Şimdi Ara

1.6 DCİ 130 BG 320 NW Tork-Sınıfında En güçlü dizel (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
54
Cevap
2
Favori
8.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır
  • emisyonu ve yakit tuketimi fazla degilmi? bu motor yalnizca bizim gibi motor hacmi uzerinden vergilendirme yapilan ulkelerde basarili olacaktir bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    Rakamlarda en iyi görünsede 1,6 i-dtEc ile ilk hızlanma hariç bütün ara hızlanmalar eşit. Üstelik i-dtEc daha az tüketiyor. Biri ilk hızlanmada daha iyi diğeri ekonomide tam dişe dis rakip diyebiliriz.

    Ara hızlanmalarda eşit olduklarına dair kaynak yada test var mı ? Ben bulamadım hiç tam anlamıyla karşılaştırıldıkları bir test.

    Benim en fazla merak ettiğim konu idi ve çok zor bulmuştum. Sanırım konu dahi açmıştim yine bulursam buraya da eklerim. Test edilen araçlar megane hb ve civic hb. İdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır

    babama crv almadan önce ciddi ciddi bu motoru taşıyan qashqai ile arada kalmıştım fakat nissan satışta çok yakın arkadaşım vardı ve yanına gittim telefonda bana muazzam fiyat vermesine karşın yanında anlattıkları ile tam anlamı ile bu aracı almama izin vermedi,

    sebep ise bu motor için halen gerekli uzun testlerin yapılmadığını çok karmaşık bir sisteme sahip olduğunu ne çıkacağının asla henüz belli olmadığını söyledi, dikkat ederseniz motorun az sayıda modele uygulanması 1,5 den daha güçlü olmasına rağmen edc ile satılmaması latitude gibi bir modelde dahi kullanılmaması bunu doğruluyor, yani sebep üreticinin bu motora henüz tam güven duymadığıdır bana göre...




  • quote:

    .6 DCİ 130 BG 320 NW Tork-Sınıfında En güçlü dizel

    evet . durum şimdilik böyle .
    Fiat ın dizel multiair çalışmaları sürüyor .bu motor 150 - 160 bg .350Nm torq
    olacakmış diye duyum var . şu an test aşamasındaymış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır

    babama crv almadan önce ciddi ciddi bu motoru taşıyan qashqai ile arada kalmıştım fakat nissan satışta çok yakın arkadaşım vardı ve yanına gittim telefonda bana muazzam fiyat vermesine karşın yanında anlattıkları ile tam anlamı ile bu aracı almama izin vermedi,

    sebep ise bu motor için halen gerekli uzun testlerin yapılmadığını çok karmaşık bir sisteme sahip olduğunu ne çıkacağının asla henüz belli olmadığını söyledi, dikkat ederseniz motorun az sayıda modele uygulanması 1,5 den daha güçlü olmasına rağmen edc ile satılmaması latitude gibi bir modelde dahi kullanılmaması bunu doğruluyor, yani sebep üreticinin bu motora henüz tam güven duymadığıdır bana göre...

    motorun geliştirilmesi 7 yılı buldu diye biliyorum

    ayrıca bu motorun torkunun renault elindeki getrag ile uyuşmadığı da biliniyor..

    yeni edc talep etmesi gerekir bu da pahalı olan aracı daha da pahalı yapar

    mercedes yeni modellerinde bu motoru kullanacak ayrıca otomatik versiyon ile birlikte

    renault bu motoru geliştirirken f1 mühendislerinden ve teknolojisinden de yararlandı

    7 yılda bu testler yapılmadı diyelim mercedes de mi test etmemiş. hadi mercedes test etmemiş olsun..sağlamcı japonlar nasıl olur da test etmez




  • Yollarda görmek istiyoruz birde o fiyata ne kadar satacak aceba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır

    babama crv almadan önce ciddi ciddi bu motoru taşıyan qashqai ile arada kalmıştım fakat nissan satışta çok yakın arkadaşım vardı ve yanına gittim telefonda bana muazzam fiyat vermesine karşın yanında anlattıkları ile tam anlamı ile bu aracı almama izin vermedi,

    sebep ise bu motor için halen gerekli uzun testlerin yapılmadığını çok karmaşık bir sisteme sahip olduğunu ne çıkacağının asla henüz belli olmadığını söyledi, dikkat ederseniz motorun az sayıda modele uygulanması 1,5 den daha güçlü olmasına rağmen edc ile satılmaması latitude gibi bir modelde dahi kullanılmaması bunu doğruluyor, yani sebep üreticinin bu motora henüz tam güven duymadığıdır bana göre...

