Şimdi Ara

Hyundai bayon 1.0 motor 1.4 motordan neden daha pahalı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
2
Favori
29.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yorumlarınız nedir? 1.0motor neden pahalı sizce?



  • 1.0 turbo motorlar az falan yakmıyor milleti kandırmanın alemi yok. Sırf emisyon kuralları için küçülttüler motoru ama 3 silindir turbolar ne şehir içine tam ne de şehir dışına. İlerleyen km lerde vuruntu ve titreme sorunu başlıyor. Bakımları yağ filtre vs.. çok daha pahalı, robotize şanzımanlar garanti sonrasında el yakıyor, uzun yolda biraz gitsin desen içmeye başlıyor yakıtı, ha tork yüksek daha hızlı toparlıyor ve uzun rampalarda daha geç kesiliyor tek artısı o. Zamanla yarışı olmayan adam için atmosferik yeter artar.

  • Turbosu olduğu için olabilir mi? Benzer fiyatlandırma politikaları diğer markalarda da mevcut.

  • 1.0 turbo 3 silindir , 1.4 atmosferik 4 silindir sanırım
  • Cunku daha degerli bir motor sanziman ikilisi var
  • 1.4 Atmosferik + Tork Konvertörlü Tam Otomatik


    vs


    1.0 Turbo + Kuru tip çift kavrama


    Beygir güçleri aynı olsa da alttaki daha maliyetli bir teknolojiye sahip.

  • Türkiye şartlarında 1.4 MPI +LPG + sorunsuz tam otomatik gibisi yok. Fiyatı da makul.

  • Hyundai bu yakıt tuketimleriyle ne satabilir merak ediyorum. 100 km de 8.9 lt yakıt tüketimi bu devirde dalga geçiyorlar adeta
  • 1.4 Atmosferik + tork konvertör kombini i20'dekiyle aynı mı?


    Eğer öyleyse boyunluk takın 5-6g lere maruz kalacaksınız hızlanırken  

  • 1.0 olan 1.4 atmosferiğe göre daha gelişmiş bir teknolojiye sahip daha modern ve verimli bir motor o yuzden daha pahalı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    Hyundai bu yakıt tuketimleriyle ne satabilir merak ediyorum. 100 km de 8.9 lt yakıt tüketimi bu devirde dalga geçiyorlar adeta

    LPG uyumu var, 1000adet satmışlar bile. Yıllık 6500 hedefleri varmış, atmosferik lpg uyumlu motor, 6 ileri tork konvertörlü tam otomatik, hyundai garantisi ve 225 bin tl olunca bence satar. Benim ilgimi çekti kombinasyon ama ihtiyacıma uygun bir araç değil.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    LPG uyumu var, 1000adet satmışlar bile. Yıllık 6500 hedefleri varmış, atmosferik lpg uyumlu motor, 6 ileri tork konvertörlü tam otomatik, hyundai garantisi ve 225 bin tl olunca bence satar. Benim ilgimi çekti kombinasyon ama ihtiyacıma uygun bir araç değil.



    Alıntıları Göster
    Anlıyorum ama LPG li araç kullanmaya hiçbir zaman sıcak bakmadım, yok AVM giremezsin yok ayarı kaçtı yok benzinden LPG ye geçmiyor, bir sürü tantanasi var. O sebeple LPG yi hic düşünmemiştim.




  • Bu 1.4 motora accent blue ya geldiği gibi cvt şanzımanı niye getirmiyorlar ilginç,bu motora o şanzıman kullanıcı kitlesi açısından çok daha uygun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    Anlıyorum ama LPG li araç kullanmaya hiçbir zaman sıcak bakmadım, yok AVM giremezsin yok ayarı kaçtı yok benzinden LPG ye geçmiyor, bir sürü tantanasi var. O sebeple LPG yi hic düşünmemiştim.

    Alıntıları Göster

    İnsanlar LPG seviyor, ben de sevmem ama talep bu yönde 😀

  • ben şuan 1.2 mpi i20 kullanıyorum lpg lı

    bayon 1.4 otomatik alıp lpg taktırasım geldı :D

    benım alabılecegım bir araç ağır gitmez ama bu devirde hızda benım butcemı zorlar .
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    Hocam etme kim sever LPG'yi. Mesaj açık.


  • 1.4 motor yeni i20 de sanıldığı kadar fazla yakmıyor tabi aracı sıkıştırmamak ve kalkışlarda yanındaki ile kapışmamak şartıyla. Benim araç 7.5 litre ortalamada şu anda ve daha 600 km de motor. Uzun yolda full depo ile hesaplarıma göre 700km civarı gidecek gibi. Bizim ülkemizde nedense ışıklarda falan herkesin bir hızlı kaldırma kompleksi var.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    1.4 Atmosferik + tork konvertör kombini i20'dekiyle aynı mı?


    Eğer öyleyse boyunluk takın 5-6g lere maruz kalacaksınız hızlanırken  

    Halk arasında " boyun kıran " olarak bilinen motor .

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TahaKaradeniz

    Hocam etme kim sever LPG'yi. Mesaj açık.


    Hemen üstünüzdeki mesaja bakın 😂 LPG sevilmese bu kadar corollayı civici kim niye alsın hocam? Adam 182os turbo civic alıp ona da lpg taktırıyor. Bizim halk seviyor lpg yi, e tabi hak veriyorum ekonomik oluyor. Ama imkanı olsa tabiki herkes turbo motorlu araba alıp yakıt tüketimine bakmadan gezmek ister ama ülke şartları insanları buna itiyor. Normal ekonomiye sahip bir ülkede olsak insanlar lpg diye ölüp bitmez tabiki

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    Anlıyorum ama LPG li araç kullanmaya hiçbir zaman sıcak bakmadım, yok AVM giremezsin yok ayarı kaçtı yok benzinden LPG ye geçmiyor, bir sürü tantanasi var. O sebeple LPG yi hic düşünmemiştim.

    Alıntıları Göster
    Emin olun ekonomik durumlar iyi olsa örneğin 100 TL ye 40 litre benzin hatta 25 litre alsa bu millet hiç lpg kafasına girmez...
  • 1.0 turbo motorlar az falan yakmıyor milleti kandırmanın alemi yok. Sırf emisyon kuralları için küçülttüler motoru ama 3 silindir turbolar ne şehir içine tam ne de şehir dışına. İlerleyen km lerde vuruntu ve titreme sorunu başlıyor. Bakımları yağ filtre vs.. çok daha pahalı, robotize şanzımanlar garanti sonrasında el yakıyor, uzun yolda biraz gitsin desen içmeye başlıyor yakıtı, ha tork yüksek daha hızlı toparlıyor ve uzun rampalarda daha geç kesiliyor tek artısı o. Zamanla yarışı olmayan adam için atmosferik yeter artar.

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.