Şimdi Ara

Astra J Sedan 1.3 Dizel 95 Bg motoru nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
5.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Astra J sedan bakıyoruz.
    Araç hakkında tek sorum motoru ile alakalı.

    Genelde şehiriçi kullanılacak.
    Bu 1.3 95bg dizel motor yokuşlarda vs aracı rahat götürür mü?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ben 200 bin km kullandım 2011 hb’i ama. Ecoflex sport paket.

    1.3 dizel çekmez diye bir şey kesinlikle söz konusu değil. Gayette gidiyor tabi 1.6 dizel performansı beklememek gerek. Fakat bütün atmosferiklerden kat kat daha iyi.

    Edit: net ağırlığı 1503 kg dir. Düz, yokuş, iniş, ş.içi, ş.dışı toplam genel tüketim 100km de 7.1 litredir.
  • J kasalar ağır. 1.3 kalkışta filan hantal, gerçi her viteste hantal. Şehir içi üzmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öldürmüyor da güldürmüyor da, şehiriçi için yeter de artar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kıng365

    J kasalar ağır. 1.3 kalkışta filan hantal, gerçi her viteste hantal. Şehir içi üzmez
    Kalkış vs önemli değil. Tek kriter şehiriçi hiçbir yolda üzmemesi.

    Özellikle yokuşlarda ağır kalmayacaksa sorun yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Öldürmüyor da güldürmüyor da, şehiriçi için yeter de artar.
    Sorun yok o zaman.

    Motorla veya arabayla ilgili bildiginiz bir kronik problem var mı acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şehiriçi ağırkanlı. Motor sağlamlığı ile meşhur multijet. Dur kalklarda tüketimi fazla olabilir. Bildiğim kadarıyla kasa ağırlığı 1400 kg üzerinde. Ancak vites oranları gayet iyiydi. Yaklaşık 90.000 km kullanan arkadaşım çok memnundu. Uzun yolda da Ankara - Konya arası 180 km hızla stabil şekilde seyredebilmiştik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben 200 bin km kullandım 2011 hb’i ama. Ecoflex sport paket.

    1.3 dizel çekmez diye bir şey kesinlikle söz konusu değil. Gayette gidiyor tabi 1.6 dizel performansı beklememek gerek. Fakat bütün atmosferiklerden kat kat daha iyi.

    Edit: net ağırlığı 1503 kg dir. Düz, yokuş, iniş, ş.içi, ş.dışı toplam genel tüketim 100km de 7.1 litredir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 20 Mart 2021; 18:51:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ford mondeo 1.6 tdci nasıldır?
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BPG2004

    Sorun yok o zaman.

    Motorla veya arabayla ilgili bildiginiz bir kronik problem var mı acaba?

    Alıntıları Göster
    DPF sıkıntısı olabiliyor çabuk dolabiliyor doğru kullanımla sıkıntı yaşatmaz ama bu araçlara yazılım ve dpf + egr iptali ilaç gibi geliyor kesinlikle yapılmalı.
    https://www.youtube.com/watch?v=2_lZOv8S5sM&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam mobil onayım yok dm kapalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Ben 200 bin km kullandım 2011 hb’i ama. Ecoflex sport paket.

    1.3 dizel çekmez diye bir şey kesinlikle söz konusu değil. Gayette gidiyor tabi 1.6 dizel performansı beklememek gerek. Fakat bütün atmosferiklerden kat kat daha iyi.

    Edit: net ağırlığı 1503 kg dir. Düz, yokuş, iniş, ş.içi, ş.dışı toplam genel tüketim 100km de 7.1 litredir.
    Bütün atmosferikler derken ? Öyle v6-v8 gibi uçuk örnekler vermeyeceğim de bizzat uzun süre 1.8 2zz celica ve Mr2 spyder kullandım.En ufak bir performans sorunu yoktu devir dinlemeden gidiyorlardı.Mesela 1.6 atmosferik 136 HP 160 nm lik lotus Elise Sport var arkadaşımda.Çok kullandım 6,5 0-100 ü var 1200-1300 devirde yokuşta bile bassan uzuyor araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K1X -- 29 Temmuz 2020; 1:11:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Bütün atmosferikler derken ? Öyle v6-v8 gibi uçuk örnekler vermeyeceğim de bizzat uzun süre 1.8 2zz celica ve Mr2 spyder kullandım.En ufak bir performans sorunu yoktu devir dinlemeden gidiyorlardı.Mesela 1.6 atmosferik 136 HP 160 nm lik lotus Elise Sport var arkadaşımda.Çok kullandım 6,5 0-100 ü var 1200-1300 devirde yokuşta bile bassan uzuyor araba.