    motorun geliştirilmesi 7 yılı buldu diye biliyorum

    ayrıca bu motorun torkunun renault elindeki getrag ile uyuşmadığı da biliniyor..

    yeni edc talep etmesi gerekir bu da pahalı olan aracı daha da pahalı yapar

    mercedes yeni modellerinde bu motoru kullanacak ayrıca otomatik versiyon ile birlikte

    renault bu motoru geliştirirken f1 mühendislerinden ve teknolojisinden de yararlandı

    7 yılda bu testler yapılmadı diyelim mercedes de mi test etmemiş. hadi mercedes test etmemiş olsun..sağlamcı japonlar nasıl olur da test etmez





    yazdıklarının her birini zaten biliyorum arkadaşım ancak bir fabrika testi vardır birde yeni teknolojilerin gerçek şartlarda yollarda müşteri elinde uzun yıllar kullanılıp kendini kanıtlaması vardır, işte bu motor bildiğimiz motorlardaki sadece bir iki parçalık güncelleme yenileme yapılmış motorlardan değil komple karmaşık komplike yeni bir sistem... neyse senin yargıların pek değişecek türden değil...

    bunu zamanında her marka yapıyor zaten geriye dönük bakarsan hatta şanzımanlarda dahi yapılıyor, misal ford aynı olayı cvt de denedi bakın birçoğumuz focusda cvt yi bilmiyoruz bile ancak ford onu az miktarda piyasaya sürdü denedi ve baktıki olmuyor yeni araçlara koymadı..

    ayrıca mercedes bu motoru değil 1,5 dci 110 motoru alıyor renault dan 1,6 söylentisi senelerdir sürüyor fakat oda bizim gibi meraklılar arasında bir söylentiden öte değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 28 Ağustos 2013; 12:59:53 >




  • Herşey motorda bitmiyor. O motoru tekerlere neyle bağladığın önemli. Renault şanzımanlarını da hiç sevmem. (Kendi görüşüm, test etme olanağım oldu) Herşey kaç devirde kaç beygir güç ürettiğinde de bitmiyor. Honda 1.6 dizeli var. Kia 1.6 crdi var. Honda civic , megane dan daha ağır olmasına rağmen daha az yakıyor dizelde. Kia nın tüketimi bilemicem fakat performans konusunda kesinlikle laf söyletecek bir araç değil.

    Renault un bu dizel motoru bana biraz tüketiciyi kandırmaya yönelik hareket gibi geldi. Madem böyle güçlü bir motor yapıyorlar. Neden halen daha 3 farklı dizel motor kullanıyorlar ? 1.5 dci 90, 1.5 dci 110 , 1.6 energy dizel 130. Motora bir güvensizlik duyuyorlar gibi hissediyorum. Veya bu motoru a serisi için mercedes istedi. Renault da uyanıklık yapıp madem ürettik biz de satalım dedi. Fakat kangoo nun üretim haklarını mercedese kaptırdılar diye biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    1.6 JTDm 105 hp 320 Nm.

    +1 ayrıca ortalama yakıt tüketimi de 4.4 lt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır

    babama crv almadan önce ciddi ciddi bu motoru taşıyan qashqai ile arada kalmıştım fakat nissan satışta çok yakın arkadaşım vardı ve yanına gittim telefonda bana muazzam fiyat vermesine karşın yanında anlattıkları ile tam anlamı ile bu aracı almama izin vermedi,

    sebep ise bu motor için halen gerekli uzun testlerin yapılmadığını çok karmaşık bir sisteme sahip olduğunu ne çıkacağının asla henüz belli olmadığını söyledi, dikkat ederseniz motorun az sayıda modele uygulanması 1,5 den daha güçlü olmasına rağmen edc ile satılmaması latitude gibi bir modelde dahi kullanılmaması bunu doğruluyor, yani sebep üreticinin bu motora henüz tam güven duymadığıdır bana göre...

    motorun geliştirilmesi 7 yılı buldu diye biliyorum

    ayrıca bu motorun torkunun renault elindeki getrag ile uyuşmadığı da biliniyor..

    yeni edc talep etmesi gerekir bu da pahalı olan aracı daha da pahalı yapar

    mercedes yeni modellerinde bu motoru kullanacak ayrıca otomatik versiyon ile birlikte

    renault bu motoru geliştirirken f1 mühendislerinden ve teknolojisinden de yararlandı

