Şimdi Ara

1.6 tdci limp mode girme problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
3.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam gaz pedalı konum sensörü sinyal arızası yazıyordu kodunu hatırlamıyorum. Bana mantıksız geldi gaz pedalı ile bu sorunun olması, sonuçta elektronik bi parça bozuldu mu tam bozulur ara sıra yapmaz diye düşünüyorum bi an

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heatblast kullanıcısına yanıt
    Drive by wire teknolojisi kullanılır, siz pedala ani bastığınızda boost olarak tetiklenir,
    Gaz pedali konum sensörü ya da gaz pedali müşürü diye gecer



    Muhtemelen bu parça olabilir Ford icin farkli da olabilir çok büyük bir problem olmamasina sevindim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Drive by wire teknolojisi kullanılır, siz pedala ani bastığınızda boost olarak tetiklenir,
    Gaz pedali konum sensörü ya da gaz pedali müşürü diye gecer

    https://www.otoyedekmarket.com/urun/citroen-c5-gaz-pedal-konum-sensoru-orjinal?gclid=CjwKCAjwmf_4BRABEiwAGhDfScRtQ0WNKgsNIOMjLkaPtQQ010TzpG8IrKdcnH97fegqoh6LWWiY3RoCLy8QAvD_BwE

    Muhtemelen bu parça olabilir Ford icin farkli da olabilir çok büyük bir problem olmamasina sevindim
    Hocam araba arıza ışığı yaktı bu gün. Araçla sollamaya çıktım gönülsüz hızlanıyordu bi anca çekişte artış oldu hemen arıza ışığı yaktı. Motordan değişik bir ses gelmiyor şimdilik.
    Yarın tekrar sanayiye tekrar gideceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • heatblast kullanıcısına yanıt
    P ile baslayan hata kodunu not edin, i

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • P0299 turbo düşük basınç hatası vermiş hocam. Turbo basınç sensörlerini temizledi. EGR temizliği ve kontrolleri yapalım euro 4 motorların belası bu dedi. N75 valfi ve wastegate sıkıntısız çalışıyor gibi görünüyor boşa masraf olabilir şimdi değiştirmek dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heatblast kullanıcısına yanıt
    Turbo Yağlama kanalındaki filtreyi temizleyin
    Turbo Hortumunda değişim gerekebilir , hava filtresi kaliteli olsun
    Egr ve emme manifold temizliği (egr bozulabilir)

    Bunun dışında Boost kontrol valfi motor bloğunun arkasında tahrik milinin üzerinde şu parçanın n75 değişimi ile düzeldiği söyleniyor

    Richard Sawyeryoutube
    2010 Ford focus 1600 hdi P0299
    https://www.youtube.com/watch?v=jTmHCeNHc-4&feature=youtu.be











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 30 Temmuz 2020; 14:17:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Turbo Yağlama kanalındaki filtreyi temizleyin
    Turbo Hortumunda değişim gerekebilir , hava filtresi kaliteli olsun
    Egr ve emme manifold temizliği (egr bozulabilir)

    Bunun dışında Boost kontrol valfi motor bloğunun arkasında tahrik milinin üzerinde şu parçanın n75 değişimi ile düzeldiği söyleniyor

    https://www.youtube.com/watch?v=jTmHCeNHc-4&feature=youtu.be







    Hava filtresi mann filtre 3 bin km oldu alalı
    Yağlama filtresini bilmiyorum hocam.
    EGR den değilse n75 valfi değişimi yapacağım.
    Elm327 obd2 Bluetooth cihazı aldım. Turbo şarj hatası onda hâlâ görülüyor ama motor ışığı yanmıyor. Canlı verilerden egr 0 ila %80 arasında çalışıyor. Egr hata oranı %5 ila %50 arasında değişiyor rolantide, motor korumaya aldığında egr sabit %80 de hiç değişmiyor, egr hata %45 90 arasında artıp azalıyor.
    Başka dikkatimi çeken bir değişiklik göremedim obd cihazı ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • heatblast kullanıcısına yanıt
    Ufuk bir suzgec vardir AMA problem n75 gibi tahmin ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Ufuk bir suzgec vardir AMA problem n75 gibi tahmin ediyorum
    Usta ondan değildir demesine rağmen N75 valfini değiştirttim hocam diğer mevzular uzun sürer diye. Şimdilik sıkıntı çözüldü gibi duruyor. 80 de dip gaz yapınca 110 gibi korumaya alıyordu şimdi 150 ye kadar sıkıntısız hızlanıyor. Bide uzun yolda deneme yapacağım orada da sıkıntı olmaz umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N75 valfi değiştiren sonra limp mode girme olayı sadece dik ve uzun rampalarda 2000 devir civarında olmaya başladı. 5. Viteste 120 (2700 devir) ile çıktığı rampayı 90 (2000 devir) ile çıkamıyorum. Niğde adana otobanında tam gaz 180 ile en az 30 dk gittim hiç sıkıntı olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heatblast kullanıcısına yanıt
    Hocam senin sorunun turbo.yeterli basıncı uretemiyor turbo düşük basınç hatası veriyor.emin ol deneyimliyim bu konuda.eger arabaya biniceksen git sıfır turbo al taktir.yine contalarini ve turbo hortumunuda değiştir. Revizyon yada wastegate acalim biraz diyebilir ustalar.revizyon sağlıklı olmuyor malesef.wastegate vidasiyla oynadıkları da da ki çok hassas ve ellenmemesi gereken bir ayarı vardır.bu sefer yüksek basınc hatası vericek araç.be turbo basınç devirleri değişicek...birebir senin rampada yaşadığın şeyi ben Passat aracimda yaşadım.duz yolda bişey yok, rampada az skstirayim pat araba korumaya alıyor.dedigim gibi turbonu orijinal markayla değiştir yoksa çok gelip gidersin sanayiye benim gibi...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada turbo fiyatları malesef kürdan dolayı çok pahalı..benim passatin 5000 TL civarıydı 2 ay önce.ben öyle yaptırmadan satıp kurtuldum.sizin aracinkide 3000 tlden aşağı değildir...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.