    Alıntıları Göster
    Bahsettiğin arabalar kaç kilo haberin var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elsa kullanıcısına yanıt
    Ne farkeder ? Gidip 1.2-1.4-1.6 atmosferiği 1300-1400 kiloluk bir araçta alırsan tabiki gitmez.Bu atmosferik motorlu araçların gitmediği anlamına gelmez.Önemli olan doğru mekaniği doğru şasiyle birleştirmekte.Atmosferik i20 den,elantradan,corolladan,civicten ibaret değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Multijet motor üzmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Ne farkeder ? Gidip 1.2-1.4-1.6 atmosferiği 1300-1400 kiloluk bir araçta alırsan tabiki gitmez.Bu atmosferik motorlu araçların gitmediği anlamına gelmez.Önemli olan doğru mekaniği doğru şasiyle birleştirmekte.Atmosferik i20 den,elantradan,corolladan,civicten ibaret değil.
    K20 Turbo Swap Elise kullandıktan sonra bence atmosferik hayranlığını tekrar gözden geçirmen lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elsa kullanıcısına yanıt
    Siz şimdi çok başka bir konuya adım attınız.
    Öncelikle belirteyim ki ben atmosferik hayranı değilim.Atmosferik araçları sürmek keyifli mi ? Evet devir oranları ve sesleriyle turbo(benzin) araçlara göre keyifli fakat turbo araçların gücüne sahip olmaları mümkün değil.Ben sadece bu araçların gitmemesi gibi bir algının yanlış olduğu konusunda 1-2 mesaj yazdım o kadar.
    Elise Sport konusuna gelirsekte bir Lotus olduğunu unutmamak lazım.Şasisi,rijitliği,dengesi ve yol tutuşuyla zaten hangi motoru takarsanız takın sürücüsünün yanaklarını yana açacaktır.
    Edit:Bu arada K20 ile 400 HP alan örnekler var dünyada fakat bizim ülkemizde o sınırları zorlayabileceğiniz alanlar maalesef yok.Kanımca gereksiz.Orjinal hali daha mantıklı bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K1X -- 29 Temmuz 2020; 1:43:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    DPF sıkıntısı olabiliyor çabuk dolabiliyor doğru kullanımla sıkıntı yaşatmaz ama bu araçlara yazılım ve dpf + egr iptali ilaç gibi geliyor kesinlikle yapılmalı.
    https://www.youtube.com/watch?v=2_lZOv8S5sM&feature=youtu.be

    Alıntıları Göster
    200.000 kmde en fazla 5 kez dpf dolu uyarısı vermiştir. Yüksek devirde 15-20 dk sürüşten sonra temizliyor zaten.

    Dpf iptaliydi, temizliydi vesaire bunlar bana lakırdı geliyor. Boş yere para harcama gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f.gulteki

    Şehiriçi ağırkanlı. Motor sağlamlığı ile meşhur multijet. Dur kalklarda tüketimi fazla olabilir. Bildiğim kadarıyla kasa ağırlığı 1400 kg üzerinde. Ancak vites oranları gayet iyiydi. Yaklaşık 90.000 km kullanan arkadaşım çok memnundu. Uzun yolda da Ankara - Konya arası 180 km hızla stabil şekilde seyredebilmiştik.
    Motoru gerçekten çok sağlam. 200.000 bin kmde zincir bile değişmedi, sağlamdı.

    Net ağırlı ruhsatta yazan 1503 kg’dır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 20 Mart 2021; 18:52:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Ne farkeder ? Gidip 1.2-1.4-1.6 atmosferiği 1300-1400 kiloluk bir araçta alırsan tabiki gitmez.Bu atmosferik motorlu araçların gitmediği anlamına gelmez.Önemli olan doğru mekaniği doğru şasiyle birleştirmekte.Atmosferik i20 den,elantradan,corolladan,civicten ibaret değil.
    Alıntıladığınız mesajıma cevabı burada vermişsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    200.000 kmde en fazla 5 kez dpf dolu uyarısı vermiştir. Yüksek devirde 15-20 dk sürüşten sonra temizliyor zaten.

    Dpf iptaliydi, temizliydi vesaire bunlar bana lakırdı geliyor. Boş yere para harcama gibi.

    Alıntıları Göster
    Videoyu izleyin hocam, boş mu değil mi kendiniz karar verin derim. DPF zaten doğru kullanımda dert açmıyor tabii bir yerden sonra işlevini yitirip araca yük oluyor o ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Bütün atmosferikler derken ? Öyle v6-v8 gibi uçuk örnekler vermeyeceğim de bizzat uzun süre 1.8 2zz celica ve Mr2 spyder kullandım.En ufak bir performans sorunu yoktu devir dinlemeden gidiyorlardı.Mesela 1.6 atmosferik 136 HP 160 nm lik lotus Elise Sport var arkadaşımda.Çok kullandım 6,5 0-100 ü var 1200-1300 devirde yokuşta bile bassan uzuyor araba.

    Alıntıları Göster
    Orda bütün atmosferikler derken bu segmentteki 1.4, 1.6 araçlardan bahsediliyor zaten. LS2 ve 1.3 multijet karşılaştırması yapmıyoruz. Verdiğiniz araçlar da çok uç örnekler, J kasadaki 115 Hp atmosferik ünite nerede 1.3mj nerede performans ve ara hızlanma esneklik olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.