    7 yılda bu testler yapılmadı diyelim mercedes de mi test etmemiş. hadi mercedes test etmemiş olsun..sağlamcı japonlar nasıl olur da test etmez





    yazdıklarının her birini zaten biliyorum arkadaşım ancak bir fabrika testi vardır birde yeni teknolojilerin gerçek şartlarda yollarda müşteri elinde uzun yıllar kullanılıp kendini kanıtlaması vardır, işte bu motor bildiğimiz motorlardaki sadece bir iki parçalık güncelleme yenileme yapılmış motorlardan değil komple karmaşık komplike yeni bir sistem... neyse senin yargıların pek değişecek türden değil...

    bunu zamanında her marka yapıyor zaten geriye dönük bakarsan hatta şanzımanlarda dahi yapılıyor, misal ford aynı olayı cvt de denedi bakın birçoğumuz focusda cvt yi bilmiyoruz bile ancak ford onu az miktarda piyasaya sürdü denedi ve baktıki olmuyor yeni araçlara koymadı..

    ayrıca mercedes bu motoru değil 1,5 dci 110 motoru alıyor renault dan 1,6 söylentisi senelerdir sürüyor fakat oda bizim gibi meraklılar arasında bir söylentiden öte değil...

    peki arkadaşınız test edilmediğini nerden biliyor..yani yollarda test edilmediği kanısına nasıl varmış..fabrika testleri artık teknolojik ortamlarda yapılıyor ve oluşan şartlar gerçeğin aynısı

    bu motor ile illa ki 100.000 km yi geçen vardır avrupada

    kronik sorunlara ilişkin bi bulgu var mı..bence önemli olan benim değil sizin yargınız..3 firma bilmiyor ama arkadaşınız herşeye hakim..klasik türk satış temsilcisi

    mercedes hem 1.5 dci eski motoru alıyor hem de 1.5 energy dci yi alıyor..2 motor arasındaki farkı gören, birini mercedesin modifiye ettiğini sanıyor

    1.6 dizelin amacı 1.9 dci nin yerini almak

    ayrıca yeni c serisinde kullanılacağı yönünde çokça haber var

    yani koca koca 3 markadan bahsediyoruz..renault kendini kurtaran şeyin 1.5 dci olduğunu biliyor ve işini sağlama almadan yeni dci üretmez..hadi renault bunu sallamadı diyelim nissan mercedes nasıl olur da renault gibi davranabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Tamam belki güçlü ama
    Olamaz bir tidiay asla
    Verir dizellerin alayına
    Tüm dizeller kaçar yana yakıla
    @umutsirvan
    Gaza getirdiniz beni hocam.

    Hocam müsait olunca karışırız yine. Tipli d4d tdı gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 1 seneden beri kullanıyorum 1.6 dci motoru qashqai de. Gayette memnunum 1.600 kilo luk araçta kalkış ara hızlanma yokuşta hızlanma kısaca tork mükemmel. Şu anda karma 100 km de 5 lt ortalamam var.1.600 kiloluk araçta bana gayet normal tüketim gibi geliyor. (araç 14.000 km de) 1.5 dci ile 1.6 dci ile arasında güç yönünden çok büyük fark var aradaki farkı ancak ikisinide kullanarak anlayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır

    babama crv almadan önce ciddi ciddi bu motoru taşıyan qashqai ile arada kalmıştım fakat nissan satışta çok yakın arkadaşım vardı ve yanına gittim telefonda bana muazzam fiyat vermesine karşın yanında anlattıkları ile tam anlamı ile bu aracı almama izin vermedi,

    sebep ise bu motor için halen gerekli uzun testlerin yapılmadığını çok karmaşık bir sisteme sahip olduğunu ne çıkacağının asla henüz belli olmadığını söyledi, dikkat ederseniz motorun az sayıda modele uygulanması 1,5 den daha güçlü olmasına rağmen edc ile satılmaması latitude gibi bir modelde dahi kullanılmaması bunu doğruluyor, yani sebep üreticinin bu motora henüz tam güven duymadığıdır bana göre...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altug17

    Yaklaşık 1 seneden beri kullanıyorum 1.6 dci motoru qashqai de. Gayette memnunum 1.600 kilo luk araçta kalkış ara hızlanma yokuşta hızlanma kısaca tork mükemmel. Şu anda karma 100 km de 5 lt ortalamam var.1.600 kiloluk araçta bana gayet normal tüketim gibi geliyor. (araç 14.000 km de) 1.5 dci ile 1.6 dci ile arasında güç yönünden çok büyük fark var aradaki farkı ancak ikisinide kullanarak anlayabilirsiniz.

