Şimdi Ara

1.4 turbolu motor mu 2.0 atmosferik mi daha keyif verir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
3.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hacim vergisi olmasa mesela passat 1.4 turbolu motor mu tercih ederdiniz 2.0 atmosferik mi?

    2.0 atmosferik yok sadece örnek olarak verdim, hangisi size daha keyif verir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 2.0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvn_

    2.0
    Atmosferik tabiki de. Pek çok süperspor otomobilin hala atmosferik kullanmasını da buna örnek gösterebiliriz
  • 2.0 arkadan çeker 2.0 daha keyifli. Diğer yürlü zaten bir keyfi yok arabanın bana göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    2.0 arkadan çeker 2.0 daha keyifli. Diğer yürlü zaten bir keyfi yok arabanın bana göre.
    1.4 TSI hiç kullanmadım ama kullanım ihtiyaçlarına cevap olarak 1.4 140 beygir bir Turbo Benzinli daha iyi cevap verecektir. Yani yokuş, yük gibi durumlarda. Ancak şehir içi klimada 1.4 motor üzebilir.
    2.0 Atmosferiğin zevki derseniz evet aslında güzel keyifli oluyor ama şunu da söyleyeyim çok da bir şey beklememek lazım. Sonuçta sadece %20'lik bir hacim avantajı var 1.6'lardan. Yani öyle uçmaz kaçmaz.
  • 2.0 tabiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 T kullanmadım ama 2.0 olacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.4 egea motoru yeterli mi?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Atmosferik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 T

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tartışılması bile gereksiz, tabiki 2.0 motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Tartışılması bile gereksiz, tabiki 2.0 motor.
    Herkes atmosferik der ama gider fındık motor turbo alır.
  • Bunu Passat uzerinden mukayese edersek (1.4 tsi , 2.0 fsi) kesinlikle 2.0 motor.Ancak atmosferigin torku daha yuksek agirliklarda zevki azaltabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0C0967079

    2.0 T
    benzer guctesye, 1.4un torku daha yuksek olacagi ve daha dusuk devirde verecegi icin 1.4 daha keyifli olur. Ayrica gunluk kullanima da daha uygun olur.

    Ha keyiften kasit motor sesi ise 2.0 daha keyifli olabilir.

    Bunlari tabi iyi dizayn edilmis turbo lagi minimum olan bir motor icin soyluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Tartışılması bile gereksiz, tabiki 2.0 motor.
    2.0 atmosferik olarak manuel Toyota gt86 ya da Subaru Brz'den bahsediyorsanız tabii ki 2.0 atmosferik. Scirocco ya da Astra GTC gibi 1.4 turbo'lardan çok daha zevklidir.

    Fakat Mazda 6'dan bahsediyorsanız 1.4 turbo derdim. CC ya da Passat

    Aynı karşılaştırmayı SUV/Crossover segmentinde yaparsak bu sefer SUbaru Forester 2000 atmosferik motoru Tiguan 1.4 turbo'ya tercih ederim oda off road kullanımından çok zevk aldığım için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donald Draper -- 14 Temmuz 2016; 19:17:27 >
  • nekadar çok hacim okadar iyi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    Herkes atmosferik der ama gider fındık motor turbo alır.

    Alıntıları Göster
    Neye göre kime göre ? Devir çevirince sürüş zevkli mi oluyor anlamadım ?

    "Zevk" ten kasıt "devir çevirmekse ama bir yere gitmemekse" atmosferik.

    ama

    "Zevk"ten kasıt sessiz sedasız uçup gitmekse en basitinden 1.4 TSİ 180 HP 250 NM bir İbiza Cupra yeterde artar.




  • bg gücü ve tork değerine göre karar verirdim.1.4 turbo yeterli ise ve yakıt tüketimine bakarak alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    2.0
  • 1200 kilodan hafif bir araçsa 2.0 ağırsa 1.4.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cift sarjli 160likla klasik 2.0 motorlar basa cikamaz deli yuruyor alet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.