Şimdi Ara

1.6 DCİ 130 BG 320 NW Tork-Sınıfında En güçlü dizel

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
2
Favori
8.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault'un yeni motoru teknik özellikleri gerçekten çok iyi gözüküyor.Kendi sınıfının en güçlü motor diye reklamı var .Bu güce rağmen yakıt tüketimi 4,6 lt/100 km ve 119 g CO2/km olarak gözüküyor.

    Bu motor çok iş yapar gibi gözüküyor. Multijeti tahtından indirebilir.Peki Bu sınıfta bu şartlarda daha güçlü ve ekonomik 1.6 dizel motor var mıdır ?

     1.6 DCİ 130 BG  320 NW Tork-Sınıfında En güçlü dizel

    kaynak :http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-fluence/1-6dCi130bg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_zula -- 28 Ağustos 2013; 8:32:05 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    1.6 dCi 130 BG: Dizel Sınıfının Güç Merkezi

    Dizel motor teknolojisinde son gelişmelerle birlikte, 1.6 dCi 130 BG motor, 320 Nm'lik etkileyici torkuyla sınıfının en güçlüsü olarak öne çıkıyor. Renault ve Nissan gibi önde gelen otomobil üreticileri tarafından kullanılan bu motor, performans ve verimliliğin mükemmel bir birleşimini sunuyor.

    Renault 1.6 dCi Motoru: Gücün Kaynağı

    1.6 dCi motor, yüksek basınçlı common rail enjeksiyon sistemi ve değişken geometrili turboşarj gibi gelişmiş teknolojilerle donatılmıştır. Bu özellikler, düşük devirlerde bile yüksek tork ve güç sağlar. 130 beygir gücüyle, bu motor araçlara etkileyici bir hızlanma ve esneklik kazandırır.

    320 Nm Tork: Cesur Performans

    Motorun 320 Nm'lik maksimum torku, özellikle yokuş yukarı sürüşler, ağır yüklü araçlar veya römork çekme gibi zorlu koşullarda kendini gösterir. Bu yüksek tork, araçlara güçlü bir çekiş gücü sağlar ve sürüş deneyimini geliştirir.

    Yakıt Verimliliği ve Düşük Emisyonlar

    Dizel motorların doğal olarak düşük yakıt tüketimi ve emisyonları, 1.6 dCi motor için de geçerlidir. Bu motor, verimli yanma ve egzoz gazı devridaim sistemi sayesinde yakıt verimliliğini optimize eder ve çevreye daha az zararlı emisyon yayar.

    Kullanıcı Yorumları: Memnuniyet Garantisi

    Nissan ve Renault kullanıcılarından gelen yorumlar, 1.6 dCi motorun performansından, verimliliğinden ve güvenilirliğinden memnun olduklarını göstermektedir. Sürücüler, motorun gücüne, düşük yakıt tüketimine ve pürüzsüz sürüş deneyimine dikkat çekmektedir.

    Sonuç

    1.6 dCi 130 BG motor, dizel sınıfının en güçlü seçeneklerinden biridir. Yüksek torku, etkileyici performansı, yakıt verimliliği ve düşük emisyonları ile bu motor, çeşitli araçlar için ideal bir seçimdir. Renault ve Nissan'ın kanıtlanmış motor teknolojisine güvenerek, bu motorla donatılmış araçlarda sürüş deneyiminizin keyfini çıkarabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ben yok diye biliyorum, iyi hoş motorda adam en üst donanıma koyuyor.
  • Benzer gücü Opel Euro 6 motorla çıkardı. Tabi yollarda görmek lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Benzer gücü Opel Euro 6 motorla çıkardı. Tabi yollarda görmek lazım

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Benzer gücü Opel Euro 6 motorla çıkardı. Tabi yollarda görmek lazım

    opel dizel motorlarını fiattan almıyor mu ? 1.3 multijeti fln ? 1.6 henüz çıkmadı sanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Benzer gücü Opel Euro 6 motorla çıkardı. Tabi yollarda görmek lazım

    opel dizel motorlarını fiattan almıyor mu ? 1.3 multijeti fln ? 1.6 henüz çıkmadı sanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Mercedes işini biliyor )

    artık mercedesin yldızından hariç az tüketen dizel motoruda sattıracak ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Juhziz-

    Mercedes işini biliyor )

    artık mercedesin yldızından hariç az tüketen dizel motoruda sattıracak ...