    karmada 5.0 çok çok iyi bir değer. Güzergahınız nasıl? Hangi şehir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır

    babama crv almadan önce ciddi ciddi bu motoru taşıyan qashqai ile arada kalmıştım fakat nissan satışta çok yakın arkadaşım vardı ve yanına gittim telefonda bana muazzam fiyat vermesine karşın yanında anlattıkları ile tam anlamı ile bu aracı almama izin vermedi,

    sebep ise bu motor için halen gerekli uzun testlerin yapılmadığını çok karmaşık bir sisteme sahip olduğunu ne çıkacağının asla henüz belli olmadığını söyledi, dikkat ederseniz motorun az sayıda modele uygulanması 1,5 den daha güçlü olmasına rağmen edc ile satılmaması latitude gibi bir modelde dahi kullanılmaması bunu doğruluyor, yani sebep üreticinin bu motora henüz tam güven duymadığıdır bana göre...

    motorun geliştirilmesi 7 yılı buldu diye biliyorum

    ayrıca bu motorun torkunun renault elindeki getrag ile uyuşmadığı da biliniyor..

    yeni edc talep etmesi gerekir bu da pahalı olan aracı daha da pahalı yapar

    mercedes yeni modellerinde bu motoru kullanacak ayrıca otomatik versiyon ile birlikte

    renault bu motoru geliştirirken f1 mühendislerinden ve teknolojisinden de yararlandı

    7 yılda bu testler yapılmadı diyelim mercedes de mi test etmemiş. hadi mercedes test etmemiş olsun..sağlamcı japonlar nasıl olur da test etmez





    yazdıklarının her birini zaten biliyorum arkadaşım ancak bir fabrika testi vardır birde yeni teknolojilerin gerçek şartlarda yollarda müşteri elinde uzun yıllar kullanılıp kendini kanıtlaması vardır, işte bu motor bildiğimiz motorlardaki sadece bir iki parçalık güncelleme yenileme yapılmış motorlardan değil komple karmaşık komplike yeni bir sistem... neyse senin yargıların pek değişecek türden değil...

    bunu zamanında her marka yapıyor zaten geriye dönük bakarsan hatta şanzımanlarda dahi yapılıyor, misal ford aynı olayı cvt de denedi bakın birçoğumuz focusda cvt yi bilmiyoruz bile ancak ford onu az miktarda piyasaya sürdü denedi ve baktıki olmuyor yeni araçlara koymadı..

    ayrıca mercedes bu motoru değil 1,5 dci 110 motoru alıyor renault dan 1,6 söylentisi senelerdir sürüyor fakat oda bizim gibi meraklılar arasında bir söylentiden öte değil...

    peki arkadaşınız test edilmediğini nerden biliyor..yani yollarda test edilmediği kanısına nasıl varmış..fabrika testleri artık teknolojik ortamlarda yapılıyor ve oluşan şartlar gerçeğin aynısı

    bu motor ile illa ki 100.000 km yi geçen vardır avrupada

    kronik sorunlara ilişkin bi bulgu var mı..bence önemli olan benim değil sizin yargınız..3 firma bilmiyor ama arkadaşınız herşeye hakim..klasik türk satış temsilcisi

    mercedes hem 1.5 dci eski motoru alıyor hem de 1.5 energy dci yi alıyor..2 motor arasındaki farkı gören, birini mercedesin modifiye ettiğini sanıyor

    1.6 dizelin amacı 1.9 dci nin yerini almak

    ayrıca yeni c serisinde kullanılacağı yönünde çokça haber var

    yani koca koca 3 markadan bahsediyoruz..renault kendini kurtaran şeyin 1.5 dci olduğunu biliyor ve işini sağlama almadan yeni dci üretmez..hadi renault bunu sallamadı diyelim nissan mercedes nasıl olur da renault gibi davranabilir



    öğrenmeniz gereken çok konu var

    MOTOR NİSSAN-RENAULT ORTAK ÇATISI ALTINDA ÜRETİLİYOR.
    halen hurafeler üzerine burada bana cevap yetiştiriyorsunuz bana bir tane mercedes gösterin 130 dci kullanmış?
    Nissan renault dan almıyor yani. Siz bir motorun fabrika testi ile yol testi arasında fark görmüyorsunuz benim size birşey anlatmam mümkün değil...

