri anlatilmaz yasanirr..

    Arkada tek kirmizi tsi yazisini okumadan rampada yolda kalkista gecmeye calisan astralar focuslar hondalar aciyorum yaa
    O saniyoki 1.6 fsi golf sunu gecivereyim derken supercarcedla tanisiyo...
    2.0 atmosferik araclar oyle keyifli araclar degil ve de 1.4 170 hplik makineler cok daha keyiflidir. Atmosferikten keyif almak istiyosan gercekten yuksek hacimlilere bakacaksin ama onlar da genelde eski araclar oluyo, gucunu yola yansitamiyo vs vs diye uzayip gider.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.