Şimdi Ara

Focus 3 ve 3,5 1.6 Tdci 95lik ve 115lik Motoru Test Eden Var Mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
4.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 95 beygir dizel Focusum var. Araçtan memnunum lakin kalkışta ve ara hızlanmalarda hantal kalıyor.
    1,5 Tdci'ler otomatik olduğundan istemiyorum.
    115liğini kullanma şansım olmadı.
    Aynı arabanın 95 liği ve 115 liğini kullananlara soruyorum, arada baya fark var mı?
    Aradaki fiyat farkına ve al- sat stresine değer mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Açıkcası yazılıma güvenemiyorum orijinalden yanayım.

    Style ya da Titanyuma geçmek istiyorum da sorunsuz arabamı verip sıkıntılı bi araç almak da var.

    Al sat işi bende hep stresli geçer.

    Bi rentecara gittim onlarda da 95lik vardı test edemedim.

    80lik dizel ibizadan sonra çok hantal hissettirmişti Focus oysa 0-100 İbizadan daha iyi.
  • 115 likten memnunum neredeyse 1.400 kg lık araç için gayet iyi işler yapıyor ara hızlanmaları iyi atik alt devirlerde iyi toparlıyor
  • 1.5 manuel var ama 2018 olduğu için fiyatlar yüksek

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75 ve 90'lık Clio kullandım onlarda bile bariz fark vardı. Focus'ta da 20 HP oldukça fark edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    1.5 manuel var ama 2018 olduğu için fiyatlar yüksek
    2018e kadar getirmediler manuelini, şimdi de 2. eli bile pahalı.

    Aslında 1.5 120 beygir başarılı bi motor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cryin

    115 likten memnunum neredeyse 1.400 kg lık araç için gayet iyi işler yapıyor ara hızlanmaları iyi atik alt devirlerde iyi toparlıyor
    95 lik kullandınız mı hiç?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tourneo Courierde 1.6tdci, manuel kullaniyorum işyerinde. Motoru oyle dizginlemisler ki, ne alt ne de ust devirlerinde bir numara yok. Ruhsattan hatirladigim kadariyla 1300 küsür kiloluk bir arac. Vites oranlari da focusa yakindir, kisa oranli degil. Şehirici, klima acik ve aracta 4 kisi varken, 1e sıksık düşmek istiyor. Hep kisa mesafe kullanildigindan, 7.5lt ortalamasi var. Emekliye hitap eden bir motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    KONA 1.6 Dizel ile 3 Gün TEST
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Tourneo Courierde 1.6tdci, manuel kullaniyorum işyerinde. Motoru oyle dizginlemisler ki, ne alt ne de ust devirlerinde bir numara yok. Ruhsattan hatirladigim kadariyla 1300 küsür kiloluk bir arac. Vites oranlari da focusa yakindir, kisa oranli degil. Şehirici, klima acik ve aracta 4 kisi varken, 1e sıksık düşmek istiyor. Hep kisa mesafe kullanildigindan, 7.5lt ortalamasi var. Emekliye hitap eden bir motor
    O da 95lik olabilir.

    Hızı sevmem 120yi nadir geçerim genelde 100-120 arası giderim.

    Lakin basınca biraz gitsin istiyorum, ara hızlanmalar iyi olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alisilin07 -- 29 Eylül 2018; 18:36:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 2 109hp tdci den sonra focus 3 95 hp trend x almıştık. Focus 2 yi özlemiştik hem performans hem genişlik olarak. Ama tabi focus 2 de motor sanki kucagimizda araba kalasin uzerinde gidiyor gibiydi.



    95 hp cok kesilmiş bir motor turbo dizel ama atmosferik benzinli gibi gidiyor lineer hizlaniyor ama araba bariz gitmiyor. Focus 2 de 2.viteste basinca araba patinaja duserdi ah ah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    95 lik kullandınız mı hiç?

    Alıntıları Göster
    hayır kullanmadım ancak yakıt tüketimi ve ara hızlanmaları daha yavaştır diye düşünüyorum ayrıca 115 likte daha büyük turbo var galiba yanlış bilmiyorsam
  • Benim 1.5tdci powershiftten de sikayetciyim; kalkislarda dalginlikla gaza basinca, daha yeni aldigim cpc5leri heder ediyor



    Courierde bahsettiginiz problemi yaşıyorum; ara hizlanma ve kalkislar biraz nazli; atmosferige benziyor.Son hiz olarak da 170i gormustum kadranda. 90 veya 95hp olmasi lazim. Ayni aracin 1.5tdci 75hp olani(filoya ilk gelenlerden) ile arada cok bir fark goremedim(sesi ve karakteristigi cok benzer); hatta "bu niye eskilerden biraz daha cigerli(tork bakımından)" diye şüphelenip ruhsatta 1600cc oldugunu gormustum.



    Yazilim oneriyorum begenmez iseniz para iadesi ve orjinale donus sarti ile..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Benim 1.5tdci powershiftten de sikayetciyim; kalkislarda dalginlikla gaza basinca, daha yeni aldigim cpc5leri heder ediyor



    Courierde bahsettiginiz problemi yaşıyorum; ara hizlanma ve kalkislar biraz nazli; atmosferige benziyor.Son hiz olarak da 170i gormustum kadranda. 90 veya 95hp olmasi lazim. Ayni aracin 1.5tdci 75hp olani(filoya ilk gelenlerden) ile arada cok bir fark goremedim(sesi ve karakteristigi cok benzer); hatta "bu niye eskilerden biraz daha cigerli(tork bakımından)" diye şüphelenip ruhsatta 1600cc oldugunu gormustum.



    Yazilim oneriyorum begenmez iseniz para iadesi ve orjinale donus sarti ile..
    Açıkcası yazılıma güvenemiyorum orijinalden yanayım.

    Style ya da Titanyuma geçmek istiyorum da sorunsuz arabamı verip sıkıntılı bi araç almak da var.

    Al sat işi bende hep stresli geçer.

    Bi rentecara gittim onlarda da 95lik vardı test edemedim.

    80lik dizel ibizadan sonra çok hantal hissettirmişti Focus oysa 0-100 İbizadan daha iyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 95 yeterli iyi sayılır ama 115 lik uçak 😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 115lik focus 3 kullanıyorum kalkış ve ara hızlanmalar olsun gayet memnunum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctor I

    Focus 2 109hp tdci den sonra focus 3 95 hp trend x almıştık. Focus 2 yi özlemiştik hem performans hem genişlik olarak. Ama tabi focus 2 de motor sanki kucagimizda araba kalasin uzerinde gidiyor gibiydi.



    95 hp cok kesilmiş bir motor turbo dizel ama atmosferik benzinli gibi gidiyor lineer hizlaniyor ama araba bariz gitmiyor. Focus 2 de 2.viteste basinca araba patinaja duserdi ah ah
    Tdci 109 bence tdci115 likten daha hevesli atik ragine bi motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.