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır

    babama crv almadan önce ciddi ciddi bu motoru taşıyan qashqai ile arada kalmıştım fakat nissan satışta çok yakın arkadaşım vardı ve yanına gittim telefonda bana muazzam fiyat vermesine karşın yanında anlattıkları ile tam anlamı ile bu aracı almama izin vermedi,

    sebep ise bu motor için halen gerekli uzun testlerin yapılmadığını çok karmaşık bir sisteme sahip olduğunu ne çıkacağının asla henüz belli olmadığını söyledi, dikkat ederseniz motorun az sayıda modele uygulanması 1,5 den daha güçlü olmasına rağmen edc ile satılmaması latitude gibi bir modelde dahi kullanılmaması bunu doğruluyor, yani sebep üreticinin bu motora henüz tam güven duymadığıdır bana göre...

    motorun geliştirilmesi 7 yılı buldu diye biliyorum

    ayrıca bu motorun torkunun renault elindeki getrag ile uyuşmadığı da biliniyor..

    yeni edc talep etmesi gerekir bu da pahalı olan aracı daha da pahalı yapar

    mercedes yeni modellerinde bu motoru kullanacak ayrıca otomatik versiyon ile birlikte

    renault bu motoru geliştirirken f1 mühendislerinden ve teknolojisinden de yararlandı

    7 yılda bu testler yapılmadı diyelim mercedes de mi test etmemiş. hadi mercedes test etmemiş olsun..sağlamcı japonlar nasıl olur da test etmez





    yazdıklarının her birini zaten biliyorum arkadaşım ancak bir fabrika testi vardır birde yeni teknolojilerin gerçek şartlarda yollarda müşteri elinde uzun yıllar kullanılıp kendini kanıtlaması vardır, işte bu motor bildiğimiz motorlardaki sadece bir iki parçalık güncelleme yenileme yapılmış motorlardan değil komple karmaşık komplike yeni bir sistem... neyse senin yargıların pek değişecek türden değil...

    bunu zamanında her marka yapıyor zaten geriye dönük bakarsan hatta şanzımanlarda dahi yapılıyor, misal ford aynı olayı cvt de denedi bakın birçoğumuz focusda cvt yi bilmiyoruz bile ancak ford onu az miktarda piyasaya sürdü denedi ve baktıki olmuyor yeni araçlara koymadı..

    ayrıca mercedes bu motoru değil 1,5 dci 110 motoru alıyor renault dan 1,6 söylentisi senelerdir sürüyor fakat oda bizim gibi meraklılar arasında bir söylentiden öte değil...

    peki arkadaşınız test edilmediğini nerden biliyor..yani yollarda test edilmediği kanısına nasıl varmış..fabrika testleri artık teknolojik ortamlarda yapılıyor ve oluşan şartlar gerçeğin aynısı

    bu motor ile illa ki 100.000 km yi geçen vardır avrupada

    kronik sorunlara ilişkin bi bulgu var mı..bence önemli olan benim değil sizin yargınız..3 firma bilmiyor ama arkadaşınız herşeye hakim..klasik türk satış temsilcisi

    mercedes hem 1.5 dci eski motoru alıyor hem de 1.5 energy dci yi alıyor..2 motor arasındaki farkı gören, birini mercedesin modifiye ettiğini sanıyor

    1.6 dizelin amacı 1.9 dci nin yerini almak

    ayrıca yeni c serisinde kullanılacağı yönünde çokça haber var

    yani koca koca 3 markadan bahsediyoruz..renault kendini kurtaran şeyin 1.5 dci olduğunu biliyor ve işini sağlama almadan yeni dci üretmez..hadi renault bunu sallamadı diyelim nissan mercedes nasıl olur da renault gibi davranabilir



    öğrenmeniz gereken çok konu var

    MOTOR NİSSAN-RENAULT ORTAK ÇATISI ALTINDA ÜRETİLİYOR.
    halen hurafeler üzerine burada bana cevap yetiştiriyorsunuz bana bir tane mercedes gösterin 130 dci kullanmış?
    Nissan renault dan almıyor yani. Siz bir motorun fabrika testi ile yol testi arasında fark görmüyorsunuz benim size birşey anlatmam mümkün değil...