    Alıntıları Göster
    Renault'un 1.6dci ünitesi sınıfının en güçlüsü ve piyasada rakibi yok.

    Honda'nın ve Fiat grubunun nispeten rakip sayılacak motorları var diğer firmalar hem beygir hem de tork olarak çok gerideler.

    Büyük bir merakla Opel'in motorunu bekliyorum. Umarım güncel kasaya bir an önce konulurda benim gibi Opel Astra Classic IV bekleyenler 1.3 cdti yerine bu motoru alabilir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Benzer gücü Opel Euro 6 motorla çıkardı. Tabi yollarda görmek lazım

    opel dizel motorlarını fiattan almıyor mu ? 1.3 multijeti fln ? 1.6 henüz çıkmadı sanıyorum.

    1.6 dizel avrupa da yollarda, ülkemizede Zafira ile kısa süre içinde gelecek. Sonrası diğer modellere kombine edilmesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Renault'un 1.6dci ünitesi sınıfının en güçlüsü ve piyasada rakibi yok.

    Honda'nın ve Fiat grubunun nispeten rakip sayılacak motorları var diğer firmalar hem beygir hem de tork olarak çok gerideler.

    Büyük bir merakla Opel'in motorunu bekliyorum. Umarım güncel kasaya bir an önce konulurda benim gibi Opel Astra Classic IV bekleyenler 1.3 cdti yerine bu motoru alabilir.

    Alıntıları Göster
    halen daha 8 valfli 1.5 dci dayatıyor çoğu modelde; mesela latitude çok satardı bununla; diye düşünüyorum..
    alternatifi olarak kia-hyundai grubunun 1.6 16v crdi'ı (mekanik olarak rüştünü ispatladığından) ve hondanın 1.6 16v i-dtec'ini(hafifliği,düşük tüketim-emisyonundan dolayı) görüyorum.. bu üçü de bildiğim kadarıyla VGT ve triger zinciri kullanıyor.. içlerinden 1.6 crdi yazılımla bayağı değişiyor; diğerleri de öyledir muhtemelen de hiç uygulamasını duymadım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    halen daha 8 valfli 1.5 dci dayatıyor çoğu modelde; mesela latitude çok satardı bununla; diye düşünüyorum..
    alternatifi olarak kia-hyundai grubunun 1.6 16v crdi'ı (mekanik olarak rüştünü ispatladığından) ve hondanın 1.6 16v i-dtec'ini(hafifliği,düşük tüketim-emisyonundan dolayı) görüyorum.. bu üçü de bildiğim kadarıyla VGT ve triger zinciri kullanıyor.. içlerinden 1.6 crdi yazılımla bayağı değişiyor; diğerleri de öyledir muhtemelen de hiç uygulamasını duymadım..

    Alıntıları Göster
    Multijeti tahtından indirmesi biraz zor.Keza opel'de yeni motorla geliyor.

    Bu motoru reno en üst donanımda variyor.kaldıki renonun satışlarının 3/2'si oyak çalışanları ve şirket olduğunu düşünürsek zaten üst donanımda direk kullanıcıya sattığı araç sayısı az.Ha birde en üst donanımlara o parayı vereceksem neden reno alayım mantığı yada 1.5 neyime yetmiyor zaten bilinen motor felsefesi devreye giriyor.

    Fiatta işler böyle değil pek.İstediğin araç türü ne olursa olsun 1.6 1.3 istediğin dizel motoru alabiliyorsun üstüne filolarıda ekleyince multijet bakkalda bile satılır hale geliyor




  • Rakamlarda en iyi görünsede 1,6 i-dtEc ile ilk hızlanma hariç bütün ara hızlanmalar eşit. Üstelik i-dtEc daha az tüketiyor. Biri ilk hızlanmada daha iyi diğeri ekonomide tam dişe dis rakip diyebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    Bu mesaj silindi.
    DCI adını duyunca aklımıza en düşük yakıt tüketimi, sorunsuzluk, yeterli performans gelirdi.