    Saygılar...

    siz de hala yol testi olmadığı konusuna takılıp kalmışsınız

    arkadaşınız nerden biliyormuş diyorum cevap yok

    ben size kullanıyor demedim yeni kasa c serisinde kullanılacak yazdım..mümkünse bişey anlatmaya çalışmayın ne olur

    yazdıklarımı anlamak istediğiniz gibi okuyacaksanız boşa yazıyorum...

    dci renault motorudur..tüm dergilerde testlerde belirtirler nissan ın renaulttan aldığını

    duster ın alt yapısı nissan ile birlikte geliştirilmiştir diyebilir miyiz..ya da clio rs motoru renault motorudur diyebilir miyiz hayır

    saygılar iyi geceler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır

    babama crv almadan önce ciddi ciddi bu motoru taşıyan qashqai ile arada kalmıştım fakat nissan satışta çok yakın arkadaşım vardı ve yanına gittim telefonda bana muazzam fiyat vermesine karşın yanında anlattıkları ile tam anlamı ile bu aracı almama izin vermedi,

    sebep ise bu motor için halen gerekli uzun testlerin yapılmadığını çok karmaşık bir sisteme sahip olduğunu ne çıkacağının asla henüz belli olmadığını söyledi, dikkat ederseniz motorun az sayıda modele uygulanması 1,5 den daha güçlü olmasına rağmen edc ile satılmaması latitude gibi bir modelde dahi kullanılmaması bunu doğruluyor, yani sebep üreticinin bu motora henüz tam güven duymadığıdır bana göre...

    motorun geliştirilmesi 7 yılı buldu diye biliyorum

    ayrıca bu motorun torkunun renault elindeki getrag ile uyuşmadığı da biliniyor..

    yeni edc talep etmesi gerekir bu da pahalı olan aracı daha da pahalı yapar

    mercedes yeni modellerinde bu motoru kullanacak ayrıca otomatik versiyon ile birlikte

    renault bu motoru geliştirirken f1 mühendislerinden ve teknolojisinden de yararlandı

    7 yılda bu testler yapılmadı diyelim mercedes de mi test etmemiş. hadi mercedes test etmemiş olsun..sağlamcı japonlar nasıl olur da test etmez





    yazdıklarının her birini zaten biliyorum arkadaşım ancak bir fabrika testi vardır birde yeni teknolojilerin gerçek şartlarda yollarda müşteri elinde uzun yıllar kullanılıp kendini kanıtlaması vardır, işte bu motor bildiğimiz motorlardaki sadece bir iki parçalık güncelleme yenileme yapılmış motorlardan değil komple karmaşık komplike yeni bir sistem... neyse senin yargıların pek değişecek türden değil...

    bunu zamanında her marka yapıyor zaten geriye dönük bakarsan hatta şanzımanlarda dahi yapılıyor, misal ford aynı olayı cvt de denedi bakın birçoğumuz focusda cvt yi bilmiyoruz bile ancak ford onu az miktarda piyasaya sürdü denedi ve baktıki olmuyor yeni araçlara koymadı..

    ayrıca mercedes bu motoru değil 1,5 dci 110 motoru alıyor renault dan 1,6 söylentisi senelerdir sürüyor fakat oda bizim gibi meraklılar arasında bir söylentiden öte değil...

    peki arkadaşınız test edilmediğini nerden biliyor..yani yollarda test edilmediği kanısına nasıl varmış..fabrika testleri artık teknolojik ortamlarda yapılıyor ve oluşan şartlar gerçeğin aynısı

    bu motor ile illa ki 100.000 km yi geçen vardır avrupada

    kronik sorunlara ilişkin bi bulgu var mı..bence önemli olan benim değil sizin yargınız..3 firma bilmiyor ama arkadaşınız herşeye hakim..klasik türk satış temsilcisi

    mercedes hem 1.5 dci eski motoru alıyor hem de 1.5 energy dci yi alıyor..2 motor arasındaki farkı gören, birini mercedesin modifiye ettiğini sanıyor

    1.6 dizelin amacı 1.9 dci nin yerini almak

    ayrıca yeni c serisinde kullanılacağı yönünde çokça haber var

    yani koca koca 3 markadan bahsediyoruz..renault kendini kurtaran şeyin 1.5 dci olduğunu biliyor ve işini sağlama almadan yeni dci üretmez..hadi renault bunu sallamadı diyelim nissan mercedes nasıl olur da renault gibi davranabilir



    öğrenmeniz gereken çok konu var

    MOTOR NİSSAN-RENAULT ORTAK ÇATISI ALTINDA ÜRETİLİYOR.
    halen hurafeler üzerine burada bana cevap yetiştiriyorsunuz bana bir tane mercedes gösterin 130 dci kullanmış?
    Nissan renault dan almıyor yani. Siz bir motorun fabrika testi ile yol testi arasında fark görmüyorsunuz benim size birşey anlatmam mümkün değil...

    Saygılar...

    siz de hala yol testi olmadığı konusuna takılıp kalmışsınız

    arkadaşınız nerden biliyormuş diyorum cevap yok

    ben size kullanıyor demedim yeni kasa c serisinde kullanılacak yazdım..mümkünse bişey anlatmaya çalışmayın ne olur

    yazdıklarımı anlamak istediğiniz gibi okuyacaksanız boşa yazıyorum...

    dci renault motorudur..tüm dergilerde testlerde belirtirler nissan ın renaulttan aldığını

    duster ın alt yapısı nissan ile birlikte geliştirilmiştir diyebilir miyiz..ya da clio rs motoru renault motorudur diyebilir miyiz hayır

    saygılar iyi geceler

    Arkadasin dedigi gibi,Renault motorudur DCI..Renault'un kendi urettigi bir motordur..Nissan,Renault'dan motor aliyor..130 BG dahil...

    Bu 130 bg motor uzun suredir kullaniliyor zaten..Ulkemize 1 sene gec geldi...O 1 sene zarfin da Avrupa'da Scenic ile gezen geziyordu zaten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    renaultun ürettiği en karmaşık sistem bu energy dizel

    30 un üzerinde patent almışlar

    ülkemize az sayıda gelmesinin nedeni belki de motorun üretildiği fabrikanın kapasitesinin yetersiz oluşu ve tabi ki maliyeti..bu yönde yatırım yaptılar

    ayrıca tıpkı 1.5 gibi bu motorun da farklı güçlerde versiyonları olacak

    renault bence motor konusunda aşmış bi firmadır

    babama crv almadan önce ciddi ciddi bu motoru taşıyan qashqai ile arada kalmıştım fakat nissan satışta çok yakın arkadaşım vardı ve yanına gittim telefonda bana muazzam fiyat vermesine karşın yanında anlattıkları ile tam anlamı ile bu aracı almama izin vermedi,

    sebep ise bu motor için halen gerekli uzun testlerin yapılmadığını çok karmaşık bir sisteme sahip olduğunu ne çıkacağının asla henüz belli olmadığını söyledi, dikkat ederseniz motorun az sayıda modele uygulanması 1,5 den daha güçlü olmasına rağmen edc ile satılmaması latitude gibi bir modelde dahi kullanılmaması bunu doğruluyor, yani sebep üreticinin bu motora henüz tam güven duymadığıdır bana göre...

    motorun geliştirilmesi 7 yılı buldu diye biliyorum

    ayrıca bu motorun torkunun renault elindeki getrag ile uyuşmadığı da biliniyor..

    yeni edc talep etmesi gerekir bu da pahalı olan aracı daha da pahalı yapar

    mercedes yeni modellerinde bu motoru kullanacak ayrıca otomatik versiyon ile birlikte

    renault bu motoru geliştirirken f1 mühendislerinden ve teknolojisinden de yararlandı

    7 yılda bu testler yapılmadı diyelim mercedes de mi test etmemiş. hadi mercedes test etmemiş olsun..sağlamcı japonlar nasıl olur da test etmez





    yazdıklarının her birini zaten biliyorum arkadaşım ancak bir fabrika testi vardır birde yeni teknolojilerin gerçek şartlarda yollarda müşteri elinde uzun yıllar kullanılıp kendini kanıtlaması vardır, işte bu motor bildiğimiz motorlardaki sadece bir iki parçalık güncelleme yenileme yapılmış motorlardan değil komple karmaşık komplike yeni bir sistem... neyse senin yargıların pek değişecek türden değil...

    bunu zamanında her marka yapıyor zaten geriye dönük bakarsan hatta şanzımanlarda dahi yapılıyor, misal ford aynı olayı cvt de denedi bakın birçoğumuz focusda cvt yi bilmiyoruz bile ancak ford onu az miktarda piyasaya sürdü denedi ve baktıki olmuyor yeni araçlara koymadı..

    ayrıca mercedes bu motoru değil 1,5 dci 110 motoru alıyor renault dan 1,6 söylentisi senelerdir sürüyor fakat oda bizim gibi meraklılar arasında bir söylentiden öte değil...