    Bu motorla beraber sınıfındaki en güçlü motor sıfatını da alacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    halen daha 8 valfli 1.5 dci dayatıyor çoğu modelde; mesela latitude çok satardı bununla; diye düşünüyorum..
    alternatifi olarak kia-hyundai grubunun 1.6 16v crdi'ı (mekanik olarak rüştünü ispatladığından) ve hondanın 1.6 16v i-dtec'ini(hafifliği,düşük tüketim-emisyonundan dolayı) görüyorum.. bu üçü de bildiğim kadarıyla VGT ve triger zinciri kullanıyor.. içlerinden 1.6 crdi yazılımla bayağı değişiyor; diğerleri de öyledir muhtemelen de hiç uygulamasını duymadım..

    Alıntıları Göster
    Renault hız kesmiyor, 160'lık motor da gelecek sonrasında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    Rakamlarda en iyi görünsede 1,6 i-dtEc ile ilk hızlanma hariç bütün ara hızlanmalar eşit. Üstelik i-dtEc daha az tüketiyor. Biri ilk hızlanmada daha iyi diğeri ekonomide tam dişe dis rakip diyebiliriz.
    Bu motor ara donanım yada baz donanımda bile verilse fiyatının 1.5 dci muadilinden ciddi farklı olacağını tahmin etmek zor değildir herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bu motor ara donanım yada baz donanımda bile verilse fiyatının 1.5 dci muadilinden ciddi farklı olacağını tahmin etmek zor değildir herhalde.

    Alıntıları Göster
    Bu motor çok konuşuldu ama durumu aynı Mondeo gibi. Geliyor gelecek geldi. Geldi de ne oldu fahiş fiyatlar verildi, en üst donanımlara sunuldu. Olmadı yani. Multijet bir kaç yıldır suskun bir hareket gelebilir. Ayrıca Opel'in yeni motoru ve Honda'nın da yeni dizeli var. Tam kombin yapmadılar ikiside.
  • Simdi bu motor yeni c serisine gelecek mi beyler
    Birde 9g-tronic ile tadindan yenmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demage

    Ben yok diye biliyorum, iyi hoş motorda adam en üst donanıma koyuyor.

    Ne olacakti ki,baz donanima koymazlar,45 liraya al baz donanimi,adamlar motorun parasini nasil cikartacak? 1.6 hacimli,dizel de en performanslisi...Guclu bir motor oldugu icin normal Megane 3'de ucar gidersin bu motor da..Duramazsin...Sattigi En ust donanim GT-line...Spor sasiye sahip...Sert suspansiyonlar,Normal Megane'lerden daha cok daha alcak,17 Jantlar vs vs...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bu motor ara donanım yada baz donanımda bile verilse fiyatının 1.5 dci muadilinden ciddi farklı olacağını tahmin etmek zor değildir herhalde.

    aynı donanım paketlerine sahip

    1.5 dci 90 hp 200 nm ile arasında 8bin tl
    1.5 dci 110 hp 240 nm ile arasında 6 bin tl

    fiyat farkı belirlemiş renault fix olarak.

    Şu an megane 3 1.5 dci 105 hp 240 nm sahibiyim. 1.6 dci sınıfının en iyisi hiç bir şekilde tartışmam bile bunu ama 1.5 dci gibi başarılı bir motorun üstüne 6bin tl fark verip 1.6 dci almam. 1.5dci'ın 110'luk versiyonunu kesilikle yeterli. Üstelik bu motor nissan juke ve mercedes a serisinde 240nm yerine 260nm ile satılıyor yakın zamandad renault kendi araçlarında da 20nm'Lik bir artış yapabilir.
  • Tamam belki güçlü ama
    Olamaz bir tidiay asla
    Verir dizellerin alayına
    Tüm dizeller kaçar yana yakıla
    @umutsirvan
    Gaza getirdiniz beni hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    Rakamlarda en iyi görünsede 1,6 i-dtEc ile ilk hızlanma hariç bütün ara hızlanmalar eşit. Üstelik i-dtEc daha az tüketiyor. Biri ilk hızlanmada daha iyi diğeri ekonomide tam dişe dis rakip diyebiliriz.

    Ara hızlanmalarda eşit olduklarına dair kaynak yada test var mı ? Ben bulamadım hiç tam anlamıyla karşılaştırıldıkları bir test.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.