    peki arkadaşınız test edilmediğini nerden biliyor..yani yollarda test edilmediği kanısına nasıl varmış..fabrika testleri artık teknolojik ortamlarda yapılıyor ve oluşan şartlar gerçeğin aynısı

    bu motor ile illa ki 100.000 km yi geçen vardır avrupada

    kronik sorunlara ilişkin bi bulgu var mı..bence önemli olan benim değil sizin yargınız..3 firma bilmiyor ama arkadaşınız herşeye hakim..klasik türk satış temsilcisi

    mercedes hem 1.5 dci eski motoru alıyor hem de 1.5 energy dci yi alıyor..2 motor arasındaki farkı gören, birini mercedesin modifiye ettiğini sanıyor

    1.6 dizelin amacı 1.9 dci nin yerini almak

    ayrıca yeni c serisinde kullanılacağı yönünde çokça haber var

    yani koca koca 3 markadan bahsediyoruz..renault kendini kurtaran şeyin 1.5 dci olduğunu biliyor ve işini sağlama almadan yeni dci üretmez..hadi renault bunu sallamadı diyelim nissan mercedes nasıl olur da renault gibi davranabilir



    öğrenmeniz gereken çok konu var

    MOTOR NİSSAN-RENAULT ORTAK ÇATISI ALTINDA ÜRETİLİYOR.
    halen hurafeler üzerine burada bana cevap yetiştiriyorsunuz bana bir tane mercedes gösterin 130 dci kullanmış?
    Nissan renault dan almıyor yani. Siz bir motorun fabrika testi ile yol testi arasında fark görmüyorsunuz benim size birşey anlatmam mümkün değil...

    Saygılar...

    siz de hala yol testi olmadığı konusuna takılıp kalmışsınız

    arkadaşınız nerden biliyormuş diyorum cevap yok

    ben size kullanıyor demedim yeni kasa c serisinde kullanılacak yazdım..mümkünse bişey anlatmaya çalışmayın ne olur

    yazdıklarımı anlamak istediğiniz gibi okuyacaksanız boşa yazıyorum...

    dci renault motorudur..tüm dergilerde testlerde belirtirler nissan ın renaulttan aldığını

    duster ın alt yapısı nissan ile birlikte geliştirilmiştir diyebilir miyiz..ya da clio rs motoru renault motorudur diyebilir miyiz hayır

    saygılar iyi geceler

    1.6 dci motorun bir çok teknolojisi M9R 2.0 Nissan motorundan alınmıştır.Bu motorda ortak geliştirilmiş ancak Nissan motorudur.

    1.5 dci ve 1.6 dci ortak geliştirilen Renault motorlarıdır.
    Daha önce okumuştum bir kaynaktan, Nissan'ın 1.6 dci de Üretim teknolojileri konusunda destek vereceği belirtiliyordu.Yani Nissanın bu motordaki rolü tasarlanan yapının nasıl üretileceği.

    Renault 1.2 tce energy motoruda ( H5FT 1198 cc) Nissan kaynaklı HR12 motorunun üstüne geliştirilmiştir.Daha önce başka bir konuyada fransız forum sitelerinden bu bilgiyi eklemiştim.Eski Renault 1.2 tce motoru 1147 cc D4Ft kodlu idi.HR ve MR kodları Nissan kaynaklı motor kodları.

    Yeni Clio daki V şasi ilk defa Micra da kullanılan Nissan şasisidir.Farklı dingil mesafeleri ile üretilebiliyor.Sentra ve Pulsar daki gibi.

    Yeni Peugeot 308 yeni bir şasi olan Epm2 platformunda üretilecekmiş.Bir sonraki Opel Astra'nında peugeot'nun geliştirdiği bu ortak şaside üretileceği yazıyor.

    Yani lafın kısası firmalar maliyet hesaplarından dolayı ortaklığa gidiyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    Rakamlarda en iyi görünsede 1,6 i-dtEc ile ilk hızlanma hariç bütün ara hızlanmalar eşit. Üstelik i-dtEc daha az tüketiyor. Biri ilk hızlanmada daha iyi diğeri ekonomide tam dişe dis rakip diyebiliriz.

    Ara hızlanmalarda eşit olduklarına dair kaynak yada test var mı ? Ben bulamadım hiç tam anlamıyla karşılaştırıldıkları bir test.

    Benim en fazla merak ettiğim konu idi ve çok zor bulmuştum. Sanırım konu dahi açmıştim yine bulursam buraya da eklerim. Test edilen araçlar megane hb ve civic hb. İdi

    1,6 dci de edc şanzımanın kullanılmamasının nedeni motorun daha testlerinin yapılmaması yada motora güvenilmemesi falan değil. olay edc nin max 250 nm olmasıdır.

    yani senin de öğrenmen gereken şeyler var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newtonmeter -- 29 Ağustos 2013; 0:01:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.